papa fan
+4
Dora
Printje
moepie
loesje
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
papa fan
sinds twee weken is alex een echte papa fan en hangt gelijk aan zijn been als hij thuis komt/is.
Ik doe meer met alex dus zal wel een fase zijn? eenkennigheid?? herkenbaar??? oja en alles is op het moment het woordje oma maar die ziet hij maar een paar uurtjes per week fase??
Ik doe meer met alex dus zal wel een fase zijn? eenkennigheid?? herkenbaar??? oja en alles is op het moment het woordje oma maar die ziet hij maar een paar uurtjes per week fase??
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Re: papa fan
ja dat zijn echt van die fases.
Onze dochter hangt soms heel erg aan mijn man en een ander moment weer veel meer aan mij. Dit blijft dan een tijdje zo. We laten haar en soms moet ze toch met de ander mee of wat doen dat is dan niet anders.
W.b.t. oma is dat dan niet gewoon een nieuw woordje dat hij geleerd heeft en dat gebruikt hij dan nu veel...
Onze dochter hangt soms heel erg aan mijn man en een ander moment weer veel meer aan mij. Dit blijft dan een tijdje zo. We laten haar en soms moet ze toch met de ander mee of wat doen dat is dan niet anders.
W.b.t. oma is dat dan niet gewoon een nieuw woordje dat hij geleerd heeft en dat gebruikt hij dan nu veel...
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Hier juist een enorme mamafan(L) en ik vind dat helemaaaaaaal niet erg hahahaha.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Printje schreef:Hier juist een enorme mamafan(L) en ik vind dat helemaaaaaaal niet erg hahahaha.
+1!
Gast- Gast
Daar hebben wij nou geen last van, maar ja, er is dan ook geen papa aanwezig.
Wel noemt ze alle mannen papa, inclusief de buurman.
Wel noemt ze alle mannen papa, inclusief de buurman.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Mijn zoontje is sinds een maandje ook weer heel eenkennig, zodra ik uit beeld ben begint hij te huilen, heel irritant, maar ik laat hem dan gewoon huilen, niet teveel aandacht aan geven.
Dat oma zeggen is denk ik ook een fase, want mijn zoontje zei een hele poos overal tiktak tegen en nou zegt hij overal papamama tegen.
Dat oma zeggen is denk ik ook een fase, want mijn zoontje zei een hele poos overal tiktak tegen en nou zegt hij overal papamama tegen.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Hier ook zo`n fase gehad.
Ik mocht niks meer en dat was behoorlijk lastig af en toe.
Ik mocht niks meer en dat was behoorlijk lastig af en toe.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Wij hebben hier ook een echte papa en oma fan...zij krijgen kusjes en knuffels...die zijn niet bij te houden...en ik...ik kom wel weer in de volgende fase hoop ik haha
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Hier een tijdje enorme mama-fan geweest, maar sinds ik meer stage ben gaan lopen is het ineens 100% papa-fan en kan ik weinig meer goed doen, helemaal als papa in de buurt is. Ach, zal ook wel weer bijdraaien, afgelopen vakantie was ik weer meer thuis en toen hing ze de hele dag aan mij.
Gast- Gast
Teddyaapje schreef:Wij hebben hier ook een echte papa en oma fan...zij krijgen kusjes en knuffels...die zijn niet bij te houden...en ik...ik kom wel weer in de volgende fase hoop ik haha
+1
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Hier ook een papa fan maar dat is zo al vanaf het begin. Hij begint nu ook steeds meer naar opa (mijn vader) toe te trekken
Gast- Gast
ik vind het best wel moeilijk dat hij dit doet omdat ik de hele dag thuis ben. hopelijk gaat deze fase snel voorbij.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: