Blog over je kind
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Blog over je kind
Wie doet dat? En waar doe je dat?
Ik ben momenteel echt zat van mijn Facebook, of meer nog het hele geneuzel in zijn totaliteit. Nu zijn er best een aantal mensen die mijn kinderen niet structureel zien, en het dus zullen missen als ze de foto's en de uitspraken niet meer kunnen lezen.
Nu dacht ik dat ik daar ook best een site voor bij kan houden, maar waar? Wie heeft een goeie link?
Ik ben momenteel echt zat van mijn Facebook, of meer nog het hele geneuzel in zijn totaliteit. Nu zijn er best een aantal mensen die mijn kinderen niet structureel zien, en het dus zullen missen als ze de foto's en de uitspraken niet meer kunnen lezen.
Nu dacht ik dat ik daar ook best een site voor bij kan houden, maar waar? Wie heeft een goeie link?
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Re: Blog over je kind
Ik hou voor allebij de kids een dagboek/fotoboek/blog bij op babysite.nl.
Er zit op mijn sites wel een wachtwoord die alleen mensen hebben waarvan ik wilde dat ze het konden lezen. Maar zon wachtwoors is optioneel op de site. Je kunt ook een openbaar profiel maken.
Bij M laat ik nu ze 4 is alles op dvd branden voor haar voor later. Heb het vanaf de zwangerschap al bijgehouden. Ben er erg blij mee!
Er zit op mijn sites wel een wachtwoord die alleen mensen hebben waarvan ik wilde dat ze het konden lezen. Maar zon wachtwoors is optioneel op de site. Je kunt ook een openbaar profiel maken.
Bij M laat ik nu ze 4 is alles op dvd branden voor haar voor later. Heb het vanaf de zwangerschap al bijgehouden. Ben er erg blij mee!
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Wij doen het via blogger.com
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ik zal eens gaan kijken wat me het beste past. Ik het foto's plaatsen op zo'n blog 'veiliger' dan op bijvoorbeeld Facebook?
Manderijn- Kletskop
Manderijn schreef:Ik zal eens gaan kijken wat me het beste past. Ik het foto's plaatsen op zo'n blog 'veiliger' dan op bijvoorbeeld Facebook?
Is het dan een openbaar blog wat je wilt maken? Daar zou ik zelf nooit voor kiezen, uit veiligheidsoverwegingen en uit privacyoverwegingen. Of is het gewoon een besloten pagina?
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Mijn babysite.nl pagina is een besloten pagina.
Er zit een wachtwoord op die alleen mensen hebben die ik de foto;s toe vertrouw.
Dat is wel veiliger als op facebook denk ik. Maar daar heb ik ook wel foto's van mn kinderen op staan.
Er zit een wachtwoord op die alleen mensen hebben die ik de foto;s toe vertrouw.
Dat is wel veiliger als op facebook denk ik. Maar daar heb ik ook wel foto's van mn kinderen op staan.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
*Lookie* schreef:Manderijn schreef:Ik zal eens gaan kijken wat me het beste past. Ik het foto's plaatsen op zo'n blog 'veiliger' dan op bijvoorbeeld Facebook?
Is het dan een openbaar blog wat je wilt maken? Daar zou ik zelf nooit voor kiezen, uit veiligheidsoverwegingen en uit privacyoverwegingen. Of is het gewoon een besloten pagina?
Nee geen openbare. Maar facebook heb ik ook afgeschermd, al kunnen mensen die geen vriend den zijn op bepaalde manieren wel mijn foto's zien. En dat wil ik juist niet.
Manderijn- Kletskop
Soortgelijke onderwerpen
» Ene kind wel een 2e naam, andere kind niet...
» Hoe reageert het eerste kind op het tweede kind?
» Mag jullie kind met elk kind spelen?
» Blog
» Blog
» Hoe reageert het eerste kind op het tweede kind?
» Mag jullie kind met elk kind spelen?
» Blog
» Blog
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: