Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eerder BMR? (mazelenuitbraak)

+8
loesje
Aimee
Viva
NoName88
Juutjepetuutje
Sanne
Highway
PiP
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Eerder BMR? (mazelenuitbraak) - Pagina 2 Empty Re: Eerder BMR? (mazelenuitbraak)

Bericht  Printje zo 30 jun 2013 - 0:23

Linda schreef:Ik ben ook wel benieuwd hoeveel kinderen die nu de mazelen hebben ook daadwerkelijk niet gevaccineerd zijn. Ik las namelijk dat er ook kinderen bij waren die het nu ook hebben ondanks vaccinatie.

Ik dacht dat het alleen om niet gevaccineerde kinderen ging eigenlijk.

Misschien is dit ook een geval van alles lezen en bekijken zoals het het beste in je straatje past. Ik denk zie je wel had nou maar gewoon gevaccineerd terwijl jullie daar al tegen zijn en meteen denken ja maar gaat het wel om kinderen die geen vaccinatie gehad hebben. Je wilt het voor je eigen gemoedsrust toch horen op de manieren die bij jezelf past denk ik.

Als je snapt wat ik bedoel.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder BMR? (mazelenuitbraak) - Pagina 2 Empty Re: Eerder BMR? (mazelenuitbraak)

Bericht  Gast zo 30 jun 2013 - 0:47

Printje schreef:
Linda schreef:Ik ben ook wel benieuwd hoeveel kinderen die nu de mazelen hebben ook daadwerkelijk niet gevaccineerd zijn. Ik las namelijk dat er ook kinderen bij waren die het nu ook hebben ondanks vaccinatie.

Ik dacht dat het alleen om niet gevaccineerde kinderen ging eigenlijk.

Misschien is dit ook een geval van alles lezen en bekijken zoals het het beste in je straatje past. Ik denk zie je wel had nou maar gewoon gevaccineerd terwijl jullie daar al tegen zijn en meteen denken ja maar gaat het wel om kinderen die geen vaccinatie gehad hebben. Je wilt het voor je eigen gemoedsrust toch horen op de manieren die bij jezelf past denk ik.

Als je snapt wat ik bedoel.

Voor mij heeft het weinig met gemoedsrust te maken, maar ik denk wel dat de media zeer eenzijdig bericht en dat de berichtgeving vooral gericht is op het zaaien van angst. Met mijn kennis ben ik eigenlijk helemaal niet bang voor de mazelen, ondanks de berichtgeving en ziekenhuisopnames in de media.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder BMR? (mazelenuitbraak) - Pagina 2 Empty Re: Eerder BMR? (mazelenuitbraak)

Bericht  Linda zo 30 jun 2013 - 2:10

Printje schreef:
Linda schreef:Ik ben ook wel benieuwd hoeveel kinderen die nu de mazelen hebben ook daadwerkelijk niet gevaccineerd zijn. Ik las namelijk dat er ook kinderen bij waren die het nu ook hebben ondanks vaccinatie.

Ik dacht dat het alleen om niet gevaccineerde kinderen ging eigenlijk.

Misschien is dit ook een geval van alles lezen en bekijken zoals het het beste in je straatje past. Ik denk zie je wel had nou maar gewoon gevaccineerd terwijl jullie daar al tegen zijn en meteen denken ja maar gaat het wel om kinderen die geen vaccinatie gehad hebben. Je wilt het voor je eigen gemoedsrust toch horen op de manieren die bij jezelf past denk ik.

Als je snapt wat ik bedoel.

Nee, ik snap niet wat je bedoelt.

Vooropgesteld, ik ben niet tegen inenten. Ik wil alleen graag de feiten horen. En die krijgen we nu niet te horen en dat stuit me tegen de borst.
Net wat tiramisu zegt, er wordt vooral met angst gezaaid.
En iedere keer dat gezever over dat het alleen gelovigen zijn die niet vaccineren (wat de media doet), dat vind ik ook heel irritant. Mensen plakken graag stempels ergens op zodat ze iemand de schuld kunnen geven.

Ik heb sowieso op een ander forum gelezen dat een kindje de mazelen had die zelf wel gevaccineerd was.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder BMR? (mazelenuitbraak) - Pagina 2 Empty Re: Eerder BMR? (mazelenuitbraak)

Bericht  Gast zo 30 jun 2013 - 5:42

Ook ik ben trouwens niet tegen vaccineren, dochter krijgt ook de dtp. Wel ben ik kritisch op vaccinaties en vind ik niet alle vaccinaties nodig/ben ik voor sommige ziektes zoals de mazelen niet bang.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder BMR? (mazelenuitbraak) - Pagina 2 Empty Re: Eerder BMR? (mazelenuitbraak)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum