Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog steeds/alweer bloedverlies update

+5
Monte
Mamsie
L!ND@
Linda
Meeko
9 plaatsers

Ga naar beneden

Nog steeds/alweer bloedverlies   update Empty Nog steeds/alweer bloedverlies

Bericht  Meeko do 2 jun 2011 - 5:07

Inmiddels ben ik 10 weken geleden bevallen. ongeveer 2 weken geleden verloor ik wat oud bloed wat overging en echt bloed en ook veel, dus ik dacht dat mijn menstruatie weer op gang kwam (wel snel want geef ook borstvoeding en bij Senna kwam t pas met 4 maanden) Maar ik had verder geen klachten. Ineens stopte het ook weer een paar dagen maar sinds een paar dagen heb ik het weer! En weer geen menstruatie klachten. Normaal heb ik echt pijn in mijn buik enzo.
wat zou dit kunnen zijn?
Toch ongesteld maar dan heel raar, of is dit nog bloedverlies wat na een bevalling hoort?
Herkenbaar voor iemand?
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog steeds/alweer bloedverlies   update Empty Re: Nog steeds/alweer bloedverlies update

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 5:09

Heb je een keizersnee gehad of een normale bevalling? Op zich is het niet heel vreemd hoor. Heb je er geen buikpijn bij? Stinkt het bloed niet? Stolsels oid?

Gast
Gast

Nog steeds/alweer bloedverlies   update Empty Re: Nog steeds/alweer bloedverlies update

Bericht  Meeko do 2 jun 2011 - 6:04

Lize schreef:Heb je een keizersnee gehad of een normale bevalling? Op zich is het niet heel vreemd hoor. Heb je er geen buikpijn bij? Stinkt het bloed niet? Stolsels oid?
ik heb een normale bevalling gehad. Heb geen buikpijn en het stinkt ook niet. Er komen soms wel iets stolseltjes mee maar niet groter dan een halve cm.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 6:07

Meeko schreef:
Lize schreef:Heb je een keizersnee gehad of een normale bevalling? Op zich is het niet heel vreemd hoor. Heb je er geen buikpijn bij? Stinkt het bloed niet? Stolsels oid?
ik heb een normale bevalling gehad. Heb geen buikpijn en het stinkt ook niet. Er komen soms wel iets stolseltjes mee maar niet groter dan een halve cm.

Het klinkt echt alsof je af en toe gewoon nog wat vloeit. Mag op zich ook nog gewoon. Maar als je het niet vertrouwd zou ik even de VK bellen.

Gast
Gast

Bericht  Meeko do 2 jun 2011 - 7:30

Lize schreef:
Meeko schreef:

Het klinkt echt alsof je af en toe gewoon nog wat vloeit. Mag op zich ook nog gewoon. Maar als je het niet vertrouwd zou ik even de VK bellen.

Ok dank je. Ben je zelf verloskundige dat je dit weet?
En die kan ik dus gewoon nog bellen? Zag t niet echt zitten om langs m'n huisarts te gaan namelijk, vind ik niet zo'n gezellige man.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 18:46

Ik had het gisteren ook ineens weer, al is het bij mij meer afscheiding met bloed, dus niet alleen bloed zeg maar. Ik ben vorige week op nacontrole geweest bij de gyn, en die zei dat het nog wel mocht, zeker als je bv geeft. Je baarmoeder schijnt nu nog wat samen te trekken als je voedt, waardoor er iedere keer nog wat kan loskomen.
Ik heb trouwens een keizersnee gehad, maar dat maakt verder niet uit.

Gast
Gast

Bericht  Linda do 2 jun 2011 - 19:33

Ik had na 10 weken ook opeens dat ik weer begon te vloeien. Toen dacht ik ook dat m'n menstruatie weer op gang kwam. Daar baalde ik van, want ik geef bv en had gehoopt dat het wat langer weg zou blijven. Toen is het na een paar dagen gestopt en sindsdien heb ik niets meer gevloeid.
Als je het niet vertrouwt idd even de ha of vk bellen.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577

Bericht  L!ND@ do 2 jun 2011 - 20:02

Ik heb het ook gehad, alleen dan na 6 weken al. Ik baalde als een stekker, want ik gaf borstvoeding en hoopte pas wat later ongesteld te worden. Dit is alleen toen geweest, daarna niet meer. Ik werd pas weer ongesteld, 3 a 4 weken nadat ik gestopt was met borstvoeding.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 4:09

Meeko schreef:
Lize schreef:
Meeko schreef:

Ok dank je. Ben je zelf verloskundige dat je dit weet?
En die kan ik dus gewoon nog bellen? Zag t niet echt zitten om langs m'n huisarts te gaan namelijk, vind ik niet zo'n gezellige man.

Geweest ja Wink Maar je kunt je VK altijd bellen hoor. Zeker voor deze vragen. Heeft toch met je bevalling te maken. Heb je al een nacontrole gehad?

Gast
Gast

Bericht  Meeko zo 19 jun 2011 - 8:27

Ik had/heb nog steeds last van bloedverlies en omdat ik t toch niet vertrouwde ben ik vorige week naar de huisarts geweest. Ze vond t niet goed en heeft een inwendig onderzoek gedaan. Daar zag ze dat m'n baarmoedermond er wat geirriteerd uitzag en heeft een uitstrijkje gedaan. Ook moet ik woensdag naar de gynecoloog (had m'n voicemail ingesproken dat ie me wel snel wilde zien :s)
Bah, echt de meest erge scenarios gaan door m'n hoofd. Ik hoop maar dat t mee valt. lees voornamelijk verhalen over een vleesboom enzo. Over anderhalve week heb ik de uitslag van t uitstrijkje.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Bericht  Mamsie zo 19 jun 2011 - 8:38

He wat naar meis.
Ik heb na het eruit halen van mijn spiraal ook steed bloedingen gehad. Mijn baarmoedermond was ook geirriteerd en de adertjes erin gingen steeds bloeden. Ook hebben ze een uitstrijkje gemaakt waar verder niks uit kwam.
Mijn baarmoedermond heeft de gynecoloog aangestipt en daarna was het bloeden meteen over.

Hopelijk is het bij jou ook iets onschuldigs
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Monte zo 19 jun 2011 - 8:52

Jeetje wat een nare situatie, ik snap helemaal dat je je zorgen gaat maken omdat hij je snel wil zien. Maar het kan ook gewoon iets onschuldigs zijn zoals mamsie zegt. Hopelijk is het dat bij jou ook. En tot die tijd gewoon lekker veel met je meiden bezig zijn voor de afleiding. Gaat alles goed met E?
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Meeko zo 19 jun 2011 - 9:09

Mamsie, dank je. Ja zoiets zou t ook gewoon kunnen zijn. Maar op een of andere manier denk je gelijk aan t ergste.

Monte, ja het gaat super met haar! Groeit echt als kool, gaat al bijna naar maat 68. En is verder een rustig vrolijk meisje.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Bericht  Mamsie zo 19 jun 2011 - 9:13

Jaa ik weet het hoor! Ik dacht ook meteen nou ik heb baarmoederhals kanker!!!
Ik duim voor je!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  ekjir@M zo 19 jun 2011 - 10:06

Het vloeien heeft bij mij ruim 12 weken geduurd. Ook steeds iets minder en daarna weer heftiger ook zonder buikpijn e.d.. Volgens de verloskundige had dit te maken met de manier waarop mijn lichaam op de hormonen van de borstvoeding reageerde. Mijn lijf reageerde zo heftig op de hormonen dat de verpleging in het ziekenhuis en de kraamverzorgster met grote ogen zat te kijken naar de hoeveelheid borstvoeding. De dag na de bevalling zat ik op 60cc per kant en binnen een week had ik zo´n 2 liter voeding per dag... Pas toen ik stopte met de borstvoeding was het vloeien ook over.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 10:13

Succes meid, ik duim voor je ! En wat heb je een schattige profiel foto, lief !

Gast
Gast

Bericht  Monte wo 22 jun 2011 - 3:27

En hoe was het bij de gynaecoloog?
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Bericht  Meeko wo 22 jun 2011 - 4:31

Bij de gyn was alles goed! Baarmoeder zag er goed uit en ze kon al zien dat ik op de helft van me cyclus zat en dus binnenkort ongesteld kan worden Sad Ze heeft ook naar m'n eierstokken gegekeken en daar zag je al eitjes zitten. Echt heel appart!
Het bloedverlies kwam waarschijnlijk van nog een klein stukje placenta wat achter was gebleven en dat er nu wel uit is. Heb al een aantal dagen geen bloedverlies meer. De geirriteerde baarmoedermond komt waarschijnlijk nog van de bevalling.
nu is t alleen afwachten op de uitslag van het uitsrijkje, maar ben iig al een heel stuk opgeluchter!
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Bericht  miss22 wo 22 jun 2011 - 4:59

Wat een goed nieuws, blij dat je er zelf weer wat rustiger onder bent.
miss22
miss22
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 299
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Monte wo 22 jun 2011 - 5:04

Oh wat fijn dat alles in orde lijkt, dat lijkt me inderdaad een hele opluchting.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Bericht  Vancity_girl wo 22 jun 2011 - 5:27

Fijn dat je opgelucht bent en alles goed is. Wel balen dat je alweer ongesteld wordt Sad
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  LMCurious wo 22 jun 2011 - 21:14

Gelukkig is dit vast goed nieuws. En ik snap dat je er niet op zit te wachten dat je weer ongesteld word, maar uiteindelijk is het natuurlijk wel een goed teken toch?! Dat je lichaam wel weer herstelt en de draad weer oppakt.

hug
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: