Onbekenden verrassen
+23
Zora
Exogenesis
Phileine
Roza
Nyx
xxjojootjexx
Beachgirl
Sayuri
*Bloempje*
Sea of Trees
Blair
Vanilla Queen
Pineco
Pompoen
Sadie_
SoGood
Ragazza
Jezzie
Engelse Drop
Silver
Marin
Antibes
Siamsa
27 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Onbekenden verrassen
Oja, doet me denken aan een keer dat mijn vriend boodschappen moest doen. Helaas was hij aan de late kant en werd de winkel net voor z'n neus gesloten. Toen kwam er een gezin dat net boodschappen gedaan had met een volle booschappenkar naar hem toe en mocht hij er wat uit pakken zodat hij toch kon eten. Hoe lief is dat?!
Mijn vriend heeft ze bedankt maar heeft het niet aangenomen. Die jongen was blij dat hij eens een keer zomaar naar de Mac mocht.
Mijn vriend heeft ze bedankt maar heeft het niet aangenomen. Die jongen was blij dat hij eens een keer zomaar naar de Mac mocht.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Harrison schreef:Nee, doei, iedereen zoekt het maar lekker zelf uit.
Had van jou ook niet anders verwacht.
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Je bent terug, wat leukSadie_ schreef:Carrie schreef:Sadie_ schreef:Harrison schreef:Nee, doei, iedereen zoekt het maar lekker zelf uit.
Ik doe het wel regelmatig maar ik krijg heel vaak gekke blikken! Laatst stonden mensen in de stad waar ik woon met een kaart een beetje moeilijk te kijken en te wijzen dus ik gevraagd of ik kon helpen maar ik kreeg een hele rare blik en daarna riepen ze nee nee we weten het wel hoor. Om daarna allebei een andere kant op te lopen Misschien zie ik er uit als een enge stalker.
Hallo zeg, ben jij hier nieuw? Ik vind je zo leuk schrijven en je avatar en onderschrift is helemaal de bom.
Ok doei.
Ik ben niet echt nieuw, ik ben hier lang niet geweest maar ik was voorheen Maddy/Darcy/Fauve Dankjewel!
On-topic, ik vind dat zelf ook normaal maar heel veel mensen niet hoor. Ok doei!
Mensen vragen mij vaak de weg of om iets te pakken in de winkel. Geen probleem, ik doe het graag. Iets bijleggen als iemand voor mij te weinig geld bij zicht heeft zou ik ook nog wel doen, maar alleen als het om een klein bedrag tot ongeveer 2 euro gaat.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Roza schreef:Harrison schreef:Nee, doei, iedereen zoekt het maar lekker zelf uit.
Echt ?
Gast- Gast
Een lift aanbieden zou ik niet snel doen, maar ik help regelmatig spontaan mensen met inladen, iets pakken in de supermarkt, etc.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Harrison schreef:Roza schreef:Harrison schreef:Nee, doei, iedereen zoekt het maar lekker zelf uit.
Echt ?
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Carrie schreef:Sadie_ schreef:Carrie schreef:Sadie_ schreef:Harrison schreef:Nee, doei, iedereen zoekt het maar lekker zelf uit.
Ik doe het wel regelmatig maar ik krijg heel vaak gekke blikken! Laatst stonden mensen in de stad waar ik woon met een kaart een beetje moeilijk te kijken en te wijzen dus ik gevraagd of ik kon helpen maar ik kreeg een hele rare blik en daarna riepen ze nee nee we weten het wel hoor. Om daarna allebei een andere kant op te lopen Misschien zie ik er uit als een enge stalker.
Hallo zeg, ben jij hier nieuw? Ik vind je zo leuk schrijven en je avatar en onderschrift is helemaal de bom.
Ok doei.
Ik ben niet echt nieuw, ik ben hier lang niet geweest maar ik was voorheen Maddy/Darcy/Fauve Dankjewel!
On-topic, ik vind dat zelf ook normaal maar heel veel mensen niet hoor. Ok doei!
OOOOh ben jij het!
Wiiihooo!!!!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Jaa Sadie!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
SoGood schreef:Antibes schreef:Engelse Drop schreef:Ja, heel vaak. Meestal kleine dingen, zoals iets oprapen wat iemand laat vallen, of iemand even helpen met een deur die moeizaam opengaat, of een buggy de trap ophijsen etc.
Of buggy's uit de trein/bus tillen!
En dingen pakken voor mini-mensjes in de supermarkt, doe ik ook vaak haha!
Hahaha, ja mini-mensen help ik ook vaak! Ik word dan ook vaak om hulp gevraagd in de supermarkt.
Ik ook, moest een paar dagen geleden nog een potje doperwtjes met worteltjes pakken voor een minipolitieagente
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Nyx schreef:Ik laat weleens iemand voor bij de kassa. Gisteren nog. Had zelf weinig, maar de jongen achter me had zijn handen vol. Nou, ga maar even voor hoor. En dan zeggen:"Dank u wel, mevrouw". Grmbl! Daar kan ik maar niet gewend aan raken.
Hm, ik probeer de logica van deze actie te zien. Jij had weinig en je laat iemand voor die juist veel spullen heeft?
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Als ie echt z'n handen vol heeft, dus echt zwaar aan het tillen is, snap ik het nog wel. Dan zou ik dat ook wel kunnen waarderen. (Maar neem dan een mandje, denk ik dan).
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:Als ie echt z'n handen vol heeft, dus echt zwaar aan het tillen is, snap ik het nog wel. Dan zou ik dat ook wel kunnen waarderen. (Maar neem dan een mandje, denk ik dan).
Ah, zo. Ja, dan snap ik het wel!
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Vorig jaar op de camping in Italie. Ik ken geen woord Italiaans. Er was een vrouw die naar de wc ging en nogal moeilijk ter been was en zich staande hield door zich overal aan vast te houden. Toen ze terug kwam en ik was toevallig net klaar met tandenpoetsen, bood ik mijn arm aan om haar naar haar tent/caravan te brengen. Die vouw vond het echt super dat ik dat deed. Ook de rest van de familie vond het hartstikke netjes van mij! Ze vroegen mijn naam en zeiden bedankt Linda in het Italiaans haha.
De volgende dag herkenden ze mij nog, en zeiden ze vriendelijk gedag tegen mij.
De volgende dag herkenden ze mij nog, en zeiden ze vriendelijk gedag tegen mij.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: