Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

+80
Sterre
Sunshine
Jasmine
kwak
Arwyn
Luce
Exogenesis
Eep
Steep
NerdChic
Sissi
Destino
Gioia
Tiana
rapa nui
Engelse Drop
Sneeuwvlok
Kamperseboekenwurm
ThinkPink
Sam
Cato
Davinia
Winegum
Fortissimo
Laurientje
Roodkapje
Ilovethe90s
Red Velvet
Melis1985
*Bloempje*
Plien84
Mees
Feline
Blond
Mida4you
luisa
Enelya
_Femme
Kreeftje
Suus
Pommes
VeryCherry
Kannibaal
Zininzon
ShallY
Sarah1985
Parisienne
Rouxxxe
Pannetoet
Petteflet
Tsjip
Snirp
stella.nova
Siamsa
Snoes
sabje
SoGood
Rush
Poubelle
Katrien
Punk'd
Ragazza
Caramba
Pompoen
silly-one
flower
Beachgirl
Happinaz
Caribbeanlover
Middleme
Atelier Madame
Marin
Zonnetje
Roxi3
Rebecca
Summerlovin
Aziraphale
Burn
Barbabella
Mizz_S
84 plaatsers

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! - Pagina 4 Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Happinaz vr 28 jun 2013 - 3:29

Caribbeanlover schreef:
Happinaz schreef:
Laurientje schreef:Dat je dat kan en doet Roodkapje zo maar met twee van de vier ver weg te gaan!  Ik zou er niet aan moeten denken om maar met t halve gezin weg te gaan.

Wij blijven thuis deze zomer, in september gaan we een week naar Apeldoorn
Ik vind het juist wel stoer! Die jongste twee hebben niks aan Egypte, die hebben bij opa en oma veel meer lol en plezier op de Veluwe!

Sinds wanneer kan jij weten wat zij vind?

Pardon?
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! - Pagina 4 Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Laurientje vr 28 jun 2013 - 3:50

Caribbeanlover schreef:
Happinaz schreef:
Laurientje schreef:Dat je dat kan en doet Roodkapje zo maar met twee van de vier ver weg te gaan!  Ik zou er niet aan moeten denken om maar met t halve gezin weg te gaan.

Wij blijven thuis deze zomer, in september gaan we een week naar Apeldoorn
Ik vind het juist wel stoer! Die jongste twee hebben niks aan Egypte, die hebben bij opa en oma veel meer lol en plezier op de Veluwe!

Sinds wanneer kan jij weten wat zij vind?

Huh? Volgens mij lees jij verkeerd Caribbeanlover..
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Bericht  Caribbeanlover za 29 jun 2013 - 13:41

Het gaat over Roodkapjes kids waarvan er 2 van de 4 naar Egypte gaan waarop Happinaz zegt dat de andere 2 er toch niks aan hebben. Hoe kan zij dat nou weten?!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Happinaz za 29 jun 2013 - 19:07

Doordat Roodkapje daar zelf ook iets over zegt, CBL.
En daarnaast ben ik zelf moeder en weet daardoor dat kleine
kindjes over het algemeen ontzettende hitte in een warm land niet
op prijs stellen en meer plezier beleven aan het rondrennen op een
camping op bij wijze van spreken regenlaarzen. De Veluwe in dit specifieke geval.

Ik vind het overigens opvallend dat jij zo heftig reageert op iets waar
Roodkapje zelf niet over valt. Waar komt dat vandaan?

En ik zou het erg prettig vinden als je niet zo'n enorm aanvallende toon tegen
mij aanslaat. Ik ben er niet van gediend en zou het op prijs stellen als je je toontje
een beetje aanpast. Dank je wel.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Bericht  Caribbeanlover za 29 jun 2013 - 23:17

Je overdrijft, viel reuze mee wat ik zei. Bovendien gaan er zat mensen naar een warm land midden in de zomer met kids!
Verder bepaal ik nog altijd zelf wat ik zeg!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Happinaz za 29 jun 2013 - 23:25

Caribbeanlover schreef:Je overdrijft, viel reuze mee wat ik zei. Bovendien gaan er zat mensen naar een warm land midden in de zomer met kids!
Verder bepaal ik nog altijd zelf wat ik zeg!

Prima CBL. Zoals u wenst, koningin communicatie.

Fijne vakantie!
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 29 jun 2013 - 23:50

Ik ga in juli misschien toch nog in m'n eentje op citytrip! Ik twijfel alleen, vind het toch wel erg spannend en toch ook prijzig. Maar ik wil de ervaring van alleen reizen gewoon één keertje gehad hebben. Zit te denken aan Kopenhagen.

Laatst aangepast door Lennox op zo 30 jun 2013 - 0:02; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Happinaz za 29 jun 2013 - 23:56

Lennox schreef:Ik ga in jullie misschien toch nog in m'n eentje op citytrip! Ik twijfel alleen, vind het toch wel erg spannend en toch ook prijzig. Maar ik wil de ervaring van alleen reizen gewoon één keertje gehad hebben. Zit te denken aan Kopenhagen.

Ik zou dat ook zo graag nog eens doen!
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Bericht  Davinia zo 30 jun 2013 - 3:23

Wij weten nog niet of we op vakantie gaan, maar anders blijven we in Nederland. De hond moet mee en ik hoorde te laat dat ie ingeënt moet worden voor het buitenland. Bovendien ben ik allemaal erg ziek dit jaar en zie ik het niet zitten om heel lang in de auto te gaan zitten.
Ik zou nog wel graag lekker eventjes naar Brugge willen paar daagjes! 
Eigenlijk komen wij nooit verder dan de Belgische Ardennen Laughing
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Bericht  Cato zo 30 jun 2013 - 4:26

Corsica , heb er zo veel zin in nog 2 weken wachten .
Cato
Cato
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 329
Punten : 365
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Sam zo 30 jun 2013 - 4:30

Naar Egypte.
Nog 8 weken werken....
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  ThinkPink zo 30 jun 2013 - 7:05

Wij gaan naar Griekenland, Zakynthos. Nog 10 weken werken :shock:

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast zo 30 jun 2013 - 7:43

Happinaz schreef:
Lennox schreef:Ik ga in jullie misschien toch nog in m'n eentje op citytrip! Ik twijfel alleen, vind het toch wel erg spannend en toch ook prijzig. Maar ik wil de ervaring van alleen reizen gewoon één keertje gehad hebben. Zit te denken aan Kopenhagen.

Ik zou dat ook zo graag nog eens doen!

Ik ook!

Gast
Gast

Bericht  Kamperseboekenwurm zo 30 jun 2013 - 8:26

ThinkPink schreef:Wij gaan naar Griekenland, Zakynthos. Nog 10 weken werken :shock:

Een heel mooi eiland, wij hebben er een fantastische huwelijksreis gehad!

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  ThinkPink zo 30 jun 2013 - 8:33

Kamperseboekenwurm schreef:
ThinkPink schreef:Wij gaan naar Griekenland, Zakynthos. Nog 10 weken werken :shock:

Dat klinkt goed! Dan heb ik in ieder geval een goede reden om nog 10 weken naar uit te kijken Laughing

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Sneeuwvlok zo 30 jun 2013 - 8:36

Ik ga naar Kos, Griekenland over 2,5 week! Ik ga samen met 2 vriendinnen en we gaan 8 dagen, zin in!
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604

Bericht  Engelse Drop zo 30 jun 2013 - 8:42

Wij zijn net terug van twee weken Barcelona en omgeving, heerlijk dat het nog kan, ook met die kleine erbij. We zijn eerst naar de stad gevlogen, daar een dag of vijf rondgezworven en heerlijk gegeten, alles gezien en vervolgens hebben we een auto gehuurd en zijn we op de bonnefooi gaan rondreizen met een tentje achterin. Het was heerlijk!
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Bericht  Kamperseboekenwurm zo 30 jun 2013 - 8:55

ThinkPink schreef:

Dat klinkt goed! Dan heb ik in ieder geval een goede reden om nog 10 weken naar uit te kijken Laughing

Zeker weten, geen supertoeristisch eiland. Er is heel veel te zien en het is er niet duur. Echt een aanrader! 

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Bericht  Kamperseboekenwurm zo 30 jun 2013 - 8:57

Melis1985 schreef:Wij gaan naar Macedonie.

Daar zijn wij net een paar weekjes uit terug, wij zaten in Ohrid. Waar gaan jullie naar toe?
Wij vonden het een heel mooi land, mooie cultuur & natuur en niet duur!

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Bericht  Kamperseboekenwurm zo 30 jun 2013 - 8:59

Mijn man en ik zijn eind mei / begin juni 12 dagen naar Ohrid in Macedonië geweest.
Eind juli ga ik met een vriendin een weekend naar Haarlem toe en in september met mijn moeder een weekend naar Leiden.
Op dit moment zijn man en ik nog een lang weekend in augustus naar Rome aan het plannen. 

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 30 jun 2013 - 9:13

Een weekje naar Duitsland voor een sportwedstrijd, voelt toch ook wel als vakantie. En drie weken naar Thailand later in het jaar.

Gast
Gast

Bericht  rapa nui zo 30 jun 2013 - 9:58

Lennox schreef:Ik ga in juli misschien toch nog in m'n eentje op citytrip! Ik twijfel alleen, vind het toch wel erg spannend en toch ook prijzig. Maar ik wil de ervaring van alleen reizen gewoon één keertje gehad hebben. Zit te denken aan Kopenhagen.

Leuk! Zeker doen als je de mogelijkheid hebt. Het is inderdaad jammer dat het altijd duurder uitvalt omdat je met 1-persoonskamer toeslag zit. Ik ga tegenwoordig dan ook wel met mijn broer weg zodat het net wat leuker wordt qua prijs. Maar op zich zou ik de ervaringen van alleen reizen niet willen missen, heeft toch ook weer zijn eigen charme met dingen die je doet en mensen die je ontmoet.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  rapa nui zo 30 jun 2013 - 10:04

Ik ga 3 1/2 week naar Oostenrijk (maar paar dagen) en Duitsland. Eerst naar Feldkirch om een Gauklerfestival (straattheater) te bezoeken, vandaar uit bv dagje naar Liechtenstein. Daarna paar dagen in Füssen omdat ik Neuschwanstein wil zien en we in Reutte een riddertoernooi willen bezoeken. Dan paar dagen naar Passau voor de stad, openluchtmuseum in de buurt. Vervolgens overnachting in Grafenau ivm Saltsaumerfest dat me leuk lijkt. Daarna paar dagen naar Fürth im Wald om o.a Drachenstich (oudste Festspiele van Duitsland met uiteraard een draak) te zien, Dan paar dagen in Regensburg en vervolgens via Neurenberg terug. Klinkt eigenlijk best wel erg druk maar wilde weer zo veel mogelijk dingen zien en doen.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Tiana ma 1 jul 2013 - 4:28

Ik ga 11 dagen naar Griekenland! Very Happy
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238

Bericht  Melis1985 ma 1 jul 2013 - 8:01

Melis1985 schreef:Wij gaan naar Macedonie.

Daar zijn wij net een paar weekjes uit terug, wij zaten in Ohrid. Waar gaan jullie naar toe?
Wij vonden het een heel mooi land, mooie cultuur & natuur en niet duur!

Wij gaan ook naar Ohrid.

Melis1985
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 250
Punten : 254

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: