Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

welk profiel heb je gekozen op de middelbare school?

+61
Buddha88
Serena
_Liv
Zonnetje
Jeanette
Punk'd
Enelya
Laurientje
Cato
Sun88
TukTuk
Rouxxxe
Destino
Linda
Auxo
Printje
Mizz_S
Evalynn
Atelier Madame
Moira
Blond
Charles
PapillonRose
Susan
Fortissimo
Slakje
Annie24
Pineco
Barbabella
Snirp
Corsica
Tania
Char1
Pitufo
GreenGrass
June
Middleme
Taeda
Liadan
ellibre
Caroow
Bliss
Phileine
Elliot
Bazinga
Lady Starstruck
Prosecco
Minx
Lonely Goatherd
girli
Rush
Beachgirl
Catwoman79
Roza
Sterrin_
Tiara
Chocoholic
Nyx
Monte
Parisienne
Darius
65 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

welk profiel heb je gekozen op de middelbare school? - Pagina 2 Empty Re: welk profiel heb je gekozen op de middelbare school?

Bericht  Bliss wo 3 jul 2013 - 9:44

Ik zat in de laatste lichting vóór dat profielengedoe. Ik heb examen gedaan in Nederlands, Engels, Frans, Duits, wiskunde A, biologie en aardrijkskunde.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welk profiel heb je gekozen op de middelbare school? - Pagina 2 Empty Re: welk profiel heb je gekozen op de middelbare school?

Bericht  Bazinga wo 3 jul 2013 - 9:49

Bliss schreef:Ik zat in de laatste lichting vóór dat profielengedoe. Ik heb examen gedaan in Nederlands, Engels, Frans, Duits, wiskunde A, biologie en aardrijkskunde.

Ik wil iets vragen maar ben bang dat 't zo lullig overkomt... Ik doe 't toch Very Happy (Yolo en zo)

Met al die schooltopics en herinneringen en zo.. Voel je je niet ontzettend oud? Very Happy
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Caroow wo 3 jul 2013 - 9:52

Ik heb economie gedaan. Ik kan me niet meer die examenvakken herinneren, sowieso Nederlands, Engels, Wiskunde, Maatschappijleer, en iets met boekhouden. O en economie natuurlijk smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  ellibre wo 3 jul 2013 - 9:53

Natuur & Techniek met biologie, economie, management & organisatie en geschiedenis als keuze vakken. Ik wilde alle opties open houden, wat eigenlijk nergens op sloeg want ik wist al jaren dat ik geneeskunde wilde studeren. Misschien als een soort backup of zo..
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Bericht  Liadan wo 3 jul 2013 - 9:56

Profielen waren er nog niet toen ik examen deed. 
Ik heb examen gedaan in Nederlands, Frans, Engels, Duits, Geschiedenis en Wiskunde A.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sterrin_ wo 3 jul 2013 - 10:04

Bliss schreef:Ik zat in de laatste lichting vóór dat profielengedoe. Ik heb examen gedaan in Nederlands, Engels, Frans, Duits, wiskunde A, biologie en aardrijkskunde.

Ik heb in 1999 examen gedaan, was het toen voor het laats? Mijn broertje kreeg vanavond zijn diploma, voor mij dus alweer 14 jaar geleden.:O  En ja, ik voel me dan al best oud,  met mn 30...

Oh, en ik had alles op D-niveau, had alleen duits op C gedaan, maar daar haalde ik met het examen een 8 voor dus voor duits heb ik een her gedaan op D, stond zo mooi op de cijferlijst. laughcry 
Toen had je dan nog de keuze dat je daarmee verpleegkundige niveau 4 kon doen, dat kon volgens mij alleen als je alles op D had, vanaf de mavo.

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Bericht  Taeda wo 3 jul 2013 - 10:14

Natuur en gezondheid, daar kon ik nog het meeste mee kiezen. Daarbij Latijn (verplicht klassieke taal), Frans en CKV3.
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Middleme wo 3 jul 2013 - 17:44

Cultuur en Maatschappij: Nederlands, Engels, Duits, Latijn, Geschiedenis, Wiskunde A12, Muziek, Informatica
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Bliss wo 3 jul 2013 - 17:51

Sterrin_ schreef:

Ik heb in 1999 examen gedaan, was het toen voor het laats? Mijn broertje kreeg vanavond zijn diploma, voor mij dus alweer 14 jaar geleden.:O  En ja, ik voel me dan al best oud,  met mn 30...

Oh, en ik had alles op D-niveau, had alleen duits op C gedaan, maar daar haalde ik met het examen een 8 voor dus voor duits heb ik een her gedaan op D, stond zo mooi op de cijferlijst. laughcry 
Toen had je dan nog de keuze dat je daarmee verpleegkundige niveau 4 kon doen, dat kon volgens mij alleen als je alles op D had, vanaf de mavo.

Kan zijn dat t bij de Mavo toen voor t laatst was. Ik deed VWO en dat was in 2001 voor t laatst.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  June wo 3 jul 2013 - 18:00

Wat leuk, ik ging in 2001 naar de middelbare school.

Ik heb economie en maatschappij gedaan (wiskunde a1,2, economie, geschiedenis, aardrijkskunde) met biologie 1, muziek en heel veel opvuluren met schoolkrant, leerlingenraad, modules etc. Eindexamen deed ik uiteindelijk niet in mijn keuzevakken en wel in Engels en Nederlands.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  GreenGrass wo 3 jul 2013 - 18:07

VWO met Natuur & Gezondheid met Economie1,2, WiskundeB2 en Latijn. 

Ik had dus acht examens:
- Biologie
- WiskundeB1,2
- Natuurkunde1
- Scheikunde1
- Nederlands
- Engels
- Economie1,2
- Latijn

Ik wilde al mijn opties open houden. In de 5e klas heb ik wiskunde extra erbij genomen, want ik vond het wel leuk! Economie kon ik evt. wisselen voor Latijn, als dit niet meer lukte.
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11

Bericht  Pitufo wo 3 jul 2013 - 18:21

Ik had natuur en techniek, geen idee meer wat m'n keuzevak was. Vakken waren wiskunde B12, natuurkunde 12, scheikunde, Duits, Engels en Nederlands. En dat terwijl ik daarna naar t conservatorium wilde en anders de vertaalacademie. Ik heb nog geluk gehad dat de vertaalacademie in het jaar dat ik daar heen ging voor het eerst studenten met alle profielen accepteerde.
Pitufo
Pitufo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13

Bericht  Char1 wo 3 jul 2013 - 19:13

Ik heb natuur en techniek gedaan met Grieks, Latijn, biologie 1 en m&o

Char1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 464

Bericht  Tania wo 3 jul 2013 - 19:20

Ik deed Natuur en gezondheid. Volgens mij heb ik examen gedaan in Nederlands, Engels, Duits, natuurkunde, scheikunde, biologie, wiskunde en maatschappijleer.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Corsica wo 3 jul 2013 - 19:23

Cultuur & maatschappij met daarin de vakken geschiedenis, duits 2, CKB (kunstgeschiedenis en tekenen), economie 1, wiskunde A en in het vrije deel biologie. Voordeel van dit pakket was dat ik mijn wiskunde in de vierde al afsloot en dat ook meteen mijn eindexamencijfer was.
Corsica
Corsica
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 29
Punten : 31
Registratiedatum : 03-07-13

Bericht  Snirp wo 3 jul 2013 - 19:29

Ik heb gekozen voor Natuur en Gezondheid, met als extra vak aardrijkskunde.
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Bericht  Gast wo 3 jul 2013 - 20:48

Ik heb Cultuur en Maatschappij gedaan en in deze vakken examen gedaan:
Nederlands, Engels, Duits, Economie, Management & Organisatie, Wiskunde A1,2, Tekenen, Geschiedenis en nog 1 maar daar kom ik nu niet op.
Ik was echt een übernerd, want ik had al genoeg vakken en heb toen nog extra wiskunde erbij gekozen omdat ik dat zo leuk vond.

Gast
Gast

Bericht  Barbabella wo 3 jul 2013 - 21:12

Ik heb op de mavo examen gedaan in nederlands, engels, duits, economie,biologie en wiskunde.
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Pineco wo 3 jul 2013 - 21:19

Ik heb in 1998 eindexamen gedaan op het VWO met een extra vak, van profielen was toen nog geen sprake. Ik deed Nederlands, Engels, Frans, Grieks, Scheikunde, Wiskunde, Biologie en Natuurkunde; een vrij breed pakket, omdat ik lange tijd geen idee had wat ik wilde gaan doen.
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Bericht  Annie24 wo 3 jul 2013 - 23:39

Havo examen gedaan met C&M met zo weinig mogelijk cijferwerk er in. Het grappige is dat ik nu accountant ben Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Slakje do 4 jul 2013 - 2:05

Hier zit dat anders. Ik volgde Toegepaste Beeldende Kunsten. Ik volgde wiskunde, Frans, Nederlands, Engels, aardrijkskunde, zedenleer, sport, geschiedenis, kunstgeschiedenis, beeldende vorming en grafische vorming.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Fortissimo do 4 jul 2013 - 2:12

Ik had C&M en heb examen gedaan in Nederlands, Duits, Engels, Aardrijkskunde, Geschiedenis, Economie. Verder volgde ik de vakken CKV 1&2 en muziek.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Susan do 4 jul 2013 - 2:21

Ik heb eindexamen gedaan in de tijd voordat er profielen waren en ik had Nederlands, Engels, Frans, Duits, Latijn, wiskunde A en geschiedenis in mijn pakket.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Nyx do 4 jul 2013 - 2:48

Zedenleer, is dat hetzelfde als Maatschappijleer?

Edit: Of eh, Biologie?
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  girli do 4 jul 2013 - 2:59

Nyx schreef:Zedenleer, is dat hetzelfde als Maatschappijleer?

Edit: Of eh, Biologie?
Ik zat het me ook af te vragen, maar wat ik kan vinden lijkt meer op godsdienst.

*edit* (in België) lessen maatschappijleer en moraal, als schoolvak voor leerlingen die geen godsdienstles volgen.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: