Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Misbruik maken van het feit dat je vrouw bent...

+11
Ragazza
Pineco
Snoopy
girli
Nyx
Printje
Slakje
Saga
Lejow
Poubelle
La Senza
15 plaatsers

Ga naar beneden

Misbruik maken van het feit dat je vrouw bent... Empty Misbruik maken van het feit dat je vrouw bent...

Bericht  La Senza ma 15 apr 2013 - 8:42

...doen jullie dat wel eens? En in welke situaties dan?
Ik heb, toen ik door mijn ex per direct het huis uit werd gezet, 2 van die gemeentemannetjes heel lief aangekeken en aangesproken of zij even wilde helpen met het sjouwen van mijn spullen. Die moesten 6 trappen naar beneden.
Ze hebben alles ook nog netjes in mijn auto gezet.

En zakelijk flirt ik ook wel eens om iets voor elkaar te krijgen.
La Senza
La Senza
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 189
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Misbruik maken van het feit dat je vrouw bent... Empty Re: Misbruik maken van het feit dat je vrouw bent...

Bericht  Poubelle ma 15 apr 2013 - 8:45

Ik vind het niet echt misbruik maken, meer gebruik maken van m'n vrouw-zijn.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Misbruik maken van het feit dat je vrouw bent... Empty Re: Misbruik maken van het feit dat je vrouw bent...

Bericht  La Senza ma 15 apr 2013 - 8:54

Kan ook idd Wink
La Senza
La Senza
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 189
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Misbruik maken van het feit dat je vrouw bent... Empty Re: Misbruik maken van het feit dat je vrouw bent...

Bericht  Lejow ma 15 apr 2013 - 9:03

Ja, boodschappen gaan doen, de auto niet echt dichtbij geparkeerd hebben en dan toch meer in je mandje gooien dan je dacht en dus met een loodzware tas naar de auto lopen.
Toen bood een man aan om even te helpen, dat vond ik erg fijn!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Misbruik maken van het feit dat je vrouw bent... Empty Re: Misbruik maken van het feit dat je vrouw bent...

Bericht  Saga ma 15 apr 2013 - 9:05

Ik hoefde op mijn werk nooit de vuilniszakken weg te gooien, dat vonden ze te vies en zwaar voor mij Very Happy
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Misbruik maken van het feit dat je vrouw bent... Empty Re: Misbruik maken van het feit dat je vrouw bent...

Bericht  La Senza ma 15 apr 2013 - 9:10

Saga schreef:Ik hoefde op mijn werk nooit de vuilniszakken weg te gooien, dat vonden ze te vies en zwaar voor mij Very Happy
Haha echt? Ik zei dat ook een keer voor de gein toen ik nog een bijbaantje had maar toen zeiden ze: prima, dan doen wij het wel maar dan doe jij elke week het toilet schoonmaken. Toen ging ik maar braaf vuilniszakken weggooien.
La Senza
La Senza
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 189
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Misbruik maken van het feit dat je vrouw bent... Empty Re: Misbruik maken van het feit dat je vrouw bent...

Bericht  Saga ma 15 apr 2013 - 9:11

La Senza schreef:
Saga schreef:Ik hoefde op mijn werk nooit de vuilniszakken weg te gooien, dat vonden ze te vies en zwaar voor mij Very Happy
Haha echt? Ik zei dat ook een keer voor de gein toen ik nog een bijbaantje had maar toen zeiden ze: prima, dan doen wij het wel maar dan doe jij elke week het toilet schoonmaken. Toen ging ik maar braaf vuilniszakken weggooien.
Haha dat schiet ook niet op dan nee :P
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Misbruik maken van het feit dat je vrouw bent... Empty Re: Misbruik maken van het feit dat je vrouw bent...

Bericht  Slakje ma 15 apr 2013 - 9:25

Op het werk; flirten met de mannen tijdens het verkopen, dan verkocht ik meer.

Voor de rest wel met sjouwen van zware dingen of bij vieze karweitjes.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Misbruik maken van het feit dat je vrouw bent... Empty Re: Misbruik maken van het feit dat je vrouw bent...

Bericht  Printje ma 15 apr 2013 - 9:30

Mmm niet zozeer misbruik maken maar ik heb echt DE manier gevonden om meteen aan de beurt te zijn bij de UPC :cheering:

Ik bel op en dan krijg je die hele riedel 1 voor dit, 2 voor dat...etc

Ik kies dan voor product bestellen en tadaa meteen iemand aan de lijn die dan zegt nee dan moet u met die en die bellen. Ik zeg dan ja maar ben zwanger, baby huilde en ze verbinden me direct door :cheering: :cheering: Geeft niets hoor mevrouw ik verbind u even meteen door, scheelt toch weer die lange wachttijden daar angel
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Misbruik maken van het feit dat je vrouw bent... Empty Re: Misbruik maken van het feit dat je vrouw bent...

Bericht  Nyx ma 15 apr 2013 - 9:36

Ik heb me eens onder een bekeuring en rekening weten uit te praten, onder het mom van :"Dat wist ik echt niet, meneer. Ik ben maar een vrouw". Hoe slecht eigenlijk. Al met al wel 300 euro bespaard.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Misbruik maken van het feit dat je vrouw bent... Empty Re: Misbruik maken van het feit dat je vrouw bent...

Bericht  Printje ma 15 apr 2013 - 9:39

Nyx schreef:Ik heb me eens onder een bekeuring en rekening weten uit te praten, onder het mom van :"Dat wist ik echt niet, meneer. Ik ben maar een vrouw". Hoe slecht eigenlijk. Al met al wel 300 euro bespaard.

hahhaha geweldig! Gelijk heb je;)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Misbruik maken van het feit dat je vrouw bent... Empty Re: Misbruik maken van het feit dat je vrouw bent...

Bericht  girli ma 15 apr 2013 - 9:54

Niet bewust in ieder geval.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Misbruik maken van het feit dat je vrouw bent... Empty Re: Misbruik maken van het feit dat je vrouw bent...

Bericht  Snoopy ma 15 apr 2013 - 10:02

Voor mijn sport/hobby moeten we nog wel eens zware spullen tillen. Als 1 van de weinige vrouwen krijg ik het meestal wel voor elkaar dat de jongens voor mij tillen (als ik geen zin heb).

(ik heb ze nog nooit verteld dat ik jaren voor mijn werk in de horeca genoeg meubilair heb versjouwd en dus heus wel wat kan hebben Very Happy)
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Misbruik maken van het feit dat je vrouw bent... Empty Re: Misbruik maken van het feit dat je vrouw bent...

Bericht  Pineco ma 15 apr 2013 - 12:08

Ik vind het juist irritant als mannen dingen voor mij gaan tillen om die reden ;-)

Zelf ga ik altijd met onze auto op keuring in plaats van mijn man. Het is nogal een oud ding en de keuringsstations hier in België (lees: hun monteurs Laughing) zijn vrij makkelijk te beïnvloeden. Als mijn aanwezigheid ook maar enigszins hun aandacht kan afleiden van ons oude barrel, geef ik met plezier acte de présence Misbruik maken van het feit dat je vrouw bent... 2474380249 Dit jaar hielp het overigens niet Misbruik maken van het feit dat je vrouw bent... 1270000679
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Misbruik maken van het feit dat je vrouw bent... Empty Re: Misbruik maken van het feit dat je vrouw bent...

Bericht  Ragazza ma 15 apr 2013 - 20:37

Nee, ik doe dat toch niet. Laatst bijvoorbeeld hielpen we vrienden met verhuizen. De 'vrouwen' werden geacht binnen te blijven en de spullen uit te pakken en de 'mannen' tilden de dozen uit de vrachtwagen. Ik ben eerst binnen gebleven, maar omdat er al genoeg vrouwen binnen waren, was er niet veel te doen, dus toen heb ik me maar bij de mannen aangesloten en ben ik lekker dozen gaan sjouwen. Vind ik ook veel leuker.

Ik sla een aanbod om een koffer te tillen in een hotel ook altijd af, vind het zo lullig dat iemand anders mijn koffer loopt te sjouwen. Het zelfde geldt voor boodschappentassen e.d.

Maar ik kan het dan wel weer waarderen als iemand (een heer) een deur voor me open houdt!
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Misbruik maken van het feit dat je vrouw bent... Empty Re: Misbruik maken van het feit dat je vrouw bent...

Bericht  Aardbei di 16 apr 2013 - 0:23

Ragazza schreef:Nee, ik doe dat toch niet. Laatst bijvoorbeeld hielpen we vrienden met verhuizen. De 'vrouwen' werden geacht binnen te blijven en de spullen uit te pakken en de 'mannen' tilden de dozen uit de vrachtwagen. Ik ben eerst binnen gebleven, maar omdat er al genoeg vrouwen binnen waren, was er niet veel te doen, dus toen heb ik me maar bij de mannen aangesloten en ben ik lekker dozen gaan sjouwen. Vind ik ook veel leuker.

Ik sla een aanbod om een koffer te tillen in een hotel ook altijd af, vind het zo lullig dat iemand anders mijn koffer loopt te sjouwen. Het zelfde geldt voor boodschappentassen e.d.

Maar ik kan het dan wel weer waarderen als iemand (een heer) een deur voor me open houdt!

Dit sla ik dan weer niet af, dan verdienen die mensen ook nog eens wat geld smile
En ja hoor, mijn blauwe ogen en lange wimpers gebruik ik af en toe wel eens om wat gedaan te krijgen smile
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Misbruik maken van het feit dat je vrouw bent... Empty Re: Misbruik maken van het feit dat je vrouw bent...

Bericht  xxjojootjexx di 16 apr 2013 - 0:39

Afgelopen weekend alleen met de motor weggeweest, zware tas achter op, tent moest opgezet, volgende dag weer opgeruimd en boel weer op de motor knopen etc. Geen probleem, mannen genoeg en ze willen allemaal graag helpen Yes
En uiteraard sla ik dat niet af, zeker niet als het ook nog leuke mannen zijn

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Misbruik maken van het feit dat je vrouw bent... Empty Re: Misbruik maken van het feit dat je vrouw bent...

Bericht  Snoopy di 16 apr 2013 - 1:08

Pineco schreef:Ik vind het juist irritant als mannen dingen voor mij gaan tillen om die reden ;-)

Zelf ga ik altijd met onze auto op keuring in plaats van mijn man. Het is nogal een oud ding en de keuringsstations hier in België (lees: hun monteurs Laughing) zijn vrij makkelijk te beïnvloeden. Als mijn aanwezigheid ook maar enigszins hun aandacht kan afleiden van ons oude barrel, geef ik met plezier acte de présence Misbruik maken van het feit dat je vrouw bent... 2474380249 Dit jaar hielp het overigens niet Misbruik maken van het feit dat je vrouw bent... 1270000679



Oh normaal til ik genoeg, ook mijn zware tas op vakantie enzo.
Maar als ik geen zin heb, dan weet ik ze te vinden Very Happy
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Misbruik maken van het feit dat je vrouw bent... Empty Re: Misbruik maken van het feit dat je vrouw bent...

Bericht  Exogenesis do 18 apr 2013 - 8:31

Ik gebruik mijn vrouwelijkheid zeker weten! Ik ben eens aangehouden en heb een paar honderd euro voor te hard rijden ontlopen door bambi-ogen op te zetten en zeer schuldig (ja, je leest het goed, schuldig) gedrag te tonen.

Ook laat ik regelmatig dingen voor me sjouwen.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Misbruik maken van het feit dat je vrouw bent... Empty Re: Misbruik maken van het feit dat je vrouw bent...

Bericht  VeryCherry do 18 apr 2013 - 8:38

Het liefste sjouw ik alles zelf, ook de zware dingen. En dan doe ik vervolgens heel onnozel met een potje appelmoes dat ik niet open krijg, dat moet mijn vriend dan voor me doen laughcry
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Misbruik maken van het feit dat je vrouw bent... Empty Re: Misbruik maken van het feit dat je vrouw bent...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum