Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Chronisch moe/ slaaptekort...

+21
Julia
PapillonRose
Pineco
Razz
Vixen
Wennes
Limburg85
Pompoen
Snoes
Susan
Parisienne
Silke
Luce
PiP
Thunder
Mom-Of-3
Tania
Caroow
Laurientje
Linda
Printje
25 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Chronisch moe/ slaaptekort... - Pagina 3 Empty Re: Chronisch moe/ slaaptekort...

Bericht  Liadan za 22 jun 2013 - 6:46

En ik heb 2 bvkinderen. De oudste sliep met 8 weken door, de jongste met 17 maanden.

Ik ben de de laatste weken ook vaak moe, de kinderen slapen alweer een hele tijd meestal niet door en zijn vroeg wakker (tussen 5.30 uur en 6.30 uur). En ik vind het zonde van mijn eigen tijd om 's avonds heel vroeg naar bed te gaan dus dat doe ik meestal ook niet. Ik kon er beter tegen toen mijn zoon helemaal nog niet door sliep dan nu hij soms wel doorslaapt en vaak niet.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Chronisch moe/ slaaptekort... - Pagina 3 Empty Re: Chronisch moe/ slaaptekort...

Bericht  Twellie za 22 jun 2013 - 7:25

Vixen schreef:
Linda schreef:Ik vind het altijd zo typisch dat het, over het algemeen, de bvkindjes zijn die pas laat gaan doorslapen. 
Daar word ik vooral nu niet heel vrolijk van...

Nou, één troost dan: mijn borstvoedingskindje slaapt een jaar eerder door dan mijn flesvoedingskindje Wink

Ik lees ook vaak dat het zo is wat Linda zegt. Maar hier was het ook net andersom: oudste dochter sliep vanaf zes weken door op borstvoeding en de jongste na een jaar met flesvoeding nog niet (wel kreeg ze de eerste maanden borstvoeding).
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Fiwen za 22 jun 2013 - 7:57

Dat komt omdat borstvoeding veel lichter verteerbaar is dan flesvoeding 

Hier trouwens ook een flesvoedingskindje (vanaf 2 maanden) dat tot ze ruim 1,5 was geen nacht doorgeslapen heeft (al weet ik natuurlijk niet hoe het zou zijn geweest als ze wel langer bv had gekregen)
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: