Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jeuk!! Ik wordt gek! (Schimmelinfectie)

+18
Aagje!
Coco
Steep
Jerry
JustMeDaan
Sanne
Marin
Pineco
CCC
Purpleflower
Parel
munk
Lejow
xxjojootjexx
Sam
Amber-
Ella
Silver
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Jeuk!! Ik wordt gek! (Schimmelinfectie) - Pagina 2 Empty Re: Jeuk!! Ik wordt gek! (Schimmelinfectie)

Bericht  Steep wo 3 jul 2013 - 5:07

Mijn schoonzus heeft een allergische reactie gehad op de canestin gyno, down under.. Ik zou dus inderdaad even afwachten wat er uit het onderzoek komt.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Jeuk!! Ik wordt gek! (Schimmelinfectie) - Pagina 2 Empty Re: Jeuk!! Ik wordt gek! (Schimmelinfectie)

Bericht  Silver wo 3 jul 2013 - 6:42

Steep schreef:Mijn schoonzus heeft een allergische reactie gehad op de canestin gyno, down under.. Ik  zou dus inderdaad even afwachten wat er uit het onderzoek komt.
Ja, ik heb dat eerder gehad met de gyno miconazolnitraat, en aangezien ik overal nu anders op kan reageren ga ik ook niet zelf dokteren. Kan de azijn proberen en wat ik nu doe met de kamille, en verder zalfjes e.d. sla ik liever even over.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jeuk!! Ik wordt gek! (Schimmelinfectie) - Pagina 2 Empty Re: Jeuk!! Ik wordt gek! (Schimmelinfectie)

Bericht  Coco wo 3 jul 2013 - 20:22

Ik zou kokosolie proberen. Daar heb ik veel goede ervaringen mee gelezen en is puur dus kan geen schade aanrichten.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jeuk!! Ik wordt gek! (Schimmelinfectie) - Pagina 2 Empty Re: Jeuk!! Ik wordt gek! (Schimmelinfectie)

Bericht  Aagje! wo 3 jul 2013 - 20:30

Ik had het op het laatst van mijn zwangerschap, en heb toen van die vaginale pillen gekregen waar zalf in zat. Dus het kan wel gewoon. Zou toch nog even bellen
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jeuk!! Ik wordt gek! (Schimmelinfectie) - Pagina 2 Empty Re: Jeuk!! Ik wordt gek! (Schimmelinfectie)

Bericht  Floor wo 3 jul 2013 - 21:32

Sanne schreef:Fijn dat de jeuk even weg is, Silver. Volgens mij kan een kind tijdens de geboorte sowieso een schimmelinfectie oplopen (in het geboortekanaal), ondanks dat jij misschien helemaal geen 'last' hebt van de schimmel. Daarom goed opletten na de geboorte of je kind witte plekjes in (en om) het mondje heeft --> spruw.

 Inderdaad je kindje kan het sowieso oplopen via/in het geboortekanaal. Ik had nergens last van maar onze zoon had toch echt spruw. Ik moest ook mijn tepels behandelen met zalf omdat ik borstvoeding gaf.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jeuk!! Ik wordt gek! (Schimmelinfectie) - Pagina 2 Empty Re: Jeuk!! Ik wordt gek! (Schimmelinfectie)

Bericht  Joan wo 3 jul 2013 - 21:48

Volgens mij heb ik ook eentje te pakken. pale Ik heb antibiotica geslikt, vaak krijg je 't daarna toch?
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Jeuk!! Ik wordt gek! (Schimmelinfectie) - Pagina 2 Empty Re: Jeuk!! Ik wordt gek! (Schimmelinfectie)

Bericht  Silver do 4 jul 2013 - 16:16

Joan schreef:Volgens mij heb ik ook eentje te pakken. pale Ik heb antibiotica geslikt, vaak krijg je 't daarna toch?
Vaak pakt de antibiotica ook de goeie bacterien aan in het lichaam, waarnaar een schimmelinfectie ook op de loer zit. Hopelijk krijg jij voor het weekend nog zalf/vaginale zetpillen of iets anders.

Ik heb gister nog gebeld, was geen uitslag nog dus hopelijk vandaag wel een uitslag. En ik neem nog steeds 2x daags een zitbad met kamille wat mij jeuk en (vieze) afscheiding scheelt. Die schimmel moet in ieder geval nog steeds weg.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jeuk!! Ik wordt gek! (Schimmelinfectie) - Pagina 2 Empty Re: Jeuk!! Ik wordt gek! (Schimmelinfectie)

Bericht  Joan do 4 jul 2013 - 21:24

Echt prut dat er nog geen uitslag is Silver! Ik hoop dat je snel je uitslag krijgt!

Ik heb vanochtend gebeld, ze zouden iets voor me klaarleggen rond een uur of 4. Maar nu heb ik ook steken in m'n onderbuik dus ze wilden voor de zekerheid m'n urine controleren. Ik ben benieuwd. Ik hoop echt dat ik iets krijg voor die jeuk! Ik heb dit weekend allemaal feestjes dus ik wil geen kriebels meer! laughcry
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Jeuk!! Ik wordt gek! (Schimmelinfectie) - Pagina 2 Empty Re: Jeuk!! Ik wordt gek! (Schimmelinfectie)

Bericht  Silver do 4 jul 2013 - 21:51

oei, hopelijk heb je er ook geen blaasontsteking bij Joan. Maar flink aan de cranberrysap (helpt ook bij schimmel) om het weer zuur daar down under te krijgen.

Ik heb net weer gebeld, en nog steeds geen uitslag van de kweek. confused Wel zou de ass mij vandaag terug bellen als er vandaag nog wat binnen komt. Hopelijk wel. Want die jeuk blijft verschrikkelijk. En gister bij de vk ook een dikke discussie gehad, omdat zij vond dat ik gewoon wat moest krijgen. Huisarts vind dat het beter is eerst te weten welke schimmel het is, zodat het meteen in 1 keer goed bestreden kan worden. Nouja lekker als patiënt er tussenin te zitten. We wachten rustig verder af..
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jeuk!! Ik wordt gek! (Schimmelinfectie) - Pagina 2 Empty Re: Jeuk!! Ik wordt gek! (Schimmelinfectie)

Bericht  RiLiJu vr 5 jul 2013 - 0:46

Oh, vreselijk, die jeuk.
Ik heb het bij beide kinderen vanaf week 20 en week zeven tot het einde van de zwangerschap gehad. Ik kreeg elke keer weer pillen, was het twee dagen over en daarna begon de ellende weer.
Buiten de zwangerschappen om, heb ik er nooit één. Na de bevallingen was het ook direct over.
Ik hoop voor je dat je snel een kuur krijgt, die aanslaat.
RiLiJu
RiLiJu
Prater
Prater

Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jeuk!! Ik wordt gek! (Schimmelinfectie) - Pagina 2 Empty Re: Jeuk!! Ik wordt gek! (Schimmelinfectie)

Bericht  Gast vr 5 jul 2013 - 1:11

Joan schreef:Volgens mij heb ik ook eentje te pakken. pale Ik heb antibiotica geslikt, vaak krijg je 't daarna toch?

 Ik vraag bij een antibiotica kuur al standaard om iets tegen schimmelinfectie, ik heb het gelijk te pakken met een kuurtje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jeuk!! Ik wordt gek! (Schimmelinfectie) - Pagina 2 Empty Re: Jeuk!! Ik wordt gek! (Schimmelinfectie)

Bericht  Silver vr 5 jul 2013 - 1:32

Nou eindelijk telefoon gehad. Het waren gisten en geen candinda bacterie, ik mag gewoon natuurlijk bevallen, en kan straks nog de gyno daktarin zetpillen halen om vanavond mee te starten. Ben blij dat ik nu toch het weekend normaal kan door kan komen.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jeuk!! Ik wordt gek! (Schimmelinfectie) - Pagina 2 Empty Re: Jeuk!! Ik wordt gek! (Schimmelinfectie)

Bericht  Joan vr 5 jul 2013 - 2:41

Fijn Silver! Hopelijk zakt het snel af. 

Ik heb net ook m'n eitjes en crème opgehaald. Hopelijk kan ik lekker slapen vannacht! :cheering:
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Jeuk!! Ik wordt gek! (Schimmelinfectie) - Pagina 2 Empty Re: Jeuk!! Ik wordt gek! (Schimmelinfectie)

Bericht  Silver vr 5 jul 2013 - 4:52

En toen was mijn vriend bij de apotheek heeft medicijnen meegekregen maar niet mijn eitjes.. pale moet ik alsnog wachten tot morgen.... Niet leuk... Sad
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jeuk!! Ik wordt gek! (Schimmelinfectie) - Pagina 2 Empty Re: Jeuk!! Ik wordt gek! (Schimmelinfectie)

Bericht  Sanne vr 5 jul 2013 - 21:25

Jeetje, Silver, het zit je niet mee zeg. Hopelijk kun je ze vandaag ophalen en ben je gauw verlost van de jeuk.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jeuk!! Ik wordt gek! (Schimmelinfectie) - Pagina 2 Empty Re: Jeuk!! Ik wordt gek! (Schimmelinfectie)

Bericht  Silver vr 5 jul 2013 - 22:46

Sanne schreef:Jeetje, Silver, het zit je niet mee zeg. Hopelijk kun je ze vandaag ophalen en ben je gauw verlost van de jeuk.
Nou ik heb ze in huis! Very Happy Vanavond meteen mee starten.. Ook nog een extra bezoekje aan de hap gebracht want vermoede ook een blaasontsteking erbij, gelukkig is dat uitgesloten. Wel neem ik nu gewoon een onderhoudskuur van blasecare zodat die niet alsnog gaat komen.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jeuk!! Ik wordt gek! (Schimmelinfectie) - Pagina 2 Empty Re: Jeuk!! Ik wordt gek! (Schimmelinfectie)

Bericht  Laurientje zo 7 jul 2013 - 1:23

Kom ik weer met mijn kokosolie verhaal... Maar echt het werkt!
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Jeuk!! Ik wordt gek! (Schimmelinfectie) - Pagina 2 Empty Re: Jeuk!! Ik wordt gek! (Schimmelinfectie)

Bericht  Sanne zo 7 jul 2013 - 17:03

Hoe is het nu, Silver? Hebben de medicijnen hun werk gedaan?

Laurientje, smeer je dat zowel in- als uitwendig dan?

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jeuk!! Ik wordt gek! (Schimmelinfectie) - Pagina 2 Empty Re: Jeuk!! Ik wordt gek! (Schimmelinfectie)

Bericht  Silver zo 7 jul 2013 - 23:27

Sanne, de medicijnen doen hun werk goed! Gisteravond was ik het ei zelfs vergeten, dus vanacht 3u alsnog 1 ingebracht. Vanavond de laatste maar merk dat het al veel beter gaat. Jeuk heb ik niet meer. Very Happy 
Dus hopelijk neemt kindje straks niet alsnog die schimmel mee naar buiten.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jeuk!! Ik wordt gek! (Schimmelinfectie) - Pagina 2 Empty Re: Jeuk!! Ik wordt gek! (Schimmelinfectie)

Bericht  Joan ma 8 jul 2013 - 19:52

Ik heb eergisteren m'n laatste eitje gebruikt. De jeuk werd 's nachts erger maar een beetje zalf hielp wel. Nu zijn m'n eitjes op en als ik geen zalf gebruik, heb ik nog steeds vreselijke jeuk. De huid is ook nog rood en pijnlijk. Niet zo erg als in't begint maar wel heel vervelend. Ik wil er gewoon vanaf! Wat moet ik doen?
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Jeuk!! Ik wordt gek! (Schimmelinfectie) - Pagina 2 Empty Re: Jeuk!! Ik wordt gek! (Schimmelinfectie)

Bericht  Silver ma 8 jul 2013 - 19:57

Ik zou als ik jouw was weer naar de ha gaan. Misschien heb jij niet de juiste behandeling gehad. Of een reactie op zalf met eitjes.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jeuk!! Ik wordt gek! (Schimmelinfectie) - Pagina 2 Empty Re: Jeuk!! Ik wordt gek! (Schimmelinfectie)

Bericht  Joan ma 8 jul 2013 - 20:20

Ik moet het zelf deze week behandelen met vaseline. Mocht t niet helpen, dan krijg ik vrijdag alsnog een kuurtje. 

Ben jij helemaal van je klachten af Silver?
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Jeuk!! Ik wordt gek! (Schimmelinfectie) - Pagina 2 Empty Re: Jeuk!! Ik wordt gek! (Schimmelinfectie)

Bericht  Silver ma 8 jul 2013 - 20:39

Ik heb gisteravond mijn laatste eitje ingebracht, dus helemaal klachtvrij in 1 keer zal wel niet zo zijn denk ik. Moet sowieso straks naar de ha en kan overleggen wat zij zegt. Hopelijk heb ik gewoon in 1 keer de juiste kuur gehad. Jeuk heb ik in ieder geval niet meer. de afscheiding nog wel.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jeuk!! Ik wordt gek! (Schimmelinfectie) - Pagina 2 Empty Re: Jeuk!! Ik wordt gek! (Schimmelinfectie)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum