Feit of fabel?
+24
Suus
Exogenesis
Fayebella
Suusie
Tabbert
Capt'n Zero
tienie31
Rush
Elliot
Derpy
Pineco
Caroow
Bazinga
Taeda
Phileine
Jasmine
Pompoen
Takkie
Middleme
Bacio
Lady Starstruck
xxjojootjexx
Susan
luisa
28 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Feit of fabel?
Exogenesis schreef:Fabels waarmee ik om de oren word geslagen:
- Geen zwangerschapskwaaltjes? Dan wordt het een jongen.
Dit kan ik heel stellig ontkennen.
Gast- Gast
Het is heel apart, maar ik krijg werkelijk krulletjes in de regen hahaFayebella schreef:Elliot schreef:Suusie schreef:Tabbert schreef:Mijn leukste fabel: van regen krijg je krullen
Dan ben ik een lopende fabel...
Mensen met steil haar zullen niet zomaar krullen krijgen van de regen.
Was het maar zo! Dan liep dagen in de regen
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Exogenesis schreef:- Wanneer je je buik naar voren draagt, wordt het een jongen, draag je breed, dan wordt het een meisje.
Bij mij klopte dit. Maar mijn moeder droeg precies hetzelfde, en ik ben toch echt een meisje
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Stofzuiger schreef:Exogenesis schreef:Fabels waarmee ik om de oren word geslagen:
Dit kan ik heel stellig ontkennen.
Dat hoeft natuurlijk niet. Dat je als je geen kwaaltjes hebt je een jongen krijgt, betekent niet automatisch dat als je een jongen krijgt je geen kwaaltjes hebt
Verder zijn het inderdaad bakerpraatjes. Hier twee verschillende zwangerschappen qua kwalen en toch twee keer een meisje.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Bimbam schreef:Exogenesis schreef:- Wanneer je je buik naar voren draagt, wordt het een jongen, draag je breed, dan wordt het een meisje.
Bij mij klopte dit. Maar mijn moeder droeg precies hetzelfde, en ik ben toch echt een meisje
Dit klopte bij mij wel, ik droeg alles naar voren.
Gast- Gast
- Wanneer je je buik naar voren draagt, wordt het een jongen, draag je breed, dan wordt het een meisje.
- Veel acné en onzuiverheden? Dan wordt het een meisje.
- Trappelt het kindje meest op links? Dan wordt het een jongen. Meest op rechts, dan wordt het een meisje.
Ik heb een zoon en droeg bij buik naar voren.
Ik had wel zwangerschapskwaaltjes en mijn zoon trapte het meest rechts. Dus op 1 punt klopt het op 2 niet.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
- Wanneer je je buik naar voren draagt, wordt het een jongen, draag je breed, dan wordt het een meisje.
- Trappelt het kindje meest op links? Dan wordt het een jongen. Meest op rechts, dan wordt het een meisje.
- Volgens mij droeg ik beide keren naar voren.
- Ik was de tweede keer wel wat misselijker, maar het scheelde niet heel veel. De tweede keer heb ik wel twee keer blaasontsteking gehad, de eerste keer niet.
- Ik had de eerste keer heel veel last van jeuk en een vlekkerige huid, de tweede keer had ik een perfecte gave huid. Klopt dus niet.
- Dat weet ik niet meer. Ezra trappelde overal volgens mij, de hele dag door, Yrsa was veel rustiger, maar aan welke kant, dat weet ik echt niet meer.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Carrie schreef:Exogenesis schreef:Fabels waarmee ik om de oren word geslagen:
Is dat allemaal ook niet zo dan? Niet dat het meteen uitgesloten is dat je een jongen of een meisje krijgt, maar dat de kans groot is op een meisje als je bijvoorbeeld een schlechte huid hebt of breed draagt. Mijn collega zegt dat ook allemaal stellig, en zij is niet de enige. Ik dacht altijd dat er een kern van waarheid in zat.
Tja, volgens mijn verloskundige is het onzin. Als dit waar is, dan krijg ik een jongen. Overduidelijk.
(Ik weet trouwens nog niet hoe ik het ga dragen. Het zit nu nog in het midden.)
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Ik heb nog pijn in mijn onderste rib aan de rechterkant en het is toch echt een jongetje wat hier bij me ligt. Ook droeg ik breed en ben gigantisch misselijk geweest.
Mijn verloskundige vond mijn zwangerschap 1 volgens het boekje en zei dat dat ook de makkelijkste bevallingen zijn. Ik schaar mijn bevalling nou niet direct onder het kopje makkelijk
Mijn verloskundige vond mijn zwangerschap 1 volgens het boekje en zei dat dat ook de makkelijkste bevallingen zijn. Ik schaar mijn bevalling nou niet direct onder het kopje makkelijk
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Geen idee of die er al bij staat. Maar wat betreft zwangerschappen heb ik ook weleens gehoord als je veel zout eet (als je bezig bent zeg maar) dan kun je een jongen krijgen en als je veel melk drinkt een meisje.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
En hoe zou dat dan moeten werken aangezien de vrouw alleen het x-chromosoom levert. Of geldt dan dan voor de man?Lady Starstruck schreef:Geen idee of die er al bij staat. Maar wat betreft zwangerschappen heb ik ook weleens gehoord als je veel zout eet (als je bezig bent zeg maar) dan kun je een jongen krijgen en als je veel melk drinkt een meisje.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:En hoe zou dat dan moeten werken aangezien de vrouw alleen het x-chromosoom levert. Of geldt dan dan voor de man?Lady Starstruck schreef:Geen idee of die er al bij staat. Maar wat betreft zwangerschappen heb ik ook weleens gehoord als je veel zout eet (als je bezig bent zeg maar) dan kun je een jongen krijgen en als je veel melk drinkt een meisje.
Geen idee! Ik heb hem ook ooit maar eens gehoord!
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Lady Starstruck schreef:Rush schreef:En hoe zou dat dan moeten werken aangezien de vrouw alleen het x-chromosoom levert. Of geldt dan dan voor de man?Lady Starstruck schreef:Geen idee of die er al bij staat. Maar wat betreft zwangerschappen heb ik ook weleens gehoord als je veel zout eet (als je bezig bent zeg maar) dan kun je een jongen krijgen en als je veel melk drinkt een meisje.
Geen idee! Ik heb hem ook ooit maar eens gehoord!
Ik was even nieuwsgierig:
Eet jezelf een jongen of meisje .
Heb je een voorkeur voor een jongen? Zet dan maar standaard een zoutvaatje op tafel. Liever een meisje? Drink dan heel veel melk. Kan wat je eet en drinkt het geslacht van je baby beïnvloeden? .
Natuurlijk is het in de eerste plaats de zaadcel van de vader die het geslacht van je kindje bepaalt: zit er een X-chromosoom in, dan krijg je een meisje. En bij een Y-chromosoom wordt het een jongetje. De natuur heeft het zo geregeld dat beide geslachten ongeveer 50 procent kans hebben om een eicel te bevruchten. .
Zuurgraad:
Maar volgens sommige theorieën kun je beïnvloeden of er een jongens- of meisjeszaadcel bij de eicel naar binnengaat, door wel of niet bepaalde dingen te eten en te drinken. Dat zou alles te maken hebben met de zuurgraad in je vagina. Wat je eet, beïnvloedt die zuurgraad namelijk. Bij een lagere zuurgraad zou je meer kans hebben op een jongetje. .
Meisjeseten:
Wil je graag een meisje? Doe de zakken chips dan maar de deur uit, want je moet zo weinig mogelijk zout eten. Verder is het goed om veel calcium binnen te krijgen, dus je moet flink veel zuivelproducten nuttigen als melk, yoghurt en vla. Kaas daarentegen moet je juist vermijden, omdat daar heel veel zout in zit. Ook koffie kun je beter laten staan.
Wél goed om te eten: veel fruit, zoals appels, peren, aardbeien en frambozen. En groente als komkommer, tomaten en erwten..
Jongenseten:
Heb je liever een jongen? Dan hoef je niet zuinig om te gaan met zout. Gerookt of gezouten vlees en vis, soep, brood, koffie en cola staan allemaal op het menu. Melk- en cacaoproducten moet je bij het jongensdieet juist vermijden, net als pinda’s en walnoten.
Het idee is dat je minstens twee maanden bezig bent met een meisjes- of jongensdieet, vóórdat je gaat proberen zwanger te worden. Het kost namelijk tijd om de effecten van het dieet goed te laten doorwerken in je lichaam..
Veel of weinig eten
Er is een bakerpraatje dat beweert dat je voor een jongetje vooral heel calorierijk moet eten, en voor een meisje juist wat voorzichtiger moet zijn met de calorieën die je nuttigt..
Geen garanties
Let op: er is geen enkel wetenschappelijk bewijs voor al deze theorieën, ze garanderen echt niet dat je 100 procent zeker het geslacht van je keuze krijgt. Dus pin jezelf er niet op vast. Het belangrijkste is dat je goed en gezond eet, om je kans op een zwangerschap zo groot mogelijk te laten zijn.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Leren om zelf in slaap te vallen; feit of fabel?
» Heb jij wel eens een strafbaar feit gepleegd?
» afrcian mango dieet pillen, fabel of wondermiddel?
» Misbruik maken van het feit dat je vrouw bent...
» Heb jij wel eens een strafbaar feit gepleegd?
» afrcian mango dieet pillen, fabel of wondermiddel?
» Misbruik maken van het feit dat je vrouw bent...
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: