Vroeg ingedaald is eerder bevallen?
+15
SarahKey
Ezzer
Flip Fluitketel
Happydobby
Laced
Slakje
-Ieniemienie-
Twellie
Susan
Limburg85
Elliot
Sanne
kwak
bolus26
Kruidkoek
19 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vroeg ingedaald is eerder bevallen?
Ik ben nu 35 weken en 2 dagen zwanger en had gisteravond de liggingsecho.
Het kindje ligt al met zijn/haar hoofdje naar beneden en is zelfs al diep in mijn bekken ingedaald. Verloskundige zei dat de kans zo goed als uitgesloten is dat hij/zij nu nog terug in stuit draait. Mooi natuurlijk, maar nu vroeg ik me vannacht af: Als het kindje nu al zo diep ligt ingedaald, is de kans dan groter dat ik eerder als uitgerekende datum beval?
Met het kindje is alles goed, wordt geschat dat het bij een voldragen zwangerschap bij de geboorte zo'n 3500 gram weegt, middelmaatje dus.
Het kindje ligt al met zijn/haar hoofdje naar beneden en is zelfs al diep in mijn bekken ingedaald. Verloskundige zei dat de kans zo goed als uitgesloten is dat hij/zij nu nog terug in stuit draait. Mooi natuurlijk, maar nu vroeg ik me vannacht af: Als het kindje nu al zo diep ligt ingedaald, is de kans dan groter dat ik eerder als uitgerekende datum beval?
Met het kindje is alles goed, wordt geschat dat het bij een voldragen zwangerschap bij de geboorte zo'n 3500 gram weegt, middelmaatje dus.
Kruidkoek- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11
Re: Vroeg ingedaald is eerder bevallen?
Of t altijd zo is weet ik niet maar bij mij was t zo
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
helaas maakt dat niks uit...
D. was met 32 week al ingedaald en die kwam 9 dagen te laat.
D. was met 32 week al ingedaald en die kwam 9 dagen te laat.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Mijn dochter was ook rond de 35 weken ingedaald, maar ben met precies 40 weken bevallen, dus hier had dat geen verband met elkaar.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ik spreek natuurlijk niet uit ervaring, maar mijn neefje lag met 34 weken al bijna volledig ingedaald in mijn zus haar buik, en hij is uiteindelijk pas met 42 weken gehaald. Dus ik denk niet dat het iets uitmaakt..
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Maak volgens mij niks uit. Bij mij waren ze beide met 32 weken ingedaald en gebrenet 37 weken.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn kinderen waren al eerder ingedaald, ik weet niet meer precies met welke week, maar volgens mij zo rond de 30-32 weken. Ik ben beide keren met ruim 39 weken bevallen. Voor zover ik weet heeft het geen enkele invloed. Sowieso kan een bevalling ook gewoon beginnen als een kind niet is ingedaald.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Nee, oudste dochter was vroeg ingedaald en ik ben overtijd gegaan. Jongste dochter is helemaal niet ingedaald en ruim voor de uitgerekende datum geboren.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Nee maakt niks uit.
Hier beide met 32wkn ingedaald.
De een kwam met 41+1, de ander met 41+6
Hier beide met 32wkn ingedaald.
De een kwam met 41+1, de ander met 41+6
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Bij mij was Louise rond 35w ingedaald, bij 38 weken was de baarmoederhals verweekt en tussen de 39 en 40 weken kreeg ik 5 cm ontsluiting. Dus het maakt volgens mij niks uit.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Nee hoor. M. was met 31 weken ingedaald en ik ben met 39+4 bevallen.
Gast- Gast
L. was ook al rond de 32 weken ingedaald, uiteindelijk ben ik bevallen met 39 weken.
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
M. was met 34 weken ingedaald en op de uitgerekende datum begonnen de weeën. Maar een eerste kindje daalt ook wat eerder in dan de tweede zei mijn VK.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Nee, bij de 1e was ze met 31 wkn ingedaald en geboren met 41+4. Deze baby is rond de 35 wkn ingedaald en ze verwachten dat ik weer overtijd ga.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
S. was nog niet ingedaald maar ben wel met 34 wkn bevallen.
Ezzer- Fluisteraar
- Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10
Tja wat is eerder bevallen. S was met 32 weken ingedaald en werd geboren met 39+1. Dus wel iets eerder dan de 40 weken maar niet veel eerder.
Onze zoon lag al met 32 weken ingedaald en vast, met 34 weken lag hij nog dieper. Ik ben met 41 weken bevallen.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Flip Fluitketel schreef:Nee, bij de 1e was ze met 31 wkn ingedaald en geboren met 41+4. Deze baby is rond de 35 wkn ingedaald en ze verwachten dat ik weer overtijd ga.
Ik vind dat altijd zo raar als ze dat zeggen,hoezo verwachten ze dat je weer overtijd gaat? Net of de vk dat kan zeggen. Bij een twee vriendinnen zeiden ze ook voor de kerst komt het voor het weekend ga je bevallen. Nou bij beide dus ander halve week overtijd.
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
Mijn dochter was met 32 weken imgedaald en pas met 41+1 bevallen. Nu nog afwachten wat deze baby gaat doen.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
peach schreef:Flip Fluitketel schreef:Nee, bij de 1e was ze met 31 wkn ingedaald en geboren met 41+4. Deze baby is rond de 35 wkn ingedaald en ze verwachten dat ik weer overtijd ga.
Ik vind dat altijd zo raar als ze dat zeggen,hoezo verwachten ze dat je weer overtijd gaat? Net of de vk dat kan zeggen. Bij een twee vriendinnen zeiden ze ook voor de kerst komt het voor het weekend ga je bevallen. Nou bij beide dus ander halve week overtijd.
Tja, geen idee vast 1 van de vele fabeltjes..... we zien het vanzelf wel.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Twellie schreef:Nee, oudste dochter was vroeg ingedaald en ik ben overtijd gegaan. Jongste dochter is helemaal niet ingedaald en ruim voor de uitgerekende datum geboren.
Hier net zo!
Gast- Gast
Flip Fluitketel schreef:peach schreef:Flip Fluitketel schreef:Nee, bij de 1e was ze met 31 wkn ingedaald en geboren met 41+4. Deze baby is rond de 35 wkn ingedaald en ze verwachten dat ik weer overtijd ga.
Tja, geen idee vast 1 van de vele fabeltjes..... we zien het vanzelf wel.
Hier was mijn vk ook heel stellig in idd.. Ze zei op maandag: je gaat vast weer overtijd (eerste kwam 10 dagen later dan uitgerekend) ik ben toen die zelfde week op vrijdag bevallen (10 dagen eerder dan uitgerekend)
Gast- Gast
Hier was ze rond de 35 weken ingedaald en ben met 39+4 bevallen.
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Eerder bevallen ook eerder werken?
» Baby nog niet ingedaald bij 39 weken....
» Eerder BMR? (mazelenuitbraak)
» Ingedaald, hoe voelde dat bij jou?
» Nog niet ingedaald
» Baby nog niet ingedaald bij 39 weken....
» Eerder BMR? (mazelenuitbraak)
» Ingedaald, hoe voelde dat bij jou?
» Nog niet ingedaald
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: