Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Naar wie sturen jullie een geboortekaartje?

+13
Happydobby
Sophiee
M@niek
Burn
Jezzie
Ella
Snoes
Bloem86
Flower_L
Printje
Manderijn
kwak
Caroow
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Naar wie sturen jullie een geboortekaartje? Empty Naar wie sturen jullie een geboortekaartje?

Bericht  Caroow ma 10 dec 2012 - 5:02

Ik ben bezig met de adressenlijst voor de geboortekaartjes, lekker op tijd smile

Naar wie hebben jullie allemaal kaartjes gestuurd?
Ik heb nu:
-Ouders
-Oma
-Zus
-Neven en nichten
-Ooms en tantes
-Directe collega's van mijn vriend
-Leukste collega's van mijzelf
-Tandarts
-Verloskundige

Moeten er naar andere bedrijven/zorgverleners ook een kaartje? En hoe ver in de familie?

En hoeveel kaartjes hebben jullie totaal verstuurd?
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar wie sturen jullie een geboortekaartje? Empty Re: Naar wie sturen jullie een geboortekaartje?

Bericht  kwak ma 10 dec 2012 - 5:05

ouders, broers en zussen, opa's en oma's, ooms en tantes, goede vrienden, dominee, ouderling, buren, diaken en een paar getrouwde neven en nichten waar we goed contact mee hebben.
Ik ga er niet aan beginnen om alle getrouwde neven en nichten een kaartje te sturen, dan moeten we z'n 200 kaarten versturen, 'tis wel goed Wink! Ze krijgen allemaal wel een mail met foto namens trotse oma... haha
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar wie sturen jullie een geboortekaartje? Empty Re: Naar wie sturen jullie een geboortekaartje?

Bericht  Manderijn ma 10 dec 2012 - 5:17

Tandarts had ik niet gedaan, ook niet eens bij nagedacht eigenlijk.
De huisarts hebben we wel gedaan, maar zij deed ook de controle's.
Voor de rest aardig hetzelfde rijtje, behalve neven en nichten, beide een erg grote familie, dus dat had het wel extra duur gemaakt.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar wie sturen jullie een geboortekaartje? Empty Re: Naar wie sturen jullie een geboortekaartje?

Bericht  Caroow ma 10 dec 2012 - 5:18

Wij hebben een goeie band met de tandarts dus die krijgt er sowieso een. En we krijgen een cadeautje als we er 1 sturen
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar wie sturen jullie een geboortekaartje? Empty Re: Naar wie sturen jullie een geboortekaartje?

Bericht  Gast ma 10 dec 2012 - 5:22

Ouders, broers, ooms en tantes, opa en oma, neven en nichten waar we veel contact mee hebben, goede vrienden, buren direct naast ons, dominee, huisarts, collega's van m'n vriend.

Ik merk wel, hoe meer kinderen, hoe minder kaarten de deur uit gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar wie sturen jullie een geboortekaartje? Empty Re: Naar wie sturen jullie een geboortekaartje?

Bericht  Gast ma 10 dec 2012 - 5:22

Naar vrienden, huisarts, wij hebben ongeveer 75 kaartjes verstuurd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar wie sturen jullie een geboortekaartje? Empty Re: Naar wie sturen jullie een geboortekaartje?

Bericht  Printje ma 10 dec 2012 - 5:27

Familie, vrienden, werk, buren. Wij hebben niet naar de tandarts enzo gedaan vond dat echt niet nodig. Ik kom daar liever niet als wel..volgens mij zou die beste man niet weten wie ik ben hahaha.

De vk kreeg wel een kaartje maar de tandarts ofzo niet hoor.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar wie sturen jullie een geboortekaartje? Empty Re: Naar wie sturen jullie een geboortekaartje?

Bericht  kwak ma 10 dec 2012 - 5:31

o, ja.. De VK en de kraamhulp krijgen ook een kaartje en onze huisarts sturen we er ook 1.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar wie sturen jullie een geboortekaartje? Empty Re: Naar wie sturen jullie een geboortekaartje?

Bericht  Manderijn ma 10 dec 2012 - 5:41

Caroow schreef:Wij hebben een goeie band met de tandarts dus die krijgt er sowieso een. En we krijgen een cadeautje als we er 1 sturen

Haha, ik snap het! Groot gelijk smile

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar wie sturen jullie een geboortekaartje? Empty Re: Naar wie sturen jullie een geboortekaartje?

Bericht  Manderijn ma 10 dec 2012 - 5:42

Wij waren beide keren rond de 60 kaartjes kwijt.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar wie sturen jullie een geboortekaartje? Empty Re: Naar wie sturen jullie een geboortekaartje?

Bericht  Flower_L ma 10 dec 2012 - 5:45

Ouders
Broers
overgrootouders
ooms en tantes
buren
vrienden
vk
Beide werkgevers
paar directe collega's

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar wie sturen jullie een geboortekaartje? Empty Re: Naar wie sturen jullie een geboortekaartje?

Bericht  Bloem86 ma 10 dec 2012 - 5:54

Ouders, opa & oma, broers en zusje, alle vrienden (zowel goede vrienden als vrienden die in de vriendengroep zitten maar wat t contact iets minder close mee is), buurt, ooms en tantes, neven en nichten waar t contact goed mee is, werk en directe collega's.

Wij hebben er ook 1 naar de VK gestuurd en 1 aan de kraamzorg gegeven.
Ook heb ik een oud-tante die een hele stamboom bijhoudt mbv geboortekaartjes. Dus zij kreeg er ook 1.
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar wie sturen jullie een geboortekaartje? Empty Re: Naar wie sturen jullie een geboortekaartje?

Bericht  Snoes ma 10 dec 2012 - 6:01

Ouders, grootouders, zus/broer, vriend(inn)en, collega's, buren, huisdokter

Wij hebben er zo'n 80 verstuurd geloof ik.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar wie sturen jullie een geboortekaartje? Empty Re: Naar wie sturen jullie een geboortekaartje?

Bericht  Ella ma 10 dec 2012 - 6:04

Familie en vrienden. Verder huisarts, verloskundige en kraamhulp. En de docent vd zwangerschapscursus
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar wie sturen jullie een geboortekaartje? Empty Re: Naar wie sturen jullie een geboortekaartje?

Bericht  Jezzie ma 10 dec 2012 - 6:10

Ouders, schoonzus, broertje, opa's en oma's, ooms en tantes, vrienden, vk, een aantal buren, docent van de zwangerschap cursus, werk en de kraamzuster heeft er een mee gekregen.
de andere vrouwen van de cursus heb ik een mail gestuurd.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar wie sturen jullie een geboortekaartje? Empty Re: Naar wie sturen jullie een geboortekaartje?

Bericht  Burn ma 10 dec 2012 - 6:58

Heb jij mijn adres Caroow? Wink

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar wie sturen jullie een geboortekaartje? Empty Re: Naar wie sturen jullie een geboortekaartje?

Bericht  Caroow ma 10 dec 2012 - 7:08

Volgens mij wel, je staat sowieso al op de lijst om een kaartje te krijgen hoor smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar wie sturen jullie een geboortekaartje? Empty Re: Naar wie sturen jullie een geboortekaartje?

Bericht  M@niek ma 10 dec 2012 - 7:36

Als je nou een paar kaartjes bewaard kun je bij de c1000 en de plus een leuk kado pakket ophalen!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar wie sturen jullie een geboortekaartje? Empty Re: Naar wie sturen jullie een geboortekaartje?

Bericht  Sophiee ma 10 dec 2012 - 7:44

Ouders, broers/zussen, opa's +oma's, ooms + tantes, neven + nichten, buurt, vrienden, werk, buurt ouders, verloskundige, ziekenhuis, huisarts en kraamhulp.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar wie sturen jullie een geboortekaartje? Empty Re: Naar wie sturen jullie een geboortekaartje?

Bericht  Happydobby ma 10 dec 2012 - 7:49

M@niek schreef:Als je nou een paar kaartjes bewaard kun je bij de c1000 en de plus een leuk kado pakket ophalen!

En bij de plus ook!
Wel binnen 1 maand na de geboorte!

Wij hadden ook niet alle familieleden, geen neven en nichten waar geen contact mee is.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar wie sturen jullie een geboortekaartje? Empty Re: Naar wie sturen jullie een geboortekaartje?

Bericht  Manderijn ma 10 dec 2012 - 8:42

Wij hebben dan weer van vriend zijn kant neven die hij als vrienden heeft, en een neef die samenwoont met mijn vriendin. Leverde de eerste keer wel scheve gezichten op trouwens, aangezien we ze niet verstuurd hebben aan neven en nichten. Maar goed, gelukkig ben je er vrij in aan wie je kaarten stuurt.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar wie sturen jullie een geboortekaartje? Empty Re: Naar wie sturen jullie een geboortekaartje?

Bericht  CCC ma 10 dec 2012 - 9:20

Familie, vrienden, kraamhulp, VK, ons werk. We hebben in totaal 80 kaartjes verstuurd. Ik heb trouwens geen kaarten ingeleverd voor die cadeaupakket bij verschillende winkels. Wil niet dat iedereen ons geboortekaartje en gegevens heeft.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar wie sturen jullie een geboortekaartje? Empty Re: Naar wie sturen jullie een geboortekaartje?

Bericht  Teddyaapje di 11 dec 2012 - 1:26

Familie (incl. Neven en nichten), vrienden, buren, sport teamgenoten, vk, kraamhulp, ziekenhuis, zwangerschapsgymgenoten, mijn klanten (heb eigen bedrijf).
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar wie sturen jullie een geboortekaartje? Empty Re: Naar wie sturen jullie een geboortekaartje?

Bericht  Gast di 11 dec 2012 - 1:54

Alle familie en vrienden, HA, VK, Tandarts, werkgever vriend.
Zo ongeveer smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar wie sturen jullie een geboortekaartje? Empty Re: Naar wie sturen jullie een geboortekaartje?

Bericht  Gast di 11 dec 2012 - 2:04

ouders, schoonouders, ooms en tantes, een aantal neven en nichten waar we goed contact mee hebben, buren, VK, huisarts, meiden hier van het forum, vrienden van mijn ouders, werkgevers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar wie sturen jullie een geboortekaartje? Empty Re: Naar wie sturen jullie een geboortekaartje?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum