Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

man verrassen iemand tips?

+5
CCC
Floor
Ibbeltje
Beachgirl
duckie
9 plaatsers

Ga naar beneden

man verrassen iemand tips? Empty man verrassen iemand tips?

Bericht  duckie wo 11 apr 2012 - 8:59

mn man heeft het de laatste tijd erg druk met vanalles en eigelijk wil ik hem eens verrassen maar heb nog niet echt een idee hoe ik dat wil aanpakken... Hoe ga ik evt vrij regelen? En wat is leuk om even te ontspannen en een dagje eruit te zijn.... heeft iemand tips hoe ik dit kan aanpakken en wat leuk is om te doen? Ik moet een beetje rekening houden met de kleine dat we evt oppas moeten regelen enzo... en hoe kun je zoeits geheim houden en plannen zeg maar
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

man verrassen iemand tips? Empty Re: man verrassen iemand tips?

Bericht  Beachgirl wo 11 apr 2012 - 9:02

Wil je echt een dagje weg??

Anders lekker een bioscoopje en uit eten ofzo? Hoef je alleen oppas voor de avond te regelen.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

man verrassen iemand tips? Empty Re: man verrassen iemand tips?

Bericht  Ibbeltje wo 11 apr 2012 - 9:05

ZIjn werk bellen. Je moet wel weten dat hij niet op kan nemen :P

En idd een oppas regelen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

man verrassen iemand tips? Empty Re: man verrassen iemand tips?

Bericht  Floor wo 11 apr 2012 - 9:05

Leuk dat je wat wilt regelen, ik ben ook al van alles aan het verzinnen als verassing voor mijn man maar ik kom er maar niet uit wat leuk is om te doen.
Kan hem wel meenemen naar Titanic in 3D maar ik geloof niet dat hij daar gelukkig van zou worden. Laughing
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

man verrassen iemand tips? Empty Re: man verrassen iemand tips?

Bericht  CCC wo 11 apr 2012 - 10:13

Ik zou gewoon even zijn werk bellen of mailen... Deed ik voorheen ook altijd, maar nu word het lastiger omdat hij zijn eigen tijden inplant als restaurantmanager... Als hij het druk heeft is het misschien wel lekker te ontspannen in zo'n therme la mer gebeuren... Mijn vriend vind dat altijd heerlijk, beetje de sauna in ed. Komt ie helemaal tot rust van, lekker eten daar... enz. enz.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

man verrassen iemand tips? Empty Re: man verrassen iemand tips?

Bericht  Joss1 do 12 apr 2012 - 7:03

Sauna idd, heerlijk!! Daar kan ik mijn vriend echt mee verrassen (en ga ik ook doen, haha!)
Joss1
Joss1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 165
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

man verrassen iemand tips? Empty Re: man verrassen iemand tips?

Bericht  Caroow do 12 apr 2012 - 7:08

Ik weet niet wat je budget is, maar misschien is een weekendje weg samen met je man en dochter weg leuk? Ik weet niet of je dochter wel eens ergens logeert? Dan zou je lekker kunnen koken, kaarsjes erbij, filmpje huren, lingerie aan.. je snapt hem wel smile
Of uit eten, een ontbijtje laten bezorgen, samen gaan karten, naar de film..
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

man verrassen iemand tips? Empty Re: man verrassen iemand tips?

Bericht  Sylvana do 12 apr 2012 - 7:10

Nouja je hoeft natuurlijk niet per se vrij te regelen voor hem. Je zou ook kunnen kijken of je de kleine een weekendje bij opa/oma/oppas kunt onderbrengen en gewoon leuke dingen plannen voor dat weekend. Naar de sauna, lekker uiteten, bioscoopje, cafeetje, lekker lang uitslapen op zondag, lekker brunchen daarna, etc etc. Zoiets.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

man verrassen iemand tips? Empty Re: man verrassen iemand tips?

Bericht  duckie do 12 apr 2012 - 7:53

bedankt voor het meedenken allemaal.... helaas is de sauna niet aan hem besteed (aan mij wel man verrassen iemand tips? 166342 maar ja daar gaat het nu niet om hahaha) ik ga denk ik eerst eens oppas regelen voor een avondje zodat we lekker uit eten kunnen gaan en daarna misschien een filmpje doen ofzo...

dochter gaat elke week 1 nachtje uit logeren dus dat is ze wel gewend dus voor een weekendje zou het wat dat betreft wel kunnen alleen vind ik dat zelf een beetje moeilijk eigenlijk Embarassed
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

man verrassen iemand tips? Empty Re: man verrassen iemand tips?

Bericht  Arwyn do 12 apr 2012 - 7:57

Een oppas regelen voor een avond en een lekker dinertje voor hem koken wat op tafel staat als hij thuis komt? Kaarsjes aan, lekker wijntje erbij, zijn favoriete gerechten en na de tijd samen lekker een filmpje kijken oid? Gewoon een avond helemaal voor jullie samen waar je even niet aan andere dingen hoeft te denken.

Oh, ik lees dat de kleine meid elke week een nachtje weg is. Dan zou ik het die avond doen. Heb je de hele avond lekker samen, volgende dag uitslapen en een lekker ontbijtje op bed!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

man verrassen iemand tips? Empty Re: man verrassen iemand tips?

Bericht  duckie do 12 apr 2012 - 9:02

we brengen haar op zondag avond meestal weg naar mn ouders en maandagavond word ze weer opgehaald... dan zou ik alleen kunnen doen dat ik haar zondag vroeg al naar mn ouders zou brengen ofzo en dan zondag avond wat met zn 2en plan want smaandags moeten we weer werken... ze is daar namelijk omdat hun oppassen....
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

man verrassen iemand tips? Empty Re: man verrassen iemand tips?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum