Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Blog

+10
Manderijn
Blixum
*Lookie*
ixis
Lady Starstruck
Nyx
Willem
Chocolate Cookie
Jip83
Maple
14 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Blog Empty Blog

Bericht  Maple za 27 jul 2013 - 19:12

Wie van jullie heeft er een blog? En waar schrijven jullie zoal over en wie leest het allemaal?

Het lijkt me wel leuk om een blog te gaan bijhouden. Alleen ken ik mezelf en ben ik bang dat het zo'n blauwe maandag-ding gaat worden. Ik heb geen idee waar ik over wil schrijven. Sowieso wil ik dan wel m'n citytrip-experience erin verwerken, en ik zagen 31 day blog challenge voorbij komen, maar verder heb ik het idee dat ik gewoon een té saai leven heb en bloggen pas echt leuk is op het moment dat je kinderen hebt en je daarover kunt schrijven ofzo :P 

En wie leest en volgt jullie blogs? Ik vind het namelijk wel spannend om m'n blog bijv via facebook bekend te maken aan familie, vrienden en collega's, terwijl ik het weer helemaal geen probleem zou vinden als mensen van hier m'n blogs zouden lezen. Waarom, geen idee...
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Blog Empty Re: Blog

Bericht  Jip83 za 27 jul 2013 - 19:25

Ik schrijf op een site over mijn sport. Iedereen mag en kan dat lezen en is gekoppeld aan onze Facebook pagina.
Jip83
Jip83
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 189
Punten : 209
Registratiedatum : 26-07-13

Bericht  Maple za 27 jul 2013 - 20:45

Haha, ja dat bedoel ik, dan heb je nog iets waar je je aan vast kunt houden om over te schrijven. Ik kan zelf wel een paar onderwerpen bedenken, maar het met natuurlijk ook nog leuk zijn om te lezen Wink
Maple
Maple
Prater
Prater

Bericht  Chocolate Cookie zo 28 jul 2013 - 0:25

Ik blog ook. Ik heb een persoonlijke blog, dus ik blog over mijn leven etc.
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jip83 zo 28 jul 2013 - 0:31

Het altijd verbonden aan mijn sport inderdaad. Maar ik schrijf niet altijd en alleen maar over wedstrijden.
Jip83
Jip83
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 189
Punten : 209
Registratiedatum : 26-07-13

Bericht  Willem zo 28 jul 2013 - 1:11

Ik blog sinds een tijdje via 365 Miles to Paris.
Wat schrijf je dan zoal, dat komt neer op dingen die me inspiratie geven voor een artikel. In de praktijk zijn dat veelal blogs over DIY dingetjes, wonen, voeding en uitjes op het platteland. Ik ben geen frequent blogger, er volgt een blog wanneer ik inspiratie heb. Heb ik die niet, dan kan het ook zomaar een tijdje stil zijn. In eerste instantie werd mijn blog vooral gelezen door bekenden, nu het wat langer draait merk ik dat de blog ook via Google naar boven komt.
Willem
Willem
Prater
Prater

Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12

Bericht  Chocolate Cookie zo 28 jul 2013 - 4:53

Willem schreef:Ik blog sinds een tijdje via 365 Miles to Paris.
Wat schrijf je dan zoal, dat komt neer op dingen die me inspiratie geven voor een artikel. In de praktijk zijn dat veelal blogs over DIY dingetjes, wonen, voeding en uitjes op het platteland. Ik ben geen frequent blogger, er volgt een blog wanneer ik inspiratie heb. Heb ik die niet, dan kan het ook zomaar een tijdje stil zijn. In eerste instantie werd mijn blog vooral gelezen door bekenden, nu het wat langer draait merk ik dat de blog ook via Google naar boven komt.

Wat een toffe blog heb je!
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Bericht  Nyx zo 28 jul 2013 - 5:03

Ik heb wel een blog, maar ik ben er nog steeds niet achter welke invulling ik het wil gaan geven.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  Lady Starstruck zo 28 jul 2013 - 5:21

Ik heb er 1. Ik deed er niet zoveel meer mee. Maar nu probeer ik wekelijks een recept neer te zetten op mijn blog. Met natuurlijk ook info over de ingrediënten.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  ixis zo 28 jul 2013 - 5:46

Ik heb ook een persoonlijke blog waarop ik verhalen schrijf van dingen die ik meemaak of me bezig houden. Het is een soort online dagboek eigenlijk onder mijn alter ego Ixis. Want lezers heb ik volgens mij niet smile
ixis
ixis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10

Bericht  *Lookie* zo 28 jul 2013 - 7:35

Willem schreef:Ik blog sinds een tijdje via 365 Miles to Paris.

Oh, dan valt nu het kwartje bij mij pas wie jij bent Very Happy  Je had naar aanleiding van een topic van mij al eens je blog ge-pm't (leuk blog!).

Ik heb ook een blog, bij mij gaat het over alles wat ik leuk vind, vooral: knutselen (naaien, knippen, verven etc), mijn huis en tuin, leuke tripjes, high tea, leuke winkeltjes.. Ik schrijf ongeveer 3x per maand. Soms wat vaker, soms wat minder vaak. Familie en vrienden kennen mijn blog wel, maar volgens mij kijken er maar enkele van ze op, en de meeste ook nogmaar heel af en toe. Ik heb 99 volgers, daarvan ken ik er maar 2 (want dat zijn vriendinnen).
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Willem zo 28 jul 2013 - 7:40

Dankjewel CC! Dat hoor ik graag. Very Happy 

Lookie, haha goed dat je het nu weet. Ik lees nog steeds met veel plezier mee op jouw blog, ook zo'n leuke!
Willem
Willem
Prater
Prater

Bericht  *Lookie* zo 28 jul 2013 - 7:48

Willem schreef:Dankjewel CC! Dat hoor ik graag. Very Happy 

Lookie, haha goed dat je het nu weet. Ik lees nog steeds met veel plezier mee op jouw blog, ook zo'n leuke!

Dank je wel! Very Happy
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Blixum zo 28 jul 2013 - 7:57

Maple schreef:Wie van jullie heeft er een blog? En waar schrijven jullie zoal over en wie leest het allemaal?

Het lijkt me wel leuk om een blog te gaan bijhouden. Alleen ken ik mezelf en ben ik bang dat het zo'n blauwe maandag-ding gaat worden. Ik heb geen idee waar ik over wil schrijven. Sowieso wil ik dan wel m'n citytrip-experience erin verwerken, en ik zagen 31 day blog challenge voorbij komen, maar verder heb ik het idee dat ik gewoon een té saai leven heb en bloggen pas echt leuk is op het moment dat je kinderen hebt en je daarover kunt schrijven ofzo :P 

En wie leest en volgt jullie blogs? Ik vind het namelijk wel spannend om m'n blog bijv via facebook bekend te maken aan familie, vrienden en collega's, terwijl ik het weer helemaal geen probleem zou vinden als mensen van hier m'n blogs zouden lezen. Waarom, geen idee...
Je kunt jezelf bijvoorbeeld een paar doelen stellen tot de dag je naar Canada vertrekt. Ik zie bijvoorbeeld dat je nog wat kilo's af wilt vallen en misschien wil en/of moet je nog meer doen voor die tijd. Maak een lijst, werk hem af en blog daar over, samen met het afvallen en de voorbereidingen op je eerste reis alleen?
Blixum
Blixum
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 04-07-13

Bericht  Maple zo 28 jul 2013 - 8:04

Dat kan ik idd ook doen. Ik denk dat ik gewoon een blog over van alles en nogwat ga maken. Proberen een pakkende schrijfstijl vast te houden en op die manier gewoon te kijken waar het schip strand.

Waar hebben jullie eigenlijk de banners voor jullie blogs gemaakt?
Maple
Maple
Prater
Prater

Bericht  Manderijn zo 28 jul 2013 - 8:10

Leuk Willem! Leest prettig je blog!

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12

Bericht  Chocolate Cookie zo 28 jul 2013 - 8:11

Ik heb mijn banner gemaakt met paint en gebruik photofilter daar ook voor. smile
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Bericht  Willem ma 29 jul 2013 - 2:39

Manderijn schreef:Leuk Willem! Leest prettig je blog!

Fijn, altijd leuk om te horen. Dankjewel!
Willem
Willem
Prater
Prater

Bericht  Blair ma 29 jul 2013 - 3:13

Ik schrijf al bijna 6 jaar een blog, het gaat merendeels over Joaquins avonturen/fotos. Heb het in het begin op openbaar gehad, nu al een aantal jaar alleen zichtbaar gemaakt voor familieleden en dat bevalt goed. Soms als ik in het archief 2007 ga lezen dan krijg ik echt een smile op m'n gezicht, ben zo blij dat ik dat allemaal bijgehouden heb, want de tijd gaat zo ongelofelijk snel.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  Maple vr 16 aug 2013 - 22:48

Nu heb ik een blog aangemaakt bij blogspot, maar hoe kun je dan aan de zijkant een vakje krijgen waarbinnen je wat over jezelf vertelt? En een directe link aan de zijkant vanaf je blog naar Twitter?

En nou zie ik bij de meeste blogs van blogspot van die labels aan de zijkant, trefwoorden groot en klein geschreven. Moet je zoiets zelf toevoegen (en waar doe je dat), of gaat zoiets automatisch en trekt blogspot/Google gewoon de woorden eruit waar je veel over schrijft?
Maple
Maple
Prater
Prater

Bericht  Willem vr 16 aug 2013 - 22:55

Als je in het menu staat dan zie je links een rij opties, waaronder 'indeling'. Hier heb je de mogelijkheid om gadgets toe te voegen, zoals bijvoorbeeld de labels die je noemde.
Willem
Willem
Prater
Prater

Bericht  Maple vr 16 aug 2013 - 22:57

Oh thanks! Ik ga vanmiddag even kijken.
Maple
Maple
Prater
Prater

Bericht  Willem zo 18 aug 2013 - 5:42

Is het gelukt?
Willem
Willem
Prater
Prater

Bericht  Maple zo 18 aug 2013 - 6:14

Jep! Alleen zijn m'n labels niet in verschillende grootte, maar ik had geen zin meer om mezelf er verder in te verdiepen.
Maple
Maple
Prater
Prater

Bericht  Willem zo 18 aug 2013 - 7:15

Dat komt vanzelf wanneer je vaker gaat bloggen. Hoe vaker je een bepaald label aan een post hangt, des te groter dat label groeit in het overzicht.
Willem
Willem
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud