Je omgeving en laatste weken vd zwangerschap
+29
Snoes
Snoopy
Bolleke
LMCurious
Thunder
Puggle
Zenna
Pien
tweeling
Lejow
iloverose
Flip Fluitketel
Steep
Fiwen
Slakje
Tania
Bloempjuh23
Filoria
Tamagotchi
Luce
Jezzie
Teddyaapje
kwak
Paper Crown
SarahKey
Happydobby
Sun88
Susan
Printje
33 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Je omgeving en laatste weken vd zwangerschap
Naast het feit dat ik idd redelijk weinig kan hebben momenteel, behalve van R, word ik inmiddels echt simpel van de, goedbedoelde maar vreselijke, ben je al bevallen sms'jes/ appjes/ telefoontjes etc.
Ik ga niet thuis zitten wachten tot de bevalling begint dus we besloten vanmorgen om gezellig nog wat te gaan geocachen in e buurt.
Nu had ik dus wat telefoontjes/ sms'jes gemist van schoonmoeder en man ook. Zj dus meteen helemaal in de stress dat er iets aan de hand was. Natuurlijk is het spannend maar wat denkt ze zelf, dat we dan niets laten weten ofzo.
Ze was ook zeer verbaasd dat we nog gingen cachen, vond ze niets voor een 40 weken zwangere. Nou ja wij dus wel, ik ben zwanger niet opeens aan huis gekluisterd.
Maar niet alleen mijn schoonmoeder maar echt zoveel mensen die iedere dag een teken an leven willen, ik kan niet gewoon boodschappen doen lijkt wel of mensen denken dat er ik weet niet wat is gebeurd.
Ik heb gezegd als ze er is hoort iedereen het, tot die tijd kun je er vanuit gaan dat ik gewoon op pad ben met R.
Wie had ook zoveel ' last' van goedbedoelde maar wel vervelende belangstelling wanneer je bijna moest bevallen.
Zo klaagmodus uit
Ik ga niet thuis zitten wachten tot de bevalling begint dus we besloten vanmorgen om gezellig nog wat te gaan geocachen in e buurt.
Nu had ik dus wat telefoontjes/ sms'jes gemist van schoonmoeder en man ook. Zj dus meteen helemaal in de stress dat er iets aan de hand was. Natuurlijk is het spannend maar wat denkt ze zelf, dat we dan niets laten weten ofzo.
Ze was ook zeer verbaasd dat we nog gingen cachen, vond ze niets voor een 40 weken zwangere. Nou ja wij dus wel, ik ben zwanger niet opeens aan huis gekluisterd.
Maar niet alleen mijn schoonmoeder maar echt zoveel mensen die iedere dag een teken an leven willen, ik kan niet gewoon boodschappen doen lijkt wel of mensen denken dat er ik weet niet wat is gebeurd.
Ik heb gezegd als ze er is hoort iedereen het, tot die tijd kun je er vanuit gaan dat ik gewoon op pad ben met R.
Wie had ook zoveel ' last' van goedbedoelde maar wel vervelende belangstelling wanneer je bijna moest bevallen.
Zo klaagmodus uit
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Je omgeving en laatste weken vd zwangerschap
Ik kon aan het eind niet gewoon mijn moeder bellen zonder dat ze dacht dat het begonnen was, dat vond ik wel lastig. Verder had ik er niet zoveel last van, mensen gingen mij eigenlijk niet de hele tijd bellen. Dat heb ik bij anderen ook nooit gedaan, ik ben er altijd vanuit gegaan dat ik het wel zou horen als iemand bevallen was.
Ik zou er trouwens ook niet blij mee zijn als meerdere mensen me gingen verplichten om iedere dag een teken van leven te geven. Bij wijze van compromis zou ik dan misschien een groepsmail sturen of zo, maar ik zou niet elke dag een lijst telefoontjes willen afwerken.
Ik zou er trouwens ook niet blij mee zijn als meerdere mensen me gingen verplichten om iedere dag een teken van leven te geven. Bij wijze van compromis zou ik dan misschien een groepsmail sturen of zo, maar ik zou niet elke dag een lijst telefoontjes willen afwerken.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik ben ook niet van plan om iedereen te gaan bellen hoor oid maar werd er vandaag echt simpel van. Aan de ene kant lief dat mensen vragen maar aan de andere kant denk ik je hoort het vanzelf en iedereen die me een beetje kent weet dat ik echt niet thuis blijf zitten, en het daardoor dus ook helemaal niet raar is wanneer de huistelefoon niet wordt opgenomen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ook last van gehad, maar de meeste berichten kreeg ik op de dag dat hij geboren is, heel typisch, net of mensen het voelde.
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Ik ben met 39 weken bevallen de laatste keer, dus de meestee.den hadden het nog niet zo verwacht.
de eerste keer met 40 weken en toen wel meer berichten, maar ik kan me niet herinneren dat ik dat vervelend vond, vond t volgens mij wel eens soort van leuk om zo in de belangstelling te staan. Ik had ook pas later, bij een andere bevalling, door hoe spanne.d t ook voor de omgeving is.
Maar ik denk dat t echt meeleven is hoor. Kwak is nu ook uitgerekend en ik vind dat nog spannender als bij mezelf. Als zij niet reageert op wats app, word ik ook wel zenuwachtig. Dat is puur omdat ik hoop dat ze snel bevalt en alles goed gaat.
de eerste keer met 40 weken en toen wel meer berichten, maar ik kan me niet herinneren dat ik dat vervelend vond, vond t volgens mij wel eens soort van leuk om zo in de belangstelling te staan. Ik had ook pas later, bij een andere bevalling, door hoe spanne.d t ook voor de omgeving is.
Maar ik denk dat t echt meeleven is hoor. Kwak is nu ook uitgerekend en ik vind dat nog spannender als bij mezelf. Als zij niet reageert op wats app, word ik ook wel zenuwachtig. Dat is puur omdat ik hoop dat ze snel bevalt en alles goed gaat.
Gast- Gast
Wat is gecoachen?
Ik had dat soort berichten/vragen ook de laatste week, ik doe het dus bij zwangere bewust niet steeds sms enz.
Ik had dat soort berichten/vragen ook de laatste week, ik doe het dus bij zwangere bewust niet steeds sms enz.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb daar weinig last van gehad. Ik ben met 39 weken bevallen en had het zelf nog niet eens verwacht.
Wel als ik in de supermarkt liep en mensen mij aanspraken: Goh loop je nog steeds rond. Ja rollen/kruipen gaat zo moeilijk
Maar ik zou er ook wel gek van worden als je constant berichtjes krijgt en vooral als je overtijd loopt.
Wel als ik in de supermarkt liep en mensen mij aanspraken: Goh loop je nog steeds rond. Ja rollen/kruipen gaat zo moeilijk
Maar ik zou er ook wel gek van worden als je constant berichtjes krijgt en vooral als je overtijd loopt.
Sun88 schreef:Ook last van gehad, maar de meeste berichten kreeg ik op de dag dat hij geboren is, heel typisch, net of mensen het voelde.
Grappig is dat. Mijn ex schoonzusje had die nacht gedroomd dat ik ging bevallen. Ik had op mijn facebook gezet: nu is februari aangebroken, baby kom maar! Zij reageerde daar dus op en die middag begonnen de weeen haha. Dacht toen: je moest eens weten
Sorry Printje maar ik ga 't gewoon zeggen. Ik erger me echt kapot aan jouw houding wat betreft je zwangerschap! Damn girl, let loose! Man man man man.. Je schoonmoeder verbiedt je toch niets?! Al ga jij skieen met 40 weken, dan nog is dat jouw keuze. Ik word doodmoe van je: ohhh straks is dit een hele andere baby dan R (kans is groot) ohhhh wil geen kraamhulp wil 't allemaal zelf doen, oh ik wil niet thuiszitten, oh wil geen verlof.. Oh mijn schoonmoeder is bezorgd.. Duh! Je bent op 't eind, als jij en je man niet opnemen is 't toch logisch dat mensen dingen denken?! Mijn tel stond roodgloeiend op 't eind! Nu ja, vond ik dat afentoe ook wel dat ik dacht: chill the F out people, als de baby er is laten we 't weten. Jij moet echt een beetje de touwtjes laten veren en minder je druk maken om alles omtrent je zwangerschap, andere baby dan R en kraamhulp.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Sun88 schreef:Ook last van gehad, maar de meeste berichten kreeg ik op de dag dat hij geboren is, heel typisch, net of mensen het voelde.
Beide kinderen zijn vroeg in de ochtend geboren en mijn schoonmoeder is bij allebei even wakker geworden op het moment dat ze geboren werden. Vond ik ook wel grappig.
Gast- Gast
Pc, relax!!
Als printje dat ervaart mag dat yoch en als jij je daar aan ergert sla haar topics en post dan gewoon over!
Printje lucht hier haar hart net als jij je hart luchte toen jouw baby niet kwam en in stuit lag! Jij klaagde toen ook steen en been! Iedereen ervaart een zwangerschap anders, jij deed het zo, ik doe het zus en printje op haar manier! Sla haar topics dan over als jij je daar aan irriteert!
Als printje dat ervaart mag dat yoch en als jij je daar aan ergert sla haar topics en post dan gewoon over!
Printje lucht hier haar hart net als jij je hart luchte toen jouw baby niet kwam en in stuit lag! Jij klaagde toen ook steen en been! Iedereen ervaart een zwangerschap anders, jij deed het zo, ik doe het zus en printje op haar manier! Sla haar topics dan over als jij je daar aan irriteert!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Ik vond die aandacht juist wel leuk. Had desinteresse erger gevonden denk ik.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Hier viel het wel mee. Mensen vroegen hoe het met me ging en of ik geen last had van de warmte. Maar niet of ik al bevallen was ofzo. Ik was 5 dagen overtijd.
Toen ik mijn moeder belde om te vertellen dat ik was bevallen dacht ze dat ik gewoon zomaar belde voor een praatje ze had niet verwacht dat ik zelf zou bellen maar dat mijn vriend dat zou doen!
Toen ik mijn moeder belde om te vertellen dat ik was bevallen dacht ze dat ik gewoon zomaar belde voor een praatje ze had niet verwacht dat ik zelf zou bellen maar dat mijn vriend dat zou doen!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
kwak schreef:Pc, relax!!
Dan zou ik zeggen léés aub zelf mijn topic terug en die van Printje.
Misschien is jouw beeld een beetje subjectief dan, PC.
Daarnaast, Printje voelt zich gewoon kut. Waarom mag zij dat niet delen, maar mocht jij het wel? Kom op zeg. Spui je mening lekker ergens anders.
Daarnaast, Printje voelt zich gewoon kut. Waarom mag zij dat niet delen, maar mocht jij het wel? Kom op zeg. Spui je mening lekker ergens anders.
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Ik herken het trouwens wel Printje, maar reageerde er gewoon niet zo op. Ach, ik ben ook zenuwachtig voor anderen (zoals kwak nu) die bijna moeten bevallen. Dus snap het wel.
Luce- Kletskop
Ik ben veel te moe om een discussie aan te gaan.
Nou, ik word gek van rejoy en luce !
Nee, van hen vind ik het wel grappig, die vragen teminste niet of ik al lig te puffen ect.
Iedereen die me een berichtje stuurt of het al is begonnen krijgt van mij ook niks terug, ik ga echt niet reageren als ik al lig te puffen dat intereseert ze niks!
Wel iritant dat je niemand kan bellen zonder dat ze denken dat baby er is! Gisteravond vroeg mijn moeder of ze een wijntje mocht drinken omdat zij of mijn vader D. Op komt halen en ze willen beide absoluut niet rijden met bier of wijn op dus 1 van 2 is drinkt al minstens een week geen alcohol
Nee, van hen vind ik het wel grappig, die vragen teminste niet of ik al lig te puffen ect.
Iedereen die me een berichtje stuurt of het al is begonnen krijgt van mij ook niks terug, ik ga echt niet reageren als ik al lig te puffen dat intereseert ze niks!
Wel iritant dat je niemand kan bellen zonder dat ze denken dat baby er is! Gisteravond vroeg mijn moeder of ze een wijntje mocht drinken omdat zij of mijn vader D. Op komt halen en ze willen beide absoluut niet rijden met bier of wijn op dus 1 van 2 is drinkt al minstens een week geen alcohol
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Paper Crown schreef:Ik ben veel te moe om een discussie aan te gaan.
Maar niet te moe om je ongezouten mening te spuien?
Luce- Kletskop
Luce schreef:Paper Crown schreef:Ik ben veel te moe om een discussie aan te gaan.
Daar staat PC toch om bekend, net als dat Printje bekend staat om het klagen omtrent haar zwangerschap.
Ontopic: ik kreeg op het laatst ook vaker berichtjes en belletjes, maar ik vond het juist wel gezellig.
Tamagotchi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 256
Registratiedatum : 01-01-13
Misschien lees ik niet genoeg, maar ik vind zowel PC als Printje overkomen als warme en liefdevolle mama's die op een gezonde manier toeleven (of toegeleefd hebben) naar de geboorte van hun baby. En een beetje klagen en onzekerheden uitspreken doen alle zwangere vrouwen toch?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Tamagotchi schreef:Luce schreef:Paper Crown schreef:Ik ben veel te moe om een discussie aan te gaan.
Daar staat PC toch om bekend, net als dat Printje bekend staat om het klagen omtrent haar zwangerschap.
Ontopic: ik kreeg op het laatst ook vaker berichtjes en belletjes, maar ik vond het juist wel gezellig.
Ach ja, ik vind het nogal wat om iemand af te branden op bepaald gedrag terwijl je zelf precies hetzelfde hebt gedaan in je zwangerschap.
En idd, zoals Filoria zegt: een beetje klagen mag in je zwangerschap. Het is ook gewoon zwaar. Dus waarom zou de 1 dan minder mogen klagen dan de ander?
Luce- Kletskop
Pc hield het dan nog wel in 1 topic.
Ik vond die telefoontjes helemaal niet irritant. Het is de oma van je ongeboren kind. Logisch dat zij ook nieuwsgierig en bezorgd zijn. Als ze totaal geen interesse hadden getoon dan was het vast ook niet goed.
Ik vond die telefoontjes helemaal niet irritant. Het is de oma van je ongeboren kind. Logisch dat zij ook nieuwsgierig en bezorgd zijn. Als ze totaal geen interesse hadden getoon dan was het vast ook niet goed.
Gast- Gast
Herkenbaar! Vooral bij de eerste. Al vond ik het ook gewoon interesse. Bij de tweede heb ik de dag voordat ik was uitgerekend bijna iedereen nog gezien omdat mijn oma jarig was. Ik had op dat moment nog helemaal nergens last en was overtuigd dat ik over zou lopen. Enorm verbaast was ik dan ook dat het 's avonds begon. Wachten is gewoon rot. Toen mijn zusjes op het eind liepen vond ik het ook enorm spannend. Voor je omgeving is het dan ook meer uit medeleven dat ze willen weten of er wat gebeurt.. Succes met de laatste loodjes!
Bloempjuh23- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 193
Registratiedatum : 21-11-10
Ik heb daar geen last van gehad omdat ik beide keren voor de uitgerekende datum ben bevallen maar kan me best voorstellen dat het af en toe vervelend is. Je bent er bijna, nog even doorzetten dan heb je je mooie meisje in je armen en ben je overal vanaf (nou ja dat weekje kraamzorg nog even uitzitten ). Dan kunnen jullie lekker gaan genieten met z'n vieren.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Alcoholgebruik partner in laatste weken zwangerschap
» voedings bh kopen in laatste weken van zwangerschap
» Groeiecho + laatste weken
» Laatste zwangerschap
» Hoe zwaar was je kindje bij 25 weken zwangerschap?
» voedings bh kopen in laatste weken van zwangerschap
» Groeiecho + laatste weken
» Laatste zwangerschap
» Hoe zwaar was je kindje bij 25 weken zwangerschap?
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: