Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???

+30
Mamsie
Rouxxxe
love
Burn
Honey*Bee
Flip Fluitketel
Angela_1986
Snoes
Jeanette
Lynn_
Lejow
Raindrop
Sarah1985
SuperGrover
Lotus
Mari
Ugly Betty
Blond
May
_DoI
NoorA
Tyrael
Roxi3
smooch
Feline
VeryCherry
kletskousje
minoessepoes
Moezie
SleepingBeauty
34 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Bezoeken jullie vaak opa's en oma's??? Empty Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???

Bericht  SleepingBeauty ma 28 feb 2011 - 1:57

Ik ben daar zow slecht in! haha voor ik het weet vliegen de weken weer vorobij en dan denk ik oja ik moet nodig weer eens langs mijn oma's....
Nu heb ik 2 bloemetjes voor hen gekocht dus nu moet ik wel..

Merk wel nu mijn oma's in een verzorgingshuis en verpleeghuis zitten ik minder snel ga...
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezoeken jullie vaak opa's en oma's??? Empty Re: Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 2:01

Helaas heb ik geen opa's en oma's meer, ik heb altijd maar 1 opa gehad en die betekende heeel veel voor me. Helaas is hij over 2 weken alweer 3 jaar overleden. Ik ging altijd 2 tot 3 keer in de week naar mijn opa, meestal tussen de middag met S.enna en vaak op zondag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bezoeken jullie vaak opa's en oma's??? Empty Re: Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???

Bericht  Moezie ma 28 feb 2011 - 2:03

Ik heb nog 1 oma en hoe graag ik die ook vaker wil bezoeken het lukt me gewoon niet.. (tijd tekort)
Maar ik doe haar zowiezo elke week de haren dus dan klets ik wel even goed bij met haar
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezoeken jullie vaak opa's en oma's??? Empty Re: Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 2:04

Ik heb geen opa of oma meer. Wel heb ik een surrogaatoma'tje dat ik zo'n 2x per week bezoek.. Ze is eenzaam en ik mis mijn eigen oma smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bezoeken jullie vaak opa's en oma's??? Empty Re: Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???

Bericht  minoessepoes ma 28 feb 2011 - 2:09

Ik heb ook geen opa's en oma's meer. Ze zijn allemaal overleden toen ik nog vrij jong was of voordat ik geboren was, alleen de moeder van mijn vader kende ik beter, ze is overleden toen ik 17 was en ik ging er meestal om de week samen met mijn ouders heen, ze woonde zo'n 45 minuten rijden van ons vandaan.

Mijn vriend heeft nog twee oma's. De ene oma ben ik in de 5,5 jaar dat we samen zijn nog nooit thuis geweest, de andere oma nu iets van 3 keer, toen ze 80 werd, 81 en toen ze in het ziekenhuis lag. Mijn vriend kan het wel goed vinden met zijn oma's, met kerst en verjaardagen e.d. bij zijn ouders thuis zit hij vaak grapjes met ze te maken. Ik heb weleens voorgesteld om op bezoek te gaan, zeker omdat we eerst 2 uur rijden van ze vandaan woonde maar nu 20 minuutjes, maar dat hoeft niet van hem! Zijn broertje en zusje gaan ook niet. Ik vind het na al die jaren nog steeds apart, maar zij vinden het heel normaal! Met een verjaardag dan belt hij even en dan is het weer klaar.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezoeken jullie vaak opa's en oma's??? Empty Re: Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???

Bericht  minoessepoes ma 28 feb 2011 - 2:11

Trisha schreef:Ik heb geen opa of oma meer. Wel heb ik een surrogaatoma'tje dat ik zo'n 2x per week bezoek.. Ze is eenzaam en ik mis mijn eigen oma smile

Ik had ook een surrogaat oma, zo'n lieve vrouw. Daar ging ik minimaal 1 keer in de 3 weken heen, ik nam dan vaak pepernoten, oliebollen enz voor haar mee en hielp haar met boodschappen doen en dat soort dingen.
Helaas heeft ze afgelopen jaar besloten om uit het leven te stappen, omdat ze heel ziek was. Dat vond ik zo'n knappe en sterke beslissing en ze heeft echt een speciaal plekje bij mij!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezoeken jullie vaak opa's en oma's??? Empty Re: Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???

Bericht  kletskousje ma 28 feb 2011 - 2:12

Ik heb aan de ene kant nog een oma en een opa.
Aan de andere kant helaas niks meer. Mijn oma is 3 weken geleden overleden. Bij die oma kwam ik echt heel vaak. Zeker 1x in de week.

Mijn andere opa en oma zie ik gewoon te weinig en daar moet ik dan echt even aan denken. Maar toch denk ik dat ik ze 1x in de 2 weken zie.
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 386
Punten : 455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezoeken jullie vaak opa's en oma's??? Empty Re: Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 2:12

Ik heb zelf geen opa en oma meer, maar de band tussen mijn vriend zijn opa en oma is erg goed.. Ze komen onverwachts hier langs en wij komen daar geregeld op koffie.. Aankomende woensdag gaan we daar eten..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bezoeken jullie vaak opa's en oma's??? Empty Re: Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 2:13

Ik heb nog 1 opa en oma en die zie ik eigenlijk alleen met verjaardagen, dus een keer of zes per jaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bezoeken jullie vaak opa's en oma's??? Empty Re: Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???

Bericht  VeryCherry ma 28 feb 2011 - 2:13

Mijn ene opa wil ik niet zien en mijn andere opa en oma zie ik helaas veel te weinig. Ik ben er toevallig vorige week met mijn zoontje geweest en toen is mijn oma meegegaan naar zwemles Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezoeken jullie vaak opa's en oma's??? Empty Re: Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???

Bericht  Feline ma 28 feb 2011 - 2:16

Ik zie m'n opa gemiddeld 1 tot 2 keer per maand. Hij woont op 1,5 uur reizen van mij.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezoeken jullie vaak opa's en oma's??? Empty Re: Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???

Bericht  smooch ma 28 feb 2011 - 2:18

Ik heb nog een opa van mijn vaderskant en een oma van mijn moederskant.
Ze wonen helaas in Suriname dus ik zie ze echt heel weinig. Vorig jaar feburari was ik voor het laatst in Suriname en heb ik ze veel kunnen zien.
Ik vind het erg jammer dat ik ze weinig zie. Ik hoop volgend jaar weer te kunnen gaan...
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezoeken jullie vaak opa's en oma's??? Empty Re: Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 2:18

Eigenlijk veel te weinig. Beide oma's wonen vrij dichtbij, de oma van mijn man woont een dorp verder, maar we zien ze alledrie te weinig. Mijn oma van mijn moeders kant zie ik ongeveer vijf keer per jaar, de oma van mijn vaders kant heb ik al bijna een jaar niet meer gezien. Ze woont in een verzorgingstehuis en eigenlijk heb ik geen idee waarom ik er zo weinig naartoe ga. Ik weet dat haar eigen kinderen (mijn vader, ooms en tante) er ook niet zo heel vaak zitten, het is ook moeilijk een gesprek met haar te volgen. Ze komt vaak niet uit haar woorden, weet de juiste woordne niet te vinden en verstaat ons ook heel slecht.

De oma van mijn moeders kant is gewoon een vitale bejaarde vrouw, woont nog zelfstandig, en keer op keer nemen we ons voor langs te komen en beloven we haar dat, en keer op keer komt er niets van. Beloven doe ik het inmiddels al niet meer, hoe slecht ook, maar als ik die beloftes niet nakom dan beloof ik liever helemaal niets. Ze vindt het wel jammer hoor, maar heeft ook wel aangegeven het ons niet kwalijk te nemen, twee van haar andere kleinkinderen ziet ze nóg minder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bezoeken jullie vaak opa's en oma's??? Empty Re: Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 2:19

Ik heb helaas geen oma's en opa's meer. Ik moet bekennen dat ik mijn oma aan vaders kant wel veel vaker had kunnen bezoeken toen ze nog gezond was.
In haar ziekteperiode ben ik wel heel vaak bij haar geweest. Mijn oma van vaders kant is in 2009 overleden.
Mijn opa van vaders kant heb ik nooit gekend, die is overleden toen mijn vader nog maar 11 jaar oud was aan een motorongeluk.

Mijn oma van moeders kant is in 1999 overleden en mijn opa van moeders kant in 2004. Stiekem waren dat wel mijn favoriete grootouders. Ik mis ze soms nog heel erg.


Laatst aangepast door Break Of Day op ma 28 feb 2011 - 2:40; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bezoeken jullie vaak opa's en oma's??? Empty Re: Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 2:21

1x per maand ongeveer, met verjaardagen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bezoeken jullie vaak opa's en oma's??? Empty Re: Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???

Bericht  Roxi3 ma 28 feb 2011 - 2:27

Ik zie mijn opa&oma ongeveer 1 keer in de 2 weken. Dat zou veel vaker kunnen zijn want ze wonen in de buurt maar mijn opa&oma hebben nog een heel actief leven en vrij weinig tijd en ik ben ook vaak druk dus dan is het moeilijk om een moment te vinden.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezoeken jullie vaak opa's en oma's??? Empty Re: Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 2:27

'Toen mijn oma er nog was, was ik iedere woensdag avond bij haar, samen thee drinken en tv kijken..
Nu mis ik dat, al weer 9 jaar..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bezoeken jullie vaak opa's en oma's??? Empty Re: Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 2:30

Ik zie ze veel te weinig, eigenlijk alleen met feest- en verjaardagen. Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bezoeken jullie vaak opa's en oma's??? Empty Re: Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???

Bericht  Tyrael ma 28 feb 2011 - 2:33

Ik heb helaas geen opa's en oma's meer. Mijn ene opa en oma heb ik nooit gekend, omdat ze overleden zijn toen ik een paar maanden was. Mijn andere opa is in 2002 overleden en mijn oma een jaar geleden. Ik ging iedere week een naar ze toe, soms een paar keer per week. Toen mijn opa ziek werd ben ik met mijn moeder bijna iedere dag naar ze toe gegaan. Ik wilde nog zo veel mogelijk tijd met hem doorbrengen. Daarna ben ik 2 a 3 keer per week bij mijn oma geweest en toen zij ziek werd iedere dag. Ik ben ook echt in een gat gevallen toen mijn oma overleed.
Tyrael
Tyrael
Prater
Prater

Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezoeken jullie vaak opa's en oma's??? Empty Re: Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 2:36

Ik heb nog maar één oma en die probeer ik zo vaak mogelijk te zien. Helaas komt dat door de afstand (ze woont in Hongarije) neer op maar één of twee keer per jaar een paar dagen. Ik bel haar wel elke maand ongeveer en dan hangen we zo een uur gezellig aan de telefoon. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bezoeken jullie vaak opa's en oma's??? Empty Re: Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???

Bericht  NoorA ma 28 feb 2011 - 2:39

Ik zie mijn oma hier wel een paar keer maand. Meestal eet ik (wij) dan bij haar. Vind zij heerlijk; lekker koken en ik; niet koken. Mijn andere opa en oma leven volgens mij nog wel, maar heb ik geen contact mee. En ook de opa en oma van mijn vriend leven wel, maar is ook geen contact. Dus met 1 omaatje is het wel te doen smile
NoorA
NoorA
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezoeken jullie vaak opa's en oma's??? Empty Re: Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???

Bericht  _DoI ma 28 feb 2011 - 2:40

Ik heb nog maar één oma. Als ik in Nederland ben (één a twee keer per jaar) ga ik altijd een paar keer bij haar op bezoek. In januari heb ik nog een nachtje bij haar gelogeerd smile Door de afstand zie ik haar veel te weinig.


Laatst aangepast door _DoI op ma 28 feb 2011 - 2:42; in totaal 1 keer bewerkt
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zweden

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezoeken jullie vaak opa's en oma's??? Empty Re: Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 2:41

We proberen elke week naar een andere opa&oma te gaan. Ik heb ze allemaal nog, mijn man nog 1 opa&oma (ouders van zijn vader). Helaas lukt het niet altijd, maar ze vinden het geweldig als we op bezoek komen, zeker omdat we A. meenemen (natuurlijk). Met verjaardagen gaan we altijd, het kan elk jaar de laatste zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bezoeken jullie vaak opa's en oma's??? Empty Re: Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 2:41

Nu je 't zegt, ik moet mijn oma echt vaker gaan bezoeken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bezoeken jullie vaak opa's en oma's??? Empty Re: Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???

Bericht  May ma 28 feb 2011 - 2:42

Ik heb nog één opa en nog één oma. Naar mijn oma probeer ik toch wel één keer per maand heen te gaan (naast de verjaardagen etc), en als ik straks weer dichterbij woon wil ik proberen wat vaker te gaan. Mijn opa zie ik een heel stuk minder denk zo'n 6 tot 8 keer per jaar en dat is dan inclusief verjaardagen etc.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezoeken jullie vaak opa's en oma's??? Empty Re: Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum