Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat ik toch had..

+25
Sugarfall
Lejow
Pompoen
Minx
M-G
Stranger
Bolleke
Exogenesis
Snoes
Chocoholic
Surya
Sorella
Carra
M@niek
Razz
SoGood
Twellie
Shisha
Evalynn
Willem
Arwyn
Lady Starstruck
Nyx
Winegum
Caroow
29 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat ik toch had.. - Pagina 2 Empty Re: Wat ik toch had..

Bericht  Exogenesis vr 21 jun 2013 - 10:49

Och, wat schrijnend.. Maar je hebt wel goed gehandeld zeg! Lief dat je hebt geluisterd en hem niet de hele rekening hebt laten betalen.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Bolleke vr 21 jun 2013 - 10:57

Oh wat zielig, maar heel erg lief dat je het geld voor een ontbijtkoek terug hebt gegeven. Dat zou ik ook gedaan hebben denk ik.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Stranger vr 21 jun 2013 - 10:58

Wat sneu. Bij het lezen van je verhaal word ik al verdrietig Sad
Stranger
Stranger
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 294
Punten : 296
Registratiedatum : 13-01-13

Bericht  M-G vr 21 jun 2013 - 14:40

Pff inderdaad erg sneu en moeilijk om zoiets te horen. Ik vind dat je ontzettend goed gehandeld hebt, meelevend met hem, ook nog geluisterd. Meer had je op dat moment denk ik niet kunnen doen. Lief van je dat je hem het geld terug hebt gegeven van dat ene ontbijt. Het lijkt misschien op dat moment niet veel maar ik denk dat het bij zo'n man toch wel een bepaalde "indruk" achter laat. Ondanks dat het druk was bij de kassa vind ik dat je er goed aan hebt gedaan om toch even naar hem te luisteren.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Minx vr 21 jun 2013 - 19:14

Wat een sneu verhaal, en super hoe je hebt gehandeld. Dat soort situaties zijn inderdaad vrij lastig.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Pompoen vr 21 jun 2013 - 19:24

Ik heb gisteren per ongeluk d lievecassiere bij de supermarkt laten schrikken. Ze vroeg hoe het met de kleine was en vervolgens: "waar heb je 'm gelaten? Is hij lekker thuis bij papa?"
Voor ik er erg in had zei ik:"nee, zijn papa leeft niet mee, hij is bij opa en oma"
'T arme mensje was echt een beetje ontdaan, zei sorry enzo, ik heb gezegd dat ze het niet kon weten. ze was wel heel lief daarna en bijhet weggaan wenste ze me ondanks alles toch een goed weekend en dat ze wist hoe het was.
Maar ikheb toch een beetje medelijden dan hoor.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Razz vr 21 jun 2013 - 19:32

Ik denk dat je die opmerkingen nog vaak zal horen Pompoen. Het is eigenlijk zo vanzelf sprekend dat een kleine baby nog beide ouders nog heeft dat zulke opmerkingen gewoon gemaakt worden. Jammer genoeg is het niet vanzelf sprekend voor sommige baby's en dan geloof ik best dat mensen zich daarna rot voelen als ze het horen.

hug

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  Lejow vr 21 jun 2013 - 21:02

Oh Caroow, wat verdrietig Sad Vind dat je het goed opgelost hebt trouwens!

En Pompoen, wat Razz ook zegt denk ik Sad
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Pompoen vr 21 jun 2013 - 21:33

Ik vind die opmerkingen niet zo erg geloof ik, weten zij veel! Ik vind de geschokte reacties veel moeilijker om mee om te gaan! Ik wil helemaal niet dat anderen een rotgevoel krijgen! Maar ik ga ook niet niks zeggen, dat kan ik gewoon niet. Ik vertel het niet out of the blue hoor, maar wel als erom gevraagd wordt. Mij gynaecoloog schrok ook zo verschrikkelijk, die was helemaal stil en zat met haar hand voor haar mond. Dst vind ik lastige reacties om mee im te gaan.
Maar ja, ik kan moeilijk van mensen verwachten dat ze niet schrikken natuurlijk.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sugarfall vr 21 jun 2013 - 21:52

Lief zoals je hebt gereageerd Caroow! Ik word ook altijd heel verdrietig van zulke dingen, ik word al een beetje verdrietig als ik een ouder iemand alleen zie eten of drinken in een restaurant, heel raar maar dan zou ik er het liefste bij gaan zitten en een praatje houden, terwijl ze daar misschien niet eens op zitten te wachten!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  Exogenesis vr 21 jun 2013 - 23:39

Sugarfall schreef:Lief zoals je hebt gereageerd Caroow! Ik word ook altijd heel verdrietig van zulke dingen, ik word al een beetje verdrietig als ik een ouder iemand alleen zie eten of drinken in een restaurant, heel raar maar dan zou ik er het liefste bij gaan zitten en een praatje houden, terwijl ze daar misschien niet eens op zitten te wachten!

Ja, dat heb ik ook altijd heel sterk..
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Hannah_ za 22 jun 2013 - 0:05

Aahh wat zielig. Ik kan daar ook nog dagenlang mee bezig zijn. Ik vind het wel heel lief van je dat je hem niet de hele rekening hebt laten betalen en even de tijd voor hem hebt genomen. Arme man.

Wat iemand hier ook zei, als ik een ouder iemand alleen zie zitten in een restaurant wil ik er graag bij gaan zitten.
Een paar jaar geleden toen ik nog in een eetcafé werkte kwam er een man binnen rond een uur of twee s' middags. Het was 1e kerstdag en hij was alleen en bestelde een borreltje. Er waren verder nog geen andere gasten.
Ik vond het zo sneu dat die man alleen was met kerst. Ben even bij hem gaan zitten. Dat kon hij erg waarderen. Bleek dat hij de hele dag aan het rijden was. Hij kwam uit Zuid Holland en ik werkte in een eetcafé in Friesland. 
Ik denk er nog best vaak aan terug.
Hannah_
Hannah_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 72
Registratiedatum : 12-06-13

Bericht  Happinaz za 22 jun 2013 - 7:35

Wauw Caroow, wat mooi, jouw actie. Goed mens ben je!

Pompoen; dat lijkt mij ook moeilijk zeg. Misschien helpt het wel als je de boodschap nog wat verder inpakt, door bijvoorbeeld te zeggen; ' Helaas is zijn papa nog niet zo lang geleden overleden...' . Zoiets. Ik denk wel dat dat helpt om de schrikreactie iets te verminderen.
Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel....:O

Misschien heb je het ergens gelezen maar ik ben vorige week mijn allerbeste vriendin verloren. Haar man loopt ook nu al tegen hetzelfde aan met hun zoontje. De bakker die dan roept; 'groetjes aan mama' ....Cry
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Siamsa zo 23 jun 2013 - 1:58

Aw gos Caroow, wat een zielig verhaal Sad Ik vind dat je echt heel goed hebt gehandeld, dat heeft die meneer vast en zeker een beter gevoel gegeven. 

@ Happinaz: Wat afschuwelijk.....gecondoleerd. Heel erg veel sterkte gewenst!
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Snoes zo 23 jun 2013 - 22:16

Oh Happinaz, wat verschrikkelijk ook zeg Sad

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Pompoen zo 23 jun 2013 - 22:23

Happinaz schreef:Wauw Caroow, wat mooi, jouw actie. Goed mens ben je!

Pompoen; dat lijkt mij ook moeilijk zeg. Misschien helpt het wel als je de boodschap nog wat verder inpakt, door bijvoorbeeld te zeggen; ' Helaas is zijn papa nog niet zo lang geleden overleden...' . Zoiets. Ik denk wel dat dat helpt om de schrikreactie iets te verminderen.
Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel....:O

Misschien heb je het ergens gelezen maar ik ben vorige week mijn allerbeste vriendin verloren. Haar man loopt ook nu al tegen hetzelfde aan met hun zoontje. De bakker die dan roept; 'groetjes aan mama' ....Cry
 Nee, dat had ik nog niet gelezen! Wat verdrietig Cry.

Verder inpakken helpt uiteindelijk niet zo veel, ze schrikken toch wel van het verhaal. Maar iets minder plompverloren is misschien wel een goed idee.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Fortissimo zo 23 jun 2013 - 22:32

Ach Caroow, wat sneu..

Zo hebben wij voor een jaar terug een dementerende vrouw opgevangen. Mijn vriend woonde toen nog op zijn kamer en ik was daar. Zag het oude mensje al wat heen en weer schuifelen en ze werd aangesproken door twee jongens. Ik moest op dat moment naar beneden en zij waren nog met haar aan het praten. Ik rijd weg om mijn vriend op te halen, maar het zat me toch niet lekker. Dus op de terugweg nog even uitgekeken naar die vrouw en ze stond nog steeds voor het huis, nu te praten met twee meiden van mijn leeftijd. Heb hen toen aangesproken of ik wat kon doen, omdat ik haar daarnet ook al zag schuifelen. Bleek ze de weg helemaal kwijt te zijn en ze liep in haar zomerjasje buiten, in de winter. Dus wij hebben haar in huis genomen, warm drinken aangeboden en ondertussen heb ik haar proberen op te warmen door haar handen vast te houden. Ze begon over dat ze van haar moeder niet weg mocht gaan, en nu had ze dat wel gedaan. Vervolgens maakte ze een 'sprong' in de tijd en zei ze dat ze voor haar man aardappels moest koken en aan het werk moest. Daarna was ze weer even 'bij' en probeerde ik haar te vragen waar ze vandaan kwam, maar dat wist ze ook niet. Ze zei dat ze naar Haren (zo'n 6km verderop) was gelopen voor de boodschappen. Mijn vriend heeft ondertussen alle verzorgingshuizen afgebeld in de buurt.
Gelukkig stond er een naam op haar rollator. Uiteindelijk kwamen we er achter waar ze thuishoorde en kwamen die verzorgers haar ophalen. Toen zij binnenkwamen was mevrouw helemaal ontdaan, want hoe wisten ze toch in hemelsnaam dat ze hier zat? Zo sneu..
Daarna hebben we een kaart van de familie gekregen en een hele grote bos bloemen van het verzorgingshuis.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: