Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Telefoon, internet en televisie

+2
Error
Davinia
6 plaatsers

Ga naar beneden

Telefoon, internet en televisie Empty Telefoon, internet en televisie

Bericht  Davinia ma 12 dec 2011 - 20:10

Door alle stress en dingen die we moeten regelen, kwam ik er gisteravond ineens achter dat we nog helemaal niets geregeld hebben qua tv, internet en bellen.
Maar ik heb werkelijk geen flauw idee hoe ik dat nu moet regelen?
Is het gewoon de bedoeling dat ik Digitenne aan vraag (als ik dat bijvoorbeeld wil hebben), tv neer zet, digitenne er in en ik kan kijken?
En hoe zit dat met de telefoon? Want het is een nieuwbouwhuis, dus ik heb nog helemaal geen telefoonnummer ofzo. En dat is dan volgens mij niet een kwestie van telefoon neerzetten en je kan bellen? Want ik moet wel ergens een telefoonnummer vandaan halen enzo?
Dus wie o wie kan mij helpen? smile
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoon, internet en televisie Empty Re: Telefoon, internet en televisie

Bericht  Error ma 12 dec 2011 - 21:34

Ligt er een beetje aan wat je wilt, of je een alles in 1 pakket wilt of losse aanbieders voor telefoon internet en televisie. Vaak zijn de aansluitingen al wel gemaakt in de meterkast, ook bij nieuwbouwhuizen. Maar dit kan zo nagekeken worden wanneer je je ergens wilt aanmelden.
Ik heb destijds gekozen voor een alles in 1 pakket van UPC, ik heb naar UPC gebeld en verteld dat ik klant wilde worden voor een alles in 1 pakket. Doordat de aansluitingen er al zaten had ik vrijwel direct televisie, ik kreeg een paar dagen later het pakket bezorgd. Hierin zat een kastje voor digitale televisie, een internet router en ook mijn verdere gegevens met mijn telefoonnummer enzo. Telefoon kun je dan gewoon in de muur pluggen(op die telefoonaansluiting) televisiekabel erin, en internet installeren is even iets meer werk maar moet ook wel te doen zijn met de handleiding erbij.
Als je dan nieuwe klant wordt krijgt je een nieuw telefoonnummer.
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11

Bericht  Davinia di 13 dec 2011 - 20:38

Dank je voor je reactie! Heb ik echt iets aan smile
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Bericht  limbogirl82 di 27 dec 2011 - 10:34

Ik ga me bij Ziggo aanmelden, ook voor een alles in 1 pakket.
Schijnt perfect te werken.

limbogirl82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10

Bericht  Atelier Madame wo 4 jan 2012 - 2:25

Ik zit erover te denken om via adsltopdeal een abonnement te nemen voor internet + bellen (en je kunt er ook tv bijnemen maar wij hebben dat niet nodig). Krijg je op dit moment nog een gratis tablet cadeau ook namelijk!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Rumble wo 4 jan 2012 - 2:32

Ik denk dat ik naar Telfort ga met het alles-in-1 pakket, hun prijs vind ik erg leuk! Very Happy
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Tsjip wo 4 jan 2012 - 3:54

Paraplu schreef:Ligt er een beetje aan wat je wilt, of je een alles in 1 pakket wilt of losse aanbieders voor telefoon internet en televisie. Vaak zijn de aansluitingen al wel gemaakt in de meterkast, ook bij nieuwbouwhuizen. Maar dit kan zo nagekeken worden wanneer je je ergens wilt aanmelden.
Ik heb destijds gekozen voor een alles in 1 pakket van UPC, ik heb naar UPC gebeld en verteld dat ik klant wilde worden voor een alles in 1 pakket. Doordat de aansluitingen er al zaten had ik vrijwel direct televisie, ik kreeg een paar dagen later het pakket bezorgd. Hierin zat een kastje voor digitale televisie, een internet router en ook mijn verdere gegevens met mijn telefoonnummer enzo. Telefoon kun je dan gewoon in de muur pluggen(op die telefoonaansluiting) televisiekabel erin, en internet installeren is even iets meer werk maar moet ook wel te doen zijn met de handleiding erbij.
Als je dan nieuwe klant wordt krijgt je een nieuw telefoonnummer.

Zo is het hier ruim 3 jaar geleden ook gegaan. Eerst hadden we ons aangemeld bij HetNet. Daar is vanalles fout gegaan en 6 weken later hadden we nog niets en we moesten door een fout bij hun ons weer opnieuw aanmelden. We woonden toen op nr. 25B maar de B is er in de loop van de weken afgehaald door hun dus moeilijkmoeilijk daar. We wilden niet nog weer 6 weken wachten dus hebben we ons daar afgemeld, UPC gemaild en binnen een week hadden we alles voor elkaar. En tot zover bevalt het nog altijd goed!

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven