Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rare vraag?

+3
Esperanza
Minx
Vanilla Queen
7 plaatsers

Ga naar beneden

Rare vraag? Empty Rare vraag?

Bericht  Gast za 7 apr 2012 - 2:16

Ik heb volgende week een lading tentamens die ik het hele weekend moet leren.
De buurman heeft gisteren en vandaag al de hele dag zijn tractor aan (zo'n klein oud herrieding) en ik heb daar heel veel last van. Hij staat gewoon aan en af en toe zie ik hem erop zitten maar niet rijden. Vanmorgen heb ik gevraagd hoelang hij hem vandaag aan zou hebben ivm mijn studie. Ik kon de Vinkentering krijgen!! En bedankt. Ik ben maar weer weggelopen. Maar ik heb er nu nog last van maar durf er niet meer heen. Overigens heb ik nooit wat met ze gehad en vang regelmatig hun weglopende hond op.

Ik snap er niks van. Moet ik er nu maar weer heenlopen? Als buur kan je toch wel een beetje rekening met elkaar houden of stelde ik nou zon rare vraag?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare vraag? Empty Re: Rare vraag?

Bericht  Gast za 7 apr 2012 - 2:17

Dat er zulke mensen bestaan zeg. Gatver.

Ik weet niet wat je nu kunt doen eigenlijk..

Bleehg haha ik sta echt versteld van zo'n achterlijke reactie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare vraag? Empty Re: Rare vraag?

Bericht  Vanilla Queen za 7 apr 2012 - 2:24

Naar zijn tractor lopen, sleutel uit het contact trekken en meenemen met de boodschap dat ie zijn sleutels terug krijgt als jij klaar bent met leren. Is in feite de zelfde reactie als hij aan jou heb gegeven. nerd

Maar goed ff serieus, ik denk dat ik wel nog een keer zou zeggen dat ik druk ben met tentamens en dat het heel erg stoort. Ik laat mij niet zomaar afschrikken door iemand die zegt dat ik de tering kan krijgen. Waarom moet dat ding aan staan als ie toch maar staat te ronken maar niet op gereden wordt. Dat vind ik pas raar.
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare vraag? Empty Re: Rare vraag?

Bericht  Minx za 7 apr 2012 - 2:25

Nee geen rare vraag. Ik zou het ook graag willen weten, als je weet dat het de hele dag duurt kun je eventueel nog weg gaan of hij kan er rekening mee houden. MAar nu krijg je gewoon een achterlijke reactie
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare vraag? Empty Re: Rare vraag?

Bericht  Gast za 7 apr 2012 - 2:27

Dat snap ik dus ook niet. Misschien iets met de accu? Maar 2 hele dagen lijkt me wat overdreven.
Ik wacht nog een kwartier en dan ga ik weer heen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare vraag? Empty Re: Rare vraag?

Bericht  Esperanza za 7 apr 2012 - 3:36

Wat een rare reactie zeg van die buurman! Is toch een hele normale vraag?!
Ben je er ondertussen nog weer naar toe geweest?
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare vraag? Empty Re: Rare vraag?

Bericht  Gast za 7 apr 2012 - 4:56

Kun je niet per ongeluk expres een beetje zand in de tank gooien Rare vraag? 166342 Maar erg fijn z'n buren vooral als je iets netjes vraagt en je kan gelijk de vinkentering krijgen Rare vraag? 394967 Zou er al gelijk klaar mee zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare vraag? Empty Re: Rare vraag?

Bericht  Gast za 7 apr 2012 - 6:41

Ik ben geweest. Heel gezeur over dat iedereen er last van heeft maar het is zijn terrein dus hij heeft het voor het zeggen. Hij heeft hem een uur geleden uitgezet maar morgen gaat ie weer vroeg prutsen want hij wordt ook vroeg wakker van de jankbabys van de buren dus daar mag ik nu gaan klagen.
Ik trek morgen overigens wel de sleutel eruit. Ik moet echt een paar uurtjes rust en het is een hobby dus hij draait geen verlies ofzo. Uberhaupt, het is morgen Pasen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare vraag? Empty Re: Rare vraag?

Bericht  Gast za 7 apr 2012 - 6:52

Wat een rare vent :S

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare vraag? Empty Re: Rare vraag?

Bericht  Gast za 7 apr 2012 - 6:58

Zelda schreef:Wat een rare vent :S
Nee, hij is echt heel normaal maar die hobby lijkt een obsessie. Zijn vrouw vindt ook dat hij rekening met de buurt moet houden maar alleen hierin is hij heel star. Misschien komt inderdaad door de kinderen van de buren dat hij zo star is. Hij moet er altijd heel vroeg uit dus uitslapen kan hij niet. Onvoldoende slaap doet rare dingen met mensen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare vraag? Empty Re: Rare vraag?

Bericht  Darius za 7 apr 2012 - 8:53

Nou, ik ben heel benieuwd waar jij woont! :-)

Ik zou morgen gewoon de politie bellen en om advies vragen.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare vraag? Empty Re: Rare vraag?

Bericht  Siem zo 8 apr 2012 - 0:13

Darius schreef:Nou, ik ben heel benieuwd waar jij woont! :-)

Ik zou morgen gewoon de politie bellen en om advies vragen.

Hoezo de politie bellen? Het is heel vervelend daar kan ik ook echt begrip voor opbrengen en het is erg vervelend dat hij zo reageerde en dat hij geen rekening ermee houdt. Maar dit is echt geen zaak voor de politie en die zullen er ook echt niets aan doen..

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare vraag? Empty Re: Rare vraag?

Bericht  Rovine zo 8 apr 2012 - 0:16

Ze hoeven ook niet langs te komen, maar advies kan wel gevraagd worden toch?
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare vraag? Empty Re: Rare vraag?

Bericht  Siem zo 8 apr 2012 - 0:37

Rovine schreef:Ze hoeven ook niet langs te komen, maar advies kan wel gevraagd worden toch?

Waarover? Hij doet wettelijk niets verkeerd, goed-buurmanschap is nu eenmaal niet geregeld in de wet.

Zolang hij niet na 22.00 uur verder gaat heb je juridisch gezien geen poot om op te staan.

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare vraag? Empty Re: Rare vraag?

Bericht  rapa nui zo 8 apr 2012 - 0:50

Als je buurman er de afgelopen 2 dagen gewoon overdag mee bezig is geweest dan snap ik wel dat hij daar niet mee op houdt omdat jij wilt studeren. Die buurman geniet waarschijnlijk ook gewoon van een lekker lange Paasweekend en wil dan met zijn hobby bezig. Heeft hij ook gewoon recht op. Ik zou in dit geval maar ergens anders gaan studeren. Of 's avonds als hij niet met zijn hobby bezig is. Als hij de komende week hier ook nog dagelijks mee bezig zou zijn dan zou ik het anders vinden en zou hij misschien wel een beetje rekening met je kunnen houden maar nu is het gewoon jammer voor jou.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare vraag? Empty Re: Rare vraag?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum