Rugdrager voor peuter van bijna 2
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Rugdrager voor peuter van bijna 2
We zijn een beetje marktplaats aan het afspeuren, op zoek naar een geschikte rugdrager voor L, voor vakantie in mei.
Het zijn allemaal best grote installaties moet ik zeggen.....zijn er alternatieve, compacte en lichtgewicht dragers?
Het zijn allemaal best grote installaties moet ik zeggen.....zijn er alternatieve, compacte en lichtgewicht dragers?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Re: Rugdrager voor peuter van bijna 2
Een voorgevormde drager? Ik heb een beco butterfly en ben er nog steeds erg blij mee.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10
Ik weet niet wat je precies zoekt, maar ik weet wat je bedoelt met die rugdragers. Dat zijn vaak van die dragers met een heel frame enzo. Ik heb zelf iets heel anders. Een ergonomische voorgevormde drager, een Boba carrier. Daarmee kan je zowel op de buik als op de rug dragen. Ik vind hem heel goed bevallen en ik gebruik hem ook met name om mee op de rug te dragen.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
ik weet ook niet precies wat ik zoek eigenlijk.....moet me er nog goed in verdiepen volgens mij
we hebben het enkel nodig op vakantie, wanneer we de buggy niet gebruiken. In National Parks enzo lijkt het mij wel handig.
Ik dacht meteen aan zo'n metalen frame inderdaad, maar dacht dat er ook wel meer compacte versies zijn...maar zie alleen van die zware dingen. Gezien we ook een buggy meenemen, willen we niet zo'n gigantisch ding meenemen.
we hebben het enkel nodig op vakantie, wanneer we de buggy niet gebruiken. In National Parks enzo lijkt het mij wel handig.
Ik dacht meteen aan zo'n metalen frame inderdaad, maar dacht dat er ook wel meer compacte versies zijn...maar zie alleen van die zware dingen. Gezien we ook een buggy meenemen, willen we niet zo'n gigantisch ding meenemen.
Flower_L- Ratel
Ik heb deze (even een plaatje op de rug gezocht):
Neemt niet veel ruimte in.
Neemt niet veel ruimte in.
PapillonRose- Ratel
Wij hebben ook een beco butterfly, ideaal ding, alleen wel een beetje prijzig als je hem alleen voor je vakantie aan wil schaffen.
Ik zou in ieder geval zeker niet zo'n groot, metalen geval aanschaffen. Mijn nicht had er één, die ik een keer heb uit mogen proberen.(was mijn eigen vergeten) Ik had na een kwartier al last van mijn rug en hij sneed mijn schouders zowat doormidden.
Ik zou in ieder geval zeker niet zo'n groot, metalen geval aanschaffen. Mijn nicht had er één, die ik een keer heb uit mogen proberen.(was mijn eigen vergeten) Ik had na een kwartier al last van mijn rug en hij sneed mijn schouders zowat doormidden.
RiLiJu- Prater
- Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11
Maar l is dan gok ik wel ruim 12 kg. Is dat dan nog wel te doen daarmee?
Flower_L- Ratel
De meeste voorgevormde dragers zijn tot een kilo of 20 te gebruiken. Of dat nog fijn draagt durf ik niet te zeggen, maar het kan er wel mee. Ik draag A. op het moment zonder problemen op mijn rug en ze is nu 10.3 kg.
PapillonRose- Ratel
Ik draag N (14,5 kg) nog geregeld in m'n drager. Ik heb een wompat, echt een heerlijke drager maar wel duur voor 1 vakantie. Je hebt idd nog een boba of een ergo carrier en nog wel wat soorten ergonomische dragers. Deze zijn zelden via marktplaats te koop. Je kunt eens kijken op de marktplaats bij dragen-en-voeden.nl. Daar zijn ze 2e hands wel te vinden. Ze zijn idd prijzig maar je kunt ze weer heel goed door verkopen want ze zijn erg waardevast.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Nav babykamer, Kamer voor peuter
» Kinderkamer voor peuter
» tuigje voor peuter
» Eet schema voor een baby van bijna 6 maanden??
» Komt berg nog voor bij kind van bijna 3?
» Kinderkamer voor peuter
» tuigje voor peuter
» Eet schema voor een baby van bijna 6 maanden??
» Komt berg nog voor bij kind van bijna 3?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: