Mensen met een buitenthermometer;
Pagina 1 van 1
Mensen met een buitenthermometer;
Hoe warm is 't bij jullie buiten in de zon? Hier geeft de meter inmiddels 31 graden! Binnen is 't 26 graden! Nu baal ik van mijn slaapkamer zo vol in de zon...
Gast- Gast
Re: Mensen met een buitenthermometer;
Hier hangt ie in de schaduw en is het 24 graden. Prima, want na 2 dagen vol in de zon zitten was ik het wel weer zat, en ben toch bijna de hele dag binnen aan het koken.
Gast- Gast
Marin schreef:Hier hangt ie in de schaduw en is het 24 graden. Prima, want na 2 dagen vol in de zon zitten was ik het wel weer zat, en ben toch bijna de hele dag binnen aan het koken.
Hier durf ik de keuken niet eens meer in! Oven staat aan, gasfornuis etc.. 't Is daar volgens mij nóg warmer Hoe is jouw zon/schaduw in je .. Patio'tje dan?
Gast- Gast
Geen idee want ik ben niet in m'n eigen huis, maar bij m'n moeder. Waar we een heerlijke grote tuin tot onze beschikking hebben
Maar ik verzorg vandaag het eten en ben een taart aan 't bakken, dus sta al praktisch de hele dag in de keuken Maar vind ik niet erg hoor, het is hier niet zo heel erg warm.
Maar ik verzorg vandaag het eten en ben een taart aan 't bakken, dus sta al praktisch de hele dag in de keuken Maar vind ik niet erg hoor, het is hier niet zo heel erg warm.
Gast- Gast
vanmiddag in de zon 31,7 graden.. snietnormaaltochvoorinapril?pffff
Gast- Gast
Hier was het vanmiddag op zijn warmste punt 38 in de volle zon. Vanavond om 20:00 was het nog 20,7.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10
meisjesmama schreef:Hier was het vanmiddag op zijn warmste punt 38 in de volle zon. Vanavond om 20:00 was het nog 20,7.
Wow! En dat in april! :O Geen wonder dat het hier vandaag in huis 25 graden is geworden.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Goede mensen, slechte mensen?
» Mensen zijn net...
» Wat vertel je mensen?
» Mensen pleasen
» Voor de mensen met een kat...
» Mensen zijn net...
» Wat vertel je mensen?
» Mensen pleasen
» Voor de mensen met een kat...
Pagina 1 van 1