Telefoon, internet en televisie
+2
Error
Davinia
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Telefoon, internet en televisie
Door alle stress en dingen die we moeten regelen, kwam ik er gisteravond ineens achter dat we nog helemaal niets geregeld hebben qua tv, internet en bellen.
Maar ik heb werkelijk geen flauw idee hoe ik dat nu moet regelen?
Is het gewoon de bedoeling dat ik Digitenne aan vraag (als ik dat bijvoorbeeld wil hebben), tv neer zet, digitenne er in en ik kan kijken?
En hoe zit dat met de telefoon? Want het is een nieuwbouwhuis, dus ik heb nog helemaal geen telefoonnummer ofzo. En dat is dan volgens mij niet een kwestie van telefoon neerzetten en je kan bellen? Want ik moet wel ergens een telefoonnummer vandaan halen enzo?
Dus wie o wie kan mij helpen?
Maar ik heb werkelijk geen flauw idee hoe ik dat nu moet regelen?
Is het gewoon de bedoeling dat ik Digitenne aan vraag (als ik dat bijvoorbeeld wil hebben), tv neer zet, digitenne er in en ik kan kijken?
En hoe zit dat met de telefoon? Want het is een nieuwbouwhuis, dus ik heb nog helemaal geen telefoonnummer ofzo. En dat is dan volgens mij niet een kwestie van telefoon neerzetten en je kan bellen? Want ik moet wel ergens een telefoonnummer vandaan halen enzo?
Dus wie o wie kan mij helpen?
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Re: Telefoon, internet en televisie
Ligt er een beetje aan wat je wilt, of je een alles in 1 pakket wilt of losse aanbieders voor telefoon internet en televisie. Vaak zijn de aansluitingen al wel gemaakt in de meterkast, ook bij nieuwbouwhuizen. Maar dit kan zo nagekeken worden wanneer je je ergens wilt aanmelden.
Ik heb destijds gekozen voor een alles in 1 pakket van UPC, ik heb naar UPC gebeld en verteld dat ik klant wilde worden voor een alles in 1 pakket. Doordat de aansluitingen er al zaten had ik vrijwel direct televisie, ik kreeg een paar dagen later het pakket bezorgd. Hierin zat een kastje voor digitale televisie, een internet router en ook mijn verdere gegevens met mijn telefoonnummer enzo. Telefoon kun je dan gewoon in de muur pluggen(op die telefoonaansluiting) televisiekabel erin, en internet installeren is even iets meer werk maar moet ook wel te doen zijn met de handleiding erbij.
Als je dan nieuwe klant wordt krijgt je een nieuw telefoonnummer.
Ik heb destijds gekozen voor een alles in 1 pakket van UPC, ik heb naar UPC gebeld en verteld dat ik klant wilde worden voor een alles in 1 pakket. Doordat de aansluitingen er al zaten had ik vrijwel direct televisie, ik kreeg een paar dagen later het pakket bezorgd. Hierin zat een kastje voor digitale televisie, een internet router en ook mijn verdere gegevens met mijn telefoonnummer enzo. Telefoon kun je dan gewoon in de muur pluggen(op die telefoonaansluiting) televisiekabel erin, en internet installeren is even iets meer werk maar moet ook wel te doen zijn met de handleiding erbij.
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Dank je voor je reactie! Heb ik echt iets aan
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Ik ga me bij Ziggo aanmelden, ook voor een alles in 1 pakket.
Schijnt perfect te werken.
Schijnt perfect te werken.
limbogirl82- Fluisteraar
- Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10
Ik zit erover te denken om via adsltopdeal een abonnement te nemen voor internet + bellen (en je kunt er ook tv bijnemen maar wij hebben dat niet nodig). Krijg je op dit moment nog een gratis tablet cadeau ook namelijk!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik denk dat ik naar Telfort ga met het alles-in-1 pakket, hun prijs vind ik erg leuk!
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Paraplu schreef:Ligt er een beetje aan wat je wilt, of je een alles in 1 pakket wilt of losse aanbieders voor telefoon internet en televisie. Vaak zijn de aansluitingen al wel gemaakt in de meterkast, ook bij nieuwbouwhuizen. Maar dit kan zo nagekeken worden wanneer je je ergens wilt aanmelden.
Zo is het hier ruim 3 jaar geleden ook gegaan. Eerst hadden we ons aangemeld bij HetNet. Daar is vanalles fout gegaan en 6 weken later hadden we nog niets en we moesten door een fout bij hun ons weer opnieuw aanmelden. We woonden toen op nr. 25B maar de B is er in de loop van de weken afgehaald door hun dus moeilijkmoeilijk daar. We wilden niet nog weer 6 weken wachten dus hebben we ons daar afgemeld, UPC gemaild en binnen een week hadden we alles voor elkaar. En tot zover bevalt het nog altijd goed!
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Internet op je telefoon
» tv internet en telefoon
» Welk internet/tv/telefoon pakket heb jij?
» Internet uitzetten op telefoon
» Vragenlijstje televisie
» tv internet en telefoon
» Welk internet/tv/telefoon pakket heb jij?
» Internet uitzetten op telefoon
» Vragenlijstje televisie
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: