Baby's en slapen met deze warmte
+5
Sun88
chipa
Linda
Jezzie
Printje
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Baby's en slapen met deze warmte
N slaapt overdag eigenlijk altijd vrij netjes, ruim anderhalf tot twee uur. Maar vandaag met dit weer... alleen maar hazeslaapjes en ook nu wordt ze steeds wakker.
Kan er verder niets aan doen om het kouder te krijgen voor dr, ze ligt in dr spaghettibandjes romper in dr slaapzakje. Zonder dat slaapzakje sjouwt ze helemaal dr bed door dus ze moet er eigenlijk wel in.
Iemand nog een andere tip, of herkenning?
Kan er verder niets aan doen om het kouder te krijgen voor dr, ze ligt in dr spaghettibandjes romper in dr slaapzakje. Zonder dat slaapzakje sjouwt ze helemaal dr bed door dus ze moet er eigenlijk wel in.
Iemand nog een andere tip, of herkenning?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Baby's en slapen met deze warmte
Vervelend! L heeft vandaag maar 1 keer geslapen, maar wel drie uur achter elkaar.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ik baalde er ook enorm van haha, ze wordt gelukkig niet vervelend maar ik zou dan ook zo graag eens zelf ff gaan dutten. Maar ja R is nooit geen goede slaper geweest en slaapt al meer dan een jaar niet meer overdag.
Printje- Lady Post-a-lot
Hier hetzelfde probleem. Eind van de middag had ik hem in z'n romper zonder slaapzak in bed gelegd, maar no way dat hij ging slapen. Toen toch maar in z'n slaapzak gehesen en hij sliep binnen 2 minuten.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
F viel vanavond als een blok inslaap in zijn pyjama en trappelzak. Geen rompertjes aangedaan. Warmte viel hier ook gelukkig nog mee.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Wij hebben zelf airco op de kamer, hebben camping bedje op onze kamer gezet, koelen de kamer goed voor voordat hij gaat slapen. Als hij in bed ligt is de airco uiteraard uit.
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Ooh met deze temperaturen wil ik ook airco, maar ja voor die 3 warme dagen in een jaar vind ik het ook wel weer zonde. Alhoewel een vader uit mijn klas wel die dingen installeert. Misschien toch eens heel lief naar hem lachen;)
Printje- Lady Post-a-lot
Hier de hele dag al drama. Vanmorgen een uurtje geslapen, vanmiddag ook ongeveer. Bij het naar bed gaan om half acht werkte het helemaal niet. Ook had hij nog steeds pijn in zijn oortje. Na een zetpil en oordruppeltje was hij gelukkig wel rustig, maar het werkt allemaal niet mee. Geen romper is natuurlijk ook een optie. Ik doe hem denk ik straks alleen een pyamajasje aan en dan in zijn slaapzak.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
chipa schreef:F viel vanavond als een blok inslaap in zijn pyjama en trappelzak. Geen rompertjes aangedaan. Warmte viel hier ook gelukkig nog mee.
Hier hetzelfde!
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Pfff... Mijn dochter wilde niet slapen in de middag maar was wel moe en drammerig helaas. Ze ligt nu in een romper en slaapzak en dat gaat goed gelukkig.
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
MADDIE schreef:Pfff... Mijn dochter wilde niet slapen in de middag maar was wel moe en drammerig helaas. Ze ligt nu in een romper en slaapzak en dat gaat goed gelukkig.
L heeft ook alleen een romper en slaapzak aan nu. Ze sliep heel snel gelukkig.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Hier ook wisselend. Vanmorgen even wel, daarna niet meer. Vanmiddag wel redelijk in de wandelwagenbak. Daarna in bed wel meer wakker en zich bloot trappen. En vanavond poging in de box gedaan (wat niet echt lukt) in de hoop dat tkamertje zou afkoelen met de raam open ( ben er bang voor).
Aangezien ik 'snachs nog inbaker en dit toch welzielkg vind neem ik haar denk ik maar in haar rompertje mee in mijn bed
Aangezien ik 'snachs nog inbaker en dit toch welzielkg vind neem ik haar denk ik maar in haar rompertje mee in mijn bed
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Soortgelijke onderwerpen
» Slapen 's nachts met warmte?
» Extra drinken aanbieden met deze warmte?
» Schema 5 maanden,slapen (vooral niet slapen)
» Slapen, niet vast slapen/snel wakker
» babys en ritme/dagindeling
» Extra drinken aanbieden met deze warmte?
» Schema 5 maanden,slapen (vooral niet slapen)
» Slapen, niet vast slapen/snel wakker
» babys en ritme/dagindeling
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: