Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Steeds meer 'baby' dingen alweer weg....

+14
Maudy
Shopaholic
Pinkel
Zonneschijn
Jade
kwak
Jezzie
NoName88
slaatje
Flower_L
Snoes
Limburg85
Ella
Printje
18 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Steeds meer 'baby' dingen alweer weg.... Empty Steeds meer 'baby' dingen alweer weg....

Bericht  Printje di 2 jul 2013 - 8:22

Onze dame is van snel- sneller- snelst lijkt wel. Haar bedje is al een tijdje een stuk naar beneden omdat mevrouw zich aan de spijlen omhoog trok, de wandelwagenbak is ook al weken niet meer interessant en gisteren vond ik haar helemaal in het hemeltje gewikkeld...:shock:  ze had alles te pakken gekregen en in het bedje getrokken.

Ook de wipstoel gaat binnenkort de deur alweer uit, ze gooit zichzelf naar voren in dat ding dus ik vind het niet veilig meer.

En zo verdwijnen, nu al, steeds meer babydingen voorgoed het huis uit, of in ieder geval totdat ik ooit hopelijk oma word...

Welke babydingen gingen er bij jullie als eerste weg?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Steeds meer 'baby' dingen alweer weg.... Empty Re: Steeds meer 'baby' dingen alweer weg....

Bericht  Ella di 2 jul 2013 - 8:31

De wagenbak is hier al even weg, daar paste hij echt niet meer in. Heb laatst alle kleertjes uitgezocht en netjes op geborgen. dat vond ik toch niet leuk. Alles waar hij al hard uitgegroeid is. Jammer hoor.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Steeds meer 'baby' dingen alweer weg.... Empty Re: Steeds meer 'baby' dingen alweer weg....

Bericht  Printje di 2 jul 2013 - 8:32

Kleertjes die niet passen haal ik meteen uit de kast, anders was die kast inmiddels al uit zijn voegen gebarsten vrees ik... ze zit nu in 62 en soms 68.

De bak paste ze nog prima in maar dat vond ze vreselijk, ze wil kunnen kijken Wink
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Limburg85 di 2 jul 2013 - 8:51

- Klamboe
- Wagenbak
- Badje

Hier draait die steeds op z'n buik in de wipstoel (ook al zit die vast) maar lang zitten in de kinderstoel is nog geen optie.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Ella di 2 jul 2013 - 8:54

Printje schreef:Kleertjes die niet passen haal ik meteen uit de kast, anders was die kast inmiddels al uit zijn voegen gebarsten vrees ik... ze zit nu in 62 en soms 68.

De bak paste ze nog prima in maar dat vond ze vreselijk, ze wil kunnen kijken Wink

Ik had de kleertjes ook allang uit de kast, maar had het eerst in een grote bak gedaan. En heb het nu allemaal gesorteerd enzo. Mijn kleine man gaat nu al naar mt 74
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Snoes di 2 jul 2013 - 9:01

Het enige baby-ding wat hier al weg is, zijn kleertjes maat 50 en 56, verder gebruik ik alles nog: wagenbak, wipstoel, hemeltje, bedje staat nog hoog, ..

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Printje di 2 jul 2013 - 9:02

Snoes; ons bedje heeft drie standen, hij staat nu op de middelste stand want ik schrok ervan dat ze al zo sterk was dat ze zich tot zit kon trekken.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Flower_L di 2 jul 2013 - 9:10

afgelopen weekend heeft hij voor het eerst even in de wageninzet gezeten, vind het nog geen gezicht...zo'n klein frummeltje in zo'n ding. Dus stel ik moet wandelen en hij kan niet in de drager, dan gaat hij mooi weer in de wandelwagen.

kleertjes mt 50-62 zitten in de curverbox inmiddels
verder eigenlijk nog geen afscheid genomen van dingen.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Printje di 2 jul 2013 - 9:11

Flower dat vind ik dus ook, het is zo'n kleine eigenwijze prul in die inzet dat ze nu steeds maar in de maxi cosi zit.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  slaatje di 2 jul 2013 - 9:15

Jouw kleine gaat hard joh!

Hier nog wel veel babydingen. Hij past gelukkig nog in de wagenbak. In het wippertje zit hij nu steeds vaker in de zit stand, al duwt hij zichzelf wel steeds omhoog. Ik heb wel, net als jij, de kleertjes uit de kast gehaald die hij niet meer past. Anders knalt de kast hier ook uit zijn voegen.
Het enige wat ik enigszins jammer vind aan wat bij hem snel gaat, is het krijgen van tandjes. Ik had al een week of twee door, dat er een doorkwam, maar het blijken er zelfs twee te zijn. Aan de ene kant hoop ik voor hem dat ze snel doorkomen, aan de andere kant heb ik dan echt zo gevoel van babyaf..
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  NoName88 di 2 jul 2013 - 9:19

Vreemd he? Hier zijn vorige week de eerste dingen ook naar zolder gegaan. De wieg en de wagenbak. 

Vorige week ook curverboxen gekocht. Beddegoed van de wieg, kleinste kleertjes en mutsjes. Verder nog niet zo veel veranderd geloof ik. De kinderwagen gaat hier aardig goed. Kinderstoel staat ook beneden maar daar zit ie nog niet zo geweldig in.
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  Snoes di 2 jul 2013 - 9:23

Oh jawel, de wieg is hier inderdaad ook al een tijdje weg. Niet omdat hij te klein werd, maar omdat hij op zijn eigen kamertje ging slapen in zijn ledikantje.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Jezzie di 2 jul 2013 - 20:11

Gaat snel he. Wij hebben de box en het bedje helemaal omlaag. In een maand tijd kon mevrouw kruipen, zelf gaan zitten, optrekken aan bank en nu stapt ze ook langs de bank.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast di 2 jul 2013 - 20:15

Hier gingen eerst de te kleine kleertjes naar boven, daarna de wagenbak. Met een goeie 4 maanden lag hij daar klem in.

Gast
Gast

Bericht  kwak di 2 jul 2013 - 21:31

De kleertjes gingen als eerste, helaas ook passende kleertjes ivm zijn spreidbroek, dat vond ik veel erger dan de kleertjes die te klein waren geworden.
Het badje en de tummytub liggen ook al een maand of 2 op zolder. Hij gaat altijd met D in het grote bad, vind hij veel fijner.
De wagenbak pas gelukkig nog, hopelijk ook als zijn spreidbroek uit mag.
Wiegje staat nog wel op onze kamer maar daar ligt hij ook al 2 maand niet meer.

Het komt hier nog wel weer eens naar beneden..
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Jade di 2 jul 2013 - 21:40

Hier is maat 44 nu uit de kast en de shirtjes van maat 50. De tummy wil ze ook niet meer in.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Zonneschijn di 2 jul 2013 - 23:28

Te kleine kleertjes haal ik ook gelijk uit de kast.
Hemeltje (trok hij zijn bedje in).
Wieg.
Wagenbak.
Zonneschijn
Zonneschijn
Prater
Prater

Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13

Bericht  NoName88 di 2 jul 2013 - 23:42

Oh ja t badje is ook naar zolder. Hij gaat met n klein laagje water in het gewone bad .
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  Pinkel wo 3 jul 2013 - 0:00

Hier ook al aardig wat dingen waar ons meisje uit is gegroeid!

Haar wiegje (gemaakt door mijn Pa) is ze alweer een maandje uit. Dat vond ik echt een verschrikkelijk moeilijk moment! (We weten nog niet of er hier een 2de kindje komt)
Het badje, mevrouw vind douchen met papa, en in het grote bad met mama veel leuker. En dan natuurlijk nog alle kleertjes die inmiddels alweer te klein geworden zijn. Ze lagen eerst nog onderin haar kledingkast, maar ga ik straks per maat in een doos doen en dan kan dat ook naar zolder.

*ZUCHT* De tijd vliegt echt voorbij met een kindje!!
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Shopaholic do 4 jul 2013 - 7:50

De 1e echte  baby dingen die weg waren, waren toch wel de kleertjes. En de wandelwagenbak. En een woezel en pip speelkleed + bijbehorende andere woezel en pip spullen. (moet ze nog even fotograveren en te koop zetten haha).

Kleren bewaar. Had vd week foto's gemaakt, maar ik heb dat allemaal weer verwijderd. Het meeste bewaar ik voor mijn zusje. Zo ook de baby kuip & de meubels straks. We hebben genoeg ruimte om bijna alles te bewaren dus waarom niet.

En je weet maar nooit wat de toekomst brengt ... Laughing   we'll see. Cool
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Bericht  Printje do 4 jul 2013 - 7:52

Shopaholic, hier ook ruimte genoeg om alles te bewaren maar het heeft geen nut omdat ik het hierna nooit meer zal gebruiken. Ik geef dus alles meteen weg en sommige dingen verkoop ik.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Shopaholic do 4 jul 2013 - 7:55

't blijft hier maar kriebelen voor een 3e terwijl het medisch niet verstandig is...Laughing
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Bericht  Maudy do 4 jul 2013 - 8:28

Hier namen wij als eerste afscheid van de maatjes 44, de lakentjes (want ze ging al heel vroeg het hele bed door), en vervolgens de wagenbak.

Ik vond het helemaal niet zo erg om deze dingen naar zolder te brengen. Vind de leeftijd die ze nu heeft veel leuker.
Maudy
Maudy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 207
Registratiedatum : 05-01-13

Bericht  teletascha do 4 jul 2013 - 9:54

Bij ons is al weg: de wieg met bijhorende lakens, kleren in maat 50 56 en 62.
En alle meidenkleren kleiner dan maat 86.
Hij zit wel nog in de wipper en de wagenbak, en dat blijft voorlopig ook nog wel zo.
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Bericht  Flower_L do 4 jul 2013 - 10:00

Shopaholic schreef:'t blijft hier maar kriebelen voor een 3e terwijl het medisch niet verstandig is...Laughing

huh...een paar dagen geleden zei je nog stellig in een topic dat er geen 1 meer bij kwam. of ben ik nu warrig...

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: