Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomervakantie - weten jullie al waar je heen gaat?

+45
Lindsya
Laquisia
Rouxxxe
MissD
Arwyn
miss piggy
TNMN
limbogirl82
Chocolate Cookie
Hoochie
ChocoChip
Atelier Madame
Lilypie
VeryCherry
Dikkie_Dik
vlinder19
Zora
Kreeftje
Oasis
Blond
Zonnetje
Inge
Zininzon
Juul
ijsjemeisje
Mida4you
Zwerver
Pannetoet
Belle1985
rapa nui
Lotus
Caro
smooch
Jeanette
love
Travelgurly
Joli86
Dennenappel
Sarah1985
_DoI
Xanna
loura
Flinder
Snack a Jack
Mizz_S
49 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Zomervakantie - weten jullie al waar je heen gaat? Empty Zomervakantie - weten jullie al waar je heen gaat?

Bericht  Mizz_S ma 14 maa 2011 - 2:29

Ikzelf weet het nog niet. Vermoedelijk ga ik weer samen met mn vriend met de trein door Oost-Europa reizen, misschien dat het ons dit jaar dan eindelijk eens gaat lukken om Bulgarije/Macedonie/Servie (of iif 1 hiervan) aan te doen (zijn we al een paar jaar van plan, maar uiteindelijk is het toch steeds net een andere route geworden). Anderzijds willen we ook wel weer eens richting Polen, maar dat vinden we weer lastiger te combineren. Ook zouden we het leuk vinden om een keer naar Rusland te gaan, maar in dat geval zouden we wel een georganiseerde reis boeken en dat vinden we dan toch weer minder leuk. Kortom, we zijn er nog helemaal niet uit.
Jullie wel, en hebben jullie dan ook al wat geboekt?
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomervakantie - weten jullie al waar je heen gaat? Empty Re: Zomervakantie - weten jullie al waar je heen gaat?

Bericht  Snack a Jack ma 14 maa 2011 - 2:39

Wij gaan begin mei 2 weken naar Jamaica.
Snack a Jack
Snack a Jack
Prater
Prater

Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11

Zomervakantie - weten jullie al waar je heen gaat? Empty Re: Zomervakantie - weten jullie al waar je heen gaat?

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 2:39

Ik ga niet op vakantie..

Gast
Gast

Bericht  Flinder ma 14 maa 2011 - 2:46

Ik ga eind augustus twee weken naar Zuid-Frankrijk. Ik ga kamperen samen met mijn vriend en een ander stel en hun kindje. Heb er echt zo'n zin in!
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  loura ma 14 maa 2011 - 3:03

Ik denk naar Frankrijk met de auto sowieso naar Normandie maar voor de rest gewoon rijden en wel zien waar we uit komen
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 3:03

Snack a Jack schreef:Wij gaan begin mei 2 weken naar Jamaica.

Wat leuk zeg!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 3:06

Mijn vriend en ik gaan in het paasweekend waarschijnlijk naar Barcelona en in juni gaan we 10 dagen naar Corfu.
In oktober ga ik een rondreis van 4 weken door noord India maken (Delhi, Varanasi, Rajasthan, Amritsar). Dus genoeg leuke dingen in de planning!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 3:07

Geen idee. Ik had een top 3 en dan niet op een bepaalde volgorde nl NYC, Mexico en Jamaica.
Wil graag naar Mexico naar hetzelfde hotel/resort waar we in 2006 zijn geweest, want dat is ons heel erg goed bevallen.

Gast
Gast

Bericht  Snack a Jack ma 14 maa 2011 - 3:18

Caribbeanlover schreef:
Snack a Jack schreef:Wij gaan begin mei 2 weken naar Jamaica.

Wat leuk zeg!

Ja! We hebben heel lang getwijfeld of we terug gingen naar Mexico of dat we ergens zouden gaan.
Snack a Jack
Snack a Jack
Prater
Prater

Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 3:19

In de zomervakantie gaan we niet weg, als we al op vakantie gaan dan wordt het oktober. We trouwen in juli en moeten kijken of we daarna nog genoeg geld hebben voor een huwelijksreis.

Gast
Gast

Bericht  Xanna ma 14 maa 2011 - 3:20

We zijn nog druk aan het kijken en uitzoeken, maar het wordt zeer waarschijnlijk 12 dagen Rhodos! Dus mochten jullie nog tips of suggesties hebben, alles is welkom Wink

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  _DoI ma 14 maa 2011 - 3:25

Ik ga een weekje naar Nederland, verder gaan we niet op vakantie.
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 3:46

Een weekje Drenthe Wink

Gast
Gast

Bericht  Sarah1985 ma 14 maa 2011 - 4:37

een week naar denemarken. Normaal boeken we nooit wat maar nu wel. We gaan met mijn ouders en broers. En we gaan een paar dagen naar nijmegen naar de 4 daagse zoals elk jaar
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449

Bericht  Dennenappel ma 14 maa 2011 - 4:40

Ik weet het nog niet. Het liefst iets waarbij ik niet hoef te vliegen..
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Joli86 ma 14 maa 2011 - 4:41

Wij gaan lekker 10 daagjes naar Corfu! Very Happy
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Travelgurly ma 14 maa 2011 - 4:59

jamaica heb ik pas geboekt voor vrienden! erg leuk.excursies zijn wel prijzig.
Rhodos, leuk een dag of meer fietsen of een auto huren en die kleine plaatsjes opzoeken.

mijn reizen voor de zomer:
mei Ibiza
juni Cyprus
juli Bali
september New York
oktober of november Portugal of Egypte
Very Happy so happy, helemaal zin in.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  love ma 14 maa 2011 - 5:03

8 dagen Turkije - Mei
10 dagen Kroatie - Juni/Julie ( gaan eind juni weg)
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 5:05

Wij gaan in september 16 dagen naar de oostkust van de VS (Boston, New York, Philadelphia en Washington D.C.). cheers

Oh en in juli nog 4 dagen naar Budapest voor de bruiloft van mijn nicht.

Gast
Gast

Bericht  Jeanette ma 14 maa 2011 - 6:08

Ik weet het nog niet.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  smooch ma 14 maa 2011 - 6:11

Wij willen in september met vakantie, maar kijken tegen die tijd wel wat het word...last minute vakantie.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Caro ma 14 maa 2011 - 6:22

Wij gaan in mei vier weken naar Australië, samen met een bevriend stel. Nu al zin in! Verder gaan we nog een weekje camperen eind juli in Frankrijk, ga ik met een vriendin nog een weekend naar Istanbul in september en dan nog wat losse weekendjes weg. Maar onze hoofdvakantie is toch echt Australië dit jaar.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Lotus ma 14 maa 2011 - 6:42

Ik ga als het goed is veel zeilen in Friesland, misschien zeilen op de Waddenzee en misschien ga ik nog een week naar Oostenrijk.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  rapa nui ma 14 maa 2011 - 6:44

22 dagen Zwitserland en heb er erg veel zin in. Ik maak meestal verre reizen dus dit klinkt iets gewoner maar Zwitserland lijkt me erg afwisselend en mooi. Jammer dat het relatief duur is.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Belle1985 ma 14 maa 2011 - 7:14

In augustus ga ik 8 dagen naar Ibiza, hoop voor of na die tijd nog wel een weekje ergens heen te gaan.
Belle1985
Belle1985
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 87
Punten : 87
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: