Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagje weg met kind(eren)

+16
Parel
SarahKey
Shy
Flower_L
Twellie
PapillonRose
Sanne
mickey
studiebol
Liadan
Tania
Susan
Steep
holaagirl
Printje
Parisienne
20 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Dagje weg met kind(eren) Empty Dagje weg met kind(eren)

Bericht  Parisienne ma 8 jul 2013 - 7:44

Naar aanleiding van het topic 'ouderschap soms saai' vraag ik me af in hoeverre jullie bij dagjes weggaan of bij activiteiten ondernemen rekening houden met het feit dat je een kind hebt. Doe je nog genoeg 'volwassen' dingen met je kind erbij? Of staat zo'n uitje bijna geheel in het teken van kinderactiviteiten? Waarom wel/waarom niet? En geniet je er zelf van? Mis je bepaalde dingen? Zou je dingen graag anders zien?
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje weg met kind(eren) Empty Re: Dagje weg met kind(eren)

Bericht  Printje ma 8 jul 2013 - 7:47

Wij geocachen veel en passen dat wel wat aan aan de kinderen natuurlijk. N heeft nergens eigenlijk jog iets aan maar die sjouwen we gewoon mee.

Voor de rest doen we idd best veel dingen die ook leuk zijn voor R omdat wanneer hij het fijn heeft ik het ook fijn heb. Maar zoals ik al zei een tijdje terug naar Disney daar neem ik ze echt nog niet mee naar toe en dat was echt zo heerlijk met zijn tweetjes.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje weg met kind(eren) Empty Re: Dagje weg met kind(eren)

Bericht  Parisienne ma 8 jul 2013 - 7:51

Wij doen nog genoeg dingen met N. erbij. Ze gaat mee een terrasje op, zit bij ons aan tafel, drinkt haar drinken, vermaakt zich met wat poppetjes. Als ik ga winkelen met vriendinnen gaat ze geregeld mee. Af en toe loopt ze even zelf, zit dan weer in de kinderwagen met wat te drinken en vermaakt zich vaak prima met alles om haar heen. Bij een dagje strand gaan we meestal naar een strandtent i.p.v. op het strand zelf, N. zit net als op een terras lekker bij ons aan tafel zolang ze zich vermaakt, speelt af en toe wat in het zand, maar we nemen bijna nooit een hele tas aan speelgoed mee voor haar. 

Ook wat betreft onze vakantie. We gaan op een 'volwassenvakantie' met onze vrienden. Er is geen speeltuin, er zijn geen andere kinderen, we gaan dagjes weg naar St. Tropez en Monaco.. voor N. is er eigenlijk niks bijzonders. Toch weet ik nu al dat ze zich prima zal vermaken.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje weg met kind(eren) Empty Re: Dagje weg met kind(eren)

Bericht  Printje ma 8 jul 2013 - 7:54

Met winkelen gaan ze ook altijd mee. Ze zijn er mee opgegroeid hahah beiden waren nog geen twee weken toen ze voor het eerst mee gingen shoppen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje weg met kind(eren) Empty Re: Dagje weg met kind(eren)

Bericht  holaagirl ma 8 jul 2013 - 7:55

Parisienne schreef:Wij doen nog genoeg dingen met N. erbij. Ze gaat mee een terrasje op, zit bij ons aan tafel, drinkt haar drinken, vermaakt zich met wat poppetjes. Als ik ga winkelen met vriendinnen gaat ze geregeld mee. Af en toe loopt ze even zelf, zit dan weer in de kinderwagen met wat te drinken en vermaakt zich vaak prima met alles om haar heen. Bij een dagje strand gaan we meestal naar een strandtent i.p.v. op het strand zelf, N. zit net als op een terras lekker bij ons aan tafel zolang ze zich vermaakt, speelt af en toe wat in het zand, maar we nemen bijna nooit een hele tas aan speelgoed mee voor haar. 

Ook wat betreft onze vakantie. We gaan op een 'volwassenvakantie' met onze vrienden. Er is geen speeltuin, er zijn geen andere kinderen, we gaan dagjes weg naar St. Tropez en Monaco.. voor N. is er eigenlijk niks bijzonders. Toch weet ik nu al dat ze zich prima zal vermaken.

 offtopic: Waar ga jij heen in Frankrijk? Wij gaan naar Frejus en willen ook naar St. Tropez en Monaco:)
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje weg met kind(eren) Empty Re: Dagje weg met kind(eren)

Bericht  Steep ma 8 jul 2013 - 7:55

Als ik met Ruben op een terras ga zitten dan wil hij niet blijven zitten en rent de hele tijd weg, dus dat schiet niet op. Winkelen gaat wel goed en dat is ook echt gezellig. Naar vrienden gaat hij altijd mee en slaapt daar in hun bed op in zijn campingbedje. In een omheind gebied gaat het altijd wel goed eigenlijk. Gister nog een groot feest gehad in een zaal met een balkon en hij vermaakt zich echt prima, heb veel kunnen kletsen met mensen (met een schuin oog op hem).
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje weg met kind(eren) Empty Re: Dagje weg met kind(eren)

Bericht  Parisienne ma 8 jul 2013 - 7:58

holaagirl: wij gaan naar Lorgues, dat is iets meer het binnenland in. 35 km bij St. Tropez vandaan. Zie net op de kaart vlakbij waar jullie heen gaan. Wat leuk! Wanneer gaan jullie?
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje weg met kind(eren) Empty Re: Dagje weg met kind(eren)

Bericht  Susan ma 8 jul 2013 - 8:00

Eigenlijk houden we vrijwel altijd rekening met de kinderen. Wel hebben we voor volgend jaar een appartementencomplex in Spanje op het oog waar we misschien naartoe willen, dat niet heel erg op kinderen gericht is, maar er is een zwembad dat overal vrij ondiep is, dus waar ze makkelijk in kunnen, en er is een strand op loopafstand, dat vinden ze allebei al heerlijk. Dan neem ik wel gewoon voldoende zand- en waterspeelgoed mee en daar in de buurt zal vast ook wel het een en ander te doen zijn voor kinderen. Maar we zijn er nog niet uit, misschien dat het wel weer gewoon een hotel wordt waar van alles voor kinderen is, op een andere plek. Ik moet me er wel zelf ook op mijn gemak voelen, als het te massaal en te druk is dan vind ik het niet prettig.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje weg met kind(eren) Empty Re: Dagje weg met kind(eren)

Bericht  holaagirl ma 8 jul 2013 - 8:00

19e juli, hakken de reis heerlijk in tweeën! Komen dus de 20e aan.
Heb er erge zin in:) Wij gaan dus wél burgerlijk op een camping zitten in een luxe huisje (dát dan weer wel)!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje weg met kind(eren) Empty Re: Dagje weg met kind(eren)

Bericht  Parisienne ma 8 jul 2013 - 8:05

Oh heerlijk zeg! Er is helemaal niks mis met burgerlijk op een camping zitten hoor ;)Ik ga de 19e eerst twee weken naar een camping in de Ardeche (N. en ik gaan met mijn moeder, stiefvader, enz. mee naar mijn zusje die daar stage loopt). 18 augustus gaan vriend, N. en ik met een bevriend stel naar de Cote d'Azur. Twee weken daar, dan nog een weekje door naar de camping waar m'n zusje zit. M'n zusje nemen we dan aan het eind van de week gelijk mee naar huis.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje weg met kind(eren) Empty Re: Dagje weg met kind(eren)

Bericht  holaagirl ma 8 jul 2013 - 8:07

Klinkt goed:) Veel plezier, misschien komen we elkaar nog wel tegen, haha! Ik zwaai wel!
Ben benieuwd of het allemaal bevalt!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje weg met kind(eren) Empty Re: Dagje weg met kind(eren)

Bericht  Tania ma 8 jul 2013 - 8:12

Wij houden expres veel rekening met de kinderen. Ik zat vroeger altijd tussen de volwassenen en deed veel volwassen dingen met mijn ouders (ik was enig kind) en achteraf vind ik dat wel jammer. Mijn ouders deden ook heus regelmatig dingen die voor mij heel leuk waren maar sommige dingen waren gewoon erg saai. Ik weet nog dat we een paar zomers naar een camping zijn geweest in een stacaravan toen ik klein was dat vond ik fantastisch. Zelf ga ik nu het liefste naar een hotel en de hele dag lekker relaxen, beetje zwemmen, lezen enz. Maar ik weet dat mijn kinderen het veel leuker gaan hebben op een camping of een bungalowpark. Dus voor die paar jaar dat ze dan zo klein zijn doen we dat. Als ze wat groter zijn zien we wel weer verder.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje weg met kind(eren) Empty Re: Dagje weg met kind(eren)

Bericht  Liadan ma 8 jul 2013 - 8:15

De meeste uitstapjes die we met de kinderen ondernemen staan voor het grootste deel in het teken van de kinderen. We kiezen de uitstapjes daarop uit. Op een terrasje zitten doen we ook wel eens maar daar worden we allebei niet heel vrolijk van omdat ze allebei niet stil kunnen zitten en er snel genoeg van hebben. 
Winkelen doe ik wel eens met mijn dochter maar lang vindt ze het niet leuk dus dan gaan we tussendoor sowieso altijd even naar de scapino omdat ze daar een ballenbak hebben.
Maar erg vind ik dat allemaal niet, we plannen ook af en toe een dag zonder kinderen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje weg met kind(eren) Empty Re: Dagje weg met kind(eren)

Bericht  studiebol ma 8 jul 2013 - 8:17

 Ik houd veel rekening met de meiden. BIjv shoppen het kan wel ff gauw maar als ik echt wat spullen nodig heb dan shop ik niet rustig met hun erbij, weet ook niet hoe ik dat dan met kleding passen moet doen enzo. Dus dat doe ik liever zonder hun.

De vakantie had ik wel uitgezocht dat het een hotel was met kinderfaciliteiten. Maar tijdens de vakantie hebben we twee keer een stad bezocht of de meiden dat nou zo leuk vonden weet ik niet maar dat doe ik dan omdat ik dat graag wil.

Als ik een dagje weg ga met hun dan kies ik er gauw voor om iets te doen wat zij leuk vinden, dus naar een speeltuin,zwemmen of ballorig. Uiteindelijk vermaak ik me ook wel maar dat is niet iets wat ik zou kiezen als ik alleen een dagje weg zou gaan.

Dus ja ik houd rekening met ze tijdens het plannen van dagjes weg.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje weg met kind(eren) Empty Re: Dagje weg met kind(eren)

Bericht  Susan ma 8 jul 2013 - 8:20

Overigens zouden mijn kinderen zonder enige moeite mee willen naar een vakantievilla met zwembad. Af en toe winkelen of op een terrasje zitten zouden ze dan wel op de koop toe nemen. Ik denk dat ik Ezra sowieso naar alle denkbare vakantiebestemmingen mee kan nemen zolang hij er maar vaak kan zwemmen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje weg met kind(eren) Empty Re: Dagje weg met kind(eren)

Bericht  mickey ma 8 jul 2013 - 8:38

@Holagirl: wij komen net terug van 2 weken op een camping in Frejus, in een stacaravan, dat wel :p Monaco is goed te doen vanuit daar, Saint Tropez vonden wij wat tegenvallen. Grasse is wel de moeite waard, vonden wij! 

Ontopic: de ene keer doen we iets waar F wat aan heeft, de andere keer doen we iets wat wij zelf leuk vinden. F is een heel makkelijk kind, die alles wel prima vindt, dan is het ook goed te doen natuurlijk.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje weg met kind(eren) Empty Re: Dagje weg met kind(eren)

Bericht  Sanne ma 8 jul 2013 - 8:56

Hier wisselt het nogal. We zijn op vakantie geweest naar Italië en hebben daar minder ondernomen dan we met z'n tweeën zouden hebben gedaan. H. had het er prima naar haar zin en dat vonden we belangrijk.
Maar ik wilde ook graag naar Rome, dus ze is ook een dag mee geweest naar Rome en dat beperkt haar bewegingsvrijheid wel, maar dat ging ook prima. Er was veel te zien.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje weg met kind(eren) Empty Re: Dagje weg met kind(eren)

Bericht  PapillonRose ma 8 jul 2013 - 9:50

Hier wisselt het. Bepaalde dingen hoef ik echt niet te doen, zoals uitgebreid winkelen (ze vindt het vreselijk, en wil niet in de buggy). Ook een terrasje ligt er maar net aan hoeveel ontsnappingsmogelijkheden er zijn, vaak zit ik niet rustig, maar ren constant achter een weglopende A. aan. Dus met zulke dingen houd ik wel rekening. Maar we gaan soms uit eten en nemen dan wat kleine speeltjes of potloden en papier mee voor haar en dat gaat best goed. Qua vakantie gaan we vaak in een vakantiehuis dat niet op een park is, dus ook geen kinderamusement. Maar dat gaat prima, we nemen speelgoed mee en de omgeving is ook leuk om bijvoorbeeld te wandelen, aan het water te zitten ergens, etc.

Met uitjes hou ik vrijwel altijd rekening met A, dan is het vaak echt iets kindvriendelijks. Dus als ik wat wil gaan drinken, doe ik dat bijvoorbeeld bij een recreatiegebied met speeltuin. Of lekker een dagje dierentuin, indoorspeeltuin.. Dingen als winkelen doe ik dan heel af en toe als er oppas is, voor beiden handiger.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje weg met kind(eren) Empty Re: Dagje weg met kind(eren)

Bericht  Twellie ma 8 jul 2013 - 10:01

Mijn oudste dochter kan tegenwoordig prima mee op 'volwassen' uitstapjes. Ik ga sowieso graag naar dierentuinen en als ik er heen ga met een vriendin, gaat ze (tegenwoordig) gewoon mee. We gaan dan wel ook naar de speeltuin daar, wat ik natuurlijk niet zou doen als ik er alleen was met een vriendin.

Vorige week had ik een vrij sjiek etentje en we hebben bijna drie uur aan tafel gezeten. Mijn dochter heeft het grootste deel ook aan tafel gezeten en gewoon meegekletst en eindeloos gespeeld met de servetringen. Ze kan zich ook heel goed vermaken met om zich heen kijken en proberen dingen te doorgronden (waarom ijs als laatste komt, waarom die en die niet zoveel eet enzovoorts). Ik heb uitgelegd dat ze niet kon rondrennen in het restaurant en als ze wat energie kwijt moest ging ze met de handdroger spelen op het toilet.

Vakanties pas ik zeer beperkt aan aan de kinderen, ik zou echt nooit een midweek Centerparcs of iets dergelijks gaan doen uit vrije wil (af en toe wel mee met de schoonfamilie). We gaan liever naar het buitenland of naar iets authentiekers binnen Nederland. Wel gaan we op vakantie dan wel ook wat doen wat leuk is voor de kinderen.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje weg met kind(eren) Empty Re: Dagje weg met kind(eren)

Bericht  Flower_L ma 8 jul 2013 - 10:29

we gaan vaak genoeg op pad speciaal voor l (ballorig , dierentuin, speelpark etc) , maar van alles is iets leukste maken is mijn mening.

zo spelen we in de Ikea een pijlenspel. Wie het eerst de richtingspijlen op de grond vindt. Hij natuurlijk, en ik pak snel wat we nodig hebben.

Qua vakanties houden we er wel rekening mee, maar laten ons niet tegenhouden. Vorig jaar zijn we met l naar Amerika geweest. Dan kiezen we voor een camper ipv auto...ivm L. En we hebben vanavond besloten dat we volgend jaar nog 1 x voordat L leerplicht wordt en J 2 jaar wordt naar Amerika of Azië gaan. zonvakanties kiezen we altijd een appartement uit plus kinderbad, dus we houden er wel rekening mee.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje weg met kind(eren) Empty Re: Dagje weg met kind(eren)

Bericht  Parisienne ma 8 jul 2013 - 11:42

Aan tafel blijven zitten op een terras of in een restaurant vindt N. soms ook heel erg moeilijk. Het liefst rent ze heel de tijd rond. Dat gaat nu eenmaal niet, ik kan haar dan meestal wel goed genoeg afleiden. Ze is precies hetzelfde als de dochter van Twellie. N. bestudeert de hele gang van zaken daar in een restaurant. Ze probeert tussendoor de menukaart te ontcijferen, ze wil weten waarom ze in oosterse landen met stokjes eten, ze zoekt 'patronen' in de muren en op het plafond, ze speelt wat op de tablet/telefoon, enzovoorts. Ik trek aardig wat trucjes uit de kast, elke keer weer, en bedenk spelletjes en uitdagingen voor haar, wat werkt. Wij hebben vorige week ook een sjiek diner gehad, N. was mee. We hebben 4 uur lang aan tafel gezeten, N. het grootste deel van de avond ook. Ideaal! smile En niet omdat N. zo makkelijk is, verre van, maar inspelen op haar interessegebieden komt heel goed van pas bij dit soort gelegenheden.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje weg met kind(eren) Empty Re: Dagje weg met kind(eren)

Bericht  Shy ma 8 jul 2013 - 16:34

mickey schreef:@Holagirl: wij komen net terug van 2 weken op een camping in Frejus, in een stacaravan, dat wel :p Monaco is goed te doen vanuit daar, Saint Tropez vonden wij wat tegenvallen. Grasse is wel de moeite waard, vonden wij! 

Ontopic: de ene keer doen we iets waar F wat aan heeft, de andere keer doen we iets wat wij zelf leuk vinden. F is een heel makkelijk kind, die alles wel prima vindt, dan is het ook goed te doen natuurlijk.

Wij vonden Grasse ook leuk, Monaco, en natuurlijk Nice I love you 
Alweer twee jaar geleden.. Dat was de vakantie dat ik erachter kwam dat ik zwanger was Very Happy 

En nu zitten we in Valkenburg :O 
Begrijp mij niet verkeerd ik vind het leuk, maar als ik denk aan Nice dan wil ik zo graag terug. Wat hebben we het daar verschrikkelijk leuk gehad! Nu zitten we in een appartement, zorgen we dat we op tijd 'thuis' zijn zodat jochie lekker kan slapen na zo'n dagje gereden worden en veel zien.

Verder zijn we best makkelijk volgens mij, hij vind ook veel leuk. Dat scheelt wel natuurlijk.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje weg met kind(eren) Empty Re: Dagje weg met kind(eren)

Bericht  holaagirl ma 8 jul 2013 - 17:44

offtopic weer,sorry! Ben ik toch benieuwd welke camping je bent geweest Mickey?
Grasse en Nice gaan erbij op de to do-list! leuk!
Maar Shy,ook met zoon kan je richting Nice toch? Niet hetzelfde maar wat aangepast?
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje weg met kind(eren) Empty Re: Dagje weg met kind(eren)

Bericht  studiebol ma 8 jul 2013 - 18:13

 Parisienne en misschien Twellie ook wel, als jullie dan zo'n lang dineren, wordt je dan niet moe dat je steeds allerlei trucjes uit de kast moet halen om je dochter netjes en rustig aan tafel te laten zitten.
Ik merk dat ik dat gewoon op een gegeven moment zat ben, steeds iets bedenken waar door ze weer even afgeleid zijn, op die manier kom ik in mijn ogen niet toe aan kletsen met het gezelschap.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje weg met kind(eren) Empty Re: Dagje weg met kind(eren)

Bericht  SarahKey ma 8 jul 2013 - 18:18

Wij proberen er een mix in te vinden. Wij gaan bv gewoon een dagje uit zonder rekening te houden met zijn slaapjes, maar dan gaan we wel weer vaak wat doen wat voor S leuk is.
Hij gaat ook met mij en vriendinnen gewoon mee winkelen. Dan loopt hij een stukje, dan zit hij weer in de wagen. Enige wat verschilt is dat we vaker even moeten zitten om wat te drinken, verschonen etc. S is heel makkelijk om mee te nemen, hoor je alleen als hij honger heeft of moe is. Dan doe ik de wagen in ligstand, knuffel erbij en hij valt in slaap.

We zijn nog niet echt op vakantie geweest met hem. We gaan elke zomer een week naar mijn moeder maar dat vind ik niet echt vakantie. Wel is het ideaal voor S en daar doen we het voor. Ik ga vast niet met een klein kind ver rijden/ver vliegen want daar heeft zo'n kleintje niets aan. Dus op dat gebied houden we nu nog veel rekening met hem. Onze tijd komt nog wel als we uit de kleine kinderen zijn.

Mee uit eten gaat hij ook gewoon al zijn we nog maar 1 keer in een echt restaurant geweest. Ik had er buikpijn van want stel je voor. Maar de 3 uur dat we er zaten is hij erg zoet geweest. En ik had een puzzel en een auto mee. Maar S is net mij, zolang hij kan kauwen is het goed Laughing 
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje weg met kind(eren) Empty Re: Dagje weg met kind(eren)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum