Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

onze bijna 3 jarige zoon vertoont steeds meer baby gedrag

+2
Pien
loesje
6 plaatsers

Ga naar beneden

onze bijna 3 jarige zoon vertoont steeds meer baby gedrag  Empty onze bijna 3 jarige zoon vertoont steeds meer baby gedrag

Bericht  loesje za 20 jul 2013 - 23:14

herkenbaar? sinds zijn zusje er is wil hij ook in de box gaat hij haar speelgoed afpakken wil weer gevoerd worden enz
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

onze bijna 3 jarige zoon vertoont steeds meer baby gedrag  Empty Re: onze bijna 3 jarige zoon vertoont steeds meer baby gedrag

Bericht  Gast za 20 jul 2013 - 23:25

Volgens mij is dat vrij normaal voor een kindje van zijn leeftijd dat een broertje of zusje heeft gekregen. Het kán zijn dat het een manier van aandacht vragen is, maar het kan ook zomaar zijn dat hij gewoon denkt van 'hey, maar wacht eens even, mijn zusje mag het zo, dus waarom ik niet?'

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

onze bijna 3 jarige zoon vertoont steeds meer baby gedrag  Empty Re: onze bijna 3 jarige zoon vertoont steeds meer baby gedrag

Bericht  Pien zo 21 jul 2013 - 0:18

Heel normaal hoor... Ik denk dat het vooral een roep om aandacht is!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

onze bijna 3 jarige zoon vertoont steeds meer baby gedrag  Empty Re: onze bijna 3 jarige zoon vertoont steeds meer baby gedrag

Bericht  Floor zo 21 jul 2013 - 0:19

Volgens mijn moeder heel normaal als er een baby bij is gekomen. (deed ik dus kennelijk ook)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

onze bijna 3 jarige zoon vertoont steeds meer baby gedrag  Empty Re: onze bijna 3 jarige zoon vertoont steeds meer baby gedrag

Bericht  Manderijn zo 21 jul 2013 - 1:03

Logisch gevolg van denk ik. Ik zou er zelf niet voor kiezen weer te gaan 'voeren'. Als hij eerder zelf at dan liet ik het hem nu ook nog doen, dadelijk zit je weer 2 kinderen te voeren.
In de box lijkt me dan geen probleem als zijn zusje er even niet in ligt, en speelgoed afpakken zou ik gelijk afleren. Dat is geen gewenst gedrag, mogen ze hier nu zo groter zijn ook niet doen, dus ook niet als ze klein zijn. Hij is bijna 3, dus je kunt hem best vertellen dat hij geen speelgoed af mag pakken.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

onze bijna 3 jarige zoon vertoont steeds meer baby gedrag  Empty Re: onze bijna 3 jarige zoon vertoont steeds meer baby gedrag

Bericht  Juutjepetuutje zo 21 jul 2013 - 5:22

Ja heel herkenbaar. Onze zoon doet het ook.. wil ik de jongste in de maxi cosi leggen, ligt hij er in, hij kruipt in de box, zet het flesje aan zijn mond en klimt in de kinderstoel. Doet babygeluiden na en pakt speelgoed af.. kortom af en toe te klierig voor woorden, maar ook wel logisch ooit zal het wel over gaan hoop ik smile
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

onze bijna 3 jarige zoon vertoont steeds meer baby gedrag  Empty Re: onze bijna 3 jarige zoon vertoont steeds meer baby gedrag

Bericht  Linda zo 21 jul 2013 - 5:27

M'n dochter heeft dat eigenlijk alleen in het begin heel even gedaan
Ik denk zelf persoonlijk dat het dat laatste is wat Lennox zegt. Ik zou er daarom ook niet te moeilijk over doen. Lekker een hapje laten voeren, ik geloof niet dat hij dat dan heel lang zal blijven willen. Waarschijnlijk heeft hij gewoon even wat bevestiging nodig. Dat gaat vanzelf weer over. Niet te ingewikkeld over doen en geen mega strijd over aan gaan, maar zo denk ik er over.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

onze bijna 3 jarige zoon vertoont steeds meer baby gedrag  Empty Re: onze bijna 3 jarige zoon vertoont steeds meer baby gedrag

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum