Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???

+30
Mamsie
Rouxxxe
love
Burn
Honey*Bee
Flip Fluitketel
Angela_1986
Snoes
Jeanette
Lynn_
Lejow
Raindrop
Sarah1985
SuperGrover
Lotus
Mari
Ugly Betty
Blond
May
_DoI
NoorA
Tyrael
Roxi3
smooch
Feline
VeryCherry
kletskousje
minoessepoes
Moezie
SleepingBeauty
34 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Bezoeken jullie vaak opa's en oma's??? - Pagina 2 Empty Re: Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 2:43

Ik heb 1 opa en 1 oma van mijn moeders kant, en de man van mijn moeder heeft zijn ouders ook nog. Die zijn superlief en leuk, en ook opa en oma van de kinderen van de man van mijn moeder, maar ik zie ze zelf als hele lieve familieleden, niet als opa en oma.
Mijn ex-stiefvader heeft geen ouders meer. Mijn vriend heeft 1 oma en 1 stiefoma.

Jaja, lekker ingewikkeld weer :P

We zien ze allen alleen met verjaardagen of feestdagen.

( De adoptiemoeder van mijn overleden vader leeft nog wel, maar die ken ik niet en zie ik nooit. )


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bezoeken jullie vaak opa's en oma's??? - Pagina 2 Empty Re: Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???

Bericht  Blond ma 28 feb 2011 - 3:24

Nee, niet echt. Ze komen uit zichzelf wel eens langs (woon nog thuis). Eerlijk gezegt erger ik me ook dood aan mn oma, ik heb echt medelijden met mijn opa die de hele dag in dat gezeur van haar zit.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezoeken jullie vaak opa's en oma's??? - Pagina 2 Empty Re: Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???

Bericht  Ugly Betty ma 28 feb 2011 - 3:43

Mijn man en ik hebben samen nog 4 oma's en 3 opa's. We gaan meestal elke zondag bij 1 van allen op bezoek. En met verjaardagen zien we ze. Dus we zien 1 a 2x per maand.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezoeken jullie vaak opa's en oma's??? - Pagina 2 Empty Re: Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???

Bericht  Mari ma 28 feb 2011 - 3:50

Helaas heb ik geen opa's en oma's meer, zaterdag ben ik jarig en is opa 2 jaar dood, erg pijnlijk.

Mijn vriend heeft nog 1 oma van 93, maar gaat er nooit naar toe, hoevaak ik oo heb gevraagd of we gaan ik ben er 1 keer geweest in 5 jaar tijd, snap ik dus echt niet. Maarja hij heeft er geen band mee.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezoeken jullie vaak opa's en oma's??? - Pagina 2 Empty Re: Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???

Bericht  Lotus ma 28 feb 2011 - 4:29

Die van mij zijn allemaal dood.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezoeken jullie vaak opa's en oma's??? - Pagina 2 Empty Re: Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 4:30

Heb ik niet.

Heb maar 1 oma gekend en die is helaas al 7 jaar geleden overleden.
Toen ze er nog wel was gingen we er 1x per week heen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bezoeken jullie vaak opa's en oma's??? - Pagina 2 Empty Re: Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???

Bericht  SuperGrover ma 28 feb 2011 - 4:42

Nope, zijn dood.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezoeken jullie vaak opa's en oma's??? - Pagina 2 Empty Re: Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 5:05

Ik heb nog een oma maar daar heb ik niet zo'n goede band mee dus daar kom ik nauwelijks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bezoeken jullie vaak opa's en oma's??? - Pagina 2 Empty Re: Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???

Bericht  Sarah1985 ma 28 feb 2011 - 5:09

ik heb nog een opa en oma dat is de moeder en stiefvader van mijn moeder. En die wonen in hetzelfde dorp en ga nooit bij de op bezoek. Totaal geen behoefte aan. Aan die mensen heb je totaal niks. Ze weten niks van ons en denken alleen aan zichzelf. De opa en oma van mijn man zijn veel leuker die zie ik veel vaker
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezoeken jullie vaak opa's en oma's??? - Pagina 2 Empty Re: Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 5:11

Paris1985 schreef:ik heb nog een opa en oma dat is de moeder en stiefvader van mijn moeder. En die wonen in hetzelfde dorp en ga nooit bij de op bezoek. Totaal geen behoefte aan. Aan die mensen heb je totaal niks. Ze weten niks van ons en denken alleen aan zichzelf. De opa en oma van mijn man zijn veel leuker die zie ik veel vaker

Zou jij even willen laten weten of je nog interesse hebt in die dvd? Heb geen PM meer teruggehad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bezoeken jullie vaak opa's en oma's??? - Pagina 2 Empty Re: Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???

Bericht  Raindrop ma 28 feb 2011 - 5:16

Ik heb geen opa's of oma's meer. En ik heb ze helaas ook niet lang gekend.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezoeken jullie vaak opa's en oma's??? - Pagina 2 Empty Re: Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???

Bericht  Lejow ma 28 feb 2011 - 5:23

Ik heb nog 1 'officiële' oma die zie ik 1 / 2 keer in de maand. Soms meer, soms minder.
Dan heb ik nog de ouders van de man van mijn moeder, eigenlijk dus ook mijn opa en oma, deze zie ik 1 / 2 keer per jaar.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezoeken jullie vaak opa's en oma's??? - Pagina 2 Empty Re: Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???

Bericht  Lynn_ ma 28 feb 2011 - 5:25

Gemiddeld genomen één keer in de twee á drie weken. Ik heb nog één oma en één opa.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezoeken jullie vaak opa's en oma's??? - Pagina 2 Empty Re: Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???

Bericht  Sarah1985 ma 28 feb 2011 - 5:26

Darcy schreef:
Paris1985 schreef:ik heb nog een opa en oma dat is de moeder en stiefvader van mijn moeder. En die wonen in hetzelfde dorp en ga nooit bij de op bezoek. Totaal geen behoefte aan. Aan die mensen heb je totaal niks. Ze weten niks van ons en denken alleen aan zichzelf. De opa en oma van mijn man zijn veel leuker die zie ik veel vaker

Zou jij even willen laten weten of je nog interesse hebt in die dvd? Heb geen PM meer teruggehad.

Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezoeken jullie vaak opa's en oma's??? - Pagina 2 Empty Re: Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 5:28

Ik heb nog 1 oma (en een stiefoma). Ik geef echt heel erg veel om m'n oma, zij is echt m'n grote voorbeeld. Ik woon in dezelfde stad als zij en zie haar denk ik 1 x in de 3 weken. Soms iets vaker, soms iets minder vaak. Ik ga deze week weer even naar haar toe.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bezoeken jullie vaak opa's en oma's??? - Pagina 2 Empty Re: Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???

Bericht  Jeanette ma 28 feb 2011 - 5:31

Nee, bijna nooit, echt super schandalig. Embarassed Toevallig ga ik vanavond naar mijn oma omdat ze jarig is.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezoeken jullie vaak opa's en oma's??? - Pagina 2 Empty Re: Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 6:24

Ik heb zelf geen opa's en oma's meer. Mijn ene oma heb ik nooit gekend, haar man was echt mijn lievelingsopa.
Ik ging heel erg vaak naar hem toe, zelfs een paar keer per week na schooltijd.
Dan hadden we de grootste lol over voetbal, daar konden we uren over praten Very Happy
Hij is inmiddels al weer 11,5 jaar geleden overleden. Ik zat net gewoon te huilen, wat mis ik die tijd!
Ik heb er spijt van dat ik, toen ik op de middelbare school zat, minder naar hem toe ben gegaan.
Toen hij overleed was ik er volgens mij een maand niet geweest, dat zit me nog steeds een beetje dwars.

Mijn andere opa en oma hadden te veel kleinkinderen. Zij hadden een paar lievelingetjes en daar hoorde ik niet bij. Ik vond het kille mensen. Toen ik klein was ging ik elke week met mijn ouders mee naar opa & oma, toen ik ouder werd bleef ik steeds vaker thuis. Toen was het ongeveer 1x in de maand of 1x in de 2 maanden.
Toen ze overleden en er werd verteld wat voor mensen het waren geweest dacht ik echt waren dat mijn opa & oma? Zo heb ik ze nooit gekend.

Nu ga ik regelmatig op visite bij de opa en oma van mijn vriend, zij zijn een soort vervanging voor mijn eigen opa en oma geworden. Ik ben altijd welkom en dat stralen ze ook uit, ik heb echt het gevoel dat ik erbij hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bezoeken jullie vaak opa's en oma's??? - Pagina 2 Empty Re: Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???

Bericht  Snoes ma 28 feb 2011 - 6:29

Ik heb nog 2 oma's en 1 opa. Mijn vriend heeft nog 1 opa.
Mijn ene oma woont naast mijn ouders, dus als ik bij mijn ouders ben (sowieso 1x per week) spring ik ook bij haar even binnen.
Mijn oma en opa wonen een 20-tal minuutjes hier vandaan maar daar probeer ik toch ook 1x per week of 1x per 2 weken heen te gaan. Dan blijven we gelijk ook een hele middag, zo gezellig is het altijd. Als ik niet fulltime zou werken, zou ik doordeweeks ook zeker nog wel gaan, maar nu heb ik echt tijd tekort.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezoeken jullie vaak opa's en oma's??? - Pagina 2 Empty Re: Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???

Bericht  Angela_1986 ma 28 feb 2011 - 6:31

Ik heb nog 1 oma en 1 opa, de anderen zijn overleden.

Met mijn opa heb ik geen contact en daar ook hélemaal geen behoefte aan.

Mijn oma zie ik soms meerdere keren per week maar zeker wekelijks. Ook bellen we wel eens. Ik merk wel dat ik het moeilijker vind om met haar om te gaan. Ik vond het altijd fijn om bij mijn oma te zijn, we hadden een goed, intensief contact (niet over diepgaande dingen ofzo) maar dat wordt minder.
Mijn oma begint 'n beetje te 'zeuren' over onnozele dingen en juist tegen de mensen die haar lief hebben en veel voor haar over hebben. Mijn oom komt er bv. nooit (lees: max. 5x per jaar) maar tegen hem zegt ze niet dat hij zo lang niet is geweest en daar heeft ze het tegen ons ook nooit over. Maar als ik bij uitzondering eens 'n week niet ben geweest dan is 't op een botte manier 'Goh, ben je daar ook weer eens.' of ze begint tegen m'n vader te vertellen dat ik al zó lang niet ben geweest scratch

En haar gezelligheid, betrokkenheid wordt ook minder. Vroeger vertelde mijn oma altijd van die leuke verhalen 'van vroeger' op een verjaardag, kerstdiner, enz., deed ze overal enthousiast aan mee en was ze erg betrokken maar nu zit ze stil voor zich uit te kijken. silent Zonde!

We proberen dit wel eens bij haar aan te kaarten maar dan is er niets zegt ze... Dit is gekomen toen mijn moeder, haar schoondochter, is overleden en versterkt toen mijn vader, haar zoon, een nieuwe vriendin kreeg. Jammer want we zouden het nog veel leuker met z'n allen kunnen hebben!

Zo heel verhaal geworden... Embarassed

Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezoeken jullie vaak opa's en oma's??? - Pagina 2 Empty Re: Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???

Bericht  Flip Fluitketel ma 28 feb 2011 - 8:14

Mijn opa' en oma's zijn allen overleden. 1 opa heb ik nooit gekend, 1 opa is overleden toen ik 4 was en 1 oma toen ik 8 was. Van hun heb ik niet zoveel herinneringen meer. Mijn andere oma is eind 2010 overleden. Vroeger toen ik nog niet getrouwd was en nog in de buurt woonde kwam ik elke week bij haar. Heb hele mooie en dierbare momenten/herinneringen van haar. Ging ook regelmatig slapen bij haar en op stap. Na m'n trouwen bezocht ik haar nog elke maand thuis en later in het verpleeghuis.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezoeken jullie vaak opa's en oma's??? - Pagina 2 Empty Re: Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 8:19

Ik heb al jaren geen opa/oma-band meer met mijn grootouders. Ik heb ook geen band met mijn oom/tante/nichten. We zouden elkaar nooit ontlopen op verjaardagen, want dan praten we met elkaar, en zo heeft mijn tante laatst 5 spekkedikken langsgebracht bij mijn vader voor mij (Very Happy), maar we komen niet bij elkaar op visite.

Oma en opa heb ik uitgenodigd om mijn nieuwe huis te zien. Maar ze durft niet aan te bellen ofzo. Ze heeft altijd wel een smoesje. smile Het is goed zoals het is. Very Happy Met elk lid van de familie. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bezoeken jullie vaak opa's en oma's??? - Pagina 2 Empty Re: Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???

Bericht  Honey*Bee ma 28 feb 2011 - 8:27

Ik heb nog 1 oma en ik ga er eigenlijk niet zo vaak naartoe, ongeveer 1 keer in de 3 maanden...
Honey*Bee
Honey*Bee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 77
Punten : 102
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezoeken jullie vaak opa's en oma's??? - Pagina 2 Empty Re: Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 0:43

Ik zie mijn opa & oma zo'n 1x per maand ongeveer. Maar die zijn zelf ook nog fit en druk, dus kunnen ook heel regelmatig niet, of komen zelf gewoon met de auto even langs bij ons! Spreek ze sowieso wel aan de telefoon.

Mijn andere oma woont hier een half uur vandaan, en die zie ik ook 1x per maand ongeveer. Vind het eigenlijk te weinig, omdat ik weet dat ze veel alleen thuis is en dat wel moeilijk vindt, maar het schiet er soms ook bij in met werken.

En dan hebben we nog de opa & oma + oma van mijn vriend. Ook die zien we ongeveer 1x per maand als het lukt.

We moeten ons gewoon erg verdelen nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bezoeken jullie vaak opa's en oma's??? - Pagina 2 Empty Re: Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???

Bericht  Burn di 1 maa 2011 - 0:54

Ik heb zelf nog 2 oma's en mijn vriend heeft ook nog 2 oma's. En we proberen eigenlijk elke zondag wel naar 1 van de 4 toe te gaan, maar vaak redden we dit niet..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezoeken jullie vaak opa's en oma's??? - Pagina 2 Empty Re: Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???

Bericht  love di 1 maa 2011 - 0:59

Ik heb alleen nog mijn Opa en Oma van mijn vaders kant.
Deze zie ik gemiddeld zn 2x per maand aangezien ik in de zorg werk en om het weekend moet werken.

Deze wonen vlakbij, en als we gaan gaan we altijd op zaterdagmiddag dat is een beetje traditie bij ons in de familie, hele familie komt dan aangewaaid voor koffie/thee met broodje het is niet verplicht maar eigenlijk komt iedereen wel keer aangewaaid op een zaterdag. Very Happy ik vind het altijd wel gezellig! Mijn vriend moest hier wel erg aan wennen, ik heb namelijk hele hechte familie en hij kent dat helemaal niet.
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezoeken jullie vaak opa's en oma's??? - Pagina 2 Empty Re: Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum