Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat draagt jouw vriend qua kleding?

+11
Sterre
Minx
aniet
Flippin' Bitch
Arwyn
Joontjuh
Xanna
Susan
Lavendel
Polly
Caroow
15 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat draagt jouw vriend qua kleding? Empty Wat draagt jouw vriend qua kleding?

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 6:10

En vind je het hem mooi staan, of zou je liever iets anders qua kleding zien?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt jouw vriend qua kleding? Empty Re: Wat draagt jouw vriend qua kleding?

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 6:12

Mijn vriend draagt (nike) gympen, spijkerbroek & een blouse, en soms met een vest eroverheen. In de zomer met polo ook.

Wat draagt jouw vriend qua kleding? DXLA01_91193_76000_99_9999
Wat draagt jouw vriend qua kleding? DXLA01_81225_72025_11_0007
Wat draagt jouw vriend qua kleding? Overhemd,_Geel,_M-2180514-Big

En dan het liefst van State of art,

Wat draagt jouw vriend qua kleding? State-of-art-heren-overhemd-korte-mouw

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt jouw vriend qua kleding? Empty Re: Wat draagt jouw vriend qua kleding?

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 6:13

Mijn vriend draagt meestal een overhemd (met in de winter een trui erover), een spijkerbroek en all stars. I I love you it.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt jouw vriend qua kleding? Empty Re: Wat draagt jouw vriend qua kleding?

Bericht  Caroow do 3 feb 2011 - 6:14

Vandaag heeft hij een spijkerbroek aan en een zwarte blouse met daarover een paarse trui. Hij heeft vaak een blouse of mooie trui aan, soms met een colbertje. Hij kleedt zich altijd erg goed vind ik, hij ziet er in mijn ogen altijd heel mooi uit.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt jouw vriend qua kleding? Empty Re: Wat draagt jouw vriend qua kleding?

Bericht  Polly do 3 feb 2011 - 6:15

Eigenlijk draagt hij vrijwel altijd een pak (voor het werk), of gewoon een spijkerbroek met t-shirt. Hij kwam nu voor het eerst bij mij op bezoek in de winter, dus moest hij gaan winkelen voor truien en een jas Very Happy Ik vind het meestal wel leuk wat hij aanheeft, gewoon normale kleding, ik wil geen modebewuste vent.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt jouw vriend qua kleding? Empty Re: Wat draagt jouw vriend qua kleding?

Bericht  Lavendel do 3 feb 2011 - 6:17

Het liefst zie ik hem in een mooie spijkerbroek, leuke gympen (nu heeft hij adidas originals) en een leuk shirt. Hij heeft best een hippe smaak. I like smile
Maar hij zit echt op zo'n mannen universiteit en daar dragen alle kerels nette schoenen, een spijkerbroek en een overhemd en dat draagt hij dus ook wel vaak. Dit vind ik toch net iets minder..
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt jouw vriend qua kleding? Empty Re: Wat draagt jouw vriend qua kleding?

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 6:18

Mijn vriend is een kakker zeg maar (zonder kakker kapsel overigens). En hij draagt vaak een pak naar zijn werk. I like it...het staat hem gewoon.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt jouw vriend qua kleding? Empty Re: Wat draagt jouw vriend qua kleding?

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 6:22

Polly schreef:Eigenlijk draagt hij vrijwel altijd een pak (voor het werk), of gewoon een spijkerbroek met t-shirt. Hij kwam nu voor het eerst bij mij op bezoek in de winter, dus moest hij gaan winkelen voor truien en een jas Very Happy Ik vind het meestal wel leuk wat hij aanheeft, gewoon normale kleding, ik wil geen modebewuste vent.

Waarom niet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt jouw vriend qua kleding? Empty Re: Wat draagt jouw vriend qua kleding?

Bericht  Susan do 3 feb 2011 - 6:22

Meestal een donkere spijkerbroek met een blouse en Puma's. Ik vind het leuk.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt jouw vriend qua kleding? Empty Re: Wat draagt jouw vriend qua kleding?

Bericht  Xanna do 3 feb 2011 - 6:23

Mijn vriend draagt echt van alles, van nette overhemden van Tommy Hilfiger tot een casual sweater met capuchon van de Jack & Jones of Esprit. Qua broeken draagt hij eigenlijk alleen maar spijkerbroeken van G-Star of Esprit. Ik ben wel van mening dat hij wel een goede kledingsmaak heeft, daarnaast kiest hij het ook allemaal zelf uit en laat zich moeilijk iets aansmeren Wink Hij heeft overigens meer paar schoenen dan ik (ik heb dan ook maar 4 paar), maar hij heeft op dit moment vaak cognac kleurige enkel laarsjes met een ronde neus aan of G-Star gympen. Hangt er ook net vanaf of hij afspraken heeft op zijn werk..

Wel opvallend, hij heeft geen enkele diep donker blauwe jeans, terwijl het hem wel goed staat (en ik het mooi vind angel ). Dus misschien kan ik hem die ooit nog aansmeren, maargoed hij moet zich er zelf prettig in voelen.

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt jouw vriend qua kleding? Empty Re: Wat draagt jouw vriend qua kleding?

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 6:27

Wat draagt jouw vriend qua kleding? 75872_md
Wat draagt jouw vriend qua kleding? G-StarJeans0003
Wat draagt jouw vriend qua kleding? 22cb0_Nike-Air-Max-90-Black-Turbo-Green

Hij draagt altijd eem simpel merk t-shirt, jeans van G-star en AM 90`s..

And i love it haha..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt jouw vriend qua kleding? Empty Re: Wat draagt jouw vriend qua kleding?

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 6:31

Die nikes wil mijn vriend ook, maar ik vind zulke schoenen echt lelijk Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt jouw vriend qua kleding? Empty Re: Wat draagt jouw vriend qua kleding?

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 6:32

Isabella schreef:Die nikes wil mijn vriend ook, maar ik vind zulke schoenen echt lelijk Embarassed
Ik zag ze, ik was verliefd en heb ze direct gekocht, zonder dat hij het wist haha..

Ik vind ze ook niet allemaal mooi hoor :o

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt jouw vriend qua kleding? Empty Re: Wat draagt jouw vriend qua kleding?

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 6:33

Mijn vriend heeft nu deze;

Wat draagt jouw vriend qua kleding? Dunk_high_black_white

maar ik vind dat model van die andere niet mooi, hij wil ze het liefste in het geel :bom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt jouw vriend qua kleding? Empty Re: Wat draagt jouw vriend qua kleding?

Bericht  Polly do 3 feb 2011 - 6:39

Darcy schreef:
Polly schreef:Eigenlijk draagt hij vrijwel altijd een pak (voor het werk), of gewoon een spijkerbroek met t-shirt. Hij kwam nu voor het eerst bij mij op bezoek in de winter, dus moest hij gaan winkelen voor truien en een jas Very Happy Ik vind het meestal wel leuk wat hij aanheeft, gewoon normale kleding, ik wil geen modebewuste vent.

Waarom niet?

Ik had ooit een Italiaanse vriend die er langer over deed om zich klaar te maken dan ik, en dat vind ik gewoon niet aantrekkelijk.

Ik hoef geen sloeber trouwens hoor, hij moet er wel gewoon leuk en verzorgd uitzien Very Happy Beetje fout geformuleerd geloof ik!
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt jouw vriend qua kleding? Empty Re: Wat draagt jouw vriend qua kleding?

Bericht  Joontjuh do 3 feb 2011 - 6:39

Een spijkerbroek met een t-shirt, trui of blouse en mijn vriend heeft altijd kistjes aan.
Niks mis mee, vind het allemaal wel prima, zolang het er maar netjes uitziet, maakt het me verder niet uit.
Zijn keuze en ik ga niet bepalen wat hij draagt.
Joontjuh
Joontjuh
Prater
Prater

Aantal berichten : 649
Punten : 755
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Veghel

http://www.jonisbadeendjes.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt jouw vriend qua kleding? Empty Re: Wat draagt jouw vriend qua kleding?

Bericht  Arwyn do 3 feb 2011 - 6:41

Ook gewoon een spijkerbroek met een t-shirt, een overhemd/blouse of een trui en daarbij een paar nette gympen zeg maar, weet niet zo goed hoe ik dat uit moet leggen, haha.
Ik vind zijn stijl prima!
Toen ik hem leerde kennen, had hij veel kleding die hem een paar maten te groot was en daar is hij nu vanaf, dus ik vind het allemaal prima smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt jouw vriend qua kleding? Empty Re: Wat draagt jouw vriend qua kleding?

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 6:52

Zoiets als onderstaande (toevallig veel grijze voorbeelden maar dat komt omdat ik geen andere plaatjes kon vinden wat op toepassing van hem is)

Wat draagt jouw vriend qua kleding? G-star-jeans

Wat draagt jouw vriend qua kleding? 9u00172038-g57_boxershorts-chasin-benny

Wat draagt jouw vriend qua kleding? 9a10199042-090_chasin-bax

Wat draagt jouw vriend qua kleding? 4113207001-090_sweater-chasin-sniper

Wat draagt jouw vriend qua kleding? 9a30217003-090_accessoires-chasin-knit-scarf

Wat draagt jouw vriend qua kleding? 087%20aw07%20pics%2046%20081_thumb

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt jouw vriend qua kleding? Empty Re: Wat draagt jouw vriend qua kleding?

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 7:25

_Donnaa schreef:Wat draagt jouw vriend qua kleding? 75872_md
Wat draagt jouw vriend qua kleding? G-StarJeans0003
Wat draagt jouw vriend qua kleding? 22cb0_Nike-Air-Max-90-Black-Turbo-Green

Hij draagt altijd eem simpel merk t-shirt, jeans van G-star en AM 90`s..

And i love it haha..

Haha precies mijn vriend! Maar dan zonder grote merken op zijn shirts, daar houdt ie niet van. Ook is ie dol op de truien van Jack&Jones. En al die nikes, nikes, nikes! Vind het nu wel genoeg geweest, en hij ziet het ook steeds meer in. Gaat nu meer volwassener kleding dragen (no offence naar jouw lover overigens) maar persoonlijk vind ik dat wanneer je serieus genomen wilt worden, je niet meer met die eeuwige nike air max classic aan kunt komen. Bij hem wel van toepassing want hij werkt op kantoor.

Nu draagt hij steeds meer mooie getailleerde overhemden en nettere schoenen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt jouw vriend qua kleding? Empty Re: Wat draagt jouw vriend qua kleding?

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 7:26

Polly schreef:
Darcy schreef:
Polly schreef:Eigenlijk draagt hij vrijwel altijd een pak (voor het werk), of gewoon een spijkerbroek met t-shirt. Hij kwam nu voor het eerst bij mij op bezoek in de winter, dus moest hij gaan winkelen voor truien en een jas Very Happy Ik vind het meestal wel leuk wat hij aanheeft, gewoon normale kleding, ik wil geen modebewuste vent.

Waarom niet?

Ik had ooit een Italiaanse vriend die er langer over deed om zich klaar te maken dan ik, en dat vind ik gewoon niet aantrekkelijk.

Ik hoef geen sloeber trouwens hoor, hij moet er wel gewoon leuk en verzorgd uitzien Very Happy Beetje fout geformuleerd geloof ik!

Ik snap jou helemaal! Ik had ook ooit zo'n vriend, schoenen moesten machten met riem, alleen merkkleding, bla bla bla. Ik vind een vent leuker met goede kleding en niet dat afgestylde.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt jouw vriend qua kleding? Empty Re: Wat draagt jouw vriend qua kleding?

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 7:26

Wat draagt jouw vriend qua kleding? L30821_001

Wat draagt jouw vriend qua kleding? P30990_507

Wat draagt jouw vriend qua kleding? DXL865_77770_75000_99_9999

Wat draagt jouw vriend qua kleding? I35632_518

Wat draagt jouw vriend qua kleding? 470

Polo's draagt hij nooit, die vind ik zooooo lelijk Embarassed


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt jouw vriend qua kleding? Empty Re: Wat draagt jouw vriend qua kleding?

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 7:28

Jen_ schreef:
Polly schreef:
Darcy schreef:
Polly schreef:Eigenlijk draagt hij vrijwel altijd een pak (voor het werk), of gewoon een spijkerbroek met t-shirt. Hij kwam nu voor het eerst bij mij op bezoek in de winter, dus moest hij gaan winkelen voor truien en een jas Very Happy Ik vind het meestal wel leuk wat hij aanheeft, gewoon normale kleding, ik wil geen modebewuste vent.

Waarom niet?

Ik had ooit een Italiaanse vriend die er langer over deed om zich klaar te maken dan ik, en dat vind ik gewoon niet aantrekkelijk.

Ik hoef geen sloeber trouwens hoor, hij moet er wel gewoon leuk en verzorgd uitzien Very Happy Beetje fout geformuleerd geloof ik!

Ik snap jou helemaal! Ik had ook ooit zo'n vriend, schoenen moesten machten met riem, alleen merkkleding, bla bla bla. Ik vind een vent leuker met goede kleding en niet dat afgestylde.

Ik vind dat afgestylde ook niet leuk, maar ik vind modebewust geen slechte eigenschap Very Happy Ik zie dat meer als dat je weet wat je staat. Mijn vriend is kieskeurig en hij weet goed wat hem staat, maar op een goede manier vind ik smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt jouw vriend qua kleding? Empty Re: Wat draagt jouw vriend qua kleding?

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 7:32

Darcy schreef:
Jen_ schreef:
Polly schreef:
Darcy schreef:
Polly schreef:Eigenlijk draagt hij vrijwel altijd een pak (voor het werk), of gewoon een spijkerbroek met t-shirt. Hij kwam nu voor het eerst bij mij op bezoek in de winter, dus moest hij gaan winkelen voor truien en een jas Very Happy Ik vind het meestal wel leuk wat hij aanheeft, gewoon normale kleding, ik wil geen modebewuste vent.

Waarom niet?

Ik had ooit een Italiaanse vriend die er langer over deed om zich klaar te maken dan ik, en dat vind ik gewoon niet aantrekkelijk.

Ik hoef geen sloeber trouwens hoor, hij moet er wel gewoon leuk en verzorgd uitzien Very Happy Beetje fout geformuleerd geloof ik!

Ik snap jou helemaal! Ik had ook ooit zo'n vriend, schoenen moesten machten met riem, alleen merkkleding, bla bla bla. Ik vind een vent leuker met goede kleding en niet dat afgestylde.

Ik vind dat afgestylde ook niet leuk, maar ik vind modebewust geen slechte eigenschap Very Happy Ik zie dat meer als dat je weet wat je staat. Mijn vriend is kieskeurig en hij weet goed wat hem staat, maar op een goede manier vind ik smile

Ja dan is het ook goed, maar wil geen metroman. Blugh Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt jouw vriend qua kleding? Empty Re: Wat draagt jouw vriend qua kleding?

Bericht  Flippin' Bitch do 3 feb 2011 - 7:51

Even wat voorbeelden opgezocht smile

Wat draagt jouw vriend qua kleding? Mirrored-aviatorsWat draagt jouw vriend qua kleding? Converse-boots-en-laarzenWat draagt jouw vriend qua kleding? Converse-all-star-psycho-03Wat draagt jouw vriend qua kleding? DAY-Men-Merlino-V-Hals-Shirt-grey-01Met een t-shirt eronder (van bijvoorbeeld een festival oid)
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt jouw vriend qua kleding? Empty Re: Wat draagt jouw vriend qua kleding?

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 8:05

Mjin man heeft een beetje een schoenen tik. Dus hij draagt meestal deze:

Wat draagt jouw vriend qua kleding? 10-10-2005-16-28-vanbommel_fw5

En vaak met dit soort dingen:

Wat draagt jouw vriend qua kleding? ED1-xzw-0106-99__default__1

Met een spijkerbroek. Of een overhemd met een trui eroverheen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt jouw vriend qua kleding? Empty Re: Wat draagt jouw vriend qua kleding?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum