Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dilemma- geboortekaartje sturen of niet

+6
Urban Naked
Shisha
Pien
rapa nui
Razz
Funk
10 plaatsers

Ga naar beneden

Dilemma- geboortekaartje sturen of niet Empty Dilemma- geboortekaartje sturen of niet

Bericht  Funk vr 28 jun 2013 - 6:22

Ik zal proberen het heel kort te omschrijven;
sinds een tijd heb ik niet of nauwelijks contact meer met mijn voormalig beste vriendin. Dit is vooral zo gelopen nadat zij niet snapte dat ik een afspraak afzegde met haar omdat mijn zoontje ernstig ziek in het ziekenhuis lag.
Daarna is het contact drastisch verwaterd, ik ben in maart nog wel even op haar verjaardag geweest en het was opzich wel leuk maar volgens mij was het ook wel duidelijk dat het klaar is tussen ons. Ik vind het erg moeilijk om los te laten, denk er veel aan, maar we hebben te weinig raakvlakken.
Ze is ook niet op mijn vrijgezellenfeest geweest (ook niet gevraagd overigens) omdat ze niets heeft laten horen toen wij onze kaart voor de bruiloft stuurden.
Bij die vriendengroep zitten nog 2 vrienden waarmee ik al jaren bevriend ben, alleen moest het altijd van onze kant komen, wij moesten altijd daarheen etc.
Ook dat contact is drastisch verwaterd.

Maar nu dus mijn dilemma; ik weet niet of ik hen een geboortekaartje moet sturen. Van die voormalig beste vriendin heb ik na een paar dagen na de bruiloft nog wel een kaart ontvangen maar geen sms op de dag zelf ofzo.
Als ik het niet stuur voelt het zo definitief maar aan de andere kant weet ik ook niet wat ik er nog mee wil..
Wie helpt mij? smile
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma- geboortekaartje sturen of niet Empty Re: Dilemma- geboortekaartje sturen of niet

Bericht  Razz vr 28 jun 2013 - 6:38

Ik zou het wel gewoon doen.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma- geboortekaartje sturen of niet Empty Re: Dilemma- geboortekaartje sturen of niet

Bericht  Gast vr 28 jun 2013 - 6:38

Ik snap je dilemma. Ik zou het denk ik wel doen. Ze heeft jou ook nog een kaartje gestuurd n.a.v. jullie huwelijk en weet denk ik ook wel dat je zwanger bent? Als je na het versturen van het geboortekaartje niks meer van haar hoort, zou ik het zo laten. Het initiatief ligt sowieso bij haar om een kaartje terug te sturen of langs te komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma- geboortekaartje sturen of niet Empty Re: Dilemma- geboortekaartje sturen of niet

Bericht  Funk vr 28 jun 2013 - 6:39

Ik heb ze er nu gewoon tussen staan hoor. Maar hoef ze niet perse op bezoek ofzo daarna.
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma- geboortekaartje sturen of niet Empty Re: Dilemma- geboortekaartje sturen of niet

Bericht  Funk vr 28 jun 2013 - 6:41

Robin_ schreef:Ik snap je dilemma. Ik zou het denk ik wel doen. Ze heeft jou ook nog een kaartje gestuurd n.a.v. jullie huwelijk en weet denk ik ook wel dat je zwanger bent? Als je na het versturen van het geboortekaartje niks meer van haar hoort, zou ik het zo laten. Het initiatief ligt sowieso bij haar om een kaartje terug te sturen of langs te komen.

Ja kaartje kwam nadat ik mn fb-status had aangepast Wink maar goed, wel een kaartje gehad idd.
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma- geboortekaartje sturen of niet Empty Re: Dilemma- geboortekaartje sturen of niet

Bericht  rapa nui vr 28 jun 2013 - 6:57

Ik realiseer me weer eens dat ik echt hopeloos uit de tijd ben. Verwachten mensen echt een sms-je op een trouwdag als iemand ook al een kaart heeft gestuurd? Ik ben al blij dat ik aan een kaart denk.

Algemeen: ik zou wel een geboortekaartje sturen. Je bent er nu toch mee bezig/is nog een dilemma voor je. Als je nu niets stuurt is het allemaal zo definitief. Het is op zich een kleine moeite dus zou ik het gewoon doen. En dan ligt daarna het initiatief weer bij haar.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma- geboortekaartje sturen of niet Empty Re: Dilemma- geboortekaartje sturen of niet

Bericht  Funk vr 28 jun 2013 - 6:59

rapa nui schreef:Ik realiseer me weer eens dat ik echt hopeloos uit de tijd ben. Verwachten mensen echt een sms-je op een trouwdag als iemand ook al een kaart heeft gestuurd? Ik ben al blij dat ik aan een kaart denk.

Algemeen: ik zou wel een geboortekaartje sturen. Je bent er nu toch mee bezig/is nog een dilemma voor je. Als je nu niets stuurt is het allemaal zo definitief. Het is op zich een  kleine moeite dus zou ik het gewoon doen. En dan ligt daarna het initiatief weer bij haar.
Ik bedoel meer dat ik niks heb gehoord op het feit dat we gaan trouwen. Dat had ik inderdaad wel leuk gevonden.
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma- geboortekaartje sturen of niet Empty Re: Dilemma- geboortekaartje sturen of niet

Bericht  Pien vr 28 jun 2013 - 20:23

Ik zou het wel sturen en als daar geen reactie op komt zou het voor mij gewoon helemaal klaar zijn....

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma- geboortekaartje sturen of niet Empty Re: Dilemma- geboortekaartje sturen of niet

Bericht  Shisha vr 28 jun 2013 - 20:39

Eens met de rest. Ik zou het kaartje ook gewoon versturen en als je daar niks meer op hoort: jammer dan, jij hebt je best gedaan.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma- geboortekaartje sturen of niet Empty Re: Dilemma- geboortekaartje sturen of niet

Bericht  Urban Naked vr 28 jun 2013 - 22:03

Nouja als jullie vriendschap al wat verstoord was vind ik het niet zo heel vreemd dat ze niet echt gereageerd op je trouwen. Dat ze na de bruiloft nog een kaart heeft gestuurd vind ik wel lief. Heeft ze vast over na zitten denken, net zoals jij nu zit na te denken over het geboortekaartje.

Ik zou haar dus ook een geboortekaartje sturen.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma- geboortekaartje sturen of niet Empty Re: Dilemma- geboortekaartje sturen of niet

Bericht  Gast vr 28 jun 2013 - 22:08

Voor mij zou het eigenlijk helemaal geen dilemma zijn, ik zou dat kaartje gewoon sturen, gewoon vanwege het gebaar, en er niets voor terug verwachten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma- geboortekaartje sturen of niet Empty Re: Dilemma- geboortekaartje sturen of niet

Bericht  Funk vr 28 jun 2013 - 22:17

Ik stuur het ook gewoon. Ze stond er al bij. Maar mijn vriend vond het niet nodig. Vandaar. smile
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma- geboortekaartje sturen of niet Empty Re: Dilemma- geboortekaartje sturen of niet

Bericht  girli vr 28 jun 2013 - 22:50

Ik zou alleen een geboortekaartje sturen als ik nog contact wilde, het nog zou willen proberen. Als de vriendschap voor mij voorbij zou zijn, zou ik geen kaartje sturen.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma- geboortekaartje sturen of niet Empty Re: Dilemma- geboortekaartje sturen of niet

Bericht  Sun88 vr 28 jun 2013 - 23:32

girli schreef:Ik zou alleen een geboortekaartje sturen als ik nog contact wilde, het nog zou willen proberen. Als de vriendschap voor mij voorbij zou zijn, zou ik geen kaartje sturen.

Zo denk ik er ook over. Als te verder helemaal geen contact wilt dan zou ik ook niets sturen.
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma- geboortekaartje sturen of niet Empty Re: Dilemma- geboortekaartje sturen of niet

Bericht  Funk za 29 jun 2013 - 0:03

Ik wil er idd eigenlijk niks meer mee. Maar het voelt zo aso om niks te sturen ofzo. .
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma- geboortekaartje sturen of niet Empty Re: Dilemma- geboortekaartje sturen of niet

Bericht  Fearie za 29 jun 2013 - 0:11

Pien schreef:Ik zou het wel sturen en als daar geen reactie op komt zou het voor mij gewoon helemaal klaar zijn....

 Dat zou ik ook doen. Geen reactie is afsluiting van de vriendschap.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma- geboortekaartje sturen of niet Empty Re: Dilemma- geboortekaartje sturen of niet

Bericht  girli za 29 jun 2013 - 0:11

pippi schreef:Ik wil er idd eigenlijk niks meer mee. Maar het voelt zo aso om niks te sturen ofzo. .
Als je dan toch over aso wil spreken, heb ik even gekopieerd uit je openingspost: "zij niet snapte dat ik een afspraak afzegde met haar omdat mijn zoontje ernstig ziek in het ziekenhuis lag."
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma- geboortekaartje sturen of niet Empty Re: Dilemma- geboortekaartje sturen of niet

Bericht  Funk za 29 jun 2013 - 0:13

girli schreef:
pippi schreef:Ik wil er idd eigenlijk niks meer mee. Maar het voelt zo aso om niks te sturen ofzo. .
Als je dan toch over aso wil spreken, heb ik even gekopieerd uit je openingspost: "zij niet snapte dat ik een afspraak afzegde met haar omdat mijn zoontje ernstig ziek in het ziekenhuis lag."
Dat is wel zo..
Ik denk dat als ik een kaartje stuur ik wel een kaart terug krijg. Verder niets.. kan ik het niet als een soort van kennisgeving sturen?
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma- geboortekaartje sturen of niet Empty Re: Dilemma- geboortekaartje sturen of niet

Bericht  Purpleflower za 29 jun 2013 - 0:35

Ik zou geen kaartje sturen.
Ze reageerde toch ook niet op de kaart dat jullie gingen trouwen?
Een echte vriendin had jou een berichtje gestuurd of gebeld.

En als ze niet snapt dat je een afspraak afgezegd omdat jou kindje in het ZH ligt.
Sorry, dan ben je geen vriendin.
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma- geboortekaartje sturen of niet Empty Re: Dilemma- geboortekaartje sturen of niet

Bericht  Gast za 29 jun 2013 - 0:36

Purpleflower, ze heeft wél een kaart gestuurd voor de bruiloft, een paar dagen later. 

Ik kan me ook voorstellen dat het van haar kant moeilijk is, hetzelfde als hoe TO zich voelt. Ik zou dus wel een kaartje sturen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma- geboortekaartje sturen of niet Empty Re: Dilemma- geboortekaartje sturen of niet

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum