Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Asociale mensen

+17
Surya
Arwyn
Paper Crown
Ragazza
Julia
ellibre
Pineco
Phileine
Middleme
Lady Starstruck
Exogenesis
Caribbeanlover
Minx
Lejow
Nyx
Toet
Barbabella
21 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Asociale mensen - Pagina 3 Empty Re: Asociale mensen

Bericht  Razz zo 23 jun 2013 - 7:45

Ik heb het een keer andersom gehad. Ik had haast en ik verwachte een telefoontje van de huisarts met een uitslag van iets. Toen ging de telefoon met een onbekend nummer en dat nam ik op maar toen had ik een meisje van Vodafone aan de lijn en die begon over een actie. Ze bleef maar door ratelen en ik kwam er echt niet tussen.

Na 3 pogingen werd ik pissing en zei ik dat ik geen zin had in die acties en dat ik geen tijd had want ik verwachte een belangrijk telefoontje. Nou ik moest m'n grote maar mond maar houden, ik had m'n dag zeker niet, ik moest niet zo'n toon aanslaan en ze hing op :O Nou dáááág, ik was toen echt pist off! Ik heb dezelfde avond nog een klachten mail verstuurd en een paar dagen later kreeg ik netjes een excuus mail. Stom kind..

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociale mensen - Pagina 3 Empty Re: Asociale mensen

Bericht  Roos' zo 23 jun 2013 - 7:49

Het ligt heel erg wat  voor werk je doet. Ik heb ook tijdje op de klantenservice gewerkt bij een zorgverzekeraar en deed ik echt heel anders tegen klanten, heel begripvol en meedenkend. Soms krijg ik klanten aan de lijn en dan bellen ze op: ik ben net terug van vakantie en mijn water is afgesloten.
Sowieso, water afsluiten gebeurt echt niet zomaar, en ik denk van: je hebt een schuld bij ons van €1000 en bij overige bedrijven van misschien ook zulke bedragen en je gaat op vakantie??? Ik heb dan vrijwel geen medelijden met zo'n klant op zo'n moment. En tja dan gaan ze schreeuwen en tieren..
Maar soms mogen wij ook geen regeling aanbieden. Heb weleens gehad dat een klant met een openstaand saldo van €5000 een regeling wilde van €10 per maand, ehm, nee dat gaat hem niet worden. En beginnen ze ook weer.

Roos'
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 111
Punten : 109
Registratiedatum : 20-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: