Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma

+35
minoessepoes
Japie
Roza
mezzoforte
Oasis
Slakje
Rebecca
Urban Naked
Atelier Madame
Benthe
Elysia
mo-lola
studiebol
Pompoen
Blair
May
Esperanza
litllejoy
Rush
Ibbeltje
Bosjesvrouw
NoName88
love
Zonnetje
Snoes
Marin
Parisienne
kwak
TukTuk
pindaatje
Angela_1986
Sarah1985
ellibre
Susan
SleepingBeauty
39 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma Empty Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma

Bericht  SleepingBeauty do 8 maa 2012 - 8:59

Ik zie mijn ouders meestal 2-3 x in de week.
Tussendoor bellen/ smsen we wel vaak even over kleine dingen.

Mijn oma's kom ik eigenlijk veel te weinig!
Schaam me er soms wel een beetje voor...
Wil echt proberen om er 1x in de 2 weken heen te gaan. De ene week bij de een de andere week bij de ander.
M'n ene oma zit de hele dag op haar kamer in het verzorgingshuis, ze wil ook niks anders meer... Maar het is gewoon zo moeilijk om daar heen te gaan, ze heeft niet meer zoveel te vertellen enzo, maar ze is zo dankbaar als je er bent geweest:heart:
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma

Bericht  Susan do 8 maa 2012 - 9:01

Ik zie mijn ouders heel vaak. Mijn moeder komt altijd een dag helpen met de kinderen, mijn vader komt een middag per week gewoon langs en dan hebben mijn ouders ook nog eens een vakantiehuisje waar we in de weekends en schoolvakanties heel vaak met de kinderen naartoe gaan. Opa's en oma's heb ik niet meer.

Mijn schoonouders zien we wel minder vaak, zij wonen wat verder weg, maar we gaan straks wel met hen een week op vakantie.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma

Bericht  ellibre do 8 maa 2012 - 9:01

Vader, moeder en ene oma 4 tot 6x per jaar, andere oma 1x per jaar

Verder bel ik 1x per 2 of 3 weken met mijn moeder, en heb ik ongeveer 2 of 3x per week contact met m'n vader via msn of whatsapp.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma

Bericht  Sarah1985 do 8 maa 2012 - 9:03

ouders ene week elke dag andere week 2a 3 keer heel verschillend wonen in zelfde dorp
Schoonouders die komen hier 2 keer per jaar, en wij daar ook heel weinig ze wonen 35 km van ons
Opa en oma 2 keer per jaar met hun verjaardagen ze wonen in zelfde dorp
oma's van mijn man al lang niet geweest ze wonen 70 km van ons, maar daar komen we wel geregeld normaal gesproken
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma

Bericht  Angela_1986 do 8 maa 2012 - 9:06

Ik zie mijn vader sowieso wekelijks en meestal ook wel meerdere keren per week. Bellen en smsen is heel verschillend, soms heb ik 'm 3x per dag aan de lijn en dan 'n week niet. Mijn vader belt zelf in ieder geval niet zo snel, behalve als ie me te lang naar z'n zin niet heeft gezien of gehoord Wink

Mijn oma zie ik ook wekelijks, soms meerdere keren per week. Wat betreft bellen is het eigenlijk hetzelfde als met mijn vader.

Ik heb ook nog een opa maar die zie ik eigenlijk nooit, door omstandigheden. De laatste keer dat ik 'm zag was afgelopen jaar op een begrafenis van een familielid.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 9:06

Ik spreek mijn ouders iedere dag en zie ze ongeveer 3 keer per week.

Bij mijn oma ligt dat anders. Soms zie ik haar een paar keer per week en dan weken niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 9:06

Mijn vader en zijn vrouw 1x per week of 1x per twee weken. Wil ze verder niet tot last zijn. En spreek ze ook net zo vaak.
Mijn moeder en haar vriend sinds een jaar nooit meer. En per telefoon spreek ik hen ook niet.
Mijn broer zie ik nog twee keer per jaar. En soms eens via FB wat berichtjes.
Mijn oma en opa 4x per jaar. Nooit telefonisch.
En ik ga denk ik morgen even naar mijn andere opa. Naar zijn graf.


Laatst aangepast door Maura op do 8 maa 2012 - 9:08; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma

Bericht  pindaatje do 8 maa 2012 - 9:08

M'n moeder zie ik zo'n 2-3 keer in de week, soms maar 10 minuten om wat te brengen of te halen, soms een hele middag.. Soms bellen we nog tussendoor, of af en toe een smsje.

Mijn opa en oma zie ik ongeveer 1x in de 2 a 3 maanden, eigenlijk veel te weinig....

Schoonouders zien we ongeveer 1-2 keer per week, de ene keer maar heel even, de andere keer ook een hele morgen of middag.

Onze (schoon)ouders wonen redelijk in de buurt (kwartier tot 20 minuten rijden)

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma

Bericht  TukTuk do 8 maa 2012 - 9:08

Mijn ouders zie ik gemiddeld 1x in de 2 a 3 maanden, en mijn opa en oma 1 of 2x per jaar ongeveer..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma

Bericht  kwak do 8 maa 2012 - 9:08

mijn ouders zie ik wekelijks, maar moeder meestal meerdere keren per week.
mijn opa's en oma zie ik z'n 6x per jaar. Ze wonen helaas best ver weg, uur en een dik uur rijden en dat is met D. niet handig om er "even" heen te gaan.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma

Bericht  Parisienne do 8 maa 2012 - 9:08

Mijn ouders en stiefouders zie ik sowieso 1 dag in de week (i.v.m. oppasdag). Daarnaast komt mijn moeder vaak uit haar werk nog even een kopje thee drinken. Mijn zusjes komen ook minimaal 1 keer per week langs, maar meestal vaker (zij zitten op school in de stad waar ik woon). Ik heb veel opa's en oma's (2 echte oma's, 1 echte opa, 2 stiefoma's en 2 stiefopa's). Ik zie de meesten ongeveer 1 tot 2 keer per maand, maar 1 echte opa en oma zie ik bijna elke week. Daar kom ik graag! smile Iedereen woont hier 20 minuten tot een half uur vandaan overigens.

Mijn schoonmoeder en zwager zie ik heel weinig, eens in de 1,5 a 2 maanden denk ik.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma

Bericht  Marin do 8 maa 2012 - 9:09

M'n moeder woont helaas ver weg, maar ik zie haar meestal 1 x per maand. Bellen doen we elke week 1 a 2x en whatsappen elke dag wel. Broertje en zusje is hetzelfde, alhoewel ik nooit met hen bel, alleen whatsapp.
M'n vader zie ik een keer in de paar maanden.
Schoonouders zie ik ook 1 x per maand ongeveer en schoonzus + zwager en nichtje ook.
M'n tante en oom zijn soort surrogaat ouders en zie ik 1x in de 2 weken en meestal zie ik m'n oma dan ook wel.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 9:24

Mijn moeder zie ik los gezien van verjaardagen 2 x per maand, en we bellen als er behoefte aan is. We smsen wel veel en we Facebooken.

Stiefvader bel ik wel eens, maar die neemt nooit op en reageert ook niet op mijn voicemail.

Mijn opa en oma van mijn moeders kant zie ik alleen op verjaardagen.

De oma van mijn vriend zie ik ook alleen met verjaardagen en soms andere feestjes.

Oh ja, een vader heb ik niet ( meer )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma

Bericht  Snoes do 8 maa 2012 - 9:43

Mijn ouders zie ik wekelijks.
Mijn oma en opa zie ik 1x om de 2 weken ongeveer.
Mijn andere oma zie ik ook wekelijks, maar zij woont naast mijn ouders, dus dan spring ik daar ook vaak gelijk even binnen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma

Bericht  Zonnetje do 8 maa 2012 - 9:46

Mijn ouders zie ik bijna iedere week.
Mijn oma die 40 kilometer verderop woont, zie ik gemiddeld 1x per maand, soms wat vaker.
Mijn opa en oma die 150 kilometer verderop wonen, probeer ik eens in de 2 maanden te zien, maar zelfs dat lukt niet altijd.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 9:51

Naar mijn moeders zin te weinig, zo'n 1x in de 3 weken/ 1 keer per maand. We wonen op fiets afstand van elkaar. Ze zou me wel vaker willen zien. Maar ik heb daar geen behoefte aan.

Mijn oma zie ik ook te weinig, ze woont hier praktisch om de hoek, maar zie haar los van de verjaardagen zo'n 1 keer in de 3 maanden. En dan is ze zo dankbaar als ik er geweest ben. En elke keer als ik haar op een verjaardag zie, vraagt ze wanneer ik weer langs kom. Ik krijg het daar zo benauwd van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma

Bericht  love do 8 maa 2012 - 10:08

Mijn moeder zie ik gemiddeld 1x in de 2 weken(verschilt nogal) en bellen vaak wel dagelijks.
Mijn vader leeft niet meer.

Naar mijn opa en oma probeer ik om het weekend langs te gaan.
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma

Bericht  NoName88 do 8 maa 2012 - 10:10

Ouders en schoonouders probeer ik elke week te zien. Sowieso mijn eigen ouders! Valt soms niet mee, maar wil dat toch wel proberen. Moeder spreek ik sowieso wel elke week (al dan niet telefonisch, als ze me een week niet gezien heeft belt ze wel Wink) Toen ik net getrouwd was had m'n moeder er best wel moeite mee dat ik thuis weg was en ik vond het ook lastig om al m'n bezigheden in 1 week te stoppen. Denk dat ze dat soms wel eens niet zo leuk vond... En dat t veel te lang duurde voordat ik weer ns n keer kwam..

Mijn oma zien we gemiddeld denk ik ongeveer 1 a 2x in de maand. Mijn andere oma zit in het verzorgingstehuis en is zwaar dement. Daar komen we te weinig. Laatste keer is ruim een half jaar geleden.... Mijn man heeft geen grootouders meer.
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma

Bericht  Bosjesvrouw do 8 maa 2012 - 12:28

Mijn ouders zie ik eigenlijks dagelijks behalve als ik late dienst heb en zij werken (ik woon nog thuis)
Mijn schoonouders zie ik meestal in het weekend.
Mijn zus op maandag en mijn zwager op dinsdag ivm het oppassen van mijn neefje.
Ik heb nog 1 oma die zie minimaal 1 keer per maand.

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma

Bericht  Ibbeltje do 8 maa 2012 - 20:21

Mijn ouders zie ik meestal wel 1x in de week, soms ook wel vaker. Oma echt veel te weinig.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma

Bericht  Rush do 8 maa 2012 - 20:30

Mijn ouders zie ik ongeveer 2x per week en tussendoor bellen ik nog wel 2x met m`n moeder.

M`n opa`s en oma`s zie ik minder vaak, gemiddeld eens per maand.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 20:40

Ik zie mijn ouders ongeveer 1 x per 2 weken. Bellen doen we niet zo vaak, want mijn ouders zijn allebei geen bellers. Ik mail tussendoor wel een paar x per week met mijn moeder. Opa's en oma's heb ik helaas niet meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma

Bericht  litllejoy do 8 maa 2012 - 21:32

Mijn moeder zie ik ongeveer 1 a 2 keer in de maand en gemiddeld bellen we ook 1 a 2 keer per maand.
Mijn vader zie ik 1 keer in de 2 maanden en we bellen ook 1 a 2 keer per maand.
Mijn broertje spreek ik 2 weken wel een keer, maar we zien elkaar niet zo heel veel.
Mijn oma bezoek ik ongeveer 1 keer in de 2 maanden, dat moet ik eigenlijk vaker doen.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma

Bericht  Esperanza do 8 maa 2012 - 21:52

Mijn ouders wonen een eindje weg, daarom zie ik ze ongeveer 1x in de 3 weken. Anders zou ik ze wel vaker zien. Bellen doen we meestal om de dag.

Mijn oma leeft niet meer, maar haar zag ik altijd als ik bij m'n ouders was.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma

Bericht  May do 8 maa 2012 - 22:01

Mijn ouders wonen verder weg en met een beetje geluk zie ik ze 2x per maand, maar soms komt het zo uit dat ik ze 6 weken niet zie. Als ik bij mijn ouders ben zie ik mijn ene broer en schoonzusje ook want die wonen praktisch naast mijn ouders. Mijn andere broer en schoonzus zie denk ik 1x in de 8 weken. Mijn oma probeer ik elke maand heen te gaan maar lukt niet altijd. Mijn opa zie ik op verjaardagen en soms als ik met hem mee ga naar het ziekenhuis.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma Empty Re: Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum