Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rare dromen

5 plaatsers

Ga naar beneden

Rare dromen Empty Rare dromen

Bericht  Krullebol ma 25 jul 2011 - 20:23


Ik heb vannacht weer is zo raar gedroomd.... Ik was ergens bij een volleybaltoernooi ( dit doe ik verder niet) en daar kwam ik mijn oude klasgenoot van de basisschool tegen met, ging ik mee zoenen maar we zaten op het toilet.. Toen gingen we door een deur en kwamen in een dierentuin..
Soms zijn mijn dromen wel te herleiden naar een gebeurtenis, maar waar dit vandaan komt...
Jij nog raar gedroomd? vertel vertel smile
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare dromen Empty Re: Rare dromen

Bericht  Caramba ma 25 jul 2011 - 22:06

Ik zou met mijn vriend naar een bruiloft, van wie? geen idee...
Mijn vriend en ik zaten gezellig te praten, maar kwamen te laat en met veel lawaai binnenlopen. Het echtpaar had al ja gezegd.
Een onbekende vrouw zei dat wij te laat waren en dat we wel erg lawaai makten. Ik zei erg luid dat ze haar "bek" moest houden. Zoiets zeg ik niet tegen vreemden, in mijn droom dus wel. Mijn vriend en ik zochten een plekje, maar de stoelen maakten nogal lawaai dus daar kregen we kwaaie gezichten. Toen we eindelijk zaten, ging mijn vriend zijn telefoon, niet op tril stand Grrr... Dat ook nog eens dacht ik. Maar mijn vriend zijn telefoon ging echt. Werd daar erg raar wakker van, maar was maar goed ook, wilde niet weten hoe het anders zou verlopen.

Een tijd terug kwam ik een bekend iemand van mij tegen in de winkel. Even mee gepraat.
Ze was zwanger en was op dat moment 20 weken heen en had net de 20 weken echo achter de rug.
Toen ik thuis kwam was ik zo moe en ben gaan slapen.
Ik droomde over haar... Ze zou met die 20 weken bevallen zijn van een gezonde zoon, en zou zij het niet hebben gehaald. Ik schrok wakker, bezweet en had een heel raar gevoel hierover. Ik dacht dit kan niet!
De volgende dag kwam ik haar gelukkig weer tegen. Was eigenlijk wel blij haar te zien, maar natuurlijk niets verteld.

Nu is ze begin deze maand bevallen, en wel van een gezonde zoon en met haar is ook alles goed. Pffff, wat kan een mens toch raar dromen!

Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare dromen Empty Re: Rare dromen

Bericht  Lejow ma 25 jul 2011 - 22:06

Dat klinkt vaag inderdaad hahaha, ik droom ook altijd de meest vage dingen..

Vannacht droomde ik dat we al op de yes meeting waren in Utrecht, en John Vooijs (mijn musical hottie) was er ook bij. En toen moesten we allemaal dingen oplossen die met de cijfers 1-2-3 te maken hadden en ook in die volgorde. Op gebouwen en klokken enz. Als we dat gevonden hadden moesten we er een foto van maken en die doorsturen.
En toen kwamen we bij een gebouw waar wel een 1 en een 3 stonden, maar geen 2.
Toen kwam John heel dicht bij me staan , kreeg ik een knuffel van hem en toen begonnen we te zoenen, en door de warmte die er van ons af kwam, (jajaja) kwam de 2 ineens te voorschijn. En toen riep ik dat hij moest stoppen want daar moesten we een foto van maken (hoe stom!)
Nou en zo verder nog wat raadsels. Ik baalde echt toen ik wakker werd, want ik wilde de raadsels oplossen haha


Dus.. angel
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare dromen Empty Re: Rare dromen

Bericht  Lejow ma 25 jul 2011 - 22:08

Spetterdespat schreef:Ik zou met mijn vriend naar een bruiloft, van wie? geen idee...
Mijn vriend en ik zaten gezellig te praten, maar kwamen te laat en met veel lawaai binnenlopen. Het echtpaar had al ja gezegd.
Een onbekende vrouw zei dat wij te laat waren en dat we wel erg lawaai makten. Ik zei erg luid dat ze haar "bek" moest houden. Zoiets zeg ik niet tegen vreemden, in mijn droom dus wel. Mijn vriend en ik zochten een plekje, maar de stoelen maakten nogal lawaai dus daar kregen we kwaaie gezichten. Toen we eindelijk zaten, ging mijn vriend zijn telefoon, niet op tril stand Grrr... Dat ook nog eens dacht ik. Maar mijn vriend zijn telefoon ging echt. Werd daar erg raar wakker van, maar was maar goed ook, wilde niet weten hoe het anders zou verlopen.

Een tijd terug kwam ik een bekend iemand van mij tegen in de winkel. Even mee gepraat.
Ze was zwanger en was op dat moment 20 weken heen en had net de 20 weken echo achter de rug.
Toen ik thuis kwam was ik zo moe en ben gaan slapen.
Ik droomde over haar... Ze zou met die 20 weken bevallen zijn van een gezonde zoon, en zou zij het niet hebben gehaald. Ik schrok wakker, bezweet en had een heel raar gevoel hierover. Ik dacht dit kan niet!
De volgende dag kwam ik haar gelukkig weer tegen. Was eigenlijk wel blij haar te zien, maar natuurlijk niets verteld.

Nu is ze begin deze maand bevallen, en wel van een gezonde zoon en met haar is ook alles goed. Pffff, wat kan een mens toch raar dromen!


Ja brrr ik ben dan altijd blij dat ik die persoon tegenkom!
Kan me over zulke dromen ook nog de hele dag verdrietig voelen..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare dromen Empty Re: Rare dromen

Bericht  Sorella ma 25 jul 2011 - 23:59

Lejow schreef:Dat klinkt vaag inderdaad hahaha, ik droom ook altijd de meest vage dingen..

Vannacht droomde ik dat we al op de yes meeting waren in Utrecht, en John Vooijs (mijn musical hottie) was er ook bij. En toen moesten we allemaal dingen oplossen die met de cijfers 1-2-3 te maken hadden en ook in die volgorde. Op gebouwen en klokken enz. Als we dat gevonden hadden moesten we er een foto van maken en die doorsturen.
En toen kwamen we bij een gebouw waar wel een 1 en een 3 stonden, maar geen 2.
Toen kwam John heel dicht bij me staan , kreeg ik een knuffel van hem en toen begonnen we te zoenen, en door de warmte die er van ons af kwam, (jajaja) kwam de 2 ineens te voorschijn. En toen riep ik dat hij moest stoppen want daar moesten we een foto van maken (hoe stom!)
Nou en zo verder nog wat raadsels. Ik baalde echt toen ik wakker werd, want ik wilde de raadsels oplossen haha


Dus.. angel

lol!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare dromen Empty Re: Rare dromen

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 0:08

Ik heb de laatste tijd alleen maar nachtmerries. Ik droom heel vaak dat er een huis in brand staat, vannacht was dit het huis van mijn lieve oma. Droom over de dood en doodskisten, en heb ook nog gedroom dat ik naakt was bij de voetbalvereniging van mijn vriend Sad

Nu weet ik dat dromen over de dood niet betekend dat er daadwerkelijk iemand doodgaat maar damn ik word er verdorie bang van. Heb er zeker nu een dikke anderhalve maand last van. En daarbij komt het ook nog eens dat ik erg onrustig en slecht slaap. Ben ook erg moe.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare dromen Empty Re: Rare dromen

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 0:09

Weet trouwens iemand een goede site waar je dromen kan opzoeken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare dromen Empty Re: Rare dromen

Bericht  Glamourous di 26 jul 2011 - 5:03

Cimic schreef:Weet trouwens iemand een goede site waar je dromen kan opzoeken?

http://www.grotebeer.net/droomsymbool/

Je moet dromen vaak niet letterlijk nemen. Er zit namelijk heel veel symboliek in.. Ik droom zelf ook heel veel (gelukkig geen nachtmerries), als ik mijn droom ga opzoeken op deze site, kom ik er soms achter wat het betekent (heel vaak ook niet), maar het is iig erg leuk en leerzaam..
Glamourous
Glamourous
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 3
Punten : 3
Registratiedatum : 28-11-10
Woonplaats : Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare dromen Empty Re: Rare dromen

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 6:00

Ik droom voortdurend raar.
Maar ik zal hier een van mijn raarste dromen neerzetten. Het was in de periode dat mijn vriend en ik net een huis hadden gekocht, druk bezig waren met klussen en mijn vriend zolang bij mij in mijn appartementje was ingetrokken.
Ik was eerder naar bed gegaan, mijn vriend zat nog in de huiskamer tv te kijken.
Ik werd wakker (tenminste, ik droomde dat ik wakker werd) en toen scheerden er een stuk of wat zeemeeuwen langs mijn hoofd.
Ik moest bukken en me onder de dekens verstoppen anders zouden ze me met hun snavel raken.
Half kruipend, half bukkend ben ik de slaapkamer uit gerend, de huiskamer in.
Ik riep tegen mijn vriend dat er vogels in de slaapkamer waren!
(voor de duidelijkheid, het was de eerste keer dat ik zo levendig droomde).
Mijn vriend vertrouwde het niet en is in de slaapkamer gaan kijken. Ik sloop er heel achterdochtig kijkend achteraan. nerd
Je snapt dat er geen meeuwen meer te bekennen waren. De deur naar de badkamer stond open, dus ik zei tegen mijn vriend dat ze daar naartoe gevlogen waren. Mijn vriend in de badkamer kijken. Ook daar was de kust veilig.
Ik zag dat er een raampje open stond (op een kiertje, laat staan dat daar dikke meeuwen doorheen kunnen), maar ik weet nog dat ik tegen mijn vriend zei dat ze dan waarschijnlijk weer naar buiten waren gevlogen.
Mijn vriend zei dat hij dat ook dacht en dat ik maar weer lekker moest gaan slapen.
Ik ben weer in bed gekropen, maar nog vertrouwde ik het niet echt. Pas toen ik weer lag, begon het te dagen.. scratch Zo van, wat klopt hier niet? En toen dacht ik: Oh my god, ik heb gedroomd..
Mijn vriend vertelde de volgende dag dan ook dat hij niet wist wat hem overkwam toen ik als een gek de woonkamer kwam binnenrennen.. laughcry

Sinds die tijd heb ik regelmatig van dit soort rare dromen waar ik dus ook bij slaapwandel.. En dan daagt het me pas heel laat (meestal als ik weer in bed lig) dat ik heb gedroomd..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare dromen Empty Re: Rare dromen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum