Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ingebakerde baby en deze temperaturen

5 plaatsers

Ga naar beneden

Ingebakerde baby en deze temperaturen Empty Ingebakerde baby en deze temperaturen

Bericht  Kruidkoek zo 7 jul 2013 - 8:21

Vraagje aan de mama's die hun kindje ook inbakeren (of dat deden toen het warm was)
Hoe doen jullie het nu het zo warm is?
K bakenen we voor elk slaapje in met de Pacco Comodo, daar slaapt hij super in maar het lijkt mij zo warm met al die laagjes.
Hij heeft alleen zijn romper met korte mouwen en een luier aan en geen dekentje over zich heen, hij slaapt dus alleen in de inbakerdoek. Hij heeft geen rood hoofd van de warmte en hij doet/slaapt niet anders dan anders maar ik vroeg me toch af hoe jullie het deden met deze temperaturen.
We hebben ook een Puck-a-Baby maar daarin heeft hij te veel bewegingsvrijheid met zijn armpjes waardoor hij zichzelf alsnog wakker houd.

Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ingebakerde baby en deze temperaturen Empty Re: Ingebakerde baby en deze temperaturen

Bericht  Sun88 zo 7 jul 2013 - 8:52

Ik zou in zijn nekje voelen, voelt die niet te warm dan denk ik dat hij nergens last van heeft en je het zo kunt laten.
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Ingebakerde baby en deze temperaturen Empty Re: Ingebakerde baby en deze temperaturen

Bericht  Pien zo 7 jul 2013 - 9:01

Als hij niet te warm voelt is het toch prima zo?

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Annie24 zo 7 jul 2013 - 9:03

Hier lag Y. alleen in zijn luier in de Pacco. Nu slaap hij ook nog in een slaapzak en ook nu ligt hij alleen in zijn luier.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Tania zo 7 jul 2013 - 9:05

Ze lagen bij ons allebei alleen in hun luier in de puckababy als het heel warm was.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Kruidkoek zo 7 jul 2013 - 9:15

Oké bedankt, maar als ze geen romper aan hebben plakken de armen dan niet heel erg aan het lijfje van de warmte waardoor er warmte/irritatieplekjes ontstaan?

Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Bericht  Annie24 zo 7 jul 2013 - 9:17

Warmte uitslag had hij toch al (en nu nog, want hij zit helemaal onder laughcry )
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: