welk profiel heb je gekozen op de middelbare school?
+61
Buddha88
Serena
_Liv
Zonnetje
Jeanette
Punk'd
Enelya
Laurientje
Cato
Sun88
TukTuk
Rouxxxe
Destino
Linda
Auxo
Printje
Mizz_S
Evalynn
Atelier Madame
Moira
Blond
Charles
PapillonRose
Susan
Fortissimo
Slakje
Annie24
Pineco
Barbabella
Snirp
Corsica
Tania
Char1
Pitufo
GreenGrass
June
Middleme
Taeda
Liadan
ellibre
Caroow
Bliss
Phileine
Elliot
Bazinga
Lady Starstruck
Prosecco
Minx
Lonely Goatherd
girli
Rush
Beachgirl
Catwoman79
Roza
Sterrin_
Tiara
Chocoholic
Nyx
Monte
Parisienne
Darius
65 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: welk profiel heb je gekozen op de middelbare school?
Ik had op het VWO cultuur en maatschappij met als examenvakken: Nederlands, Engels, Frans, Duits, wiskunde A1, tekenen, geschiedenis, economie en M&O. Ik had een vak extra in mijn vrije ruimte, maar economie en M&O bevielen me beiden goed, dus heb ze ook beiden gekozen.
Natuurprofiel was niks geworden, ik verdenk mezelf van discalculie, of als dat het echt niet is ben ik er gewoon dramatisch slecht in, exacte vakken. Berekeningen zijn drama bij mij. Gelukkig lag mijn interesse dan ook bij de talen!
Natuurprofiel was niks geworden, ik verdenk mezelf van discalculie, of als dat het echt niet is ben ik er gewoon dramatisch slecht in, exacte vakken. Berekeningen zijn drama bij mij. Gelukkig lag mijn interesse dan ook bij de talen!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik ben nog van de tijd voor de profielen. Daarom kon ik ook volgend pakket hebben...ik vind dat dat wel écht een pretpakket was. En toen ben ik er ook nog mee blijven zitten...op de havo...terwijl ik van het gymnasium kwam: nederlands, engels, duits, geschiedenis, tekenen, handvaardigheid (deze was voor de leuk erbij), muziek en maatschappijleer. Het jaar erop heb ik tekenen ingeruild voor biologie...was een betere keuze.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Cultuur & Maatschappij met biologie, echt een stomme keuze achteraf. Ik wilde eerst Natuur & gezondheid doen, maar mede omdat mijn vriendinnen C&M gingen doen, en ik niet zo sterk was in natuurkunde heb ik voor C&M gekozen. En ik was echt slecht in talen (5 voor Frans), en ik was ook totaal niet kunstzinnig. Oh en al die vriendinnen bleven ook nog eens zitten in Havo 3 waardoor ik alsnog alleen in Havo 4 terecht kwam.
Ik had veel beter E&M kunnen doen.
Ik had veel beter E&M kunnen doen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb Natuur&Gezondheid gedaan, met als keuzevakken Management&Organisatie en Duits.
Moira- Fluisteraar
- Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13
Bazinga schreef:Bliss schreef:Ik zat in de laatste lichting vóór dat profielengedoe. Ik heb examen gedaan in Nederlands, Engels, Frans, Duits, wiskunde A, biologie en aardrijkskunde.
Ik wil iets vragen maar ben bang dat 't zo lullig overkomt... Ik doe 't toch (Yolo en zo)
Met al die schooltopics en herinneringen en zo.. Voel je je niet ontzettend oud?
Ehm, ja.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
June schreef:Wat leuk, ik ging in 2001 naar de middelbare school.
Ahh koetsjie koetsjie
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Sterrin_ schreef:Bliss schreef:Ik zat in de laatste lichting vóór dat profielengedoe. Ik heb examen gedaan in Nederlands, Engels, Frans, Duits, wiskunde A, biologie en aardrijkskunde.
Ik heb in 1999 examen gedaan, was het toen voor het laats? Mijn broertje kreeg vanavond zijn diploma, voor mij dus alweer 14 jaar geleden. En ja, ik voel me dan al best oud, met mn 30...
Oh, en ik had alles op D-niveau, had alleen duits op C gedaan, maar daar haalde ik met het examen een 8 voor dus voor duits heb ik een her gedaan op D, stond zo mooi op de cijferlijst.
Toen had je dan nog de keuze dat je daarmee verpleegkundige niveau 4 kon doen, dat kon volgens mij alleen als je alles op D had, vanaf de mavo.
Ik heb in 1995 examen gedaan voor de mavo en in 1997 voor de havo/mbo.
Nu ben ik echt oud geloof ik
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
In 2006 examen vwo gedaan met economie en maatschappij. Als keuze vakken management en organisatie en biologie 1.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik had N&G en N&T. Met wiskunde B, scheikunde, natuurkunde, biologie en Duits. En natuurlijk Nederlands en Engels. Precies het profiel wat me was afgeraden, ze wilden me alle andere vakken aansmeren omdat ik hier 'te dom' voor zou zijn. Uiteindelijk heb ik het wel gedaan en gehaald met een zes en voor de rest zevens en achten.
Evalynn- Prater
- Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11
Ik had geen profiel, wij waren het laatste jaar ervoor. Ik had als examenvakken Engels, Nederlands, Frans, Duits, Economie 1, Wiskunde A, Geschiedenis, Aardrijkskunde. (een extra vak dus)
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Ik had economie en maatschappij. Ik was trouwens het eerst jaar dat het een examen in tweede fase was en eigenlijk alle examens waren hetzelfde als de gewone examens, zoiets stond erop. Ik heb in 2001 examen gedaan, geloof ik hahha
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Chocoholic schreef:Ik deed nog de oude MAVO, waarbij een richting kiezen niet aan de orde was. Mijn examenvakken waren Engels, Nederlands, Frans, Aardrijkskunde, Biologie en Wiskunde. Het 'pretpakket' zoals het destijds wel eens genoemd werd.
Bij mij hetzelfde, alleen in plaats van Biologie had ik Economie.
Auxo- Ratel
- Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Printje schreef:Ik had economie en maatschappij. Ik was trouwens het eerst jaar dat het een examen in tweede fase was en eigenlijk alle examens waren hetzelfde als de gewone examens, zoiets stond erop. Ik heb in 2001 examen gedaan, geloof ik hahha
Ik heb in 2000 examen havo Tweede Fase gedaan. Volgens mij zat mijn school toen in een pilot.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Economie & maatschappij.
De keus was vrij lastig. Ik ben én niet creatief én ik heb niks met exacte vakken. Dus toen maar voor de middenweg gekozen.
Ik had wel meer extra keuzevakken dan nodig was. Geen idee waarom eigenlijk. Zo leuk vond ik leren niet. Volgens mij was het Duits 2, biologie en nog iets..
De keus was vrij lastig. Ik ben én niet creatief én ik heb niks met exacte vakken. Dus toen maar voor de middenweg gekozen.
Ik had wel meer extra keuzevakken dan nodig was. Geen idee waarom eigenlijk. Zo leuk vond ik leren niet. Volgens mij was het Duits 2, biologie en nog iets..
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Ik had Cultuur & Maatschappij.
Had als vakken;
Nederlands, Engels, Duits 1&2, Wiskunde A1, Tekenen & Kunstgeschiedenis, Geschiedenis, Economie1 en M&O.
Alleen wiskunde was bij mij een vak dat ik in 4 Havo afgesloten heb.
Had als vakken;
Nederlands, Engels, Duits 1&2, Wiskunde A1, Tekenen & Kunstgeschiedenis, Geschiedenis, Economie1 en M&O.
Destino- Prater
- Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13
Ik heb Mavo gedaan, maar officieel was het toen al VMBO dus moest toen wel een sector kiezen. Heb de sector Economie gedaan en eindexamen in Nederlands, Engels, Wiskunde, Geschiedenis, Biologie, Economie, Maatschappijleer en Muziek.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Cultuur en Maatschappij (Havo):
Engels, Nederlands, Duits1&2, Wiskunde A1, Economie1, Geschiedenis, CKV2/Tekenen (praktijk en kunstgeschiedenis) en als keuzevak Aardrijkskunde, en had eerst ook nog informatica, maar heb dat laten vallen.
Engels, Nederlands, Duits1&2, Wiskunde A1, Economie1, Geschiedenis, CKV2/Tekenen (praktijk en kunstgeschiedenis) en als keuzevak Aardrijkskunde, en had eerst ook nog informatica, maar heb dat laten vallen.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Vmbo t had ik zorg en welzijn, op de havo had ikcultuur en maatschappij, na1.muziekles meteen naar de decaan geweest om te switchen naar economie en maatschappij.
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Ik heb vmbo , mode en commercie gedaan . Examenvakken : Engels, Nederlands, Economie, Duits, gym, tekenen, commercie , modegeschiedenis en handvaardigheid.
Cato- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 365
Registratiedatum : 08-12-10
Ik heb ook nog de oude MAVO gedaan wel alles op niveau 4
Ik had, Engels, Nederlands, Economie, Scheikunde, Biologie en Natuurkunde
Ik had, Engels, Nederlands, Economie, Scheikunde, Biologie en Natuurkunde
Laurientje- Prater
- Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13
Destino schreef:Ik had Cultuur & Maatschappij.
Had als vakken;
Ik had precies hetzelfde eerste keer Havo 4. Toen ik bleef zitten heb ik M&O eruit gegooid en voor Aardrijkskunde gekozen.
Enelya- Fluisteraar
- Aantal berichten : 147
Punten : 152
Registratiedatum : 21-12-10
Ik had het pretpakket der pretpakketten. Ik deed ook in de minste vakken examen van de hele school
HAVO - Cultuur & Maatschappij
Examenvakken:
Nederlands
Engels
Duits 1,2
Geschiedenis
Economie 1
Ik had in mijn vrije deel LO2 (lichamelijke opvoeding 2.. met andere woorden, 2 uur extra gym). We moesten daar wel een sportevenement voor organiseren maar het was echt appeltje eitje haha. Ik was helemaal niet goed in gym, dus iedereen stond versteld dat ik dat koos.
Edit: Ik had eerder jaren natuurlijk meer vakken. o.a. CKV 1,2,3 en wiskunde A1. Maar dat sloot je allemaal eerder af.
HAVO - Cultuur & Maatschappij
Examenvakken:
Nederlands
Engels
Duits 1,2
Geschiedenis
Economie 1
Ik had in mijn vrije deel LO2 (lichamelijke opvoeding 2.. met andere woorden, 2 uur extra gym). We moesten daar wel een sportevenement voor organiseren maar het was echt appeltje eitje haha. Ik was helemaal niet goed in gym, dus iedereen stond versteld dat ik dat koos.
Edit: Ik had eerder jaren natuurlijk meer vakken. o.a. CKV 1,2,3 en wiskunde A1. Maar dat sloot je allemaal eerder af.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Cultuur & Maatschappij met extra vakken Organisatorische Vaardigheden en Frans 2.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
E&M met duits en biologie. Voor de PABO maakte je vakkenpakket niet uit en in dit profiel zaten de vakken waar ik het beste in was.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Economie en maatschappij. In het vrije deel had ik Duits 1. Ik vond het echt een pretpakket.
_Liv- Fluisteraar
- Aantal berichten : 203
Punten : 201
Registratiedatum : 28-06-13
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Middelbare school all over again!
» Snel een vraag: Profiel op je cv??!!
» Jouw middelbare school-tijd!
» Welke middelbare school diploma heb jij? (hoogste invullen)
» Werkt de middelbare school niet meer met boeken?
» Snel een vraag: Profiel op je cv??!!
» Jouw middelbare school-tijd!
» Welke middelbare school diploma heb jij? (hoogste invullen)
» Werkt de middelbare school niet meer met boeken?
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: