Blog!
+8
ixis
applestar
Chocolate Cookie
Pannetoet
BJA
Roza
Caresses
Wennebellah
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Blog!
Ik vraag me af hoeveel meiden hier een blog bijhouden!
Het lijkt me leuk om hier de links neer te zetten, als je blog niet privé is natuurlijk
Zelf heb ik ook een blog, waar ik nog heel druk mee bezig ben, maar als hij klaar is zal ik ook een link plaatsen!
Het lijkt me leuk om hier de links neer te zetten, als je blog niet privé is natuurlijk
Zelf heb ik ook een blog, waar ik nog heel druk mee bezig ben, maar als hij klaar is zal ik ook een link plaatsen!
Wennebellah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 225
Punten : 258
Registratiedatum : 16-01-11
Re: Blog!
Wat kan jij mooi schrijven ABE, heel prettig om te lezen .
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Caresses schreef:Wat kan jij mooi schrijven ABE, heel prettig om te lezen .
Dank je wel! Ik las het net zelf even terug en als dit een toets voor Nederlands was, dan was ik gezakt. Wat een taalfouten zeg...
Gast- Gast
Ik blog een beetje.. zie onderschrift..
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Ik zit er wel over na te denken om een blog bij te houden. Over sommige privé dingen, m'n mening over bepaalde nieuwsartikelen en af en toe een beetje over beauty en fashion dingen. (Niet stijl á la misslipgloss) Maar ik ben er nog steeds niet over uit of het wel een goed idee is.
Gast- Gast
Ik ben ooit eens een blog gestart, 2 artikelen geschreven, en daarna heb ik hem verwijderd.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Ik heb nog nooit een site gehad maar ik heb 'vroeger' wel eens een paar blog's geschreven op mijn hyves..
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een blog die ik samen met iemand anders bij hou. Ik zet hem hier niet neer want er staan privé gegevens op van de andere persoon.
Gast- Gast
Ik heb wel een weblog. Maar heb de inspiratie niet iets te schrijven daar. Er staat nu ook nog maar 1 bericht, de rest heb ik laatst verwijderd. Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ik geen inspiratie ervoor heb...
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Bitterkoek_ schreef:Ik zit er wel over na te denken om een blog bij te houden. Over sommige privé dingen, m'n mening over bepaalde nieuwsartikelen en af en toe een beetje over beauty en fashion dingen. (Niet stijl á la misslipgloss) Maar ik ben er nog steeds niet over uit of het wel een goed idee is.
Gewoon beginnen en dan kijken waar je eindigt..
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Ik had een fashionblog maar ben er afgelopen jaar mee gestopt. Misschien dat ik tijdens mijn stage wel weer wil beginnen, maar dan hou ik hem denk ik prive, of ik zet er een wachtwoord op en geef die aan mensen die ik ken/vertrouw.. (als iedereen het leuk vind etc gooi ik hem wel weer open) Maar eerst maar eens testen
Gast- Gast
Ik heb een jaar een blog bijgehouden over mijn single leven en over mijn dates die ik toen had
Was een erg goed gelezen blog!
Was een erg goed gelezen blog!
Gast- Gast
Ik ben er ook mee begonnen. Alle verhalen die je hoort over bloggen vingen mijn aandacht en besloot toen zelf ook een blog aan te maken. Ik weet eigenlijk nog niet wat ik er nu mee wil, het was puur meer een soort niewsgierigheid
ixis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10
hey ik heb ook een blog.
http://roosiesplace-online.blogspot.com/
Alleen ik heb weinig inspiratie op dit moment, dus post weinig.
groetjes
http://roosiesplace-online.blogspot.com/
Alleen ik heb weinig inspiratie op dit moment, dus post weinig.
groetjes
Miss-Rose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 64
Punten : 81
Registratiedatum : 28-12-10
van diegene die een blog hebben, via welke host doen jullie dat? Indien er meer mensen zijn via blogger (blogspot) Zo ja, misschien een idee, als jullie dat leuk vinden, om hier tips en tricks uit wisselen?
Hoe krijg je bijvoorbeeld een stukje tekst helemaal onderaan de pagina? En hoe kan ik een andere sjabloon / template dan de standaard sjablonen in blogspot op mijn blog krijgen?
Hoe krijg je bijvoorbeeld een stukje tekst helemaal onderaan de pagina? En hoe kan ik een andere sjabloon / template dan de standaard sjablonen in blogspot op mijn blog krijgen?
ixis- Fluisteraar
ik blog niet maar een vriend van mij wel, hij heeft ook een boekje uitgebracht met z`n leukste/beste colums. Boekje heet: M.et a.lle res.pect ... ik h.oop n.iet d.at j.e h.ier su.bsidie v.oor k.rijgt
(ff met puntjes omdat ik dan denk ik googlebaar ben)
(ff met puntjes omdat ik dan denk ik googlebaar ben)
Gast- Gast
heey
op youtube of google kan je je blog profider intypen.
dan kan je een hoop info vinden.
Nog een tip, schrijf vooruit.
Ik heb nu totaal geen inspiratie en dat is heel irritant.
groetjes
op youtube of google kan je je blog profider intypen.
dan kan je een hoop info vinden.
Nog een tip, schrijf vooruit.
Ik heb nu totaal geen inspiratie en dat is heel irritant.
groetjes
Miss-Rose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 64
Punten : 81
Registratiedatum : 28-12-10
Ik heb onlangs een nieuwe blog gestart via blogger (blogspot). Ik heb meerdere blogs gehad in de afgelopen jaren (waarbenjijnu, web-log, wordpress en blogspot), en vind blogspot veruit de prettigste!
Ixis, wat betreft je eerste vraag: Je kunt als je op Design drukt je overzicht van je blog zien en bij Attribution kan je tekst toevoegen volgens mij.
*
(daar klein onderaan)
Tweede vraag: Via Design -> template designer kan je heel veel verschillende kiezen.
Ixis, wat betreft je eerste vraag: Je kunt als je op Design drukt je overzicht van je blog zien en bij Attribution kan je tekst toevoegen volgens mij.
*
(daar klein onderaan)
Tweede vraag: Via Design -> template designer kan je heel veel verschillende kiezen.
Laatst aangepast door Marin op di 10 mei 2011 - 21:28; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ja ik heb blogger help al gevonden, maar daar kan ik zo snel die info niet vinden. Ik vind een stukje over andere sjablonen en waar je ze zou kunnen vinden, maar dan weer niet echt hoe je ze kan gebruiken (of ik heb er helemaal overheen gekeken). Vandaar dat ik dacht dat tips en tricks uitwisselen misschien handiger was
Zal zeker ook eens op youtube kijken!
Zal zeker ook eens op youtube kijken!
ixis- Fluisteraar
Ik houd geen blog bij, ik zou niet weten wat ik daar in moet zetten. En ik vraag me ook altijd af wie dat zou lezen...
Ik vind het wel altijd leuk om blogs te lezen van vrienden of familie die in het buitenland zijn.
Ik vind het wel altijd leuk om blogs te lezen van vrienden of familie die in het buitenland zijn.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Marin schreef:Ik heb onlangs een nieuwe blog gestart via blogger (blogspot). Ik heb meerdere blogs gehad in de afgelopen jaren (waarbenjijnu, web-log, wordpress en blogspot), en vind blogspot veruit de prettigste!
*verwijderd*
(daar klein onderaan)
Heb je dan een andere versie dan mij? Want ik heb dat niet staan onderaan. Het eindigt bij 'een gadget toevoegen'
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/824/naamloosgw.jpg/ (geen idee hoe ik het plaatje zelf hier krijg)
Laatst aangepast door ixis op di 10 mei 2011 - 22:33; in totaal 2 keer bewerkt
ixis- Fluisteraar
Misschien is dat het verschil met de Engelse en Nederlandse versie? Maar je kunt volgens mij ook een stuk tekst als gadget toevoegen. Dan doe je dat gewoon.
Gast- Gast
Ik blog via wordpress en via blogspot.
Marin, leuk msn gesprek met een medeforummer?
Marin, leuk msn gesprek met een medeforummer?
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: