Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jouw vriend & zijn kleding!

+41
Lavendel
Rouxxxe
_Lana_
Parel
Pommes
Sure
Lady Starstruck
Lynn_
Silver
Ragazza
Feline
CCC
Mint
Rizzo
Punk'd
Shopaholic
Aimee
Zonnetje
loura
Atelier Madame
Middleme
SoGood
Bliss
Engelse Drop
Mizz_S
Arwyn
Rose
Davinia
minoessepoes
SDL
SarahKey
Rush
Charles
Slakje
Destino
Shisha
Minx
Pannetoet
Marin
Susan
Tania
45 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Jouw vriend & zijn kleding! - Pagina 2 Empty Re: Jouw vriend & zijn kleding!

Bericht  Mizz_S do 4 jul 2013 - 5:14

Mijn man draagt meestal gewoon een spijkerbroek (hij heeft wel veel verschillende soorten) met een blouse of leuk shirt, soms een polo. In de winter ook wel leuke truien of vesten. Eronder gympen of voor zn werk nette schoenen, al draagt hij die ook wel eens in zn vrije tijd.
Wij gaan eigenlijk altijd samen shoppen, hij kiest zelf dingen uit maar ik doe ook suggesties (doen we ook zo als we voor mij shoppen).
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Engelse Drop do 4 jul 2013 - 5:36

Ik zou mijn vriend nooit iets opdringen wat betreft kleding. Hij draagt vrij casual kleding, goede jeans en dan gewoon een overhemd erop, of een shirt, of een trui. Allemaal goede kwaliteit, maar wel basic. Ik vind het prima, snap nooit waarom je daar moeilijk over zou doen als vrouw van. Laat hem lekker zijn eigen gang gaan, het is geen klein kind, maar een volwassen man.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Bericht  Bliss do 4 jul 2013 - 5:48

Engelse Drop schreef:Ik zou mijn vriend nooit iets opdringen wat betreft kleding. Hij draagt vrij casual kleding, goede jeans en dan gewoon een overhemd erop, of een shirt, of een trui. Allemaal goede kwaliteit, maar wel basic. Ik vind het prima, snap nooit waarom je daar moeilijk over zou doen als vrouw van. Laat hem lekker zijn eigen gang gaan, het is geen klein kind, maar een volwassen man.

Hmm, ik vind het toch wel leuk als mijn (hypothetische) vriend er een beetje leuk bij loopt hoor. Het oog wil ook wat, toch? Mijn ex had echt totaal geen smaak (qua kleding uiteraard :P) en vorig jaar ben ik een paar keer met hem wezen shoppen en hebben we leuke dingen gekocht, die hem echt leuk stonden en waar hij zelf ook blij mee was (en complimenten over kreeg). Mooi toch? Het is nu uit, maar hij vertelde vorige week nog trots dat ie zelf was wezen shoppen, hij weet nu naar welke winkels hij moet en wat voor soort dingen hij moet kopen.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  SoGood do 4 jul 2013 - 5:49

Mijn vriend is echt pietje precies met zijn kleding. Dan heeft hij bijvoorbeeld een hele dure spijkerbroek gekocht met hier en daar een subtiel bedoeld gaatje. Nu is er een gaatje wat groter gescheurd, nou dat valt echt niet op maar hij draagt het gewoon niet meer. Die broek heeft ie dan misschien net 2 maanden. Zelfde met shirtjes: Pluisjes, ribbeltje in het printje, gaatje: Dat draagt hij gewoon niet meer. Ik vind het altijd zo stom! Ik begrijp ook niet waarom hij dan perse van die dure kleding wil hebben als hij toch zo'n muts is.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Middleme do 4 jul 2013 - 5:53

Mijn vriend houdt ook van shoppen! Ideaal haha. Hij heeft meestal een spijkerbroek, vooral een donkere staat m goed, en een sweater of n polo. Voor zn werk heeft hij vaak spijkerbroek met blouse aan, soms pantalon. Zeker in pantalon/blouse vind ik m sexy Very Happy

Mijn vriend kan in principe wel alles aan, maar hij is lang en dun dus soms staat het raar.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Atelier Madame do 4 jul 2013 - 6:03

Die van mij is echt een zeur met kleding. Hij draagt eigenlijk altijd de volgende basis: een donkere spijkerbroek zonder bleekplekken en een ruitjesoverhemd (korte of lange mouw). Qua overhemden ook wel eens effe of met een streepjes. Maar zeker niet met roze, paars of een andere hippe kleur. Vor de rest zomers een korte broek met ruit en effe shirt. Soms naar z'n werk z'n pak of een nette pantalon.

Weet je er is niets mis mee, helemaal niet. Het is gewoon saai.

En over hoe we samen winkelen zou ik zo een boek kunnen schrijven.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast do 4 jul 2013 - 6:46

Ik winkel voor hem. En soms gaat hij mee.
Hij trekt alles aan wat ik voor hem koop zolang het maar niks met roze is en geen rode broeken. Mijn man ziet totaal niet wat wel of niet bij elkaar past. Een streepjesoverhemd met een stippeltjes vest en een ruitjes broek kan volgens hem best leuk zijn Wink 

Broeken kopen voor hem is echt een drama. Hij is heel lang en smal waardoor broeken bij zijn bovenbenen en kont heel wijd vallen. Dat vind ik echt geen gezicht. Dus als ik een goed model voor hem gevonden heb, koop ik er meteen 2 in alle kleuren zodat hij even vooruit kan.

Gast
Gast

Bericht  loura do 4 jul 2013 - 6:52

Mijn vriend houdt van shoppen en is ook altijd goed gekleed vind ik! Hij wilt alleen maar skinny broeken aan en heeft ze in veel verschillende kleuren, hij draagt overhemden maar alleen met lange mouwen zeker geen korte want dat vind hij niet mooi. Shirtjes met spijkerjasje, t shirts, vestjes hij draagt van alles eigenlijk. Wel mijn smaak gelukkig Very Happy
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  SoGood do 4 jul 2013 - 6:58

Samen voor kleding winkelen met mijn vriend vind ik ook echt stom! Het draait dan alleen om hem. Dan hebben we de hele tijd voor hem gekeken samen, en dan wil ik even de Zara in ofzo, dan gaat hij even in een andere winkel voor zichzelf kijken. Sta ik dan mezelf in een pashok in een strakke jurk te hijsen, belt hij dat ik nu naar hem moet komen omdat ik een shirtje moet keuren. :nopompom: Ja hallo, kom jij even naar mij om mijn jurk te keuren.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Zonnetje do 4 jul 2013 - 7:00

SoGood schreef:Mijn vriend is echt pietje precies met zijn kleding. Dan heeft hij bijvoorbeeld een hele dure spijkerbroek gekocht met hier en daar een subtiel bedoeld gaatje. Nu is er een gaatje wat groter gescheurd, nou dat valt echt niet op maar hij draagt het gewoon niet meer. Die broek heeft ie dan misschien net 2 maanden. Zelfde met shirtjes: Pluisjes, ribbeltje in het printje, gaatje: Dat draagt hij gewoon niet meer. Ik vind het altijd zo stom! Ik begrijp ook niet waarom hij dan perse van die dure kleding wil hebben als hij toch zo'n muts is.

Dit zou over mijn vriend kunnen gaan. Die is ook zo'n pietje precies met zijn kleding. Op vakantie kan hij zich er ook echt druk om maken, omdat zijn shirts niet perfect gestreken zijn. In de koffer komen er natuurlijk kreukels in en dat probeert hij dan helemaal glad te strijken en hij vraagt zich af hoe andere mensen dat doen: zich er gewoon niet zo druk om maken, zeg ik dan. smile 

Zo zijn we vandaag nog naar de stad geweest om een pailletje te kopen, omdat hij een shirt heeft met allemaal pailletjes en er was een pailletje af. Dat kan dan zo echt niet mee op vakantie. Dus wij dat net nog met textielverf vastgelijmd, maar goed: het kan nu wel mee op vakantie.

Maar ik vind het wel leuk dat mijn vriend veel om mode geeft en veel kleding heeft. Hij houdt van gekleurde shirts, chino's in felle kleurtjes, mooie, goede jeans, heeft veel verschillende schoenen en combineert dingen leuk bij elkaar. Ook heeft hij een paar verschillende horloges en draagt hij dezelfde kleur riem als schoenen.

Voor zijn ene werk moet hij altijd in pak en daar heeft hij ook mooie pakken voor en leuke blousen, bijvoorbeeld met een bijzonder randje of kraagje.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Zonnetje do 4 jul 2013 - 7:01

SoGood schreef:Samen voor kleding winkelen met mijn vriend vind ik ook echt stom! Het draait dan alleen om hem. Dan hebben we de hele tijd voor hem gekeken samen, en dan wil ik even de Zara in ofzo, dan gaat hij even in een andere winkel voor zichzelf kijken. Sta ik dan mezelf in een pashok in een strakke jurk te hijsen, belt hij dat ik nu naar hem moet komen omdat ik een shirtje moet keuren. :nopompom: Ja hallo, kom jij even naar mij om mijn jurk te keuren.

Haha, ook dit is super herkenbaar! Als ik met hem ga winkelen, reken ik er al op dat ik niet veel tijd voor mezelf kan winkelen, omdat hij naar zoveel winkels toe wil. En als ik dan even de H&M in glip, belt hij mij ook altijd Very Happy
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  Engelse Drop do 4 jul 2013 - 7:29

Bliss schreef:
Engelse Drop schreef:Ik zou mijn vriend nooit iets opdringen wat betreft kleding. Hij draagt vrij casual kleding, goede jeans en dan gewoon een overhemd erop, of een shirt, of een trui. Allemaal goede kwaliteit, maar wel basic. Ik vind het prima, snap nooit waarom je daar moeilijk over zou doen als vrouw van. Laat hem lekker zijn eigen gang gaan, het is geen klein kind, maar een volwassen man.

Hmm, ik vind het toch wel leuk als mijn (hypothetische) vriend er een beetje leuk bij loopt hoor. Het oog wil ook wat, toch?
Ik vind het oppervlakkig. Mijn vriend heeft een prima kledingstijl, het past bij hem, lekker nuchter, niet teveel poespas. Het staat hem mooi, hij draagt kleding van goede kwaliteit, een goede pasvorm, maar vooral vind ik hem mooi door de manier waarop zijn ogen stralen, zijn houding, zijn stem, zijn geur. Al die dingen zijn zoveel belangrijker dan zoiets eendimensionaals als lappen stof.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Bericht  Aimee do 4 jul 2013 - 7:35

Boehoe ik ben oppervlakkig.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Bliss do 4 jul 2013 - 7:37

Engelse Drop schreef:
Bliss schreef:

Hmm, ik vind het toch wel leuk als mijn (hypothetische) vriend er een beetje leuk bij loopt hoor. Het oog wil ook wat, toch?
Ik vind het oppervlakkig. Mijn vriend heeft een prima kledingstijl, het past bij hem, lekker nuchter, niet teveel poespas. Het staat hem mooi, hij draagt kleding van goede kwaliteit, een goede pasvorm, maar vooral vind ik hem mooi door de manier waarop zijn ogen stralen, zijn houding, zijn stem, zijn geur. Al die dingen zijn zoveel belangrijker dan zoiets eendimensionaals als lappen stof.

Quote dan ook even mijn hele stuk. Mijn ex had echt geen smaak en droeg gewoon lelijke spullen, dat is heel wat anders dan gewoon goede, mooie spullen, die toevallig een beetje basic zijn.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Shopaholic do 4 jul 2013 - 7:57

Wij shoppen altijd samen, zowel voor mij als voor hem. Ik ben wel wat moderner als mijn man. Je zal hem bijv niet een leuk shirt met blazer of iets zien, dat vind hij te warm.  Laughing
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Bericht  Punk'd do 4 jul 2013 - 8:38

Mijn vriend heeft echt gevoel voor mode. Hij weet precies welke dingen hem goed staan (zoals bijvoorbeeld hele diepe V hals shirtjes). Hij hecht ook wel waarde aan kwaliteit en koopt veel Engelse merken. Verder heeft hij soms een hele mannelijk kledingstijl (blousjes, nette chino's en derby achtige schoenen) maar soms ook echt heel hip en metroman (mega diepe V halsjes - of truien waar sjaals in verwerkt zijn).

Vandaag had hij bijvoorbeeld deze broek en schoenen aan met een zwart diep V-hals shirtje. En dan vind ik hem zo sexy! haha Very Happy 

Jouw vriend & zijn kleding! - Pagina 2 Image1xl

Zijn trouwens dames schoenen haha. Maar hij vond ze leuk en ik zei dat hij ze gewoon moest kopen. Schijt aan :P (Hij heeft wel kleine voeten, dus dat past gewoon)
Jouw vriend & zijn kleding! - Pagina 2 Zarapony1

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Rizzo do 4 jul 2013 - 8:48

Bliss schreef:

Hmm, ik vind het toch wel leuk als mijn (hypothetische) vriend er een beetje leuk bij loopt hoor. Het oog wil ook wat, toch? Mijn ex had echt totaal geen smaak (qua kleding uiteraard :P) en vorig jaar ben ik een paar keer met hem wezen shoppen en hebben we leuke dingen gekocht, die hem echt leuk stonden en waar hij zelf ook blij mee was (en complimenten over kreeg). Mooi toch? Het is nu uit, maar hij vertelde vorige week nog trots dat ie zelf was wezen shoppen, hij weet nu naar welke winkels hij moet en wat voor soort dingen hij moet kopen.

Mijn vriend had tijdens onze eerste date een oranje coltrui aan met een te strakke spijkerbroek pale . Toen we iets serieus kregen zijn we ook lekker samen gaan winkelen en nu loopt hij in hippe, beetje sportieve kleren. Ik vind hem er echt veel leuker uit zien zo en hij is er ook blij mee! Ik vind iets opdringen of iets adviseren ook iets anders eigenlijk?
Rizzo
Rizzo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11

Bericht  Mint do 4 jul 2013 - 8:57

Mijn vriend vindt het heerlijk om te shoppen en heeft ook echt een hele hippe stijl. Vind het erg leuk dat hij 'mode bewust' is. Het enige wat ik naar vind, is dat hij zoveeeeel schoenen heeft.
Mint
Mint
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  loura do 4 jul 2013 - 9:25

Mijn vriend is wel een beetje een merkfreak trouwens, dat mag van mij wel wat minder.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  CCC do 4 jul 2013 - 10:08

Mijn vriend heeft een goede kledingsmaak/ stijl, heb er niks op aan te merken eigenlijk. Hij is lekker casual en niet te modisch (is dat een woord?), maar goed ook want ik vind sommige dingen die nu in de mode zijn vreselijk voor mannen.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761

Bericht  Feline do 4 jul 2013 - 10:38

M'n vriend winkelt soms alleen en soms met mij. Hij is vrij veel afgevallen dus moet een hele nieuwe garderobe en dat lukt budget technisch niet in 1 keer.. Maar wat ie nu nieuw heeft staat superleuk! Vooral z'n blauwe blazer, dan is ie ontzettend knap! Hij draagt ook chino's met overhemden, dat vind ik ook heel mooi! Hij vindt het in ieder geval belangrijk om er goed uit te zien, gelukkig!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Gast do 4 jul 2013 - 11:03

Waarom had ik die reactie van ED al bij het openen van het topic aan zien komen? laughcry
Ik vind het helemaal niet oppervlakkig om er leuk uit te willen zien. Natuurlijk is dat belangrijk, je wilt toch niet dat hij met verwassen kleding uit de 90's rondloopt? Ik niet in ieder geval. En dat jouw perfecte vriend zelf leuke kleding kan uitzoeken is helemaal prima, die van mij heeft er een beetje hulp bij nodig.

Gast
Gast

Bericht  Ragazza do 4 jul 2013 - 20:57

Mijn vriend loopt vaak te lang in kleding, zeg maar totdat het helemaal versleten is.
Ik moet hem soms ook echt tegenhouden als hij in een oud shirt, dat aan de hals rafelt, naar zijn werk wil gaan..
Het zelfde geldt voor broeken. Hij koopt pas nieuwe als de oude spijkerbroeken kapot zijn. Zo ook laatst, toen had ik ineens geen spijkerbroeken meer en moest hij in een outdoorbroek naar zijn werk (nu kan dat daar gelukkig, daar niet van, maar hij vind het niet charmant).

Maar hij heeft ook vlagen dat hij op 'shoppingsprees' gaat en ineens thuiskomt met 4 overhemden, 5 shirts en een paar nieuwe broeken. En best wel leuke en hippe kleding ook.
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Bericht  Silver do 4 jul 2013 - 21:04

Mijn vriend koopt pas iets nieuws als het oude 'kapot' is. Gister ook moest ie wel om nieuwe broeken uit, omdat ie van de week uit 1 gescheurd is. Voor de rest kleed ie zich wel netjes als we ergens heen gaan, met een spijkebroek (zowel licht als donker) en een overhemd, effen of geblokt met een evt colbert. En ja die versleten shirts heb ik ook.. Draag ik ook gewoon. Dus kan er van hem niets van zeggen.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Lynn_ do 4 jul 2013 - 21:16

Heel wisselend. Soms erg leuke kleding, soms echt oude kleding. Op zaterdag zijn we vaak in en rondom huis bezig en dan loopt hij er nogal slonzig bij Wink .
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: