Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

+80
Sterre
Sunshine
Jasmine
kwak
Arwyn
Luce
Exogenesis
Eep
Steep
NerdChic
Sissi
Destino
Gioia
Tiana
rapa nui
Engelse Drop
Sneeuwvlok
Kamperseboekenwurm
ThinkPink
Sam
Cato
Davinia
Winegum
Fortissimo
Laurientje
Roodkapje
Ilovethe90s
Red Velvet
Melis1985
*Bloempje*
Plien84
Mees
Feline
Blond
Mida4you
luisa
Enelya
_Femme
Kreeftje
Suus
Pommes
VeryCherry
Kannibaal
Zininzon
ShallY
Sarah1985
Parisienne
Rouxxxe
Pannetoet
Petteflet
Tsjip
Snirp
stella.nova
Siamsa
Snoes
sabje
SoGood
Rush
Poubelle
Katrien
Punk'd
Ragazza
Caramba
Pompoen
silly-one
flower
Beachgirl
Happinaz
Caribbeanlover
Middleme
Atelier Madame
Marin
Zonnetje
Roxi3
Rebecca
Summerlovin
Aziraphale
Burn
Barbabella
Mizz_S
84 plaatsers

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! - Pagina 3 Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  _Femme di 25 jun 2013 - 0:33

Wij vertrekken morgen voor 2,5 week naar Italië met de auto. Beginnen in Oostenrijk en rijden dan door naar Toscane een uurtje onder Florence, blijven een week om Sienna en Elba te gaan bezoeken en verder kijken we nog wel. Daarna zitten we 3 dagen in Florence en vanaf daar gaan we richting Gardameer om nog 8 dagen te blijven en uitstapjes te maken naar Milaan en Venetië. Dat wordt een slapeloze nacht van enthousiasme Very Happy

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! - Pagina 3 Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Enelya di 25 jun 2013 - 1:46

Ik ga met mn vriend een weekje naar Kroatië (Dalmatië) met de auto. De dagen erna zullen we onderweg nog op verschillende plekken stoppen op de terugweg naar Nederland smile
Enelya
Enelya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 147
Punten : 152
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  luisa di 25 jun 2013 - 2:55

Met de auto door voormalig Joegoslavie toeren. sowieso met verblijf in Macedonie, Montenegro en Kroatie.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Mida4you di 25 jun 2013 - 3:54

Vorige week hadden wij onze vakantie. We zijn naar Center Parcs geweest. Verder gaan we niet op vakantie omdat we begin September een kindje krijgen. Waarschijnlijk gaan we in November nog een weekend naar Texel ( doen we al 3 jaar )
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Blond di 25 jun 2013 - 5:12

Kreeftje schreef:
Blond schreef:Ik ga half september voor 13 dagen naar Corfu, Gouvia. Samen met een goede vriendin. En mijn ouders zitten in die periode ook op Corfu.
Oh leuk, wij gaan ook naar corfu in september. Ben je er al ooit geweest? Wij nog nooit, wel andere Griekse eilanden. Maar omdat het dus dicht bij Italië ligt, hoor ik van veel mensen dat je echt de Italiaanse invloeden ziet. Daar ben ik heel benieuwd naar!

Nee nog nooit! Ben sowieso nog nooit in Griekenland geweest, dus ben benieuwd. Waar zitten jullie??
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Feline di 25 jun 2013 - 5:54

In augustus 10 dagen naar Bulgarije en in november voor onbepaalde tijd naar Nieuw Zeeland!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Mees di 25 jun 2013 - 5:59

De bedoeling is om naar Schotland te gaan. Twee weken met onze eigen auto. We hebben nig niks geboekt, zijn nu druk met zoekennwat we willen. De overtocht met de boot vie ons een beetje tegen confused.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Bericht  Kreeftje di 25 jun 2013 - 11:43

Blond schreef:
Kreeftje schreef:
Blond schreef:Ik ga half september voor 13 dagen naar Corfu, Gouvia. Samen met een goede vriendin. En mijn ouders zitten in die periode ook op Corfu.
Oh leuk, wij gaan ook naar corfu in september. Ben je er al ooit geweest? Wij nog nooit, wel andere Griekse eilanden. Maar omdat het dus dicht bij Italië ligt, hoor ik van veel mensen dat je echt de Italiaanse invloeden ziet. Daar ben ik heel benieuwd naar!

Nee nog nooit! Ben sowieso nog nooit in Griekenland geweest, dus ben benieuwd. Waar zitten jullie??
Ook Gouvia, en ook 13 dagen half september!
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Plien84 di 25 jun 2013 - 23:45

Mijn vakantie zit er helaas alweer op... Zijn vorige week terug gekomen uit Miami. In oktober hebben we nog wel een week vakantie. Dan boeken we waarschijnlijk via vakantieveilingen een last minute.

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  *Bloempje* wo 26 jun 2013 - 3:18

Wij zijn nog druk aan het plannen hoe en wat we willen! Hebben sowieso de eerste 3 weken van augustus vrij met eventueel de mogelijkheid te verlengen met 4e week. Willen heeel graag nog de oostkant van Amerika zien, 2 jaar geleden hebben we een rondreis aan de westkant gedaan. Maar aangezien ik nu geen baan meer heb wordt het financieel waarschijnlijk een beetje krap en bekijken we ook nog andere mogelijkheden als een Europa-rondreis. Hebben we ook al vaker gedaan, denken dan bijvoorbeeld dit keer aan Zwitserland-Italie-Kroatie-Duitsland, zoiets ofzo.

In elk geval wel heel veel zin in en heel erg toe aan vakantie!
*Bloempje*
*Bloempje*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 204
Punten : 226
Registratiedatum : 08-05-13

Bericht  Caribbeanlover wo 26 jun 2013 - 6:53

Wie niet Wink.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Gast wo 26 jun 2013 - 6:58

Haha, nou, daar ken ik er wel een paar van, hoor. Mijn ouders doen 100x liever een wandeltocht, dan een vakantie Wink

Gast
Gast

Bericht  Pommes wo 26 jun 2013 - 7:54

Cbl, wij eigenlijk ook niet. Het is dat mijn ouders graag met z'n allen weg willen en mijn zwager allerlei connecties heeft in dat dorpje waardoor het low budget kan. Anders waren wij niet weggeweest. Vind sparen nu iets belangrijker dan vakantie.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Bericht  Melis1985 wo 26 jun 2013 - 8:16

Wij gaan naar Macedonie.

Melis1985
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 250
Punten : 254
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Red Velvet wo 26 jun 2013 - 8:59

Helaas mag ik voorlopig de Nederlandse grens niet meer over, dus mijn vakantie zal in NL gevierd worden.
Heeft iemand nog leuke "must-visit" en steden die ik ab-so-luut nog moet zien/bezoeken?
Amsterdam, Rotterdam en DH vallen af, daar ben ik regelmatig Wink

Red Velvet
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 390
Registratiedatum : 25-05-11

Bericht  Caribbeanlover wo 26 jun 2013 - 21:31

Waarom?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Ilovethe90s wo 26 jun 2013 - 21:33

Wij gaan 14 dagen naar Santa Susanna/Malgrat de Mar.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  Pommes do 27 jun 2013 - 3:35

Red Velvet, Efteling is leuk. Misschien Volendam? Zelf vind ik de kuststreek in zeeland ook erg leuk/mooi.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Bericht  Kannibaal do 27 jun 2013 - 3:50

Wij gaan volgende maand cruisen in Noorwegen
Kannibaal
Kannibaal
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 51
Punten : 57
Registratiedatum : 16-06-13

Bericht  Roodkapje do 27 jun 2013 - 17:18

Onze reisplannen stonden eigenlijk al vast (rondreis Baltische staten en dan via Finland naar Zweden terug via Malmo - Kopenhagen etc zo naar huis... 3 weken toeren met onze oldtimer met onze kindjes.

Helaas zijn er veel vertragingen geweest (en nog) bij het verbouwen van onze keuken. Het was de bedoeling dat onze keuken en vloer op de woonetage er 1e week van juni in zat, nu zit nog niet eens de keuken erin.
Onze zomer wordt dus een verbouwzomer....

Wij gaan nu met 2 vd 4 kindjes naar Egypte voor 8 dgn. De jongste 2 gaan met opa en oma mee kamperen op de Veluwe. Voor hun is Egypte echt te warm . smile
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Bericht  Laurientje vr 28 jun 2013 - 1:51

Dat je dat kan en doet Roodkapje zo maar met twee van de vier ver weg te gaan! Ik zou er niet aan moeten denken om maar met t halve gezin weg te gaan.

Wij blijven thuis deze zomer, in september gaan we een week naar Apeldoorn
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Bericht  Fortissimo vr 28 jun 2013 - 2:15

We gaan toch wel op vakantie! :DIk ben blij smile

Eerst was het plan om een midweekje hotel te doen, maar dat vonden we toch een beetje suf. Nu gaan we een week weg en dan rondtrekken door Belgie, Luxemburg en eventueel stukje Duitsland. Klein tentje in de kofferbak en gaan! :)Zo kunnen we gelijk testen of dat trekken iets voor ons is, en kunnen we dit volgend jaar uitbreiden naar Italië o.i.d.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Happinaz vr 28 jun 2013 - 2:40

Laurientje schreef:Dat je dat kan en doet Roodkapje zo maar met twee van de vier ver weg te gaan!  Ik zou er niet aan moeten denken om maar met t halve gezin weg te gaan.

Ik vind het juist wel stoer! Die jongste twee hebben niks aan Egypte, die hebben bij opa en oma veel meer lol en plezier op de Veluwe!
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Winegum vr 28 jun 2013 - 3:10

In juli hebben wij een weekendje Amsterdam gepland en in september gaan we drie weken naar de West kust van Amerika.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Caribbeanlover vr 28 jun 2013 - 3:23

Happinaz schreef:
Laurientje schreef:Dat je dat kan en doet Roodkapje zo maar met twee van de vier ver weg te gaan!  Ik zou er niet aan moeten denken om maar met t halve gezin weg te gaan.

Ik vind het juist wel stoer! Die jongste twee hebben niks aan Egypte, die hebben bij opa en oma veel meer lol en plezier op de Veluwe!

Sinds wanneer kan jij weten wat zij vind?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: