Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe vaak bezoeken jullie het forum?

+22
SleepingBeauty
Paper Crown
Jeanette
Sorella
SnowWhite
Tullow
Bruintje Beer
Bay
patjuhhh
Kabouter
Lady4
Lemon
Zwoesj
Joli86
Oasis
Fearie
studiebol
Chelle
Flinder
Suus
Lejow
VanillaRose
26 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie het forum? Empty Hoe vaak bezoeken jullie het forum?

Bericht  VanillaRose za 23 jul 2011 - 21:26

Hoe vaak bezoeken jullie het forum? Elke dag? Meerdere keren per dag? En hoe lang "zit" je er meestal.
Ik bezoek het forum bijna dagelijks maar ben meer een meelezer dan dat ik iets post. Lees wel al een aantal jaren mee, ook op het oude forum. Bij mij staat het forum meestal gewoon aan en kijk ik af en toe of er nog iets nieuws is gepost.

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie het forum? Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie het forum?

Bericht  Lejow za 23 jul 2011 - 21:32

Elke dag, meerdere keren per dag :P Zeker nu ik vakantie heb hehe
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie het forum? Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie het forum?

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 21:35

Elke dag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie het forum? Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie het forum?

Bericht  Suus za 23 jul 2011 - 22:18

Te vaak :P Toch wel dagelijks, behalve op vakantie of als ik een weekendje weg ben ofzo.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie het forum? Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie het forum?

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 22:20

Elke dag. Meestal als ik thuis ben staat mijn laptop altijd wel aan en dan ben ik gewoon met van alles bezig en kijk ik tussendoor even op het forum.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie het forum? Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie het forum?

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 22:21

Meerdere malen per dag. Als ik me 'verveel' op het werk, dan lees ik even of er wat nieuws op het forum staat. En als ik 's avonds thuiskom, dan staat hij standaard op het forum. angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie het forum? Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie het forum?

Bericht  Flinder za 23 jul 2011 - 22:30

Doordeweeks meestal alleen 's avonds, ik kan niet forummen op het werk. In het weekend en op vrije dagen redelijk vaak.
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie het forum? Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie het forum?

Bericht  Chelle za 23 jul 2011 - 22:45

meerdere keren per dag, zeker nu ik nog verlof heb. Straks zal dat wat minder zijn, mogen niet internetten op het werk.
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie het forum? Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie het forum?

Bericht  studiebol za 23 jul 2011 - 22:45

Elke dag eigenlijk wel, als ik werk meestal alleen s'avonds en in de weekenden gewoon tussen de bedrijven door maar wel meerdere keren per dag.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie het forum? Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie het forum?

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 22:46

Nu ik vakantie heb te vaak :P (sowieso elke dag meerdere keren). Heb wel het idee dat het rustiger is.. Zijn er veel mensen op vakantie?

Als ik werk/naar school ga zo'n 5x per week even screenen en wat posten als ik zin heb. Meestal 's avonds even om te relaxen haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie het forum? Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie het forum?

Bericht  Fearie za 23 jul 2011 - 23:06

Iedere dag, meerdere malen. Meestal voor de duur van een half uurtje, heb nu verlof dus zal wel wat meer tijd hier zitten. Zit ook geregeld midden in de nacht op mijn telefoon op het forum, beetje babbelen met de andere zwangeren die niet kunnen slapen haha Laughing

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie het forum? Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie het forum?

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 23:09

Elke dag meerdere keren per dag.... en het hele erge is wanneer ik niet thuis ben achter de laptop... dan heb ik nog internet op mijn telefoon en dan spiek ik ook nog via die weg hahaha

Maar ben niet verslaafd dat totaal niet :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie het forum? Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie het forum?

Bericht  Oasis za 23 jul 2011 - 23:10

Ik kijk elke dag wel meerdere keren op het forum, sowieso nu het vakantie is.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie het forum? Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie het forum?

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 23:13

Ik kijk ook meerdere keren per dag op het forum.. Nu ik vakantie heb ik dat helemaal erg!

tenzij mijn vriend er is.. (dan denk ik er vaak niet aan)... Als ik bij mijn vriend ben forum ik ook bijna niet. Ook niet als mijn vriend bv. aan het werk is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie het forum? Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie het forum?

Bericht  Joli86 za 23 jul 2011 - 23:38

Soms 2x op een dag, soms een paar dagen niet... Maar als ik mijn laptop aan zet lees ik eerst mijn mail, check ik hyves en daarna door naar t forum... Standaard volgorde Wink
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie het forum? Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie het forum?

Bericht  Zwoesj za 23 jul 2011 - 23:44

Ligt doordeweeks aan mijn avondbesteding. Op de avonden waarop ik dans, red ik het niet om nog lekker met de laptop weg te kruipen. Maar als ik niets te doen heb of later pas weg moet, ben ik hier vaak wel te vinden
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie het forum? Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie het forum?

Bericht  Lemon za 23 jul 2011 - 23:49

Meerdere keren per dag, zeker nu ik vakantie heb.
Lemon
Lemon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 51
Punten : 55
Registratiedatum : 10-01-11
Woonplaats : in de buurt van Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie het forum? Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie het forum?

Bericht  Lady4 za 23 jul 2011 - 23:54

Wanneer ik vrij en thuis ben, check ik het forum meerdere malen per dag. Wanneer ik werk of weg ben kijk ik vaak 's avonds wel even.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie het forum? Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie het forum?

Bericht  Kabouter za 23 jul 2011 - 23:55

Lady4 schreef:Wanneer ik vrij en thuis ben, check ik het forum meerdere malen per dag. Wanneer ik werk of weg ben kijk ik vaak 's avonds wel even.

+1. Eigenlijk staat hij (als ik thuis ben) gewoon de hele dag aan en af en toe kijk ik dan eens.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie het forum? Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie het forum?

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 23:59

Meerdere keren per dag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie het forum? Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie het forum?

Bericht  patjuhhh za 23 jul 2011 - 23:59

Toch wel bijna elke dag en dan meerdere keren per dag vaak!
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie het forum? Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie het forum?

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 0:02

Dagelijks en meerdere keren per dag, maar er zijn ook dagen dat ik maar 1x per dag tijd heb om te kijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie het forum? Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie het forum?

Bericht  Bay zo 24 jul 2011 - 0:18

Kijk vaak ook elke dag wel even. Zeker nu het rustiger is op mijn werk!
En ik ben steeds benieuwd of Pien al is bevallen dus kijk ik iets vaker...
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie het forum? Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie het forum?

Bericht  Bruintje Beer zo 24 jul 2011 - 0:20

Elke dag. Vooral nu ik verlof heb en zit er meestal achter als de kids op bed liggen.
Misschien wordt het over 7 weken wel anders als ik weer ga werken.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie het forum? Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie het forum?

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 0:22

Elke dag, of op mijn telefoon of op de laptop.
Op mijn telefoon staat het forum ook tussen 'favorieten' en ben ik er met 1 simpele druk op de knop.
Posten via telefoon doe ik btw nauwelijks, als ik echt wíl posten ga ik even op de computer.

Eigenlijk is het mijn 'vangnet' als ik me verveel of niks te doen heb, maar als ik er geen tijd voor heb mis ik het ook niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie het forum? Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie het forum?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum