Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is dat toch

+2
Lejow
Ilovethe90s
6 plaatsers

Ga naar beneden

Wat is dat toch Empty Wat is dat toch

Bericht  Ilovethe90s za 22 jun 2013 - 21:42

met mensen die meedoen aan winacties/prijsvragen en dan een zo zielig mogelijk verhaal ophangen om te kunnen winnen? Nummer 1 een zielig verhaal, de volgende een zo mogelijk nog zieliger verhaal.

Is het gek dat ik me hier aan irriteer?
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is dat toch Empty Re: Wat is dat toch

Bericht  Gast za 22 jun 2013 - 21:45

Ik heb het nog maar één keer meegemaakt op Facebook. Maar wat voor jou irritant lijkt, is voor een ander waarschijnlijk heel ingrijpend geweest, ik kan daar niet over oordelen, vind ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is dat toch Empty Re: Wat is dat toch

Bericht  Ilovethe90s za 22 jun 2013 - 21:48

Natuurlijk staan er ook vaak hele ingrijpende dingen, daar heb ik verder dan ook geen mening over.
Het gaat om het idee; als mijn verhaal maar genoeg indruk maakt dan win ik vast, dat bedoel ik meer.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is dat toch Empty Re: Wat is dat toch

Bericht  Lejow za 22 jun 2013 - 21:55

Ilovethe90s schreef:Natuurlijk staan er ook vaak hele ingrijpende dingen, daar heb ik verder dan ook geen mening over.
Het gaat om het idee; als mijn verhaal maar genoeg indruk maakt dan win ik vast, dat bedoel ik meer.

Dat vind ik vaak ook het lastige aan dat soort wedstrijden.
Vragen als: Waarom moet JIJ erbij zijn?

Euh ... omdat ik dat graag wil? laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is dat toch Empty Re: Wat is dat toch

Bericht  Gast za 22 jun 2013 - 21:57

Lejow schreef:
Ilovethe90s schreef:Natuurlijk staan er ook vaak hele ingrijpende dingen, daar heb ik verder dan ook geen mening over.
Het gaat om het idee; als mijn verhaal maar genoeg indruk maakt dan win ik vast, dat bedoel ik meer.

Dat vind ik vaak ook het lastige aan dat soort wedstrijden.
Vragen als: Waarom moet JIJ erbij zijn?

Euh ... omdat ik dat graag wil? laughcry
Klopt, vaak moet je ook een motivatie aangeven waarom jij vindt dat JIJ die prijs verdient. Dan wordt het ook wel in de hand gewerkt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is dat toch Empty Re: Wat is dat toch

Bericht  Sissi za 22 jun 2013 - 23:43

Doet me denken aan programma's als Red Mijn Vakantie. Daarin wordt ook altijd gevraagd: "hoeveel betekende deze vakantie voor je?" en dan wordt er standaard een zielig verhaal opgehangen dat ze toch zo'n zwaar jaar achter de rug hebben en zóveel meegemaakt hebben.
Bij programma's als Obese heb ik ook het idee dat de mensen met de zielige verhalen er ook uitgepikt worden. Vader heeft borderline, moeder overleden, vader overleden etc. Want het moet natuurlijk wel emo-tv blijven.
Sissi
Sissi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 230
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is dat toch Empty Re: Wat is dat toch

Bericht  Bacio zo 23 jun 2013 - 0:06

Sissi schreef:Doet me denken aan programma's als Red Mijn Vakantie. Daarin wordt ook altijd gevraagd: "hoeveel betekende deze vakantie voor je?" en dan wordt er standaard een zielig verhaal opgehangen dat ze toch zo'n zwaar jaar achter de rug hebben en zóveel meegemaakt hebben.
Bij programma's als Obese heb ik ook het idee dat de mensen met de zielige verhalen er ook uitgepikt worden. Vader heeft borderline, moeder overleden, vader overleden etc. Want het moet natuurlijk wel emo-tv blijven.

Bij een TV programma snap ik 't wel. Het moet wel interessant zijn om naar te kijken. Als bij een deelnemer alles voor de wind gaat heb je niet zoveel om over te praten (in andere woorden hoe ga je een hele aflevering vullen met deze ontzettend positieve leuke persoon die alles op de rit heeft).

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is dat toch Empty Re: Wat is dat toch

Bericht  Jerry zo 23 jun 2013 - 0:13

Sissi schreef:
Bij programma's als Obese heb ik ook het idee dat de mensen met de zielige verhalen er ook uitgepikt worden. Vader heeft borderline, moeder overleden, vader overleden etc. Want het moet natuurlijk wel emo-tv blijven.

Zou het niet zo zijn dat gemiddeld genomen mensen met morbide obesitas gewoon vaker 'een zielig' verhaal hebben (morbide obese wordt je niet omdat je alleen zo van MC Donalds houdt...), dat eten het gevolg is van een moeilijke jeugd/ traumatische gebeurtenis etc.?
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is dat toch Empty Re: Wat is dat toch

Bericht  Rouxxxe zo 23 jun 2013 - 0:32

Sissi schreef:Doet me denken aan programma's als Red Mijn Vakantie. Daarin wordt ook altijd gevraagd: "hoeveel betekende deze vakantie voor je?" en dan wordt er standaard een zielig verhaal opgehangen dat ze toch zo'n zwaar jaar achter de rug hebben en zóveel meegemaakt hebben.

Haha ja! Daar kunnen mijn vriend en ik ons ook altijd zo aan ergeren. En het standaard antwoord is dan ook altijd: Héél belangrijk, want blabla en dan komt het hele verhaal eruit. Beetje overdreven vind ik het altijd.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is dat toch Empty Re: Wat is dat toch

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum