Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alcoholgebruik partner in laatste weken zwangerschap

+35
Funk
Rush
Silver
Shopaholic
PapillonRose
Sea of Trees
Shisha
Steep
Laurientje
Dikkie Dik
*Lieke*
Caroow
Pien
Sun88
Dolphinne
Pink!
Teddyaapje
Slakje
Twellie
Happydobby
ingrid82
CCC
MADDIE
Coco
Annie24
Blue flower
Fearie
Annemie
Susan
Tania
Clapperdie
Highway
PiP
Limburg85
Jasmine
39 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Alcoholgebruik partner in laatste weken zwangerschap - Pagina 3 Empty Re: Alcoholgebruik partner in laatste weken zwangerschap

Bericht  LDJ ma 8 jul 2013 - 7:19

Ik hoefde mijn man niet te vragen of zeggen of hij minder wilde drinken. Dat deed hij uit zichzelf al. Hij was veel te bang dat we onverwachts naar het ziekenhuis moesten.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Alcoholgebruik partner in laatste weken zwangerschap - Pagina 3 Empty Re: Alcoholgebruik partner in laatste weken zwangerschap

Bericht  Lejow ma 8 jul 2013 - 9:06

Hier zijn we niet tot het einde van de zwangerschap gekomen (of nou ja, dat zijn we natuurlijk wel, maar je snapt wat ik bedoel). En juist DIE avond had mijn vriend een afscheidsborrel van een collega, en flink wat achterover geslagen..
Dat hij goed 3 uur later helemaaaaal niet had mogen rijden, bedachten we pas toen ik halverwege de bevalling was.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Tania ma 8 jul 2013 - 9:11

Rush schreef:
pippi schreef:
Rush schreef:Serieus Silver, moet hij dan met een pasgeboren baby achter je aan? :O
Volgens mij is dat idd vrij normaal hoor..

Vind je dat niet raar dan? 10 minuten geleden bevallen, dan moet zo`n dropje al ingepakt in de auto in een maxicosi zonder z`n moeder naar het ziekenhuis. Ik vind dat vreemd, maar misschien ligt dat aan mij.

Als je poliklinisch bevalt gaat je kind ook na de bevalling in de maxi cosi en mee naar huis. Volgens mij heeft een baby amper door of de moeder er dan bij zit of niet hoor. Ik kon in ieder geval echt niet achterin zitten toen ik net bevallen was.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: