Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Televisie(-'probleem')

+4
Marin
Esperanza
mzcharlotte
Verde
8 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Televisie(-'probleem') - Pagina 2 Empty Re: Televisie(-'probleem')

Bericht  Gast di 25 jun 2013 - 23:32

Marin schreef: Je bent hoe dan ook bij iemand anders thuis,
Misschien daarom, omdat je bij iemand anders thuis bent, en niet in je eigen huis? Dat de drempel daarom groter is om te vragen of de tv uit mag, bij iemand ánders waar je op bezoek bent.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Televisie(-'probleem') - Pagina 2 Empty Re: Televisie(-'probleem')

Bericht  Gast di 25 jun 2013 - 23:35

Guattari schreef:
Jaaaaa, concert vind ik wel leuk. Heb hier een live concert op dvd van Alicia Keys. Daar raak ik niet door afgeleid, mits ze niet te lang erdoorheen kletst. ;)Was lief, in december had ik een date en ipv een concert opzetten, ging hij voor me zingen met gitaar. Zelf geschreven nummer. Dat vond ik ook leuk!!

Oh dat is ook lief zeg! Ik zou me daar ook weer heel ongemakkelijk bij voelen, waar moet ik kijken? Very Happy Maar wel superlief en romantisch.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Televisie(-'probleem') - Pagina 2 Empty Re: Televisie(-'probleem')

Bericht  Marin di 25 jun 2013 - 23:36

Carrie schreef:
Marin schreef: Je bent hoe dan ook bij iemand anders thuis,
Misschien daarom, omdat je bij iemand anders thuis bent, en niet in je eigen huis? Dat de drempel daarom groter is om te vragen of de tv uit mag, bij iemand ánders waar je op bezoek bent.

Ja daarom noemde ik het bezoek, ook al is het een vriendin. Niet zozeer dat het dan formeel is (want waarschijnlijk is het hartstikke informeel als je bij vriendinnen bent), maar je blijft in iemand anders huis en niet je eigen huis. Dat noem ik toch echt op bezoek gaan, ook al is het informeel. Anyway. Nee, ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je dat als 'moeilijke' vraag ziet, of de tv uit mag, bij wie je ook bent.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Televisie(-'probleem') - Pagina 2 Empty Re: Televisie(-'probleem')

Bericht  Gast di 25 jun 2013 - 23:42

Ik heb eigenlijk nooit de tv aan omdat ik er juist door afgeleid raak en dan niks meer hoor haha, heel ongezellig. Ik kijk sowieso eigenlijk nooit tv, alleen als ik alleen thuis ben zet ik hem aan als achtergrond geluid, dat vind ik dan wel gezellig. 

Maar als jij aan mij zou vragen of ik de tv uit wil zetten vind ik dat niet gek hoor, helemaal prima!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Televisie(-'probleem') - Pagina 2 Empty Re: Televisie(-'probleem')

Bericht  mzcharlotte di 25 jun 2013 - 23:56

Sowieso zou ik het wel fijn vinden als familie/vrienden/kennissen aangeven wat ze wel en niet prettig vinden tijdens een bezoek (en zolang het reeel is, wil ik daar best in mee gaan), of het nou echt om bijkletsen gaat of een 'zomaar' bezoek. Dat liever dan 4x mijn vraag of verhaal te moeten herhalen smile.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Televisie(-'probleem') - Pagina 2 Empty Re: Televisie(-'probleem')

Bericht  Gast wo 26 jun 2013 - 0:04

Verde, ja dat is het! De beelden, niet eens het geluid. Haha, dat moest van ver komen bij mij. Ik kon er m'n vinger niet op leggen.Wink

Harri, wil je ff de tv uitzetten? Razz Mijn dank is oneindig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Televisie(-'probleem') - Pagina 2 Empty Re: Televisie(-'probleem')

Bericht  Gast wo 26 jun 2013 - 0:06

Carrie schreef:
Guattari schreef:
Jaaaaa, concert vind ik wel leuk. Heb hier een live concert op dvd van Alicia Keys. Daar raak ik niet door afgeleid, mits ze niet te lang erdoorheen kletst. ;)Was lief, in december had ik een date en ipv een concert opzetten, ging hij voor me zingen met gitaar. Zelf geschreven nummer. Dat vond ik ook leuk!!

Oh dat is ook lief zeg! Ik zou me daar ook weer heel ongemakkelijk bij voelen, waar moet ik kijken? :DMaar wel superlief en romantisch.

Ik keek diep in m'n glas prosecco! Wink Was idd heel lief; het gebaar waardeerde ik echt, want hij was gestopt met in een band spelen vanwege een soort van plankenkoorts.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Televisie(-'probleem') - Pagina 2 Empty Re: Televisie(-'probleem')

Bericht  Gast wo 26 jun 2013 - 0:07

Marin & mzcharlotte: op zich is dat natuurlijk ook prima dat jullie doen waar jullie je het prettigst bij voelen. Ik ga de tip van Verde proberen.smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Televisie(-'probleem') - Pagina 2 Empty Re: Televisie(-'probleem')

Bericht  Verde wo 26 jun 2013 - 0:18

Haha, ja het moest bij mij ook even bezinken wat het dan zou zijn. Hoop voor je dat het werkt!
Verde
Verde
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Televisie(-'probleem') - Pagina 2 Empty Re: Televisie(-'probleem')

Bericht  Gast wo 26 jun 2013 - 0:23

Guattari schreef:
Carrie schreef:
Guattari schreef:
Jaaaaa, concert vind ik wel leuk. Heb hier een live concert op dvd van Alicia Keys. Daar raak ik niet door afgeleid, mits ze niet te lang erdoorheen kletst. ;)Was lief, in december had ik een date en ipv een concert opzetten, ging hij voor me zingen met gitaar. Zelf geschreven nummer. Dat vond ik ook leuk!!

Oh dat is ook lief zeg! Ik zou me daar ook weer heel ongemakkelijk bij voelen, waar moet ik kijken? :DMaar wel superlief en romantisch.

Ik keek diep in m'n glas prosecco! ;)Was idd heel lief; het gebaar waardeerde ik echt, want hij was gestopt met in een band spelen vanwege een soort van plankenkoorts.

HAHAHAHA ja ik zou zowat mijn glas prosecco ingekropen zijn! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Televisie(-'probleem') - Pagina 2 Empty Re: Televisie(-'probleem')

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum