Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je vriend/man verrassen.

+2
minoessepoes
VeryCherry
6 plaatsers

Ga naar beneden

Je vriend/man verrassen. Empty Je vriend/man verrassen.

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 22:16

Verrassen jullie je man/vriend vaak?

Ik in het begin best wel veel. Maar de laatste tijd valt het wel mee. Ik wil hem deze maand nog wel mee nemen naar een 3d film en dan samen een hapje eten ergens. Ik breng ons zoontje dan uit logeren zodat we echt even tijd hebben samen smile
Ik heb hem de afgelopen week erg weinig gezien, en komende week zie ik hem ook weinig.. Dan voel ik echt behoefte om even samen wat te gaan doen smile

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Je vriend/man verrassen. Empty Re: Je vriend/man verrassen.

Bericht  VeryCherry zo 12 dec 2010 - 22:18

Ja, dat doe ik best vaak. En dat uit zich dan in lekker uitgebreid koken en met zijn tweetjes eten als ons zoontje al naar bed is. Ik zou wel vaker met hem weg willen, maar we hebben niet zo vaak oppas. Gelukkig komend weekend wel en dan gaan we lekker naar de film Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 22:24

Leuk! Houden jullie alle 2 van koken? Mijn vriend en ik niet zo :P Dus dan ga ik liever uit eten haha..
Welke film gaan jullie heen?

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry zo 12 dec 2010 - 22:36

Uhu, ik vind koken leuk, maar het moet niet te lang duren. Dingen uit de oven maak ik wel graag, dat suddert wel lekker, maar dan ben ik er niet zo lang mee bezig. En mijn vriend vind het ook erg leuk om te doen. Als we met z'n tweetjes eten maak ik gewoon wat simpels voor mijn zoontje zodat hij wel op een normale tijd kan eten.

Ik weet nog niet welke film we gaan, Loft lijkt me wel leuk. Maar ik moet nog even kijken wat er allemaal draait. En heel heel misschien gaan we een dagje naar Duitsland Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  minoessepoes zo 12 dec 2010 - 23:13

Ik verras mijn vriend inderdaad ook door iets te koken wat hij extra lekker vindt bijvoorbeeld. Andersom neemt mijn vriend mij vaker mee uit eten. Dat vind ik ook altijd heel leuk!

Cadeautjes voor elkaar kopen, spontaan doen we eigenlijk niet zo vaak. Maar ik probeer wel de attente dingetjes te doen, de afgelopen tijd nam ik elke keer een ander Bokbiertje mee met het boodschappen doen, daarvoor ben ik ook echt speciaal naar de slijter gegaan, omdat hij dat zo lekker vindt. Dat soort dingen.

Ik was vorige week ziek thuis en toen kwam mijn vriend thuis met een gigantische bos bloemen. Schat voor jouw, maar dat doet hij eigenlijk nooit en de grijns op zijn gezicht vertelde me ook dat het niet klopte. Toen bedacht ik me dat hij zijn portemonnee gewoon thuis had liggen, dus ik ben er mooi niet ingetrapt, hij had ze dus gekregen op zijn werk. Maar dat had hij anders ook wel verteld hoor! Neemt niet weg dat er nu een hele mooie bos bloemen op tafel staat!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  VeryCherry zo 12 dec 2010 - 23:15

Ah wat lief van je vriend Minoessepoes! Dat doe ik inderdaad ook voor mijn vriend, als ik weet dat hij het druk heeft gehad op zijn werk als verrassing een speciaal biertje meenemen. Of ik leg wel is een kaartje op zijn kussen, gewoon zomaar, omdat ik zo blij met hem ben.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  minoessepoes zo 12 dec 2010 - 23:33

Dat doe ik altijd als ik moet werken en als hij vrij is of als ik een dagje weg ben, dan leg ik ook briefjes neer. Wordt ook wel goed ontvangen.
Ook maak ik vaak dan wat lekker wat ik dan in de diepvries of koelkast leg, hij kan prima voor zichzelf zorgen maar dat vind ik dan gewoon leuk om te doen en als hij het dan niet opeet is het ook prima!

Een dagje naar Duitsland, ga je dan naar een Kerstmarkt ofzo? Of iets heel anders doen?
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 0:10

Wat lief! Ik doe het eigenlijk te weinig..

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry ma 13 dec 2010 - 2:31

Nee, dan gaan we niet specifiek naar een kerstmarkt, daar houdt mijn vriend niet van. Gewoon winkelen, boodschappen doen enzo. We zijn beiden helemaal lijp van Duitsland smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  minoessepoes ma 13 dec 2010 - 22:25

Mijn ouders wonen vlak bij de grens en die gaan denk ik elke maand wel even naar Duitsland om boodschappen te doen, daar hebben ze net weer andere dingen. Zo kan je daar heel makkelijk dingen kopen om taarten te maken zoals kleurstof en marsepein, mijn vader is helemaal gek van Rote Grütze bij het ijs bijvoorbeeld en aufschnitt op brood is ook zo lekker! Of de mascara die ik altijd gebruik, die kost hier zeker een tientje en die nemen ze daar vaak voor me mee voor 2,50!

Leuk dus een dagje naar Duitsland!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Bericht  poppetje ma 13 dec 2010 - 23:19

minoessepoes schreef:Mijn ouders wonen vlak bij de grens en die gaan denk ik elke maand wel even naar Duitsland om boodschappen te doen, daar hebben ze net weer andere dingen. Zo kan je daar heel makkelijk dingen kopen om taarten te maken zoals kleurstof en marsepein, mijn vader is helemaal gek van Rote Grütze bij het ijs bijvoorbeeld en aufschnitt op brood is ook zo lekker! Of de mascara die ik altijd gebruik, die kost hier zeker een tientje en die nemen ze daar vaak voor me mee voor 2,50!

Leuk dus een dagje naar Duitsland!

Sorry geheel offtopic..
Maar waar in duitsland ga je dan boodschappen doen / winkelen? dat wil ik ook wel een keer...
poppetje
poppetje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 102
Punten : 114

Bericht  poppetje ma 13 dec 2010 - 23:22

Ik verras m'n vriend ook wel door lekker te koken, of een cd / dvd die hij graag wil te kopen
en andersom krijg ik wel eens een bloemmetje of we gaan uit eten..
poppetje
poppetje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  minoessepoes ma 13 dec 2010 - 23:27

Echt dicht bij van waar ik vandaan kom is Kleve, maar dat is niet echt leuk maar wel prima om boodschappen te gaan doen, even langs de Aldi en de goedkope drogist en zo'n lekker Duits warenhuis. Maar om echt te shoppen gaan we naar Düsseldorf. Maar dat komt meer omdat dat allemaal in de buurt is, ik wil niet zeggen dat dat nou echt een heel erg speciale en leuke stad is.
Dus echt tips voor hele leuke steden kan ik je zo niet geven. Misschien weet Cherry dat wel!!!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Bericht  poppetje di 14 dec 2010 - 3:18

minoessepoes schreef:Echt dicht bij van waar ik vandaan kom is Kleve, maar dat is niet echt leuk maar wel prima om boodschappen te gaan doen, even langs de Aldi en de goedkope drogist en zo'n lekker Duits warenhuis. Maar om echt te shoppen gaan we naar Düsseldorf. Maar dat komt meer omdat dat allemaal in de buurt is, ik wil niet zeggen dat dat nou echt een heel erg speciale en leuke stad is.
Dus echt tips voor hele leuke steden kan ik je zo niet geven. Misschien weet Cherry dat wel!!!

In iedergeval bedankt!!
Ik ben wel ooit een keer is Essen geweest om te (kerst) shoppen maar dat is zo ver rijden... en eigenlijk de zelde winkels als hier haha
poppetje
poppetje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  love di 14 dec 2010 - 4:20

even vraagje over het taarten bakken, kun je in duitsland ook fondant kopen voor taarten maken?
en bij welke winkels dan?
(woon namelijk vlakbij de duitse grens vandaar!)
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  SleepingBeauty wo 15 dec 2010 - 12:53

Ik probeer het af en toe wel te doen.
Al vind ik het wel moeiljk waarmee ik hem moet verassen.

Hij verast mij wel vaak met bloemen of een lief cadeautje. hug
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 0:21

Ik koop regelmatig een tijdschrift die hij leuk vindt, of wat lekkers voor bij de koffie, of een cadeautje... gewoon omdat ik hem lief vind! Andersom is hij meer van te woorden en dingen in huis, ineens pot thee voor me zetten, me komen knuffelen, of koken oid.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 1:03

Ja door lekker voor hem te koken (hij mag dan niet in de keuken komen om stiekem al te kijken) of door hem lekker een dag mee te nemen naar de sauna. Even lekker een dag samen genieten en ontspannen.

Gast
Gast

Bericht  Nouska wo 22 dec 2010 - 20:42

Ik verras hem regelmatig. Heb hem eens op een zaterdagochtend verteld zijn tas in te pakken en in de auto te stappen en vervolgens had ik een heel romantisch weekendje weg voorbereid, alles uitgestippeld enzo. Of ik heb 'ineens' een restaurantje gereserveerd als we in een vreemde stad zijn gaan shoppen (wat ik van te voren dan al helemaal heb uitgezocht). Ik neem af en toe iets mee van de winkel, gewoon om te verrassen, een tijdschrift, biertje, haargel etc. Ik zie het als iets bijna op is en zorg dan dat het er weer is.
Helaas is mijn man dus niet echt zo (helemaal niet). Daarom ben ik het toch ook iets minder gaan doen....
Maar aan de andere kant is hij wel verzorgend in de zin van dat hij altijd thee voor me gaat zetten en drinken haalt, hij krabt mijn autoruiten en geeft me af en toe een massage, als ik hem iets vraag doet hij dat smile . Hij is slecht in verrassingen bedenken zegt hij. De enige keer dat ik een bloemetje heb gekregen was na onze eerste ruzie denk ik hahaha.
Vind het soms wel jammer. Mijn broer is weer meer zoals mij bijvoorbeeld en als ik dan hoor wat hij soms voor verrassingen voor zijn nieuwe vriendin heeft.. Denk ik van: Goh zou toch ook leuk zijn! Voor mij lijkt het denk ik dat als je iemand verrast, je ook veel om diegene geeft. Maarja er zijn verschillende manieren om je liefde te uiten!
Gelukkig weet ik dat mijn man wel veel van me houdt, maar hij is gewoon 'niet zo' en dat kan ik maar beter accepteren, dan me er vervelend over voelen.
Nouska
Nouska
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 20
Punten : 27
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: