"handige" papa's...
+12
RiLiJu
Susan
Liadan
Printje
JD
Pussycat
Jasmine
Happydobby
juffie001
**_pearl_**
Tania
Flower_L
16 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
"handige" papa's...
luiers die we normaal hebben lekken s nachts door sinds paar dagen. Ik zei dus een keer tegen mn vriend '"doe die huggies luier maar aan, misschien lekt die niet door"
Kijk ik volgende ochtend...heeft L een huggies zwemluier aan...
Tjah..ik vermoed dat hier nog wel meer "handige" papa's zitten dus laat maar horen
Tjah..ik vermoed dat hier nog wel meer "handige" papa's zitten dus laat maar horen
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Re: "handige" papa's...
Haha nou die lekken sowieso wel door
Mijn man had een tijdje terug ook een handige actie. J. is nogal een slechte slaper en na heeel lang doorzetten had ik eindelijk een ritueeltje wat hij leek te snappen en prettig vond. Het ging dan ook al een aantal dagen goed en hij ging zelf slapen. Dus die avond ons ritueeltje gedaan en ik leg net J. in bed en geef z'n knuffeltje komt papa binnen gerend met een hoop lawaai "J! Wil je nog een kusje van papa?" Nou die zat natuurlijk meteen rechtop in bed en heeft de eerste uren niet geslapen.
Hij voelde zich wel schuldig trouwens en had wel meteen door hoe belangrijk dat ritueeltje inmiddels was geworden . Nu kan ik er wel om lachen maar op dat moment was ik echt heel boos.
Mijn man had een tijdje terug ook een handige actie. J. is nogal een slechte slaper en na heeel lang doorzetten had ik eindelijk een ritueeltje wat hij leek te snappen en prettig vond. Het ging dan ook al een aantal dagen goed en hij ging zelf slapen. Dus die avond ons ritueeltje gedaan en ik leg net J. in bed en geef z'n knuffeltje komt papa binnen gerend met een hoop lawaai "J! Wil je nog een kusje van papa?" Nou die zat natuurlijk meteen rechtop in bed en heeft de eerste uren niet geslapen.
Hij voelde zich wel schuldig trouwens en had wel meteen door hoe belangrijk dat ritueeltje inmiddels was geworden . Nu kan ik er wel om lachen maar op dat moment was ik echt heel boos.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
haha geweldig !!
**_pearl_**- Fluisteraar
- Aantal berichten : 219
Punten : 271
Registratiedatum : 27-12-10
hahahaah
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10
Het enige dat ik hier kan bedenken zijn maillots die regelmatig achterstevoren aangetrokken zijn door papa.
Gast- Gast
Shopaholic schreef:Het enige dat ik hier kan bedenken zijn maillots die regelmatig achterstevoren aangetrokken zijn door papa.
Ben wel blij dat l geen meisje is wat dat betreft...mijn vriend zou ook niet om kunnen gaan met maillots rokjes etc in begin ging hij weleens wandelen met mooi weer en l in zn pyama in de wagenbak..was makkelijk volgens hem :s
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Net nog.. Zoon lief ligt er net een kwartiertje op.. Gaat hij doodleuk in de garage even snel twee gaten in de muur boren..zoon huilend wakker natuurlijk..
Gast- Gast
Hier zijn kniesokjes en maillots een drama, hij kan ze op z'n wijze niet aan doen, omdat zijn vingers altijd in de weg zitten.
Gast- Gast
Ik lach Haha, de actie hier was een pak kv, we kwamen uit het ziekenhuis dus hij moest het kopen. Kwam hij thuis met nutrilon voor hongerige baby,s. K nou had m best honger maar toch.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Hier is papa wel eens vergeten J. een romper aan te trekken. Zegt hij doodleuk 'ik zie een blote buik', toen d'r blote buikje onder haar pyamashirtje uitpiepte.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Flower_L schreef:luiers die we normaal hebben lekken s nachts door sinds paar dagen. Ik zei dus een keer tegen mn vriend '"doe die huggies luier maar aan, misschien lekt die niet door"
HAHA o god! Deze is echt heel leuk! Dat zou hier ook zo kunnen gebeuren!
Gast- Gast
Hahaha wat een leuk topic
Heb echt lol hier.
Helaas kan ik niks verzinnen om jullie aan het lachen te maken. Mijn vriend doet het allemaal erg precies en goed en heeft geen onhandige acties met haar tot nu toe.
Heb echt lol hier.
Helaas kan ik niks verzinnen om jullie aan het lachen te maken. Mijn vriend doet het allemaal erg precies en goed en heeft geen onhandige acties met haar tot nu toe.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
ik werk op een kinderdagverblijf, en wat ik wel altijd grappig vind is dat je vaak precies kunt zien welke kinderen en door hun papa zijn aangekleed 's ochtends; de meest gekke combi's;).... en meisjes die vaak met de mooiste vlechtjes n hun haren binnen komen, behalve op de papadagen
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
JaneDoe schreef:ik werk op een kinderdagverblijf, en wat ik wel altijd grappig vind is dat je vaak precies kunt zien welke kinderen en door hun papa zijn aangekleed 's ochtends; de meest gekke combi's;).... en meisjes die vaak met de mooiste vlechtjes n hun haren binnen komen, behalve op de papadagen
vandaag kreeg ik van de gastouder een smsje met de vraag of mijn man haar had aangekleed en de tas had ingepakt. Ze had geen romper en slofjes aan en in de tas zaten geen billendoekjes en geen muts. En dat klopte
Gast- Gast
Hij trekt haar voornamelijk verschrikkelijke kledingcombinaties aan op pakt kleding die ik al in de kast heb hangen in grotere maten en ondanks dat haar jurk dan tot op de enkels komt, valt hem niks bijzonders op.
Gast- Gast
hahahaha er komen echt geweldige dingen voorbij. Het enigste wat ik kan bedenken zijn idd foute kledingcombi's, dingen vergeten mee te nemen naar het dagverblijf etc.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Mijn vriend is een keer vergeten de jas van mijn dochter aan te trekken toen ze naar het kdv ging (en het was geen zomer...). Ik ging haar aan het eind van de dag ophalen en heb me daar suf gezocht naar haar jas. Uiteindelijk heb ik mijn jas maar over haar heen gelegd.
Ook vindt mijn vriend het leuk om de teennagels van Yara te lakken, van de zomer had ze alle nagels in een ander kleurtje, stond er leuk in haar sandaaltjes .
Gisteren had hij bij Yara een pyamashirt over haar gewone shirt aangedaan (en daar zat ook nog een hemd onder). En ik vond het vanmorgen raar dat ze het zo warm had....
Verder zorg ik ervoor dat ik de tassen in pak voor de kinderen want anders zit de helft er niet in.
Ook vindt mijn vriend het leuk om de teennagels van Yara te lakken, van de zomer had ze alle nagels in een ander kleurtje, stond er leuk in haar sandaaltjes .
Gisteren had hij bij Yara een pyamashirt over haar gewone shirt aangedaan (en daar zat ook nog een hemd onder). En ik vond het vanmorgen raar dat ze het zo warm had....
Verder zorg ik ervoor dat ik de tassen in pak voor de kinderen want anders zit de helft er niet in.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Oja, en een half jaar geleden had Yara net gepoept toen hij haar kwam halen van het kdv. En ze wilde persé dat papa haar verschoonde ipv de leidster. Die stond ondertussen tegen hem te praten, daar werd hij nerveus van.
Toen ik thuis kwam van mijn werk, vertelde Yara: 'papa had mij verschoont en hij had poep aan zijn handen'. Mijn vriend bekende toen dat hij het snel had willen doen en toen met zijn hand in de poep greep .
Toen ik thuis kwam van mijn werk, vertelde Yara: 'papa had mij verschoont en hij had poep aan zijn handen'. Mijn vriend bekende toen dat hij het snel had willen doen en toen met zijn hand in de poep greep .
Liadan- Ratel
Liadan schreef:\
Dat is toch niet zo vreselijk?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Mijn vriend krijgt de leren slofjes nooit aan. Hoe moeilijk kan het zijn, hahaha
Gast- Gast
Susan schreef:Liadan schreef:\
Wat een held, jouw vriend! super cool!
Gast- Gast
Nee dat is niet vreselijk, maar het zag er nogal apart uit 10 nagels in verschillende fluoriserende kleurtjes in roze sandaaltjes, haha.Susan schreef:Liadan schreef:\
Hij heeft ze trouwens daarstraks weer gelakt, maar ik heb het nog niet gezien, ben benieuwd morgen .
Liadan- Ratel
Mijn vriend had mijn zoontje laatst een roze gestreepte romper en sokjes aangetrokken.
'Ja, zijn eigen spullen lagen er niet'
Ik had de kasten net anders ingedeelt, maar even verder zoeken ho maar, haha!
'Ja, zijn eigen spullen lagen er niet'
Ik had de kasten net anders ingedeelt, maar even verder zoeken ho maar, haha!
RiLiJu- Prater
- Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11
Ik deed vanmorgen de slaapzak van ons zoontje uit en hij had gewoon nog zijn dikke anti slip sokken aan.
Papa was ze vergeten uit te doen.
Heeft hij in ieder geval geen koude voeten gehad.
Papa was ze vergeten uit te doen.
Heeft hij in ieder geval geen koude voeten gehad.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Hier ook foute kledingcombinaties maar gelukkig komt dat weinig voor omdat ik altijd s'avonds alles klaar leg
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Handige tips voor mama's
» Borstvoeding; handige accesoires
» Leuke/handige Apps
» kinderen ... handige auto?
» Handige tips voor mama's
» Borstvoeding; handige accesoires
» Leuke/handige Apps
» kinderen ... handige auto?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: