Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jouw vriend & zijn kleding!

+41
Lavendel
Rouxxxe
_Lana_
Parel
Pommes
Sure
Lady Starstruck
Lynn_
Silver
Ragazza
Feline
CCC
Mint
Rizzo
Punk'd
Shopaholic
Aimee
Zonnetje
loura
Atelier Madame
Middleme
SoGood
Bliss
Engelse Drop
Mizz_S
Arwyn
Rose
Davinia
minoessepoes
SDL
SarahKey
Rush
Charles
Slakje
Destino
Shisha
Minx
Pannetoet
Marin
Susan
Tania
45 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Jouw vriend & zijn kleding! - Pagina 3 Empty Re: Jouw vriend & zijn kleding!

Bericht  Lady Starstruck do 4 jul 2013 - 21:32

Zijn stijl is rock en metal en allemaal zwart. En dag mag hij echt nooit veranderen Laughing
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Sure do 4 jul 2013 - 22:13

minoessepoes schreef:
Hij heeft niet super veel vrije tijds kleding omdat hij 5 dagen in de week in pak loopt. Meestal draagt hij een spijkerbroek, een beetje een baggy beige broek met bretels, of een roest bruin/ rode chino. Verder heeft hij gele en zwarte Vanz en draagt hij zelden andere schoenen in zjin vrije tijd.
Hij heeft twee spijkerblouses, wat zwarte en grijze polo's, voor de winter grof gebreidde truien en een aantal colbertjes die hij alleen prive draagt een licht blauw gestreepte en een grijze met een witte bies bijvoorbeeld. Daarnaast draagt hij ook vaak gewoon zijn overhemden die hij door de week ook op zijn pakken draagt, hij kiest meestal voor wit of lichtblauw, in ieder geval niet te opzichtige overhemden. En 3, ja echt 3 shirts met Darth Vader erop, maar die zijn opzicht nog wel gaaf, twee in zwart wit en 1 in donker blauw/ wit en die draag hij dan onder een colbert.

Volgens mij heeft jouw man een hele goede smaak!

Mijn vriend koopt zijn kleding zelf. Hij vindt het heel belangrijk hoe hij eruit ziet maar tegelijkertijd houdt hij niet echt van winkelen. Meestal bestelt hij kleding online. Hij draagt veel spijkerbroeken maar heeft ook een bruine en blauwe chino en een groene spijkerbroek. Daarop draagt hij een overhemd of een t-shirt met opdruk. Af en toe draagt hij een colbert. Hij draagt voornamelijk nette gympen. Ik zou zijn stijl omschrijven als casual sportief. Wat mij wel altijd opvalt is dat hij - in mijn ogen - heel weinig kleding heeft! Hij koopt ieder seizoen nieuwe kleding dus loopt er wel 'hip' bij, maar omdat hij weinig koopt heeft hij wel vaak hetzelfde aan.
Sure
Sure
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 76
Registratiedatum : 14-03-13

Bericht  Pommes do 4 jul 2013 - 22:23

Toen ik mijn man leerde kennen droeg hij van die lelijke coolcat kleding. Nu draagt hij een nette jeans met een blouse en in de zomer vaak een 3kwart broek met een shirt of blouse.
Meestal gaan we voor hem 1 keer per jaar een nieuwe broek of blouse kopen wat hij dan ook weer met tegenzin doet. Hij werkt in een tuincentrum en draagt daar bedrijfskleding waardoor hij 1 spijkerbroek eigenlijk wel genoeg vind omdat hij die toch alleen maar op zondag draagt of `s avonds als we ergens heen moeten.
Ben blij dat hij er nu wat hipper/nette bijloopt smile Wil hem eigenlijk nog aan een paar stoere maar nette herenschoenen krijgen maar hij heeft toch liever z`n sneakers.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Bericht  Parel do 4 jul 2013 - 22:42

Mijn vriend is vrij casual, eigentijds, maar wel veilig gekleed.
Hij gaat vaak voor safe, maar het staat hem goed. Zelfde als zijn kapsel, waarom iets veranderen wat hem goed staat? Ik weet in ieder geval wel wat ik aan hem heb haha

Ook draagt hij graag wat 'in' is, maar dan wel als allerlaatste van de meelopers haha

De basic kleuren die hij draagt zijn donkerblauw, grijs, zwart en af en toe een kleurtje.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Parel do 4 jul 2013 - 22:43

Mijn vriend draagt trouwens ook alleen maar sneakers, als nette schoenen heeft hij zijn bikkembergs en een paar goedkope van haren voor onder z'n pak (max 3x per eeuw haha)
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  _Lana_ do 4 jul 2013 - 23:31

Volgens mij gaan jullie hard lachen, maar mijn man draagt altijd Dockers broeken naar zijn werk:

Jouw vriend & zijn kleding! - Pagina 3 11_0421905000586332_pro_mod_frt_01_1108_1528_360226
Jouw vriend & zijn kleding! - Pagina 3 DO822A009-606@1

Met een overhemd erop.
Hij moet netjes gekleed zijn voor zijn werk, maar een pak vindt hij wat té.

In zijn vrije tijd draagt hij een spijkerbroek, meestal met een polo, shirt of een vest. Gewoon zoiets:

Jouw vriend & zijn kleding! - Pagina 3 Giorgio-armani-cardigan-for-men-in-69388-cheap-georgi-armani
Mijn man loopt niet echt met de mode mee. Hij ziet er altijd leuk uit, maar niet heel erg modieus en stoer ofzo.
Een beetje gewoon, 13 in een dozijn, haha.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Rouxxxe vr 5 jul 2013 - 0:25

Op zich vind ik de stijl van mijn vriend wel leuk. Hij draagt vaak nette spijkerbroeken en overhemden. In de zomer vaak gewoon leuke korte broeken en shirts. Hij koopt graag wat duurdere kleding, zoals b.v van G-star. Waar ik me wel heel erg aan stoor is dat hij van mening is dat die wat duurdere kleding, dan ook goede kwaliteit is en het dus dan járen mee kan. Wat vaak ook zo is, maar hij loopt in jassen, die inmiddels zo'n 8 jaar oud zijn. En je ziet gewoon dat b.v zijn zomerjas oud is. En dan niet qua slijtage, maar het is gewoon echt niet meer in de mode. En nu ben ik zelf echt niet zo'n modefreak, maar vind het wel leuk om ieder seizoen wat nieuwe dingen aan te schaffen. En vind het dan jammer om te zien dat je gewoon echt aan bepaalde kledingstukken van hem ziet, dat ze jaren oud zijn. Hij koopt trouwens wel zijn eigen kleding, hij wil wel graag mijn mening, dus we gaan vaak samen shoppen, maar ik zal niet zelf kleding voor hem meenemen.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Lavendel vr 5 jul 2013 - 3:29

Waarom zouden we daarom lachen Lana? Ik vind dat een heel normale werkoutfit voor mannen.

Sinds mijn vriend in gaan werken is hij netter gaan kleden. Hij loopt 5 dagen per week in een chino met overhemd en nette schoenen en hij heeft daardoor minder zin om veel andere kleding te kopen voor het weekend terwijl hij wel echt een goede smaak heeft.

Meestal combineert hij in het weekend een van zn chino's (donkerblauw, beige of grijs) of een spijkerbroek met een strak wit of grijs v-hals shirtje en een vest of v-hals trui. in het weekend draagt hij vaak adidasjes of vans. Oh en heeft sinds een half jaar een verslaving aan happy socks haha. Dit zijn zweedse sokken met allemaal rare kleurtjes en patroontjes. Die trekt hij dan ook rustig naar zn werk aan onder zijn nette broek en bij zijn nette schoenen. Ik vind het wel tof smile

Ik vind het zeker wel belangrijk hoe een man zich kleed en ik ben blij dat hij dat wel kan. Slecht zittende broeken, jasjes of overhemden vind ik wel echt lelijk.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Punk'd vr 5 jul 2013 - 5:26

haha jaa happy socks! Mijn vriend ook. Ik vind dat ook echt geinig Laughing

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Caresses vr 5 jul 2013 - 6:53

Mijn vriend is heel voorzichtig met zijn kleding. Hij heeft wel kleding van jaren geleden, maar dat ziet er allemaal goed uit.
Hij heeft een beter gevoel voor stijl en mode dan ik.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  _Lana_ vr 5 jul 2013 - 8:34

Lavendel schreef:Waarom zouden we daarom lachen Lana? Ik vind dat een heel normale werkoutfit voor mannen.

Dit waren voorheen echt van die oude lullen broeken, haha.

Ik vind het trouwens wel heel mooi staan hoor.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Lavendel vr 5 jul 2013 - 9:22

_Lana_ schreef:
Lavendel schreef:Waarom zouden we daarom lachen Lana? Ik vind dat een heel normale werkoutfit voor mannen.

Dit waren voorheen echt van die oude lullen broeken, haha.

Ik vind het trouwens wel heel mooi staan hoor.

Ooh oke, ik zie juist super veel mannen in die broeken, zijn gewoon chino's eigenlijk. Ik vind het ook mooi!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Aziraphale vr 5 jul 2013 - 9:40

Mijn man draagt bijna altijd een Replay jeans, Allstars en daarop een aantal verschillende dingen:

- simpel, effen t-shirt
- effen polo (gewoon van H&M)
- geruit overhemd of zwart overhemd
- bandshirt als hij thuis werkt of vrij is

In de winter heeft hij hele gave, nette Dr. Martens. Een beetje puntig, zwarte stiksels en echt van die schoenen voor onder een pak maar dan dus stoerder smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  xxjojootjexx vr 5 jul 2013 - 9:48

Denk dat mijn man de saaist geklede man is van het forum.
Hij heeft 4 spijkerbroeken, allemaal zelfde merk, maat en model. Als een nieuwe nodig heeft ga ik naar de winkel en koop ik eenzelfde weer terug.
Schoenen heeft hij werk/wandelschoenen, want dit zitten lekker stevig om de enkels. Sneakers heeft hij niet, wel 1 paar nette schoenen wanneer hij een keer ergens in pak heen moet. 1x per 5 jaar;)
Qua shirts heeft hij gewone effen shirts, zonder opdruk of zo min mogelijk tekst en niet te kleurig, soms blauw of groen, maar het liefst grijs of zwart. Oh tekst mag wel wanneer het een shirt van een festival oid is.
Hij heeft ook wel wat blouses, maar die heeft hij niet vaak aan.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Pancake vr 5 jul 2013 - 9:58

Ik ben in ieder geval niet op mijn vriend gevallen omdat zijn kleding er zo leuk uit zag. Hij droeg Hawaii bloesjes en witte sportsokken, of oversized truien die echt te lelijk waren. Hij heeft echt een hekel aan winkelen en dus kochten zijn ouders altijd de meest vreselijke dingen voor 'm. Nu hij met mij is zijn kleding gelukkig heel erg veranderd. Ook wel onder druk van mij, want van sommige dingen wilde hij echt geen afscheid nemen. 

Mijn vriend ziet er heel casual uit, altijd een spijkerbroek, sneakers en dan vaak een shirt in een felle kleur met een printje erop. Een enkele keer heeft hij ook wel eens overhemd aan, maar dat is niet iets waar hij zich prettig in voelt.
Pancake
Pancake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: