opticien, waar wel of niet heen te gaan
+5
Lejow
Burn
SoGood
Rush
duckie
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
opticien, waar wel of niet heen te gaan
omdat ik de laatste tijd weer wat meer hoofdpijn krijg en naar mijn idee ook wat met mn ogen last heb wil ik mn ogen laten opmeten bij de opticien.... hans anders pearl of zoeits
waar hebben jullie wel en niet goeie ervaringen mee?
waar hebben jullie wel en niet goeie ervaringen mee?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: opticien, waar wel of niet heen te gaan
Ik heb hele goede ervaringen met Hans Anders, maar m`n broer bijv. weer niet.
Ik zou gewoon zo`n zaak binnenstappen en kijken hoe je je er bij voelt. :-)
Ik zou gewoon zo`n zaak binnenstappen en kijken hoe je je er bij voelt. :-)
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik ga niet meer naar Pearle, waar ik wel graag heen ga is Eyewish.
Gast- Gast
Ik ga naar Specsavers, maar ik raad je ze niet aan.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Thuis, we zijn met z'n 3en van de 5 die een bril ofzo dragen, en gaan altijd naar de Hans Anders!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Sogood schreef:Ik ga naar Specsavers, maar ik raad je ze niet aan.
mag ik vragen waarom niet?
duckie- Ratel
Ik had hele goede ervaringen met Hans Anders, tot de zaak wisselde van eigenaar... Wat een sjappie was dat nou zeg..
De beste man wist mij te vertellen dat mijn zicht 100% was.. Toch raar want ik zag echt niet scherp..
Ben toen overgestapt naar Pearle (die helaas wel een stuk duurder is) en daar bevalt het me nu prima eigenlijk.
Wel heb ik een bril totaal plan bij Hans Anders. Betaal elke maand 3 euro en mag dan eens in de twee jaar een nieuwe bril uitkiezen.
De beste man wist mij te vertellen dat mijn zicht 100% was.. Toch raar want ik zag echt niet scherp..
Ben toen overgestapt naar Pearle (die helaas wel een stuk duurder is) en daar bevalt het me nu prima eigenlijk.
Wel heb ik een bril totaal plan bij Hans Anders. Betaal elke maand 3 euro en mag dan eens in de twee jaar een nieuwe bril uitkiezen.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou sowieso voor het meten van je ogen naar meerdere winkels gaan. Bij mij was het echt een enorm verschil.
Gast- Gast
Ik heb bij Hans anders, Pearl en een particulier in in Nijmegen gezeten.
Qua lenzen ben ik over pearl het meest te spreken. Qua bril over die particuliere. (ik wilde graag een ray ban en die hebben ze niet altijd bij de Pearl)
Hans anders vond ik het minste. Ze hadden teveel sterkte in mijn lenzen gedaan, een cylinder die ik niet nodig had en ik vond de service ook wat minder.
Qua lenzen ben ik over pearl het meest te spreken. Qua bril over die particuliere. (ik wilde graag een ray ban en die hebben ze niet altijd bij de Pearl)
Hans anders vond ik het minste. Ze hadden teveel sterkte in mijn lenzen gedaan, een cylinder die ik niet nodig had en ik vond de service ook wat minder.
Gast- Gast
heb in t verleden een bril gehad en die kwam bij een echte opticien weg (=duuuuur, maar wel goed)
na mn verhuizing ben ik hier bij verschillende opticiens geweest en uiteindelijk bij de pearl geweest en daar wel goed geholpen. nu al bijna een jaar geen lenzen/bril meer in/op gehad en nu merk ik denk ik weer dat ik wat klachten krijg misschien dus nu maar weer eens kijken... en aan gezien de hans anders hier ook zit wou ik daar misschien ook eens een kijkje nemen...
volgens mij is de hans anders weer wat goedkoper toch? (altijd leuk meegenomen als ze ook goed zijn)
mn moeder heeft bij hun in de stad bij de DA via eyelove voor 45 euro een bril (soms nog leukere acties) maar dat kan alleen als je een bestaande bril hebt want ze meten geen ogen op alleen t glas en daar maken ze dan een niewe na
voordeel van de pearl is dat ze met zilveren kruis afspraken hebben voor korting
na mn verhuizing ben ik hier bij verschillende opticiens geweest en uiteindelijk bij de pearl geweest en daar wel goed geholpen. nu al bijna een jaar geen lenzen/bril meer in/op gehad en nu merk ik denk ik weer dat ik wat klachten krijg misschien dus nu maar weer eens kijken... en aan gezien de hans anders hier ook zit wou ik daar misschien ook eens een kijkje nemen...
volgens mij is de hans anders weer wat goedkoper toch? (altijd leuk meegenomen als ze ook goed zijn)
mn moeder heeft bij hun in de stad bij de DA via eyelove voor 45 euro een bril (soms nog leukere acties) maar dat kan alleen als je een bestaande bril hebt want ze meten geen ogen op alleen t glas en daar maken ze dan een niewe na
voordeel van de pearl is dat ze met zilveren kruis afspraken hebben voor korting
duckie- Ratel
duckie schreef:Sogood schreef:Ik ga naar Specsavers, maar ik raad je ze niet aan.
mag ik vragen waarom niet?
Het is allemaal net een beetje te onprofessioneel waar ik zit. Toen ik daar kwam had ik een afspraak voor mijn ogen, ik was netjes op tijd en moest mijn lenzen uitdoen. Vervolgens kwamen ze me 20 (!) minuten later ophalen en ondertussen zat ik daar maar half blind (en geirriteerd) te zijn.
Vervolgens gingen ze mijn gehoor testen. Ik had duidelijk aangegeven dat dit echt niet nodig was, maar nee... Ik moest dat toch maar doen. Nouja best.. Volgens mij was het meer tijdopvulling want na 15 minuten kwamen ze me mededelen dat mijn gehoor 100% was. Tja.. Dat wist ik zelf ook wel. Ik hoor zelfs soms té goed.
Verder dingetjes als verkeerd noteren van mijn adres, e-mail én naam.. Ehm, wie moest er ook alweer die gehoortest ondergaan?
Die man die mijn ogen nakeek vond ik ook veel te jofiaal doen, echt zo'n heel overdreven verkooppraatje. Daar hou ik sowieso al niet van. Het gaat wel om de gezondheid van mijn ogen, niet om een nieuwe fiets ofzo.
Dus nee, ik zou er niet gaan.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Zowel over Hans Anders als Pearle hoor ik niet zulke goede dingen. Ligt er wel maar net aan welke vestiging je hebt volgens mij.
Gast- Gast
Ik denk dat het heel persoonlijk is. Elk filiaal is ook weer anders.
Ik heb zelf bij EyeWish gezeten en nu bij Hans Anders. De laatste puur financieel omdat mijn budget op dat moment niet al te groot was en ik wel een nieuwe bril nodig had. Bij beiden prima behandeld.
Ik heb zelf bij EyeWish gezeten en nu bij Hans Anders. De laatste puur financieel omdat mijn budget op dat moment niet al te groot was en ik wel een nieuwe bril nodig had. Bij beiden prima behandeld.
Gast- Gast
Ik zit al jaren bij een particulieren opticien en daar ben ik tevreden over. Het nadeel vind ik wel dat deze in de woonplaats van mijn ouders zit, maar ik heb het er wel voor over. Hun verkopen als één van de weinige Delta lenzenvloeistof voor harde lenzen en als het nodig mocht zijn dan willen ze deze best opsturen als ik het hier hard nodig heb.
Een keer bij bij 'het huis' geweest en daar was ik op zich ook wel te spreken over.
Een keer bij bij 'het huis' geweest en daar was ik op zich ook wel te spreken over.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga binnenkort naar de oogarts om te laten meten (lukte niet bij Pearle, mijn ogen bleven accomoderen ofzo). Als ik een bril moet, heb ik al wel een paar leuke brillen bij Pearle gezien die ook leuk stonden:
[img]http://www.eyewishgroeneveld.nl/images/brillen/Brillen_Ralph_30020520_002[2].jpg [/img]
[img]http://www.eyewishgroeneveld.nl/images/brillen/Brillen_Ralph_30020520_002[2].jpg [/img]
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Ik ga naar Specsavers en vind het daar heel fijn. Het ligt denk ik net aan de vestiging. Bij mij nemen ze echt alle tijd om je te helpen. En dat je 20 minuten moet wachten nadat je je lenzen uit hebt gedaan is volgens mij normaal hoor. Je ogen moeten weer terug naar hun 'normale' stand.
Ik zou gewoon naar een paar verschillende gaan, en dan kijken waar het goed voelt. Ik vind het op een of andere manier wel belangrijk dat je je op je gemak voelt bij de opticien.
Ik zou gewoon naar een paar verschillende gaan, en dan kijken waar het goed voelt. Ik vind het op een of andere manier wel belangrijk dat je je op je gemak voelt bij de opticien.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Ik ben begonnen bij een particuliere opticien, erg goede service, alleen behoorlijk duur.
Nadat ik het zelf moest betalen, ben ik naar de Hans Anders gegaan. In Uden hebben ze werkelijk waar een belabberde service. Ik zou binnen een week een nieuwe bril + zonnebril op sterkte hebben, maar dit werd uiteindelijk 3 weken. Ik maar blijven bellen en langsgaan en toen bleek dat ze daar mijn glazen in beide niet goed hadden ingezet. De glazen vielen er om de haverklap uit. Toen ik afgelopen jaar een nieuwe bril moest, ben ik naar Pearle gegaan en daar hebben ze super service, zowel in Uden als in Veghel. Kortom, ik ben op dit moment super tevreden over de Pearle.
Nadat ik het zelf moest betalen, ben ik naar de Hans Anders gegaan. In Uden hebben ze werkelijk waar een belabberde service. Ik zou binnen een week een nieuwe bril + zonnebril op sterkte hebben, maar dit werd uiteindelijk 3 weken. Ik maar blijven bellen en langsgaan en toen bleek dat ze daar mijn glazen in beide niet goed hadden ingezet. De glazen vielen er om de haverklap uit. Toen ik afgelopen jaar een nieuwe bril moest, ben ik naar Pearle gegaan en daar hebben ze super service, zowel in Uden als in Veghel. Kortom, ik ben op dit moment super tevreden over de Pearle.
vanmiddag in een stad verder op eens bij hans anders geweest en was wel n bril nodig had n lichte sterktenodig.... Nu vlgende week hier in t dorp eens kijke bij pearl en hans anders ben ook benieuwd of er t zelde uitkomt. Nu had ze alleen met n appataat gemeten terwijl vorige keer 2 jaar gelede bij pearl deden ze ook een test met allemaal verschillende glazen en dan letters lezen....
duckie- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Waar gaat het heen?
» Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!
» Rondreis Amerika - Waar heen? en waar te boeken?
» opticien gelooft niet dat ik last heb van mijn ogen.
» Een dierentuin is dat leuk om met kerst heen te gaan?
» Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!
» Rondreis Amerika - Waar heen? en waar te boeken?
» opticien gelooft niet dat ik last heb van mijn ogen.
» Een dierentuin is dat leuk om met kerst heen te gaan?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: