Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jeuk!!

4 plaatsers

Ga naar beneden

Jeuk!! Empty Jeuk!!

Bericht  RYW ma 31 dec 2012 - 1:13

Dag dames,

Hebben jullie dit wel eens meegemaakt? Ik heb al weken lang af en toe (dus niet continu, maar een paar keer per dag) jeuk aan de zijkant van mijn voet, telkens op dezelfde plek. Het is niet vreselijk, maar wel irritant, en ik wil er graag vanaf. Je ziet er overigens niets aan: geen uitslag, geen bultjes of roodheid, geen schilfers, niets. Het ziet er gewoon uit als de rest van mijn voet.

Weet iemand raad, of moet ik naar de dokter?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jeuk!! Empty Re: Jeuk!!

Bericht  Caroow ma 31 dec 2012 - 1:20

Het eerste wat ik dacht was "krabben" Yes

Heb je nieuwe schoenen? Nieuwe sokken? Nieuw wasmiddel of verzachter? Kan het zijn dat er een miniscuul splintertje van glas oid inzit?
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jeuk!! Empty Re: Jeuk!!

Bericht  Gast ma 31 dec 2012 - 1:22

Ik heb jeuk op mijn scheenbenen, omdat mijn huid daar erg droog is. Ik smeer me elke dag in met bodylotion en het wordt al minder. Misschien heb je ook last van een droge huid?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jeuk!! Empty Re: Jeuk!!

Bericht  Gast ma 31 dec 2012 - 1:30

Kan inderdaad droge huid zijn! Heb ik wel eens op mijn ellebogen. Goed droogmaken na het douchen en insmeren met voetencreme oid!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jeuk!! Empty Re: Jeuk!!

Bericht  RYW ma 31 dec 2012 - 1:33

Ik heb niks nieuws op voetengebied, maar die droge huid zou wel kunnen... Ik heb het alleen niet echt op gezette tijden, dus niet per sé na het douchen (ook wel eens onder de douche) en het voelt als een insectenbeet, maar dat kan het niet zijn... Geen bultje, en het is al weken! Zo raar..
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jeuk!! Empty Re: Jeuk!!

Bericht  Gast ma 31 dec 2012 - 1:35

Ja, dat klinkt echt als wat ik op mijn ellebogen heb! Dan begint het bij mij ook opeens te jeuken. Als ik het insmeer met vet is het zo weer over.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jeuk!! Empty Re: Jeuk!!

Bericht  RYW ma 31 dec 2012 - 1:43

Thanks, ik heb er even vaseline op gesmeerd, kijken of het werkt smile zie je bij jou ook niks aan de huid?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jeuk!! Empty Re: Jeuk!!

Bericht  Rovine ma 31 dec 2012 - 1:47

Heb ik ook weleens en krabben helpt dan niet. Schuren over een ruw vloerkleed of ruwe handdoek wel. Meestal gaat het na een tijdje weer weg.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jeuk!! Empty Re: Jeuk!!

Bericht  Gast ma 31 dec 2012 - 1:52

Nee, behalve dat het rood is van het krabben haha. En bij de huid van je elleboog zie je het ook wel als het wat droog is doordat je van die witte droge huid krijgt. Maar kan me voorstellen dat je op je voet helemaal niks ziet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jeuk!! Empty Re: Jeuk!!

Bericht  Bazinga ma 31 dec 2012 - 4:52

Jaa ik heb dat gehad bij m'n enkel, paar jaar geleden. Alleen ik was zo slim en enthousiast om tot bloedens toe door te krabben... Had 't vooral na 't douchen. Goed drogen en daarna Vaseline erop hielp wel. (Alleen dat deed weer pijn omdat 't toen al open lag, maar da's weer een ander verhaal)
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jeuk!! Empty Re: Jeuk!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum