Steeds meer 'baby' dingen alweer weg....
+14
Maudy
Shopaholic
Pinkel
Zonneschijn
Jade
kwak
Jezzie
NoName88
slaatje
Flower_L
Snoes
Limburg85
Ella
Printje
18 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Steeds meer 'baby' dingen alweer weg....
Dat dacht ik ook hoor flower, maar hee die dingen gaan klapperen, ook al wil je het niet.
Hier is behalve de kinderwagen en het ledikant, alles al weg. De kinderwagen wordt sowieso nauwelijks gebruikt want mevrouw loopt het allerliefste. Truitjes tot maat 86 zijn al de kast uit, en broeken tot maat 80 ook. De eerste loopschoenen zijn ook verleden tijd!
Hier is behalve de kinderwagen en het ledikant, alles al weg. De kinderwagen wordt sowieso nauwelijks gebruikt want mevrouw loopt het allerliefste. Truitjes tot maat 86 zijn al de kast uit, en broeken tot maat 80 ook. De eerste loopschoenen zijn ook verleden tijd!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ik mag binnenkort hier het zoldertje op om weer lekker te snuffelen in de dozen met N.'s babyspullen. Kleertjes, schoentjes, beddengoed, speelgoed, knuffels.. alles weer even heerlijk doorspitten. Mijn zusje verwacht namelijk een dochtertje, samen gaan we dus kijken welke dingen zij leuk vindt Ik heb er nu al zin in! Heb gelukkig veel bewaard, hoop het zelf ook ooit weer te kunnen gebruiken. Hier is dus eigenlijk niks echt weg gedaan, tenzij het oud, vies, niet leuk meer of kapot was.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
De grote dingen hebben we neutraal gekocht, dus die worden inderdaad hopelijk nog een keer gebruikt. Alle dingen zoals kleertjes enzo doe ik gelijk weg, of het moet heel leuk zijn. Als ik ooit nog een baby krijg wil ik toch weer shoppen
Maar hee wat leuk dat je zusje een meisje krijgt!
Maar hee wat leuk dat je zusje een meisje krijgt!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Hier is er nog weinig écht weg, er staat een megaverzameling op zolder op het moment Hoop het in de toekomst nog eens te mogen gebruiken. Zo niet, of als we echt klaar zijn met kinderen krijgen, dan wil ik wel een hoop wegdoen / verkopen. Maar voor nu kan ik ook nog slecht afscheid nemen van al dat babyspul.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» onze bijna 3 jarige zoon vertoont steeds meer baby gedrag
» Nog steeds/alweer bloedverlies update
» baby bijna 10 maanden vind dingen heel snel saai
» Ze laat steeds meer staan.
» Bevalling komt dichterbij en ik zie er steeds meer tegenop
» Nog steeds/alweer bloedverlies update