Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Cadeautjes aanstaande papa?

+12
Susan
Coco
Tania
Jasmine
me1987
duckie
Flower_L
Pien
Lejow
Ugly Betty
CCC
JD
16 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Cadeautjes aanstaande papa? Empty Cadeautjes aanstaande papa?

Bericht  JD vr 23 dec 2011 - 10:11

Het is misschien wat stom, maar ik wil iets kopen voor mijn vriend onder de kerstboom.
Hij weet echt niks te vragen en ik ben vandaag alle winkels afgeweest, maar heb ook geen flauw idee wat ik moet kopen, dus....

Aangezien ik heeeeeel erg hoop om snel zwanger te raken, en mijn vriend daar nóg meer mee bezig is, wilde ik gewoon een soort mandje maken voor een aanstaande papa. Doe er 2 testen in, misschien zo'n shirtje van prenatal met "papa's kanjer" erop....wat kan er nog meer in?

I know....beetje raar cadeau als je nog helemaal niet zwanger bent, maar ja....ik weet t echt niet meer... Embarassed
En denk dat ie dit wel leuk vind aangezien hij er zó mee bezig is
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautjes aanstaande papa? Empty Re: Cadeautjes aanstaande papa?

Bericht  CCC vr 23 dec 2011 - 10:14

Weet niet hoor, vind je/ jullie nogal enthousiast... maar ik zou dit niet cadeau geven aan mijn vriend als ik nog niet zwanger zou zijn. Eerst maar eens even afwachten allemaal... Er zijn genoeg leuke cadeautjes zoals een leuke doe-bon voor hem of jullie samen... Bij de Hema heten ze lekker weg bonnen en er is deze week 15% korting daarop... Misschien leuk?

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautjes aanstaande papa? Empty Re: Cadeautjes aanstaande papa?

Bericht  Ugly Betty vr 23 dec 2011 - 10:15

Maar wat als het nou niet gaat lukken? Dan zit je met al die spullen. Kan je hem geen VVV bon geven? Die kan je ook bij Prenatal besteden dus als het dan zover is kunnen jullie samen wat uitzoeken.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautjes aanstaande papa? Empty Re: Cadeautjes aanstaande papa?

Bericht  Lejow vr 23 dec 2011 - 10:15

chococupcake schreef:Weet niet hoor, vind je/ jullie nogal enthousiast... maar ik zou dit niet cadeau geven aan mijn vriend als ik nog niet zwanger zou zijn. Eerst maar eens even afwachten allemaal... Er zijn genoeg leuke cadeautjes zoals een leuke doe-bon voor hem of jullie samen... Bij de Hema heten ze lekker weg bonnen en er is deze week 15% korting daarop... Misschien leuk?

Hier moet ik me toch wel bij aansluiten..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautjes aanstaande papa? Empty Re: Cadeautjes aanstaande papa?

Bericht  JD vr 23 dec 2011 - 10:18

sja ik weet t ook niet meer....
maar andere ideetjes zijn welkom.

lekker weg bonnen vind hij niet leuk - hij heeft een hekel aan weekendjes weg, dagjes uit en dat soort dingen. (en daarbij hebben wij nooit samen vrij, dus kunnen we dat ook niet plannen helaas)
kleding geeft hij niks om
luchtje heeft hij net nieuw
staatslot vind ik zelf niet leuk om te geven.
douchespul heeft ie een hele voorraad van.

hij kwam laatst zelf aanzetten met een speen met "papa is the best" erop, had ie zelf bij prenatal gehaald, en hij wilde ook nog bijna dat shirtje van papa's kanjer kopen. zó overenthousiast is ie, daarom dacht ik dan maar aan dit.
natuurlijk besef ik dat het jaren kan duren voor ik zwanger raak, als het ons al uberhaupt gegund is, maar ik weet echt niks anders.


Laatst aangepast door JaneDoe op vr 23 dec 2011 - 10:19; in totaal 1 keer bewerkt
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautjes aanstaande papa? Empty Re: Cadeautjes aanstaande papa?

Bericht  Pien vr 23 dec 2011 - 10:18

EEns met ccc en lejow....

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautjes aanstaande papa? Empty Re: Cadeautjes aanstaande papa?

Bericht  Ugly Betty vr 23 dec 2011 - 10:20

Heeft hij geen hobby waar je iets voor kan geven? Of een abonnement op een tijdschrift? Een bierpakket o.i.d.?
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautjes aanstaande papa? Empty Re: Cadeautjes aanstaande papa?

Bericht  JD vr 23 dec 2011 - 10:21

Ugly Betty schreef:Heeft hij geen hobby waar je iets voor kan geven? Of een abonnement op een tijdschrift? Een bierpakket o.i.d.?

zijn hobby's zijn zaalvoetballen en helaas...doet hij aan schietsport.
Je hebt wel 1 blad over schietsport, maar dat kost 10 euro....en ik vind het zo stom om hem een boekje met daarin alleen maar pistolen en wapens te geven. past niet zo bij de kerstgedachte smile
Verder geen hobby's nee.....
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautjes aanstaande papa? Empty Re: Cadeautjes aanstaande papa?

Bericht  Flower_L vr 23 dec 2011 - 10:23

Pien schreef:EEns met ccc en lejow....

+1

Wij kopen een kinect (of hoe heet zo'n ding) voor ons samen. Vind niets aan om cadeaus te moeten verzinnen, niet voor mezef en niet voor mn vriend. Zonde van geld.

misschien iets voor jullie samen?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautjes aanstaande papa? Empty Re: Cadeautjes aanstaande papa?

Bericht  JD vr 23 dec 2011 - 10:31

Flower_L schreef:
Pien schreef:EEns met ccc en lejow....

+1

Wij kopen een kinect (of hoe heet zo'n ding) voor ons samen. Vind niets aan om cadeaus te moeten verzinnen, niet voor mezef en niet voor mn vriend. Zonde van geld.

misschien iets voor jullie samen?

sja t probleem is dat er een klein lucardi doosje onder de boom ligt, van hem voor mij smile
dus is t dan niet aso om iets voor ons samen te kopen???
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautjes aanstaande papa? Empty Re: Cadeautjes aanstaande papa?

Bericht  duckie vr 23 dec 2011 - 10:33

vieren jullie het met zn 2en of met de hele familie ?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautjes aanstaande papa? Empty Re: Cadeautjes aanstaande papa?

Bericht  Flower_L vr 23 dec 2011 - 10:33

Hmmmmm dan wordt het lastig....

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautjes aanstaande papa? Empty Re: Cadeautjes aanstaande papa?

Bericht  JD vr 23 dec 2011 - 10:34

duckie schreef:vieren jullie het met zn 2en of met de hele familie ?

we doen lootjes met de hele familie, maar dit is een cadeautje voor onder onze boom met zn 2tjes...
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautjes aanstaande papa? Empty Re: Cadeautjes aanstaande papa?

Bericht  JD vr 23 dec 2011 - 10:35

Flower_L schreef:Hmmmmm dan wordt het lastig....

ja he.... hij is gewoon supermoeilijk. Twijfelde ook zelf wel over dat papa pakket hoor... maar t was een beetje mn allerlaatste idee, ik wist het niet meer. we hadden ook afgesproken om niks te doen met kerst, anders was ik wel eerder op pad gegaan, maar dan ligt er vandaag opeens zo'n lucardi pakketje onder de boom...en dan kan ik niet achterblijven vind ik Embarassed
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautjes aanstaande papa? Empty Re: Cadeautjes aanstaande papa?

Bericht  CCC vr 23 dec 2011 - 10:37

Oke, ik ga vast weer buiten mijn boekje... Maar goed, je ziet even mijn punt geloof ik niet... Maar als je juist geen tijd samen vrij hebt (of weinig) is het toch extra leuk wat samen te doen? Wij zien elkaar ook weinig in sommige periodes en omdat mijn vriend in de Horeca werkt is het sowieso lastig qua weekenden en dagen vrij... Wij plannen dan geregeld samen een dagje tussendoor samen vrij en doen dan leuke dingen samen... Vind het een beetje apart... Maar goed... Vind ook wel dat je vriend wat subtieler met zijn enthousiasme om kan gaan, wie weet lukt het niet en dan? Dan vallen jullie keihard in een diep gat... Waarom alles zo snel, zo overenthousiast? Het leven is al zo kort, geniet van de momenten samen en kijk wat eruit komt, wanneer je je er minder mee bezig houd lukt het misschien ook wat sneller... Ik ben zelf nooit zo overenthousiast geweest, ik wilde het wel heel erg graag maar ik kende geen ongeduld. Alleen toen mijn cyclus even raar deed, vroeg ik me af of ik niet de kant van mijn moeder opging (vruchtbaarheidsproblemen) maar daarna heb ik het losgelaten en werd daarna vrij snel zwanger (ja, ik mag van geluk spreken)...

Kortom... ik vind al je post gewoon overenthousiast en begrijp het niet...

En ohja, dingen zoals vind ie niet leuk... Het gaat om het idee dat je aan hem gedacht hebt... Dan mag hij daar zijn enthousiasme wel eens in steken...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautjes aanstaande papa? Empty Re: Cadeautjes aanstaande papa?

Bericht  me1987 vr 23 dec 2011 - 10:39

* Het boek van kluun, help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt..
* Een mand met allemaal lekkere dingen (bier, worst, leesvoer, douchespul, mini flesjes sterke drank, lievelingssnoep, minigeurtje etc)
* Bladcadeau
* armband
* ketting
* cadeaubon
me1987
me1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 106
Punten : 165
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautjes aanstaande papa? Empty Re: Cadeautjes aanstaande papa?

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 10:41

Ik zou gewoon even wachten totdat je zwanger bent Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautjes aanstaande papa? Empty Re: Cadeautjes aanstaande papa?

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 10:41

Ow, ik zou daar echt niet voor kiezen. Dat soort dingen zijn 'leuk' als je zwanger bent, maar vind ik voor nu wat ongeschikt. Inderdaad, wat als het nooit gaat lukken enzo.
Uit eerdere posts de afgelopen jaren is duidelijk dat jullie er veel mee bezig zijn en heel graag willen, maar er is toch wel meer wat je kunt bedenken dan iets met 't thema baby?
Hij heeft vast nog meer interesses angel Hij zit toch veel achter de computer enzo?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautjes aanstaande papa? Empty Re: Cadeautjes aanstaande papa?

Bericht  JD vr 23 dec 2011 - 10:44

chococupcake schreef:Oke, ik ga vast weer buiten mijn boekje... Maar goed, je ziet even mijn punt geloof ik niet... Maar als je juist geen tijd samen vrij hebt (of weinig) is het toch extra leuk wat samen te doen? Wij zien elkaar ook weinig in sommige periodes en omdat mijn vriend in de Horeca werkt is het sowieso lastig qua weekenden en dagen vrij... Wij plannen dan geregeld samen een dagje tussendoor samen vrij en doen dan leuke dingen samen... Vind het een beetje apart... Maar goed... Vind ook wel dat je vriend wat subtieler met zijn enthousiasme om kan gaan, wie weet lukt het niet en dan? Dan vallen jullie keihard in een diep gat... Waarom alles zo snel, zo overenthousiast? Het leven is al zo kort, geniet van de momenten samen en kijk wat eruit komt, wanneer je je er minder mee bezig houd lukt het misschien ook wat sneller... Ik ben zelf nooit zo overenthousiast geweest, ik wilde het wel heel erg graag maar ik kende geen ongeduld. Alleen toen mijn cyclus even raar deed, vroeg ik me af of ik niet de kant van mijn moeder opging (vruchtbaarheidsproblemen) maar daarna heb ik het losgelaten en werd daarna vrij snel zwanger (ja, ik mag van geluk spreken)...

Kortom... ik vind al je post gewoon overenthousiast en begrijp het niet...

En ohja, dingen zoals vind ie niet leuk... Het gaat om het idee dat je aan hem gedacht hebt... Dan mag hij daar zijn enthousiasme wel eens in steken...

ik zie je punt heel goed CCC.
Ja ik ben ook van mening dat het leuk is om samen een dagje of nachtje weg te gaan, maar dit wil hij niet. Ik ben al lang blij dat ik hem afgelopen jaar mee heb gekregen op vakantie. Dagje pretpark,dierentuin,shoppen maak ik hem echt ongelukkig mee.
Ik hou me er zelf helemaal niet zo ernstig mee bezig hoor. Het enige waar ik me druk om maak is inderdaad deze cyclus die lang duurt (zelfde als jou, mijn moeder is 7 jaar bezig geweest om mij te krijgen) maar aan de andere kant weet ik donders goed dat het mijn eerste cyclus is, dus dat mijn lichaam gewoon moet wennen en nog druk aan het ontpillen is.
Ja we zijn enthousiast en willen het graag, maar weten ook allebei donders goed (althans, ik in ieder geval wel) dat het ook niet kan lukken, dit heb ik vaak genoeg in mijn directe omgeving meegemaakt. ik ben daar echt wel op berekend, en daarbij....of ik daar nou rekening mee houd of niet, in een diep gat val je dan toch wel....

en je laatste opmerking vind ik vreemd. je wilt toch iets kopen waar iemand wat aan heeft of blij mee is?? ik ga niet iets kopen wat hij niet leuk vind omdat "hij dan enthousiast wordt omdat ik aan hem heb gedacht" ....
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautjes aanstaande papa? Empty Re: Cadeautjes aanstaande papa?

Bericht  JD vr 23 dec 2011 - 10:46

Smikkell schreef:Ow, ik zou daar echt niet voor kiezen. Dat soort dingen zijn 'leuk' als je zwanger bent, maar vind ik voor nu wat ongeschikt. Inderdaad, wat als het nooit gaat lukken enzo.
Uit eerdere posts de afgelopen jaren is duidelijk dat jullie er veel mee bezig zijn en heel graag willen, maar er is toch wel meer wat je kunt bedenken dan iets met 't thema baby?
Hij heeft vast nog meer interesses angel Hij zit toch veel achter de computer enzo?

ja hij deed altijd 1 spelletje achter de computer, maar daar issie gelukkig vanaf gestapt Wink dus de computer heeft al een paar maanden niet meer aangestaan Very Happy

Ik begrijp wat jullie zeggen hoor, ik twijfelde zelf ook van te voren wel of het een goed idee was, maar ik wist het gewoon echt even niet meer......

heb gewoon een extreem lastig vriendje om iets voor te kopen.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautjes aanstaande papa? Empty Re: Cadeautjes aanstaande papa?

Bericht  Jasmine vr 23 dec 2011 - 10:48

Dat papa-pakketje is op zich heel leuk, maar ben het met de rest eens dat dat nu een beetje vroeg is. Steaks denkt hij nog dat je zwanger bent.

Wat je anders zou kunnen doen? Lastig hoor.

Mijn man kan ik altijd blij maken met een goede fles whisky. Dat hebben we nooit in huis, dus dat is echt een traktatie voor hem. Rookt hij ook? Anders zou je hem een mooie gegraveerde aansteker kunnen geven met jouw naam erin. Als jullie dan over een tijdje wel een kindje hebben kun je die naam erbij laten graveren. Dit kun je ook doen met een mooie pen of sleutelhanger als dat beter bij hem past.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautjes aanstaande papa? Empty Re: Cadeautjes aanstaande papa?

Bericht  JD vr 23 dec 2011 - 10:52

hey yasmine, ik had helemaal gemist dat je zwanger bent, wat leuk! Gefeliciteerd!!

Ik vind het lief dat iedereen zo mee denkt, maar helaas zijn het allemaal dingen waar hij niet van houdt....
hij rookt niet, en drinkt niet...*zucht* ... geloof dat het toch maar een staatslot wordt dan....
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautjes aanstaande papa? Empty Re: Cadeautjes aanstaande papa?

Bericht  Flower_L vr 23 dec 2011 - 10:52

Misschien gekke vraag, maar hij kijkt heel erg uit naar kindje, maar vindt dagjes weg met jou (of iemand anders) niet leuk. Ben je niet bang dat hij straks dierentuin speeltuin zwembad e.d. ook niet leuk vindt met jullie evt kindje (s)?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautjes aanstaande papa? Empty Re: Cadeautjes aanstaande papa?

Bericht  JD vr 23 dec 2011 - 10:59

Flower_L schreef:Misschien gekke vraag, maar hij kijkt heel erg uit naar kindje, maar vindt dagjes weg met jou (of iemand anders) niet leuk. Ben je niet bang dat hij straks dierentuin speeltuin zwembad e.d. ook niet leuk vindt met jullie evt kindje (s)?

neuh, ik heb er wel vertrouwen in dat hij een hele leuke papa gaat worden, die dan soort dingen ook zal doen.
hij is nu gewoon meer het type om lekker samen een filmpje te kijken enzo. shoppen en door een stad slenteren vind hij sowieso een ramp, maar dat is bij de meeste mannen wel zo geloof ik;) efteling zijn we afgelopen zomer geweest, vond ie wel oke....
dagje spa/kuuroord, hij houdt niet van gefrunnik aan zn lichaam haha....dus schiet niet op allemaal.

maar misschien haal ik wel een bioscoopbon ofzo...
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautjes aanstaande papa? Empty Re: Cadeautjes aanstaande papa?

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 11:01

Wat lijkt me dat vreselijk zeg, een vriend die niets leuk vind en zelf ook geen dingen heeft die hij leuk/lekker vind.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautjes aanstaande papa? Empty Re: Cadeautjes aanstaande papa?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum