Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jouw vriend & zijn kleding!

+41
Lavendel
Rouxxxe
_Lana_
Parel
Pommes
Sure
Lady Starstruck
Lynn_
Silver
Ragazza
Feline
CCC
Mint
Rizzo
Punk'd
Shopaholic
Aimee
Zonnetje
loura
Atelier Madame
Middleme
SoGood
Bliss
Engelse Drop
Mizz_S
Arwyn
Rose
Davinia
minoessepoes
SDL
SarahKey
Rush
Charles
Slakje
Destino
Shisha
Minx
Pannetoet
Marin
Susan
Tania
45 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Jouw vriend & zijn kleding! Empty Jouw vriend & zijn kleding!

Bericht  Gast do 4 jul 2013 - 1:30

Mijn vriend heeft niet echt gevoel voor mode. Hij heeft al sinds zijn 14e dezelfde maat en er zijn dus serieus shirts en broeken die hij ook al 10 jaar heeft :O  Gisteren hebben we daar een beetje woorden over gehad, omdat hij thuis alleen oude kleding wil dragen omdat hij bang is dat het bij het koken bijvoorbeeld vies wordt. Ik vind juist dat ie die oude shirts weg moet doen en thuis ook leuke kleding aan kan hebben. Hij kan een schort om doen als hij gaat koken en de meeste vlekken gaan er in de was toch wel uit. Nu moet hij natuurlijk zelf weten wat hij aan doet, maar ik vind het gewoon niet zo leuk dat als we vrienden op bezoek krijgen, hij een verwassen shirt van 5 jaar oud aan heeft.
Uiteindelijk is het goed gekomen en zijn we gisteren gaan winkelen en hebben we best wel hippe dingen gekocht die we allebei leuk vonden.

Maar wat is de stijl van jullie mannen? Koopt hij zijn eigen kleding of moet jij hem daarbij helpen? En draagt hij alles totdat jij zegt dat het niet meer kan of zoekt hij alles zelf uit?


Laatst aangepast door Jente op do 4 jul 2013 - 1:38; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend & zijn kleding! Empty Re: Jouw vriend & zijn kleding!

Bericht  Tania do 4 jul 2013 - 1:33

Hij draagt alles tot het echt niet meer kan en die grens ligt bij hem veel verder dan bij mij laughcry Het boeit hem ook totaal niet wat hij aan heeft.
Ik hem inmiddels overtuigd dat die oude shirts echt niet meer kunnen en als hij nieuwe kleding moet gaan we samen. T-shirts koop ik ook wel alleen voor hem dan is hij alleen maar blij dat hij niet mee hoeft.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend & zijn kleding! Empty Re: Jouw vriend & zijn kleding!

Bericht  Susan do 4 jul 2013 - 1:35

Toen ik hem net leerde kennen kleedde hij zich heel opvallend. Broeken van aparte stofjes of met wijduitlopende pijpen, blouses met een drukke Seventies-print erop. Hij verfde zijn haar toen ook altijd in de meest opvallende kleren. Door de jaren heen is hij wel wat gematigder geworden. Hij draagt nu meestal een donkere spijkerbroek met een casual overhemd en gympen eronder (wel nette, hij heeft nu lichtblauwe van Cycleur de luxe). Wat hij nog steeds nooit aan zal trekken is een pak, volgens mij is hij in staat om een leuke baan te laten schieten als hij daar in pak moet verschijnen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend & zijn kleding! Empty Re: Jouw vriend & zijn kleding!

Bericht  Marin do 4 jul 2013 - 1:35

Ja hij heeft zeker gevoel voor mode. Wel in z'n eigen straatje, d.w.z. nogal kak, maar hij weet zeker heel precies wat ie mooi vindt en wat niet. Hij houdt met name van polo's van bijv State of Art en McGregor, met auto race teksten er op bijvoorbeeld. Dat vind ik niet persé leuk (hou meer van effen) maar het past wel bij hem als auto gek zijnde.
En in de winter draagt ie meestal een overhemd met een trui. Hij heeft één trui die ik echt super leuk vind maar waarschijnlijk verder niemand, het is namelijk een licht grijze bloemetjes trui. Maar ik vind t m echt onwijs leuk staan.
Van mij zou ie nog iets meer met leuke kleuren werken, ik hou meer van donkerblauw, bruin, roest rood enzo, maar hij meer van felle kleuren.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend & zijn kleding! Empty Re: Jouw vriend & zijn kleding!

Bericht  Susan do 4 jul 2013 - 1:39

Ik vind bloemetjes ook wel grappig, Dion heeft een overhemd met viooltjes. Bij de meeste mannen vind ik dat niks, maar bij hem wel.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend & zijn kleding! Empty Re: Jouw vriend & zijn kleding!

Bericht  Gast do 4 jul 2013 - 1:42

Haha Marin, mijn vriend zei gisteren: Ik wil wel winkelen, maar ik wil absoluut geen polo's!
Grappig hoe verschillend iedereen is. Bloemetjesprinten zijn ook niks voor mijn vriend. Ik had gisteren een wit shirtje met een roze bloem uitgezocht, maar die wilde hij niet eens passen. En een pak doet ie dan weer wel aan als het de gelegenheid ervoor is. Sowieso moet hij voor zijn werk (horeca) een zwarte broek, wit overhemd, gilet en een strikje aan, dus dat is hij wel gewend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend & zijn kleding! Empty Re: Jouw vriend & zijn kleding!

Bericht  Pannetoet do 4 jul 2013 - 1:43

Mijn vriend is daarin ijdeler dan ik ben Embarassed Ik trek geen dingen meer aan die lelijk, verwassen, te groot/klein zijn maar wel dingen die 3 jaar geleden 'hip&in' waren..dat maakt mij echt niets uit haha want ik vind het leuk, gelukkig vind hij dat niet erg maar echt heel vaak komt dat ook niet voor trouwens.. Ik koop wel zo veel kleding in een jaar dat ik dingen van 2 jaar terug zo weggooi, het meeste dan.. Mijn vriend heeft echt stijl, ik wou dat ik dat had! Hij weet precies wat hem mooi staat en hij heeft ook een hele eigen smaak. Het enige wat ik voor hem koop zijn sokken en boxers haha en de rest doet hij zelf omdat hij heel kieskeurig en overal is wel 'iets' mee. Het is ook echt een hel om met hem te gaan winkelen als hij kleding nodig heeft..1½u in een kledingwinkel staan/lopen met hem is geen uitzondering *zucht*


Als ik het zo lees is hij een beetje 'kak' net als jou vriend Marin haha..de mijne draagt ook áltijd een blouse met een trui erover..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend & zijn kleding! Empty Re: Jouw vriend & zijn kleding!

Bericht  Minx do 4 jul 2013 - 1:44

Mijn ex was daar echt een ramp in, die kon echt rare combinaties maken. Echt dat ik wel eens heb gezegd zo neem ik je niet mee. Kon ook niets weg doen echt verschrikkelijk.
De laatste keer dat ik hem zag had hij een lichte spijkerbroek aan met een licht blauwe bloes. Zag er niet uit. Heb ik hem ook nog wel ff gezegd Wink

Mijn broertjes zijn dan wel weer heel goed in combinaties maken. Die gaan ook rustig shoppen en kijken veel online
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend & zijn kleding! Empty Re: Jouw vriend & zijn kleding!

Bericht  Shisha do 4 jul 2013 - 1:52

Mijn man draagt dingen ook echt totdat het helemaal op is. Maar hij heeft ook een vrij moeilijke maat (en smaak) dus zo heel vaak koopt hij ook geen kleding. Hij heeft qua jeans bijvoorbeeld eigenlijk maat 28/34  (bijna niet te vinden) en dan wil hij het liefste ook nog een bootcut model (ook al erg zeldzaam). Vorig jaar hadden ze die bij de H&M dus gelijk een paar gehaald maar dan loopt hij dus eigenlijk bijna altijd in dezelfde broek. Ze zijn nu ook al weer op omdat hij ze zoveel aan heeft.
Qua shirtjes en truien e.d. ook. Het is of te wijd of te kort.
Maar het liefste draagt hij dus een spijkerbroek met uitlopende pijpen met daarop een overhemd.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend & zijn kleding! Empty Re: Jouw vriend & zijn kleding!

Bericht  Marin do 4 jul 2013 - 1:53

Ik heb een foto gevonden met die bloemetjes trui. Ik vind t echt leuk staan haha hoewel ik me kan voorstellen dat sommigen t echt walgelijk vinden.

*


Laatst aangepast door Marin op do 4 jul 2013 - 5:29; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend & zijn kleding! Empty Re: Jouw vriend & zijn kleding!

Bericht  Susan do 4 jul 2013 - 1:55

Oh ik vind dat ook wel leuk, die trui.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend & zijn kleding! Empty Re: Jouw vriend & zijn kleding!

Bericht  Destino do 4 jul 2013 - 1:57

Mijn vriend gaat kleding steeds leuker vinden, de laatste tijd als we gaan winkelen komen we steeds met tassenvol voor hem thuis laughcry .
Heeft even geduurd, maar vorig jaar heb ik hem in een beige chino gekregen, kon hij aan het model wennen. Laughing  En sinds dit jaar heeft hij een roestbruine en een mintgroene erbij! Very Happy
Hij krijgt er erg leuke reacties op en dat vindt hij stiekem volgens mij best leuk.
Toen ik hem leerde kennen had hij alleen maar truien met strepen en spijkerbroeken en 1 paar sportschoenen laughcry  . Inmiddels heeft hij meerdere paren qua schoenen, allerlei verschillende t-shirts/blouses/vestjes/truien en durft hij steeds meer dingen te proberen.
Destino
Destino
Prater
Prater

Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend & zijn kleding! Empty Re: Jouw vriend & zijn kleding!

Bericht  Gast do 4 jul 2013 - 2:02

Destino schreef:Heeft even geduurd, maar vorig jaar heb ik hem in een beige chino gekregen, kon hij aan het model wennen. Laughing  En sinds dit jaar heeft hij een roestbruine en een mintgroene erbij! Very Happy
Mijn vriend wilde gisteren ook een gekleurde broek passen en trok een chino uit t rek. Ik waarschuwde nog dat dat misschien iets te hip was voor m, maar hij wilde m per se passen. Uiteindelijk vond ie t vreselijk en kreeg ik op mn kop omdat ik niet goed had uitgelegd wat voor broek t was voordat hij ging passen laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend & zijn kleding! Empty Re: Jouw vriend & zijn kleding!

Bericht  Slakje do 4 jul 2013 - 2:07

Wij gaan samen winkelen, hij vraagt altijd mijn mening. Ik vind winkelen met hem leuk.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend & zijn kleding! Empty Re: Jouw vriend & zijn kleding!

Bericht  Destino do 4 jul 2013 - 2:11

Jente schreef:
Destino schreef:Heeft even geduurd, maar vorig jaar heb ik hem in een beige chino gekregen, kon hij aan het model wennen. Laughing  En sinds dit jaar heeft hij een roestbruine en een mintgroene erbij! Very Happy
Mijn vriend wilde gisteren ook een gekleurde broek passen en trok een chino uit t rek. Ik waarschuwde nog dat dat misschien iets te hip was voor m, maar hij wilde m per se passen. Uiteindelijk vond ie t vreselijk en kreeg ik op mn kop omdat ik niet goed had uitgelegd wat voor broek t was voordat hij ging passen laughcry

 Haha wel jammer dat hij hem vreselijk vond, het kan erg leuk staan!
Misschien toch maar een gekleurde spijkerbroek proberen dan? Laughing
Destino
Destino
Prater
Prater

Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend & zijn kleding! Empty Re: Jouw vriend & zijn kleding!

Bericht  Charles do 4 jul 2013 - 2:20

Mijn man draagt echt saaie kleding. Alleen maar spijkerbroeken en blauwe of beige chino's en alleen maar overhemden met als hoofdkleur blauw en effen polo's. Ik wil hem wel eens wat anders aansmeren maar dat lukt nooit. Laatst hadden we er ruzie om. Ik zei dat ie er altijd bij liep als een ouwe lul en een kakker. Was ook niet zo aardig van me. Maar ik zou 'm zo leuk vinden eens in een cardigan of met stoere boots inplaats van eeuwige bootschoenen en nette schoenen en pak. Omdat hem heel veel zou staan. Nouja, gelukkig is hij wel altijd erg verzorgd.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend & zijn kleding! Empty Re: Jouw vriend & zijn kleding!

Bericht  Rush do 4 jul 2013 - 2:31

Mijn vriend draagt gewoon een mooie jeans met een effen shirt en een vest of trui. Of een overhemd, dat draagt hij ook wel regelmatig. Prints vind hij echt verschrikkelijk, net als de meeste kleurtjes. Jammer, want ik vind knalgeel in de zomer wel erg leuk, of knalblauw.

Hij koopt z`n kleding zelf, maar ik neem wel eens wat voor hem mee.

Werkkleding koop ik meestal voor hem, bij Ter Stal ofzo. Simpele zwarte t-shirts voor nop bijv.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend & zijn kleding! Empty Re: Jouw vriend & zijn kleding!

Bericht  SarahKey do 4 jul 2013 - 2:42

Mijn man heeft niet zoveel met mode. chino's? Hij zal denken dat het een soort chips zou zijn.
Hij draagt altijd een spijkerbroek met een T-shirt of longsleeves er boven.
Polo's of blouses draagt hij niet, dat vind hij voor mietjes. Hij heeft 1 blouse, eens gekocht voor kerst en die heeft hij 1 keer aangehad en zich de hele tijd dood ongelukkig gevoeld.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend & zijn kleding! Empty Re: Jouw vriend & zijn kleding!

Bericht  Gast do 4 jul 2013 - 2:48

Mijn man haat winkelen en daarom koop ik eigenlijk al zijn shirts en truien.
Alleen zijn broeken kopen we samen, maar dat zijn eigenlijk altijd spijkerbroeken. Hij houdt erg van basic en zou dus nooit in de bloementrui van Marin haar vriend gaan lopen!
Hij vindt al snel iets over the top.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend & zijn kleding! Empty Re: Jouw vriend & zijn kleding!

Bericht  SarahKey do 4 jul 2013 - 2:50

Mijn man haat ook winkelen. 1 keer in de 2 jaar moeten we eens wat broeken kopen, dan zet ik hem in de kleedkamer en ik loop heen en weer. Anders is het net een klein kind.
De rest koop ik zo tussendoor wat, hij vind alles best wat ik koop. Als het dus maar geen blouse of een polo is.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend & zijn kleding! Empty Re: Jouw vriend & zijn kleding!

Bericht  SDL do 4 jul 2013 - 2:56

Mijn vriend houdt van shoppen. Hij heeft ook een makkelijke maat en bijna alles staat wel leuk. Hij heeft vooral een schoenentik.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend & zijn kleding! Empty Re: Jouw vriend & zijn kleding!

Bericht  minoessepoes do 4 jul 2013 - 3:04

Mijn man haalt zijn pakken altijd bij de suit supplier en dat is altijd zo gepiept, hij weet precies was hij wil en ik vind het er ook altijd heel mooi uit zien. Qua schoenen en riemen is hij heel specifiek. Hij koopt serieus geen schoenen voor bij zijn pak in een beetje een afwijkende kleur als ze er ook geen riem bij verkopen, dan laat hij de schoenen liever schieten.

Hij heeft niet super veel vrije tijds kleding omdat hij 5 dagen in de week in pak loopt. Meestal draagt hij een spijkerbroek, een beetje een baggy beige broek met bretels, of een roest bruin/ rode chino. Verder heeft hij gele en zwarte Vanz en draagt hij zelden andere schoenen in zjin vrije tijd.
Hij heeft twee spijkerblouses, wat zwarte en grijze polo's, voor de winter grof gebreidde truien en een aantal colbertjes die hij alleen prive draagt een licht blauw gestreepte en een grijze met een witte bies bijvoorbeeld. Daarnaast draagt hij ook vaak gewoon zijn overhemden die hij door de week ook op zijn pakken draagt, hij kiest meestal voor wit of lichtblauw, in ieder geval niet te opzichtige overhemden. En 3, ja echt 3 shirts met Darth Vader erop, maar die zijn opzicht nog wel gaaf, twee in zwart wit en 1 in donker blauw/ wit en die draag hij dan onder een colbert.

Hij is niet super modieus, maar hij vind het ook wel weer leuk om er een beetje hip uit te zien, een beetje een middenweg dus.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend & zijn kleding! Empty Re: Jouw vriend & zijn kleding!

Bericht  Davinia do 4 jul 2013 - 3:13

Mijn vriend draagt erg leuke kleding, vind ik zelf. Heeft een aantal leuke chino's in zijn kast, gewoon beige, maar ook gekleurde. Verder draagt ie in de winter graag vesten met een lage v-hals met een mooi shirt eronder ofzo. 
Ook loopt hij graag in een leuke blouse of gewoon een leuk shirt met een v-halsje of knoopjes. 
Stuk beter als toen ik hem net leerde kennen in ieder geval Laughing
Wij gaan altijd samen shoppen, dus zoeken ook wel samen zijn kleding uit. Maar die gekleurde chino bijvoorbeeld wilde hij heel graag. En stiekem vind ik het wel erg leuk, want er zijn al diverse mensen die gezegd hebben 'Sinds jij hem helpt met kleding kopen loopt hij er toch zo leuk bij!'.  smile


Laatst aangepast door Davinia op do 4 jul 2013 - 3:15; in totaal 1 keer bewerkt
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend & zijn kleding! Empty Re: Jouw vriend & zijn kleding!

Bericht  Rose do 4 jul 2013 - 3:14

Mijn vriend draagt bijna altijd een spijkerbroek met een t-shirt en vest of trui. (naar het werk, in/om huis) Met wat warmer/broeierig weer heeft hij altijd een overhemd met korte mouw aan.
In de zomer heeft hij vaker gekleurde/fellere t-shirts aan met eventueel een niet te opvallende print.
Als we ergens heen gaan wil hij vaak wat 'netter' en heeft dan een overhemd of nette trui aan.

Winkelen heeft hij een hekel aan dus ik koop 90% van zijn kleding, bovenkleding weet ik zijn maat wel maar met broeken is het toch wat lastiger of hij gaat dan toch maar eens mee of ik haal meerdere en breng dan terug wat niet goed is.
Hij gaat hooguit 2x per jaar mee te winkelen laughcry
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend & zijn kleding! Empty Re: Jouw vriend & zijn kleding!

Bericht  Arwyn do 4 jul 2013 - 3:24

Mijn vriend draagt eigenlijk altijd gewoon een spijkerbroek (donker of licht) met een t-shirt of trui/hoody. Soms een overhemd. Daarbij altijd sportieve schoenen zeg maar (vind het niet echt sneakers), van Gaastra bijvoorbeeld. Van die nette schoenen vindt hij niks, volgens hem krijg je daar heul grote voeten van, haha.
Vroeger had hij er een handje van om zijn kleding allemaal veel te groot te kopen, tegenwoordig draagt hij gelukkig gewoon zijn eigen maat. Hij heeft trouwens echt een hekel aan winkelen, koopt alles iets als het echt nodig is. Zo heeft hij bijna een half jaar geen broek zonder gat of versleten pijpen gehad omdat hij geen zin had om te moeten passen laughcry
Hij wordt tegenwoordig al wel wat hipper. Heeft nu opeens een gele broek en een chino. Oh en sinds 2 jaar slippers die niet van die badslippers zijn!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend & zijn kleding! Empty Re: Jouw vriend & zijn kleding!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum